Seksittömyys&riitely

Mykkäkoulu

Kuinka usein parisuhteessa seksistä kieltäytyminen johtaa riitelyyn, joko vonkaajan toimesta tai torjuvan suuttuessa vonkaamiseen.

Tuleeko riita usein, vai silloin tällöin, vaiko peräti harvakseltaan?

Tässä nimenomaan haetaan tilannetta, jossa seksiä on muutenkin harvakseltaan.

t:
Mykkäkoulun oppilas

8

1540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvoin

itse en miehenä yleensä kieltäydy, enemmän tarjoan... :)

• ?????

Hyvä mykkäkoulun oppilas. Vaihda opinahjoa, tunnen teidän rehtorinne ja sexiä on mahdotonta saada lainkaan, kun hän häipyy aika usein Saharaan...

• priimus

Meillä johtaa seksistä kieltäytyminen riitelyyn lähes aina. Siis tilanne tämä: minä (nainen) vonkaan mieheltäni seksiä noin pari-kolme kertaa viikossa. En saa tahtoani läpi -> loukkaannun ja alan mököttämään. Vaikka kuinka päättäisin, etten pakeista ota nokkiini, näin käy aina. Minkäs sille tekee, että syö itsetuntoa tuollainen, ettei mies halua minua tahi ainakaan seksiä kanssani. =(
      Riittaa ei tule koskaan, sillä mies ei edes huomaa minun loukkaantuneen. Tai jos huomaa, ei välitä.
      Näin tervettä touhua meidän suhteessa.

• Nimetön

Kuin meidän elämästä.Sama täällä, minä vonkaan-en saa-loukkaannun. Ja joka kerta päätän myös etten ota itseeni,mutta minkäs teet kun se euntuu pahalta silti. itse olen romantikko ja mies ei yhtään. tästäkin on suuret ongelmat. ja mies kiihottuu vain kuvitellessaan minut jonkun toisen kanssa tai jos puhun tuhmia. olen jo kyllästynyt ainaisiin puhumisiin ja haluaisin joskus seksiä ilman puhetta.
        menipä omien ongelmien valitteluksi..sori..

• maili

Meillä myös minä (nainen) turhaudun kun yritän saada miestäni jonkinmoisiin touhuihin ja hän ei välitä hellittely-yrityksistäni huolimatta. Ei kiinnitä huomiota, minä turhaudun, masennun, suutun ja vihoittelen illan, joskus jopa aamun. Sitten unohdan, yritän taas, turhaudun ja sama rumba jatkuu.

Olen yrittänyt puhua, että eikö todellakaan kiinnosta, minussako vika.
      Sitten kun asiasta kunnolla mainitsee, haluaa hän hoitaa asian heti pois alta -> tullaan töistä, hän tokaisee vaatteet pois, nyt ei väsytä!

Sairastahan tämä jo on kun pitää viikosta toiseen elää selibaatissa ja joka kerta pitäisi erikseen mainita. Terve nainen haluaa, eikä sitä voi pakottaa elämään ilman.

• minun kynästäni

Kohtalotoveri täällä ilmoittautuu.
        Tuo on niin meidän elämää...

• Aneleva mies..

Meillä on ihan myös samanlaista, kuin kahdella muullakin viestiketjuun vastanneella.

En ymmärrä sitä, että vaikka sanotaan että seksi on kivaa ja siitä nautitaan(silloin harvoin kun sitä on), niin siltikin torjutaan kaikki ehdotukset. Sitten seurauksena on seksiä pyytävällä paha mieli ja kiukuttelua, jolloin seksi liukuu taas kauemmaksi.
      Orvanpyörä muuttuu tosiasiaksi.

• Nimetön

päivästä päivään mietin jatkaako suhteessa vai ei. minulla on aivan samanlaista kun te kaikki kuvailitte omia suhteitanne. hullu oravanpyörä jatkuu vaan,ja odotan milloin loppuu jos ikinä. rakastan miestäni ja hänkin vastaa kysymyksiini rakastavansa (ei ikinä itse sano ensin..) mutta muuttuuko tilanne meillä kellään ja ollaanko oikeasti onnellisia näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe