Haen ripsiväriltä ennen kaikkea tuuheuttavuutta ja näyttävyyttä sekä runsaita ripsiä. Saako millään noista ripsiväreistä sitä aikaseksi?
Ehdota myös muita vaihtoehtoja, budjetti on tällä kertaa pienehkö, vajaa 20e.
full'n soft, volume express, sky high curves?
5
822
Vastaukset
- hyvää1
Itse olen kokeillut volume expressiä mut ei ollu niin hyvä.
- jenny:)
Hei! Minulla on tuo maybellinen full'n spft ollut käytössä ja siitä olen pitänyt ainakin pituutta ja tuuheutta antaa oikein hyvin :)
- volume express
on se musta ja aika paksu tuubi niin se on ihan hyvä. Ainakin hintaansa nähden: Ostin Keskiseltä ja makso vain 5 ekee.=)
- aikuinen_nainen_ma_oon
mulla itselläni on pitkät, mutta vaaleat ripset. tuo otsikossa mainitsemani ripsiväri on parasta mitä oon tavallisen kaupan hyllyltä koskaan löytäny. tuuheuttaa ja pidentää -> sillä saa useamman kerroksen laittamalla todella näyttävän silmämeikin!
- kaikkia
Sky High Curves kyllä pidentää, mutta ei tuuheuta kauheasti, mitä hait. Sen sijaan Full'n Soft tuuheuttaa ja pidentää ja on halvaksi ripsariksi todella hyvä!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750