Hengellisten laulujen sanoja?

lurituri

Onko netissä missään Hengellisten laulujen sanoja. Esim. sellainen kuin "Vain yksin Jeesus mulle riittävi"

65

24540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuliluri

      En tiedä, onko missä, mutta tässä tulee ulkomuistista.Opettelin ne ulkoa, kun kuulin kappaleen joitakin kertoja radi Deissä.

      Vain yksin Jeesus, hän mulle riittävi. Vain hänen luonaan tynttyy syömeni. "Vain luon ristin hiljaa vartoen, saan kaiken hältä, mä mitä tarvitsen."

      Kuin virvatulten tuo liekki häilyvä, on täällä onnekkainkin elämä. "Pois rientää hetket onnen päivien. Vain Jeesus antaa voi onnen ainaisen."

      Vain Jeesus riittää kun kaiken peittää yö ja sydän tuskan täyttämän lyö. "Kun kuljen kautta korven pimennon. Vain Jeesus riittää, hän yksin luonain on."

      Vain Jeesus riittää, kun myrsky raivoaa ja aallot uhkaa purren upottaa. "Oi auta Herra, huudan tuskassain. Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain."

      On luonain Jeesus, kun silmäin sulkeutuu ja päälyportit mulle avautuu. "On luonain hän, kun jätän tämän maan ja Isän kotiin mä muutan ihanaan."

      • Kyynelin kylvävät

        onko sulla sanat tähän lauluun? Kyynelin kylvävät riemuiten he leikkaavat.oon etsinyt mut en löytänyt. kiitos .


      • Kiitos *kopioi sanat*

        Nämä hengellisen laulun sanat lohduttivat minua tänä aamuna... Siu


      • yks vaa

        se on todella kaunis laulu kyösti rothin tekemä.kyösti on tehnyt paljon hienoja koskettavia lauluja.


      • yks vaa

        anteeksi ei se ollutkaan kyöstin tekmeä laulu,mut ihan vanha laulun kumminkin tosi koskettava


      • mathetes
        yks vaa kirjoitti:

        se on todella kaunis laulu kyösti rothin tekemä.kyösti on tehnyt paljon hienoja koskettavia lauluja.

        Kyösti Roth on kyllä hieno säveltäjä, mutta tätä "Vain yksin Jeeesus hän mulle riittävi" laulua hän ei ole tehnyt!

        Mutta tuo laulu, Vain yksin Jeesus: On vuodenta 1944 ja säveltäjä/sanoittaja on nimeltään Eeva Vaija, os, Sorsa! Hän on ollut Kouvolalainen helluntailainen laulujen tekijä!

        Hän on tehnyt muitakin, ja esim hengellisestä laulukirjasta löytyy laulu numero (214) = Palmut kaukaiset hiljaa! Sekä myös laulu numero (270) = Niin ihmeellinen on Jeesus!

        Tuo Eeva Vaija,n tekemä laulu "Vain yksin Jeesus" on koskettava kaikinpuolin ja kuuluu soitinryhmämme vakituiseen ohjelmistoon! :)

        Siun, terv, nimim, mathetes


      • Jeesus ite
        yks vaa kirjoitti:

        anteeksi ei se ollutkaan kyöstin tekmeä laulu,mut ihan vanha laulun kumminkin tosi koskettava

        Jeesus oli venäläinen kantoraketti -piisin sanat hukassa. Kuka auttaa?


      • c-kasettimuistoista
        Kyynelin kylvävät kirjoitti:

        onko sulla sanat tähän lauluun? Kyynelin kylvävät riemuiten he leikkaavat.oon etsinyt mut en löytänyt. kiitos .

        Kyynelin kylvävät, riemuiten he leikkaavat. Riemuiten palaavat tuomaan lyhteensä. x 2
        Itkien he menevät, siemenensä kylvävät. Riemuiten he palaavat tuomaan lyhteensä. x 2

        Kyynellaaksonkin muuttavat he lähteiksi, syyssade peittää sen siunauksellaan. x 2
        Voimasta taas voimahan käyvät kanssa Jumalan. Herran eteen astuvat he näin Siioniin. x 2

        (Psalmi 126:5)


      • harri ha
        mathetes kirjoitti:

        Kyösti Roth on kyllä hieno säveltäjä, mutta tätä "Vain yksin Jeeesus hän mulle riittävi" laulua hän ei ole tehnyt!

        Mutta tuo laulu, Vain yksin Jeesus: On vuodenta 1944 ja säveltäjä/sanoittaja on nimeltään Eeva Vaija, os, Sorsa! Hän on ollut Kouvolalainen helluntailainen laulujen tekijä!

        Hän on tehnyt muitakin, ja esim hengellisestä laulukirjasta löytyy laulu numero (214) = Palmut kaukaiset hiljaa! Sekä myös laulu numero (270) = Niin ihmeellinen on Jeesus!

        Tuo Eeva Vaija,n tekemä laulu "Vain yksin Jeesus" on koskettava kaikinpuolin ja kuuluu soitinryhmämme vakituiseen ohjelmistoon! :)

        Siun, terv, nimim, mathetes

        Tietääkö kukaan laulua joka menee näin: oot jeesus sä ainut turvani ilman sua ois vaikeaa....jne haluisin sen sanat jostain



    • airap

      mikä numero on laulussa; kauan etsin kaipasin, myrskyn alta suojahan? kertosäe meni näin; on Jeesus varma auttaja Hän pelastaa ja hän virvoittaa, heikon vahvistaa...minun mielestä sen pitäisi olla hengellisessä laulukirjassa, mutten ole löytänyt sitä sieltä. en edes aiemmasta painoksesta.

      • mathetes

        Vastausta airap,ille!

        Toivottavasti tämä linkki pelaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=6cf7dxKkqc8

        Mutta kyseinen laulu löytyy vanhemmasta hengellisestä laulukirjasta numerolla 268 tai uudemmasta kirjasta numerolla 269! Kyseinen laulu on minullekin tuttu, sillä soittelemme sitä soittoryhmämmä kanssa aina silloin tällöin!

        Mukavia ja siunattuja lauluhetkiä! :)

        Terv, nimim, mathetes


      • airap
        mathetes kirjoitti:

        Vastausta airap,ille!

        Toivottavasti tämä linkki pelaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=6cf7dxKkqc8

        Mutta kyseinen laulu löytyy vanhemmasta hengellisestä laulukirjasta numerolla 268 tai uudemmasta kirjasta numerolla 269! Kyseinen laulu on minullekin tuttu, sillä soittelemme sitä soittoryhmämmä kanssa aina silloin tällöin!

        Mukavia ja siunattuja lauluhetkiä! :)

        Terv, nimim, mathetes

        kiitos paljon, Mathetes!


      • airap
        airap kirjoitti:

        kiitos paljon, Mathetes!

        MITEN MENEE LAULU; AASILLA HÄN SAAPUI KERRAN PYHÄÄN KAUPUNKIIN?
        KENENKÄ TEKEMÄ SE ON?


      • haverinenk
        airap kirjoitti:

        MITEN MENEE LAULU; AASILLA HÄN SAAPUI KERRAN PYHÄÄN KAUPUNKIIN?
        KENENKÄ TEKEMÄ SE ON?

        kyseisen laulun levyttivät jo 70-luvulla lauluyhtye (sisarista koostuva) VETELIN TYTÖT ja kyseistä aikoinaan kasetille tehtyä laulua saa nykyisin em.nimellä esim.radio Deistä.


      • Anonyymi

        Se löytyy keltaisesta lauluja Jeesuksesta vihkosesta


    • airap

      KIITOS TIEDOSTA, HAVERINEK!

    • Pekka Haapamäki

      Mistä löytyisi nuotit lauluun "taivaan keskukses` ei kiire milloinkaan...

      Pekka Haapamäki

      • airap

        EDELLINEN LAULU LÖYTYY SEPPO KOHVAKALTA. MINULLA OLI SE KASETILLA. SIIS JOITA MANKASSA KUUNNELLAAN. SANOJA EN ENÄÄ MUISTA.
        LÖYTYISKÖ KENELTÄKÄÄN SANOJA LAULUUN; JEESUS HÄN ON VASTAUS,JUURI SINULLE...?


      • Musiikki-mies

        Vastaus Pekalle: Katsopa Sinisestä laulukirjasta, siitä nuottipainoksesta, josko olisi siinä. Ainakin tekstiversiossa kyseisen laulun sanat ovat. Mukavia lauleluhetkiä. :)


    • ylva-li

      miten menee laulu; ota Herra mun kanteleeni, se viritä...?

      • harri ha

        Se on hilja aaltosen runoista tehty laulu viritä uudestaan veren sävel tuo sydämmeeni se sieluni virvoittaa.


    • Kolikon kääntöpuoli
      • ylva-li

        karmeen raskasta heviä, toi äskösen linkin musa. tuli heti mieleen se euroviisu-voittajayhtye maskeineen päivineen.


    • kummityttö

      voiko joku laittaa hengellisen onnittelu laulun joka sopii kummisedälle 68v täyttävä

      • tatta55

        Oisko hengellisestä laulukirjasta, jota en nyt omista ainakin Siunattu varmuus Jeesus on mun. Päivä vain ja hetkikerrallansa siinä lohtu mulle kallehin tai Oi armo suuri ihmeinen


    • untsa1

      Tämä hengellinen laulu on koskettanut syvästi minua,Vain yksin JEESUS siinä on
      kaikki.Kun pyshtyy ajattelemaan niin siinä on kaikki.Hoitaa silelua ja koko savimajaa.Inminen on vain niin kiireinen ettei malta pyshtyä hiljentymään.Hyvä muistutus.

    • api9

      Tietääkö joku virren sanat, jonka muistan mummon laulaneen: Melodia on g-duurissa seuraava:
      säkeistö:
      g f# g a a g a h c h a g f# g a g
      g f# g a a g a h c h a g f# g a g

      kerto:
      g a c h g a f# e
      f# d d a h c a g
      d h a g f# g a g

      • APi9

        Tarkoitan siis, että se laulu melko varmaan löytyy Hengellisestä laulukirjasta. Tosin en ole satavarma. Voi löytyä myös jopa evlut. - virsikirjasta.


      • mummeli 65
        APi9 kirjoitti:

        Tarkoitan siis, että se laulu melko varmaan löytyy Hengellisestä laulukirjasta. Tosin en ole satavarma. Voi löytyä myös jopa evlut. - virsikirjasta.

        kukahan tietäisi mistä saa tilata levyn Hetki kerrallaan,siinä on kuulemma se minun etsimäni laulu,joka alkaa sanoilla Palmut kaukaiset hiljaa.Olisin ikikiitollinen jos kuulisin sen tai voisin ostaa sen.Tekijä on Eeva Vaija ja se on uudessa HElluntai laulukirjassa nuero 214.Olen joskus yöllä kuullut sen radiodeissä,mutta sielläkään ei löydetty kyseistä levyä.Kiitos jos joku voisi auttaa tässä asiassa.


      • KaunisVirsi

        Etsit varmaan jouluvirttä "Nyt seisahdun mä seimelles" tai niinkuin 1986 ilmestyneessä virsikirjassa löytyy virtenä nro 25 nimellä "Nyt seimellesi seisahdan". Ainakin litterat johtivat tuon virren äärelle..


    • fariseus1

      löytyykö netistä vai mistä;sanat lauluun; Sama vanha ristinpuu/kaiken ylle kaareutuu...

      • mathetes

        Laulun nimi on - HYMNI!

        Lauluntekijä on Pekka Simojoki!
        Laulusta löytyy useita versioita kun laittaa hakusanaksi You Tube,een
        "Sama vanha ristinpuu"!

        Tässä yksi niistä!
        http://www.youtube.com/watch?v=Xc3QwGUoPeo

        Terv, mathetes


      • Anonyymi

        Sama vanha ristipuu kaiken ylle kaareutuu löytyy you tubesta


    • fariseus1

      löytyykö keltään sanat,Antti Sainion lauluun; Kilparata?
      entä Juhani Eriksonin laulamaan lauluun; mua puhdista rakkahin Jeesus.

    • liikuttavaa

      Olisikko kellään lauluun sanoja, joka alkaa "omaiseni haltuun Herran, jätän haudan partaalle, heidät jälleen kohtaan kerra...". Edesmennyt äitini lauloi tämän laulun läheisten haudalla, olin silloin pikkutyttö ja ne kaikuvat mielessä nyt eläkepäivinäni ja olisi mukava, jos jollakin olisi tietoa.

    • mie vaan

      olisiko lasten lauluun sanopja ,millä minä päääsisin taivaasee, ja jos sun lysti on niin,....... kiitos

      • mathetes

        Olisikohan se tämä laulu!

        Milläs minä pääsen taivaaseen

        1. Milläs minä pääsen taivaaseen? Pyörälläkö vinhasti polkien? Autollako ajan vaiko raketilla meen? Milläs minä pääsen taivaaseen?
        2. Lentokone tässäkö tarpeen on? Laivako se viepi yli aallokon? Hevosetko hankin minä rattaineen? Milläs minä pääsen taivaaseen?
        3. Syntini kun hylkään ja tunnustan silloin minä taivaan jo omistan! Uskomalla Herraan Jeesukseen pääsen minä varmasti taivaaseen!

        Linkit lauluihin You Tube,sta
        Milläs minä pääsen taivaaseen:
        http://www.youtube.com/watch?v=z2b1KUqZnQ8

        Jos sun lysti on:
        http://www.youtube.com/watch?v=M-Il__VbcZs

        Terv, mathetes


    • muistelee...

      Heips!

      Sattuisiko joku muistaa sanoja tai tietää mistä löytyis...Nimittäin "Syömmessäin soi laulu" nimisellä kasetilla oli kappale. Katinalan raamattuopiston kuoro laulanu tms.

      Se kasetti ei ole tavoitettavissa ja yhtäkkiä keväällä tuli mieleen siitä jostain kohtaa, että " syyttäjä syyttäköön, yhtä tyyni mä oon, taivaan Herran eessä seison palvoen..."...Ja vaivaa ku en muista paljo muuta. Se laulu tais alkaa jotenin, "oi mun sieluni, sieluni...."

      Kiitos :)

    • muistelee

      Äskeseen lisäys...se alkaa " Oi mun sieluni" :D

    • soi mielessäin...

      Hei!
      Minä taas kaipaisin sanoja sointuineen lauluun; Kun Jeesus verensä vuodatti tähtemme golgatalla....Kerto menee; Veren voima ei milloinkaan muutu, sen voima on kestävä ainiaan jne.
      Kiitokset!!!

      • mathetes

        Vastausta nimim,lle - soi mielessäin... !

        Olisikohan kysymäsi laulu tällainen! Jos on, niin kyseinen laulu löytyy "Hengellinen laulukirja" nimisestä nuottipainoksesta Nro - 97.
        "Kun Jeesus verensä vuodatti"! Tahtilaji on 3/4 osa tahdilla!
        Kirjoitan sanat tähän sointuineen, mutta en ole varma pysyvätkö sointumerkinnät oikealla kohdallaan? Toivotaan! :)

        G C G-H7
        1. Kun Jeesus verensä vuodatti,
        Em Dm
        Hän teki sen tähtemme.
        C C E7 Am G D7 G
        Syntimme pesi pois tuo voima veren, ja se säilyttää voimansa.

        D7 G D7 G
        Kerto: (On elämä Jeesuksen veressä. Se riittää tänäkin päivänä.
        C G E7 Am G D7 G
        Syntimme pesi pois tuo voima veren, ja se säilyttää voimansa.)


        G C G-H7
        2. Tää ainut uhrinsa eestämme,
        Em Dm
        niin pyhä ja puhdas on.
        C G E7 Am G D7 G
        Syntimme pesi pois tuo voima veren, ja se säilyttää voimansa.


        Terv, mathetes


      • mathetes
        mathetes kirjoitti:

        Vastausta nimim,lle - soi mielessäin... !

        Olisikohan kysymäsi laulu tällainen! Jos on, niin kyseinen laulu löytyy "Hengellinen laulukirja" nimisestä nuottipainoksesta Nro - 97.
        "Kun Jeesus verensä vuodatti"! Tahtilaji on 3/4 osa tahdilla!
        Kirjoitan sanat tähän sointuineen, mutta en ole varma pysyvätkö sointumerkinnät oikealla kohdallaan? Toivotaan! :)

        G C G-H7
        1. Kun Jeesus verensä vuodatti,
        Em Dm
        Hän teki sen tähtemme.
        C C E7 Am G D7 G
        Syntimme pesi pois tuo voima veren, ja se säilyttää voimansa.

        D7 G D7 G
        Kerto: (On elämä Jeesuksen veressä. Se riittää tänäkin päivänä.
        C G E7 Am G D7 G
        Syntimme pesi pois tuo voima veren, ja se säilyttää voimansa.)


        G C G-H7
        2. Tää ainut uhrinsa eestämme,
        Em Dm
        niin pyhä ja puhdas on.
        C G E7 Am G D7 G
        Syntimme pesi pois tuo voima veren, ja se säilyttää voimansa.


        Terv, mathetes

        Kuten arvelin, niin eivät pysyneet sointumerkit niiden oikeilla paikoilla! Mutta koita saada selvää jos muuten ennestään tunnet melodian! :)

        Terv, mathetes


    • elänvielä

      Äitini lauloi aikoinaan sukulaisten haudalla , mutta en muista siitä muuta kuin: Omaiseni haltuun Herran jätän haudan partaalle, heidät jälleen kohtaan kerran, taivahassa oon tallella. Tietäisikö joku minkä nimisestä laulusta on kyse ja sanoja siihen, olisin kiitollinen.

      • ApuLöytyy

        Löysin muistamasi laulun säkeistön hengellisestä laulusta, joka alkaa sanoilla "Jopa loppuu päivän vaivat". Tämä hengellinen laulu löytyy ainakin esikoislestadiolaisten käyttämän virsikirjan lisäosasta numerolla 759. Tässä on laulu kokonaisuudessaan.

        1.
        Jopa loppuu päivän vaivat,
        ehtoo mulle levon tuo.
        Rasitetun täällä aivan
        Herra rauhaan mennä suo.

        2.
        Nukkua hän sallii vihdoin
        vaivatun ja väsyneen,
        riennän mielelläni silloin
        haudan poveen tyveneen.

        3.
        Kovalta ei tunnu lauta,
        jolle minut lasketaan;
        ahdas ei myös ole hauta,
        johon minut suljetaan.

        4.
        Maailman jos myrsky pauhaa,
        ei se estä untani,
        makea on mulla rauha,
        ihana on majani.

        5.
        Koska iankaikkisuuden
        päivä kerran valkeaa,
        Jeesus, Herra laupeuden,
        minutkin taas herättää.

        6.
        Haudan lepokammiosta
        Herra äänen kutsun saan:
        uuteen eloon hän mun ostaa,
        taivaaseen mun virvoittaa.

        7.
        Omaiseni haltuun Herran
        jätän haudan partaalla;
        heidät jälleen kohtaan kerran
        iäisyyden rannalla.

        Voit ostaa halutessasi itsellesi esikoislestadiolaisten käyttämän virsikirjan melkeinpä miltä tahansa rukoushuoneelta. Rukoushuoneiden osoitteet löydät osoitteesta www.esikoislestadiolaiset.fi. Jumalan rauhaa :)


    • oliskotästäapua
    • Jespe7

      Löytäiskö kukaan sanoja/ sointuja hengelliseen lauluun: Mikä joukko
      Laulu on esitettynä you tubessa, mutta taitaa olla aika uusi kun ei löydy mistään kirjoista. Joka tapauksessa kaunis.
      Voisko joku auttaa.

