siis, kun toi ohjelma skannaa mun koneen alle puolessa minutussa, ja AD-adwarella menee noin 5 minuuttia, onko tässä mitään järkeä? mulla on siis tosi huono kone, hidas ja käyttöjärjestelmä win98. Kyllä vähän yllättää. AD-Adware löys 2 turhaa ja 2 kriittistä. Onks tää vaan sitä että todistetaan AD-adwaren paremmuutta? :D Ai niin, ja mulla on palomuurina Zonealarm, että mitäs mieltä siitä olette? Se kyllä päästää läpi vakoiluohjelmia jonkii verran.... :( Kiitos kaikille vastanneille!!!!!
S & D
2
170
Vastaukset
- puuha-pate
adaware on sellanen ihan hyvä tällä uudella 1.06 versiolla ja siihen voi luottaakin, muista joskus tehdä fulll scan, oletko tehnyt usein?
ZoneAlarmista sanoisin, että ainakin yhden palomuuritestin mukaan se toimi 3/4 periaatteen mukaan, esti tietomurrot, troijalaiset jne. Eli aikalailla luotettava se on. Nyt on tämä vakoiluskandaali, mutta se laantuu uuden päivityksen myötä aikanaan, asia luvattin korjata.
Älä salli päästä koneeltasi mitään nettiin, mitä et varmaksi tiedä mikä sovellus mikäkin on. Virustorjunnan pitäisi kuitenkin antaa päästä nettiin, asetuksia voi säädellä siis ZA:ssa sen mukaan salliiko (allow), kysyykö (ask) vai evääkö (deny) pääsyn ohjelmilta nettin. Ja muista pitää myös muurin taso korkealla, ettei sinun koneellesi pääsisi viiruksia. Tuolloin ohjelma toimii 3/4 tasolla ja olet turvassa.- qwerty
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593