:'( Surullista..

Jätetty

Minut on juuri jätetty... Rakastin sitä poikaa... Mutta en pääse erosta yli vaikka yritän unohtaa häntä koko ajan... Olisiko mitään neuvoja miten hänet saisin takaisin? (erosimme koska luokkamme juorukello sanoi hänelle etää painan yli 50kg vaikka oikeeesti painan 29kg)

11

681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön

tääääääääh???? Painon takia!?!?!?!

• Jätetty

Jep jep... Miten saan hämnet takaisin...?

• nimetön

Oikaset vaikka väärinkäsityksen. Vie vaaka vaikka luokkaan ja mee seisoon siihen ja pyydä se poitsu siihen viereen kattoon.

• Jätetty
        nimetön kirjoitti:

Oikaset vaikka väärinkäsityksen. Vie vaaka vaikka luokkaan ja mee seisoon siihen ja pyydä se poitsu siihen viereen kattoon.

Nii joo... Mutta en mä kyllä kehtais.. Vaikka toisaalta mä haluisin sen jätkän takasin...
        Ja sitten se sano tänää että mä käytän kuulemma liikaa meikkii... :/

• mut en oo
        Jätetty kirjoitti:

Nii joo... Mutta en mä kyllä kehtais.. Vaikka toisaalta mä haluisin sen jätkän takasin...

jos mä oisin sä niin en ees haluis tollasta paskiasita takasin. seurustelunne ei tainnut kestää kovin kauaa jos poikaystäväsi ei tuollaista huomannut. ja ette varmaan kovin vanhojakaan ole. ainakaa se jätkä. ikävä sanoo mut ei se sua rakasta, jos tollasen takii jättää.

• sami.
        Jätetty kirjoitti:

ja ikää teillä oli? 10v?

• aodkd

Ei taida teillä paljon ikää olla.
      Siis jos jätkä on niin kusipää,että painon takii jättää, niin öö, miten tollanen on ees mahollista.
      Siis eikö sillä jätkällä oo silmii päässä vai?(50kg ja 29kg pikkanen ero sillon myös ulkonäös.)
      Ja toiseks jos jätkä vahtaa vaan likan ulkonäköö nii ketä vois kiinnostaa sellanen pinnalinen kusipää.
      Huhhuhh.

• öööh

... painat 29kg? paljos on ikää... 5?

• tessu

Pakko kysyy myös että minkä ikäisiä olette.. ala-asteella taidatte vielä käydä..?
        Mä painoin varmaan ykkösluokalla ton verran ja nyt painan yli 50 kg eikä kukaa poika oo mua sen takii jättäny..
        mitä jos kasvaisitte vielä muutaman vuoden (ehkä kymmenenkin) ja rupeisitte site yrittää uudestaa jos samat tunteet on vielä pelissä..?? :)

• lilja
        tessu kirjoitti:

Pakko kysyy myös että minkä ikäisiä olette.. ala-asteella taidatte vielä käydä..?
        Mä painoin varmaan ykkösluokalla ton verran ja nyt painan yli 50 kg eikä kukaa poika oo mua sen takii jättäny..
        mitä jos kasvaisitte vielä muutaman vuoden (ehkä kymmenenkin) ja rupeisitte site yrittää uudestaa jos samat tunteet on vielä pelissä..?? :)

miten joku voi sekottaa 29 tai 50 kilosen?!?
        Sitäpaitsi harvoin jätkät jotka miettii ulkonäköä miettii painoa numeron mukaan vaan sen mukaa miltä näyttä...
        Jos jätkä jättää sut sen vuoks mitä vaaka näyttää nii sehän on sama ku se jätäis sut ku oot vaaka mut se haluis vesimiehen...

Yhä hämmästelen miten joku voi olla niin sokee ettei erota 30 ja 50 kilosta!
        Siinhän on 20 kiloo eroo!
        Toisaalta jotkut jätkät (varsinkin vähän nuoremmat) ei osaa yhdistää ulkonäöllistä painoa ja numeroa.
        Kumma juttu...

• noufeissi

en kyllä yhtään tykkää teistä.

lol..

vai minkä ikäinen olitkaan? opitko juuri kirjoittamaan?

joko kirjoittaja on 8-vuotias tai kyseessä on harvinaisen huono läppä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe