Siis voiko tää olla totta, et oon vasta vähän vajaa 20 vuotias ja mun iho on suunnilleen yhtä löysä kuin vaikka jollain 4kymppisellä ja näkyvää selluliittia löytyy paljon reisistä ja persuuksista! Olen aika liikunnallinenkin eli lenkkeilen ja jumppaan (n. 3 krt/vk) sekä pyöräilen, mutta nyt oon ajatellu rueta salilla käymään. Kysynkin, onko mulla vielä mahdollisuus saada timmi ja hyvännäköinen kroppa? Auttaisko toi sali, jos alan siellä treenaamaan säännöllisesti 3-4 kertaa/vk? Mulla on ollu jo ihan lapsesta asti sellanen ohut ja löysä nahka, mut tää näkyvä selluongelma alko varsinaisesti n. 16 vuotiaana. Näin talvisin ongelma vaan pahenee, kun ei voi käydä enää juoksulenkeillä tai sauvakävelemässä, kun aina on liian kylmä, eikä mulla ole riittävän lämpimiä tai hyviä talviulkoiluvaatteita. Kaikkein eniten mulla siis on ongelmakohtana takapuoli -> lättänä, sellunen, roikkuu ja venymisarpiakin löytyy paljon:( Mua masentaa ihan suunnattomasti tää mun kroppa, enkä uskaltais ikinä olla kenenkään vastakkaisen sukupuolen edessä alasti saatikka mennä uimahalliin, jollen saa tätä mun vartaloo siedettävämmän näköseks!
masentaa tää mun kroppa:'(
5
1632
Vastaukset
- Lilli
Sulla on elintavat kunnossa, joten liikunnan puutteesta ei ole kyse. Geenit määrää paljon, ja sitten kun tulee "geneettinen raja" vastaan, niin ainoa keino plastiikkakirurgia. Mutta ehkäpä et vielä ole tuolla rajalla. Onko sinulla painoa pudotettavaksi? Rasvakerroksen ohentaminen kiinteyttää vartaloa aina jonkin verran. Idea ei siis ole seurata kilojen tippumista, vaan polttaa rasvaa ja yrittää säästää lihakset. Siihen tarkoitukseen käy hyvin tuo salitreeni. Ruokavalio pitäisi myös tarkistaa. Sinun täytyy saada tarpeeksi hyvälaatuista proteiinia, jotta et menetä lihaksiasi, sillä jos näin käy, niin vartalo on sen jälkeen entistä veltompi.
- huonot geenit periny
Oon hoikka/normaali ja mun mitat on 165/56, mutta omasta mielestäni läskiä sais tuosta lähtee n. 3 kg ja tilalle tulla lihaksia. Ruokavaliokin pitäis olla mulla suht kunnossa, mutta proteiinia syön ehkä liian vähän, jonka vuoksi mulla onkin sellaset löysät lihakset. Roskaruokaa ja herkkuja syön harvemmin, yleensä kuitenkin pikkasen herkuttelen kerran viikossa.
- urheilija
huonot geenit periny kirjoitti:
Oon hoikka/normaali ja mun mitat on 165/56, mutta omasta mielestäni läskiä sais tuosta lähtee n. 3 kg ja tilalle tulla lihaksia. Ruokavaliokin pitäis olla mulla suht kunnossa, mutta proteiinia syön ehkä liian vähän, jonka vuoksi mulla onkin sellaset löysät lihakset. Roskaruokaa ja herkkuja syön harvemmin, yleensä kuitenkin pikkasen herkuttelen kerran viikossa.
Juu salille vaan, niin huomaat jo varmasti kuukauden päästä ongelman selvästi parantuneen! :> sitä ei tietenkään saa siihen jättää.
- huonot geenit periny
urheilija kirjoitti:
Juu salille vaan, niin huomaat jo varmasti kuukauden päästä ongelman selvästi parantuneen! :> sitä ei tietenkään saa siihen jättää.
Eilen kävinkin just salilla, kun hommasin kuukausikortin ja meinaan nyt käydä siellä mahdollisimman usein, välillä vaikkapa ihan vaan aerobista tekemässä, että saa syödä vähän enempi :P Viikon päästä mulla alkaakin 3 viikon loma, joten tolla lomalla mulla onkin mahdollisuus ottaa tosta kortista kaikki irti :) Se vaan vie mulla vielä aikaa, että opin niillä laitteilla tekemään "oikein"..
- Lilli
huonot geenit periny kirjoitti:
Kyllä se salitreeni varmasti tekee tehtävänsä. Tsekkaa sitä ruokavalioos sillä silmällä, että saisit joka aterialla proteiinia. Hyviä proteiinin lähteitä on munanvalkuainen, maito, raejuusto, rahka ja tietysti kaikki liha - kana ja kala on terveellisä ja vähärasvaisia. Kalorit pitäis olla hieman miinuksella, jotta rasva alkais palaa - mutta äläl syö liian vähän, sillä silloin menetät lihasta! Puoli kiloa viikossa voisi olla sopiva. Jos pudotat kolmekin kiloa pudasta rasvaa, niin vartalo on jo huomattavasti kiinteämpi. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443047Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132108Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935