    • Metasaalem

      Kelpaisko tää mun biisi: Goljat oli suuri mies suurensuurensuuri sinkomies. Daavid oli pieni mies pienenpienenpieni linkomies.

    • Pyhistäti

      Ristin puu,ristin puu, maasta taivaaseen ulottuu.Missä olisi tämän lasetn hengellisen laulun sanat ja nuotit ?

    • ylistys

      mistä löytyy sanat lauluun ja nuotit nyt sulle jeesus laulan lauluni kun maksoit kaikki synti velkani ja ostit minut pyhäl verelläs mun tähteni sä annoit elämäs kiitos vastauksesta siunausta toivoo ylistäjä Riitta

    • Helluntaisetä

      Tietääkä / muistaako kukaan laulun sanoja seuraavaan lauluun?!
      Laulu on alkujaan Amerik, " All to Jesus I surrender "!
      Suom, versio on " Jeesukselle kaiken annan, kaiken hälle luovutan " ! Tai joten tuohon tapaan tuo laulu meni ? Jotain 80 - luvun puolivälissä sen muistaakseni lauloi sellainen lauluryhmä kuin " Hämäläiset " ! Melodia on tuttu, mutta suomalaisia sanoja en löydä mistään. Kiitän jo nyt jos joku laulun sanat tuo tänne esille ! :)

      • Attiiram

        Laulusi on kait: Sulle kokonaan (Kaikki annan Jeesukselle). Se pitäis löytyä äänitteeltä: Tässä päivässä tulevaisuus . Itsekkään en sitä enempää muista, enkä tiedä mistä äänitettä saisi (tai sanoja).


      • ehdotus

        Pitkä kirja 185


    • Trimox

      Etsin sanoja ja nuottia lauluun On herra suur, ihmeitä katson jotka, hän kerran loi luovalla sanellaan. Maailman kaikkeuden taivaan tähdet....

    • Herta_Exbertha

      Riparin leirinuotiosta löytyy kasa tuhkaa.

    • Tiedostakiitollinen

      Kysymys

      Tietääkö kukaan tällaisen laulun sanoja: Ranta ihanin siintää suloisin luona kirkkauden Herran. Siellä levon saa matkalainen maan rauhan sydämeensä kerran. Kukkanurmet eivät kuihdu milloinkaan, eikä elon liekki sammu kuolemaan. Eessä istuimen Isän ylhäisen saan mä voitonkruunun kerran.

      En muista ulkoa koko laulua.

      • Anonyymi

        Tässä jatkoa edelliselle laululle: Maan sen autuaan riemun rikkahan, valoon kaipaan taisteluista. Kultakaupungin, helmiportteihin, ihmeellinen valo loistaa. Toinen toisemme kun siellä kohdataan, missä elon vesi virtaa ainiaan. Eessä istuimen Isän ylhäisen, saan mä voitonkruunun kerran.


    • löytymätön

      Mistä kummasta löytäsin laulun jossa osa sanoista. mun Jeesuksein, hän tietää kaiken, ahdistuksen ja kyyneleen, hän ymmärtää mun sydänsuruin, hän varjelee mun askeleet...

    • ekumenia
    • Anonyymi

      Miten alkaa laulu isäni taivaallinen tahdon rukoilla

    • Anonyymi

      Voin laittaa sanat vain yksin Jeesus jos laitat Whatsapp numeron

    • Anonyymi

      Itse kaipaan laulun sanoja, sointuja
      Kylmennyt oon
      Uskonliekki hauras sammumaisillaan. Mua kosketathan käsin hellin tahdon sinut kohdata...
      Enempää en muista, enkä löydä laulua mistään.

    • Anonyymi

      Mua puhtaita rakahin jeesus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe