NFL's Greatest Hits...

Hamsori

Onko kukaan nähnyt klippiä "NFL's Greatest Hits" jossa soi Prodigy taustalla?? ...Aivan upea!!!

Onko tietoa mistä tuollaisia saisi lisää???
Oon yrittänyt ladata kokonaisia pelejä DC:llä, mutta en oo onnistunu saamaan kuin pari kappaletta. Nekin mitkä olen saanut ovat uskomattoman hienoja vaikka ovatkin "vain" runkosarjaa...

Lisää jenkkifutista telkkariin, niin kaikki saa nauttia!!

11

1859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Picman

Olen nähnyt! Huippu on! Saataisiinpa Suomen vaahteraliigankin noin taitavia kuvaajia ja editoijia, että jokaisesta taklauksesta, TD:stä ja harhautuksesta saisi kaiken irti!

• rissunretku

tollanen samanlainen on kyllä. löytyy hakusanoilla incubus - make yourself (NFL's Greatest Hits)

• Nähty on

En tiedä mikä on suomi24:n linja tällaisiin ohjeistuksiin, mutta jos rikkoo hyvää tapaa niin poistakaa vaan.

That said, mininovasta löytää torrenttina joitain pelejä. Hakusanaksi vaa NFL.

www.mininova.org

• Onnellinen

Suuret kiitokset... Olen yrittänyt lötää DC:llä jenkkifutista, mutta turhaan...

• Hamsori

Kiitti, vinkistä! Oon saanu tot kautta muutaman hyvän pelin!! Ja lisää vaan pukkaa. Tää on oikee kultakaivos kaikille jotka haluaa pelejä, pätkiä ja ESPN studioita!

Lisää:
        http://www.torrentz.com/

• En tajuu

...noita torrentteja voi katsoa? Auttakaa nyt tyhmää, kun en ymmärrä, et mikä ohjelma mun pitää ensin koneelle asentaa että näen noita pelejä?

• :D :D

Hienoja klippejä!!!!

• assu

kokeile ladata peleja ja clippeja torrenteina, useimmilta sivuilta löytyy 1-2 viikkoa vanhoja matseja ja muita clippeja

• sepelikuormaaja

www.pontel.com täältä voit tilata matsi DVD:tä,
      jokainen matsi kuluneilta kausilta saatavilla jopa vuosien takaa tähän päivään asti!

• hyviä vielä

www.youtube.com
      en tiedä kyseisen sivuston politiikkaa mutta ilmeisesti sivustolle saa laittaa minkälaista materiaalia tahansa
      sivulta löytyy siis jefupätkiä vaikka millä mitalla kunhan vain osaa etsiä, hyviä hakusanoja ovat joukkueiden nimet (esim. redskins, washingtonissa faneilla on ilmeisesti tapana pitää kameraa mukana otteluissa :P), pelipaikat (esim running back), pelaajien nimet (esim. walter payton) tai sitten vain ihan nfl tahi super bowl

tässä yksi pätkä mikä sieltä löytyy:
      http://www.youtube.com/w/WALTER-PAYTON-34?v=eHa1Fg8_CNw&search=walter payton

videoita on kenties mahdollista saada "normaaleihin videomuotoihin", itse en ole jaksanut kokeilla koska onnistuu se katsominen tuostakin

toinen paikka netissä mistä löytää hyviä pätkiä on tietysti video.google.com, suurin piirtein samoilla hakusanoilla

toki dc ja torrent vie voiton, mutta nämä niille jotka eivät moisia tue :)

• Goijjari

Tuolta löytyy tosiaan hyviä lyhyitä pätkiä. Myös tuo avauksessa mainittu greatest hits löytyy esim. hakusanalla tackle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe