Tiedän että ProjectX ohjelmalla, mutta onko suomenkielistä ohjetta miten se muuttaminen tapahtuu. Englanninkieli on ruosteessa :o(
PES-tiedosto --> MPG:ksi
9
4304
Vastaukset
- sen
tiedoston loppupääte "pes" -> "mpg", noin muutamat käyttäjät sen tekee.
- sanna
sä muutat sen nimen?
- noin
sanna kirjoitti:
sä muutat sen nimen?
klikkaa sitä tiedostonimeä hiiren oikeanpuoleisella näppäimellä ja avautuvasta valikosta valitset "nimeä uudelleen" ja sitten muutat vain ne kolme viimeistä merkkiä. Oletan, että jotenkin saat nuo tiedostonimet näkyviin.
- sanna
noin kirjoitti:
klikkaa sitä tiedostonimeä hiiren oikeanpuoleisella näppäimellä ja avautuvasta valikosta valitset "nimeä uudelleen" ja sitten muutat vain ne kolme viimeistä merkkiä. Oletan, että jotenkin saat nuo tiedostonimet näkyviin.
tule mahdollisuutta vaihtaa sitä PES-tiedoston nimeä. Siinä pystyy vain muuttamaan sen leffan nimeä jonka tallensin.
- sanna
noin kirjoitti:
nyt saan sen muutettua. Yks ongelma vielä. Nyt kun poltan sen Nerolla DVD:ksi niin se ei varmaan vielä näy DVD-soittimessa?
- näkyä
sanna kirjoitti:
nyt saan sen muutettua. Yks ongelma vielä. Nyt kun poltan sen Nerolla DVD:ksi niin se ei varmaan vielä näy DVD-soittimessa?
jos sen nerolla poltat nimenomaan DVD-videoksi eikä DVD-datalevyksi. Minulla ainakin toimii.
- sanna
näkyä kirjoitti:
jos sen nerolla poltat nimenomaan DVD-videoksi eikä DVD-datalevyksi. Minulla ainakin toimii.
juttu. käyn huomenna kaupassa ostamassa DVD:n ja poltan sen ja katson saanko sen toimimaan DVD-soittimessa.
- sanna
näkyä kirjoitti:
vielä. millaista DVD:tä suosittelet mun ostavan tohon polttamista varten? Haluaisin sellaisen levyn jonka voi tyhjentää ja äänittää montakertaa uudestaan.
- kaupasta
sanna kirjoitti:
vielä. millaista DVD:tä suosittelet mun ostavan tohon polttamista varten? Haluaisin sellaisen levyn jonka voi tyhjentää ja äänittää montakertaa uudestaan.
uudelleen kirjoitettavia DVD-levyjä (R/W). Sitten onkin vaikeampaa kun noita levyjä on kahta eri laatua R ja -R. Kaikki DVD soittimet eivät välttämättä osaa lukea noista jompaa kumpaa eli katso DVD-soittimesi ohjekirjasta mitä levyjä se osaa käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134