Mistä onni löytyy?

Mikä tekee sinut onnelliseksi?

26

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O.Velin

Viinaryyppy palkitsee heti. Se saattaa olla epäterveellistä. Siitä olenkin huolissani. Viihdyn kuitenkin humalassa. Hävettäisi, jos sanoisin, että viina tekee minut onnelliseksi. Siksi en sanokaan sitä.

• Uusnieminen

Oletko vieläkin yhtä onnellinen?

Ymmärsin avaajan tarkoittavan ONNEA, eikä hetken huumaa.

• Kreetta

Kun olen puuhastellut ulkotöissä että hiki oikein tulee.Siitä tulee hyvä mieli niin sielulle kuin ruumiille.

• lapsellista,mutta?

näin aikuisena vieläkin isosisko pompottaa ja tajusin että miksi annan sitä tehdä?Parempi kun pidän etäisyyttä ja en noteeraa neuvoista.Tekeekö ikä tämän että alkaa olla taas kun lapsena?

• a-woman1

esimerkiksi lapsenlapsen ojentaessa kädet merkiksi halustaan päästä syliin; onko mitään sykähdyttävämpää?
      Suurta lottovoiton kaltaista onnea, joka kerralla muuttaisi elämämme kuin taikaiskusta, ei kannata odottaa!
      Onni asuu läheisissämme, jokapäiväisessä elämässä. Onnea tuottaa luonnon seuraaminen, hyvä musiikki, runo, läheisen onnistuminen elämässään, rauha, kauneus monessa muodossa...

• Onni ei löydy etsien, se tulee eläen !

Tuskin kannattaa alkaa etsimään onnea mistään erityisestä paikasta tai tapahtumasta, sillä onni asuu Sinussa, se rekisteröi tapahtumat ja tunteet, nostaa riemun mieleen ja tuo hymyn huuleen!

Kaikki se mistä nautit ja iloitset, on onneasi, kaikki se millä ilahdutat läheisiäsi tai tuntematonta vastaan tulijaa ja saat hänet tuntemaan lämpösi, se on sitä jaettua onnea josta me kaikki jossain saamme nauttia.

Onneton ei lie kenkään ihminen.
      Älä katso liian kauas, älä juokse liian lujaa, sillä onni tulee luoksesi joskus hitain, hiipivin askelin, tai on jo siinä, vierelläsi, jos huomaat katsoa ja vastata sille.

• onnellinen

on se onnen kätkeköön...

• Anu.1

Linnun laulu, kukan tuoksu,lento kesäperhosen.
        Olisinko minä onneteon.

Huomaatko myös ympärillä, yksinäisen ihmisen,
        joka kaipaa hyvää sanaa, kättä joka koskettaa.

Tunteen että häntäkin, joku vielä rakastaa,
        ystävyys ei maksa, hymykin on ilmainen.Onnenlintu saakoon lentää, luokse meidän jokaisen.

• Olen samaa mieltä, että onnea ei löydä etsimällä, mutta kuitenkin täytyy ottaa se ensimmäinen askel kohti sitä. Kukaan ei tule ovellesi kolkuttamaan.

Kyllä se sitten siitä, taikka sitten ei. Vastahan vuosi on alussa. Kaikkea hyvää ja toivotaan, että onni hiipii jossakin vastaan.

• onnellinen kirjoitti:

on se onnen kätkeköön...

Siihen toisaalta taitaa perustua nuo kriisikeskustelutkin, kerrottaessa tapahtuma haalenee. Siksipä oikein huippujutut pitääkin mielellään vain itsellään, ei himmennä 'hohtoa'. :)

Toisaalta jokaisesta päivästä löytää sen pienen kohokohdan jos haluaa sen nähdä.
        Sen onnenmurusen.

• Onni..

..tulee, kun kelasta saa tilin ;)

• mummeliini2

arjessa. Kun ei ole puutetta mistään. Saa aamulla herätä uuteen päivään ja taputtaa kultansa poskea ja sanoa HYVÄÄ HUOMENTA.

• mummeliini2 kirjoitti:

arjessa. Kun ei ole puutetta mistään. Saa aamulla herätä uuteen päivään ja taputtaa kultansa poskea ja sanoa HYVÄÄ HUOMENTA.

Todella onnellinen olet.
        Tuot julki onnesi ihan luonnollisena... sitähän se oikea onni onkin, elämää arjessakin, rakastaen.

• Pääsky64

hetkinä että se menee pois ennenkuin sen ehtii tajuamaan.

Se on niin hauras jos siitä mainitsee se häviää.

Kun lapsi imee rintaa se on onnellinen.Sellaista tunnette haemme aikuisinakin.

Onnea ei voi ottaa toiselta eikä antaa se on itsessä.

Ihminen kaipaa ikuisesti kunnes se löytää tien sinne mistä on tullut.

Nämä on vain sanoja.
      Onni on vuosissa jotka olemme eläneet ja vuosissa joita vielä saamme elää.

• unelma

Onnea on se että on oma koti, jossa saa olla
        omassa rauhassa.

• onnessaan
        unelma kirjoitti:

Onnea on se että on oma koti, jossa saa olla
        omassa rauhassa.

Onni on myös sitä,että on jonkunlainen terveys,ettei ole toisista riippuvainen sängyssään kääntyessäänkin.
        Onni on myös sitä,että saa ystävää koskettaa,
        Onni on myös sitä,että olen tässä nyt.
        Onni on myös sitä,että te olette olemassa.
        Olllaan siis onnellisia.

• unelma
        onnessaan kirjoitti:

Onni on myös sitä,että on jonkunlainen terveys,ettei ole toisista riippuvainen sängyssään kääntyessäänkin.
        Onni on myös sitä,että saa ystävää koskettaa,
        Onni on myös sitä,että olen tässä nyt.
        Onni on myös sitä,että te olette olemassa.
        Olllaan siis onnellisia.

Onnea on myös se,että on ollut joka rakasti
        minuakin ja minä sain rakastaa, vaikka olenkin
        nyt yksin.

• unelma kirjoitti:

nyt yksin.

Se on totta, että on ollut onnellinen vuosikymmenet. Vieläkin on onni muistella menneitä.

Mutta tottakai haluaisin vieläkin tuntea toisen lämmön vierelläni ja rakastaa ja olla onnellinen. Tätä elämää tuskin on jäljellä enää vuosikymmeniä, että tämä lopun elämääni haluaisin omistaa jollekin ihanalöle naiselle ja tehdä hänet onnelliseksi.

• jotta tietäisivät
        ylikypsa kirjoitti:

Se on totta, että on ollut onnellinen vuosikymmenet. Vieläkin on onni muistella menneitä.

Mutta tottakai haluaisin vieläkin tuntea toisen lämmön vierelläni ja rakastaa ja olla onnellinen. Tätä elämää tuskin on jäljellä enää vuosikymmeniä, että tämä lopun elämääni haluaisin omistaa jollekin ihanalöle naiselle ja tehdä hänet onnelliseksi.

millainen on sinun ihana naisesi?

• jotta tietäisivät kirjoitti:

millainen on sinun ihana naisesi?

Vaikka sellainen, kuin sinä. Pidäthän siitä, kun pidän sinua hyvänä ja haluat käpertyä kainalooni.

• että tietäisivät
        ylikypsa kirjoitti:

Vaikka sellainen, kuin sinä. Pidäthän siitä, kun pidän sinua hyvänä ja haluat käpertyä kainalooni.

mielestäsi ajatustenlukija?
        Voisinhan olla ukonköriläs?:)

• Pääsky64
        unelma kirjoitti:

nyt yksin.

on kirjoitettu riittää varmasti onneen.
        Loppu on itsestä enemmän kiinni,miten paljon lisää pitäisi olla muuta näilläkin pärjää.
        Jos perustarpeita puuttuu voi tulla katkeraksi.
        Kaverin haaveileminenkin on onnea!!.tietää mitä haluaa.
        Toteutuminen saattaa olla pettymyskin.
        Aina riittää haaveita,jos ei olisi olisi se kaiken loppu.
        Minäkin haaveilin illalla kun olin argenttinalaisen tangon illassa lisää ja sain jonkin pelin tanssia sitä oikeaa tangoa että lisää,tätä täytyy saada lisää!!
        Minkäs teet kun ei saa.
        Kyllä tänään sitten väsytti ettei enää jaksanut lähteä. Vanhasen Matin vaali illassa meinasi seisalleen nukkua.Onneksi oli vahva mies takana.

• Tammituulia60
        Pääsky64 kirjoitti:

on kirjoitettu riittää varmasti onneen.
        Loppu on itsestä enemmän kiinni,miten paljon lisää pitäisi olla muuta näilläkin pärjää.
        Jos perustarpeita puuttuu voi tulla katkeraksi.
        Kaverin haaveileminenkin on onnea!!.tietää mitä haluaa.
        Toteutuminen saattaa olla pettymyskin.
        Aina riittää haaveita,jos ei olisi olisi se kaiken loppu.
        Minäkin haaveilin illalla kun olin argenttinalaisen tangon illassa lisää ja sain jonkin pelin tanssia sitä oikeaa tangoa että lisää,tätä täytyy saada lisää!!
        Minkäs teet kun ei saa.
        Kyllä tänään sitten väsytti ettei enää jaksanut lähteä. Vanhasen Matin vaali illassa meinasi seisalleen nukkua.Onneksi oli vahva mies takana.

Onnea, kun on vahva mies takana. Mitenkähän
        minun käy, kun vanhenen tästä, eikä ole miestä
        takana, varmaan kaatua romahdan.

• unelma
        Tammituulia60 kirjoitti:

onnea on sekin että saa haaveilla löytyvän
        vielä uuden rakkaan.

• Pääsky64
        Tammituulia60 kirjoitti:

omilla jaloilla ja tiedät että se on kaikkein tärkeintä.
        Minä olen liikaa nojannut vahvaan mieheen ja olen heikoilla jos jään yksin.
        Kenen kään ei tarvitse toisen osaa kuvitella sen paremmaksi.
        Räpistelen sitten miten pystyn jos ei ole tukea.

• Tammituulia60
        Pääsky64 kirjoitti:

omilla jaloilla ja tiedät että se on kaikkein tärkeintä.
        Minä olen liikaa nojannut vahvaan mieheen ja olen heikoilla jos jään yksin.
        Kenen kään ei tarvitse toisen osaa kuvitella sen paremmaksi.
        Räpistelen sitten miten pystyn jos ei ole tukea.

Omilla jaloilla on seistävä mahdollisimman
        kauan, ei vahva mieskään jaksa henkisesti
        heikkoa naista pitää pystyssä kovin pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6292
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      4020
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3335
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2839
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      277
      1838
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1516
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      169
      1348
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1293
    Aihe