Tavoitteena -5 kg, MiiMu & muut

MiiMu^^

Täällä taas.Tulin taas laittamaan keskustelun alkuun että ei ryhmä ihan meiltä katoaisi:) Viikonloppuna tuli taas vähän herkuteltua mutta taas uusi viikko edessä ja tiukempi linja:)
Onnea uudelle viikolle!

6

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petra

Tervehdys taas kaikille!
      Nahkeata on taas ollut tämä "oikein" syöminen ja liikkuminen. Mutta MiiMun "kuviot" joista hän tuolla aiemmassa keskustelussa kertoi, näyttivät hyvältä, ja sinähän MiiMu pystyit hyvin toteuttamaan suunnitellut liikkumiset ja syömiset! :o)

Mulla paino on taas noussut yli 57 kilon. :o/ Tavoitteeseen (55 kg) on vain kaksi kiloa matkaa, mutta jotenkin sekin tuntuu nyt 20 kilolta! :oP

Vatsa on ollut turvoksissa jo pari viikkoa, mikä lie siihenkin tullut!? Elintavoissa ei ole mielestäni mitään kummempia muutoksia tapahtunut. On tosi inhottavaa, kun alavatsa on pallona koko ajan, ihan kuin olisi syöpötellyt enemmänkin! Vatsa on kuitenkin toiminut ihan kohtuuhyvin. No, kai se aikanaan ohi menee. Ennen "turvotuskaudet" ovat kestäneet pisimmillään viikon (hormoneista tai vatsantoiminnasta johtuvat). Viime viikon mahatautikaan ei vaikuttanut vatsan turvotukseen millään lailla.

Aamulla sorruin syömään taas suklaata. Kun auto ei suostunut starttaamaan, jouduin odottamaan kotona akun latautumista jolloin käsi jotenkin löytyi suklaalevyltä. :o/ Mutta sain skarpattua sen verran, että mässäyksen sijaan käytin loppuajan siivoamiseen! :)

Aloitin viikon ihan hyvin, eli eilen kävin salilla ja uimassa. Mutta söin kyllä kaikki kuluttamani kalorit takaisin...

Olin tänään jo sortumassa mäkkärisapuskaan, mutta onneksi en saanut tyttöäni heti kiinni kaverilta, niin ei mentykään, vaan päädyin lämmittelemään vanhoja jämiä kotona.

No, ei kun eteenpäin pusketaan! :oD

• MiiMu^^

No mielestäni minulla on mennyt kohtuullisen hyvin syömisen ja liikkumisen kanssa,mutta vielä aikasemmin se ei näkynyt vaa'assa.eikä kropassa. Nyt en olekkaan taas käynyt aikoihin.Vähän jännittää mennä käymään...
        Älä petra lannistu pienistä vastoinkäymisistä. Malttia.Välillä tulee melkein pakosti takapakkia,mutta eihän tässä urakassa niin kiire voi olla.(vaikka olis kyllä kiva jos kaikki tapahtus HETI)parempi totutella pikku hiljaa.niin ei heti tuu kaikki takas.Sun urakkas on kuitenkin jo niin pitkällä,että parilla viimeisellä kilolla ei pitäs olla niin kiire:) Kyllä sä ne pois saat!:)
        Mä en taas mitenkään saa itseäni kuriin.Herkkuja on taas tullut syötyä.liian usein.Mutta ihan kohtuudessa oon pysynyt.Mutta kun pari palaa syö joka päivä...se tekee aika paljon viikossa:(
        Nyt on taas skarpattava tosissaan.Että tuloksia alkaa tulemaan.

• Pilvi

Heippa taas,

Mulla on tullut niin pahasti takapakkia, että en ole jaksanut käydä edes tänne raportoimassa. Niin paljon on masentanut... Melkein viikon ajan tuli mässättyä, oli juhlia ym. Mässäileminen ei todellakaan pysynyt kohtuudessa, vaan söin joulusta jääneen suklaarasian, ja seuraavana päivänä ostin läjän irtokarkkeja! :( Pakastintakin tyhjensin, kaikki pullat, karjalanpiirakat, sämpylät ym. tuli vedettyä, muutamassa päivässä.

Taas huomasin, että mä en todellakaan ole parantunut ahmimishäiriöstä, vaan noita päiviä tulee vielä varmasti usein. Kaikesta huolimatta en aio luovuttaa, vaan jatkan taas sinnikkäästi, kun motivaatio on palannut! Yksi ahmimisviikko ei ollut vielä katastrofi, ja ei saa romuttaa mun uusia elämäntapoja. :) Hienointa oli, että aina ahmittuani (pahimman turvotuksen jälkeen) lähdin raivokkaasti lenkille, enkä jäänyt kotiin säälimään itseäni...

Nyt vasta olen huomannut miten paha tää mun syömishäiriö onkaan. Yritän olla kuitenkin armollinen itselleni, ja antaa itselleni aikaa näiden uusien elämäntapojen opettelemiseen. Muutos ei voi tapahtua yhdessä yössä eikä ehkä yhdessä vuodessakaan. Ehkä joskus..:)

Parempaa viikkoa kaikille, sinnitellään! :)

Pilvi

• Kesäkissa79

Ryhmään varmaankiin "mahtuu" mukaan!? Painonpudotustavoite on itselläni samaa luokkaa, - 5 kiloa. Tällä hetkellä painoa on komiat 63,7 kiloa.

Minulla on menossa hoikistumisen kahdeksas päivä, ja paino on tasan sama kuin kahdeksan päivää sitten! Vaan eipä tuo haittaa. Olen löytänyt ruokailuihini hyvän rytmin, enkä tunne itseäni nälkäiseksi. Syön kaloreita kohtuullisen paljon ja yritän kuluttaa erityisesti liikunnan avulla. Flunssan takia se on hieman hankalaa, mutta enää en käytä sitä tekosyynä siirtää laihduttamista hamaan tulevaisuuteen... Minulle on jo suuri voitto löytää säännöllinen ja terveellinen ruokailurytmi ja oppia olemaan sortumatta kulman takana alituiseen väijyviin pikaruokapaikkoihin!

Tsemppiä kaikille!

• MiiMu^^

Jep.Kyllähän ryhmään mahtuu!aluksi meillä oli iso ryhmä,mutta pikku hiljaa rupesi porukkaa karsiutumaan...Onneksi muutama on vielä jaksanut pyöriä mukana vaikka vastoinkäymisiä on varmasti kaikilla ollut.Hyvä porukka meillä kuitenkin mielestäni on:) Tervetuloa mukaan.Innolla odotan miten onnistut ja millä keinolla:) Mukavaa kuulla neuvoja muilta samassa tilanteessa olevalta.Ja tuo painon jumittaminen on minulle ainakin hyvin tuttua...Paino ei ole pudonnut mihinkään vaikka muutoksia olen tehnyt.Lisää yritystä ja muutoksia:)mutta onnea sinulle!

• Annu

Niinpä niin, tuossa viikonloppuna hehkuttelin viestissäni, kuinka vaaka näytti tasan 60kg. Taisi olla vaan hetken riemu.. Ei se paljon siitä ole noussut, mutta syöhän se naista kun paino heittelehtii ja vielä väärään suuntaan. Syy voi tietysti olla lauantain herkuttelussa ja juhlimisessa.
      En muuten ole pitänyt ruokapäiväkirjaa, vaikka niin tuli uhottua vloppuna.. ehkä sitten 'ensi viikolla'. Uimassa olen käynyt ja tänään taas vesijuoksemaan. Kotijumppa on jotenkin päässyt unohtumaan ja nyt tuntuukin, että kädet on ihan jotain puuromössöä.

Että tällaisia tällä kertaa, viikon päästä se paino on sen tasan 60.

mites muilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe