Hei kaikille!
Tuossa muutama minuutti sitten laitoin ylläpitoon mailin, jossa pyysin heitä ottamaan minulta helluntailaisuus- ja kaste-palstojen sheriffin oikeudet pois niin pian kuin mahdollista.
Syynä tähän: teen tällä hetkellä paljon töitä ja työn ohella jatkokoulutusta ja vapaa-ajalla ei aikani riitä näille foorumeille. Elämässäni on niin paljon muutakin, jolta netissä istuminen vie valitettavasti liian paljon aikaa.
Toivon teille kaikille hyvää jatkoa ja ennenkaikkea paljon Jumalan siunausta! Jos joku vielä haluaa mailikontaktia minuun, niin voi laittaa postia sähköpostiini, että voin sitten postata uudet yhteystietoni.
Anne
It's time to say good bye...
28
1166
Vastaukset
Toivottavasti tulee yhtä hyvä sheriffi kun sinä tilalle?
No ? Niinkuin kylvä myöskin tämän palstaan niittää!!!
Voi hyvin toivottaa savis ja hänen vaimo Isän_prinsessa!!!!!!!!!!!!!!!- aarne
Siunausta sinulle ja perheellesi!
- hansutuulia
sinulle! niinhän se on kaikki päättyy aikanaan, ja on aika laittaa tärkeimmät asiat järjestykseen.
Herra teidän perhettänne runsaasti siunatkoon.
Eikä elämä ole tietokoneessa, vaan se on ulkona ihmisten keskellä. :)- yönmatkamies
Nyt sheriffin paperit vetämään. Sinusta tulisi loistava sheriffi...
- hansutuulia
yönmatkamies kirjoitti:
olin eräällä foorumilla hoitelmassa näitä juttuja.
Ja minulle riitti. Ei riitä että poistelee tai lukitsee sellaisia asioita jotka minusta ei kuulunut hengelliselle palstalle ja jotka ovat monelle jopa pahennukseksi, riita siitä tuli ja uusia ketjuja avattiin samasta aiheesta. Helppoa ei työ ollut. Jatkuvasti oli niitä jotka yritti sabotoida keskustelun kulkua, kiroilemalla, puhumalla hyvinkin alatyyliin, mopo siinä karkaa helposti. Valheopettajia joihin sai ylläpito vähän väliä puuttua jne. ei kiitos, mutta kiitos kuitenkin tuosta mitä sanoit minulle. - veliRiepu
yönmatkamies kirjoitti:
Olen samaa mieltä yönmatkamiehen kanssa. Hansu olisi minun ehdokkaani. Hansulla on mahdollisuus olla riittävä määrä koneen ääressä, sekä lisäksi viisautta ja arviontikykyä. Toki toivon, että Hansu tuo raikkaita näkemyksiä edelleen luettavaksi. Vakaata uskovaa joka tapauksessa kaivataan. Mites ois hansu, mietihän!
- hansutuulia
veliRiepu kirjoitti:
Olen samaa mieltä yönmatkamiehen kanssa. Hansu olisi minun ehdokkaani. Hansulla on mahdollisuus olla riittävä määrä koneen ääressä, sekä lisäksi viisautta ja arviontikykyä. Toki toivon, että Hansu tuo raikkaita näkemyksiä edelleen luettavaksi. Vakaata uskovaa joka tapauksessa kaivataan. Mites ois hansu, mietihän!
Mutta tulisi liian kliinisen puhdas foorumi ;)
Sieltä saisi eräät nimimerkit hyvinkin äkkiä häädön ja eräät monet usein otetut aloitukset saisivat äkkilennon mappiöööhön. ;) Joten...
Kiitos vain luottamuksesta.
Nyt vain olen viimeaikoina ehtinyt koneelle kun työrintamalla on näin alkukuusta vähän hiljaista. Mutta luotan että taas on töitä tällä kuulla kuten yleensä joka vuosi.
Olen kuitenkin aina tässä kotosalla joten voin piipahdella koneella, mutta on tuota elämää koneen ulkopuolellakin. Seurakuntaelämää ja toimintaa nuorten parissa, nuoret joita on kolme, he vievät oman aikansa, ja kaikki muu ihana yhdessäolo esim. rakkaan aviopuolison kanssa. :) joten koti ja muut olot voittaa sen pidemmän korren. Siukkuja. - veliRiepu
hansutuulia kirjoitti:
Mutta tulisi liian kliinisen puhdas foorumi ;)
Sieltä saisi eräät nimimerkit hyvinkin äkkiä häädön ja eräät monet usein otetut aloitukset saisivat äkkilennon mappiöööhön. ;) Joten...
Kiitos vain luottamuksesta.
Nyt vain olen viimeaikoina ehtinyt koneelle kun työrintamalla on näin alkukuusta vähän hiljaista. Mutta luotan että taas on töitä tällä kuulla kuten yleensä joka vuosi.
Olen kuitenkin aina tässä kotosalla joten voin piipahdella koneella, mutta on tuota elämää koneen ulkopuolellakin. Seurakuntaelämää ja toimintaa nuorten parissa, nuoret joita on kolme, he vievät oman aikansa, ja kaikki muu ihana yhdessäolo esim. rakkaan aviopuolison kanssa. :) joten koti ja muut olot voittaa sen pidemmän korren. Siukkuja.Ei sheriffin homma varmaan herkkua ole, kun on näinkin kirjavaa porukkaa mukana. Voin vain kuvitella, että hermot siinä saattaisi mennä, jos haluaisi homman hyvin hoitaa.
Itselläkin on aika skitsofreeninen suhde tähän palstaan. Halu olisi auttaa oikeita avuntarvitsijoita edes jollain tavalla, mutta sitten kaikki tämä ihmisten kaikkinainen pahansuopaisuus ja ärsyttely sekä henkilökohtaisuuksiin meno hirvittää ja harmittaa. Mutta ehkä tämä osittain kertoo nykyihmisen rikkonaisuudesta ja tarpeesta kohdata Jeesus omakohtaisesti Armahtajana.
Paljon isoja siunauksia sulle ja perheellesi!
- poikalapsi
Ymmärrän ratkaisusi, hyväksyn sen ja kiitän sinua työstä, jonka teit hyvin.
Palsta on nyt taas vaarassa. JOS joku Ritarin kaltainen sekopää saa seriffioikeudet, joudumme samaan mielivaltaan, jota ennen Annea saimme täällä kestää.- ..............
Tai joku jolla on tahto ja aikaa karsia jyvät akanoista...
- KYLLÄ!
RITARI SHERIFFIKSI!
- Katsos vaan
(Siis ennen Saa!) Toivotan oikein sydämestäni sinulle ja perheellesi Jumalan siunausta! Niin se on, että elämän tärkeimmät asiat ovat netin ulkopuolella. Perheen ja ystävein parissa ja pitäähän jäädä itseläeenkin aikaa! Herra siunatkoon sinun lähtemisesi ja tulemisesi. Kaiken toimesi ja koko elämäsi!
- tode'
ja siunausta jatkosuunnitelmiisi!
- merim.raimo
Vasta noin puolivuotta olen tätä nettimenoa seuraillut.Runsasta Jumalan siunausta,sinulle ja kaikille muillekkin t.entinen merimies.
- uppi.akko
pitämisestä loppuun asti.
Mukavaa jatkoa vaan sulle ja perheelle.minultakin Engelmama, myös niistä aiheellisista huomautuksista. Aiheettomia en saanutkaan. Herra ohjatkoon elämääsi ja perheesi elämää sekä maallisella että taivaallisella siunauksella!
- veliRiepu
Uskon, että teet oikean ratkaisun, ottaen huomioon elämän tilanteesi ja muut kiireesi sekä tämän palstan tarpeet ja sen hoitamisen vaatima aika ja panostus.
Runsasta siunausta elämässäsi!- hansutuulia
RitariOlevainen, VeliRiepu, yönmatkamies, tode, sunglasses ja vaikka mitä. Tässä olisi hyvä näin alkajaisiksi seriffiksi. :)
- sun-glasses
hansutuulia kirjoitti:
RitariOlevainen, VeliRiepu, yönmatkamies, tode, sunglasses ja vaikka mitä. Tässä olisi hyvä näin alkajaisiksi seriffiksi. :)
Mielestäni tällä palstalla voisi olla useampikin sheriffi tai vaikka sheriffitiimi; riittäisi siivottavaa useammallekin, eikä homma rasittaisi liikaa yhden ihmisen aikaa. (sitten menisi varmaan suurin aika selvitellessä sheriffitiimin keskinäisiä kahnauksia) :)
En ole itse kiinnostunut Sheriffin hommasta, varmaan löytyy runsaasti parempia ehdokkaita, kuten esim. hansutuulia, tode, veliRiepu, RitariOlevainen, frihet, mamabeard, laurentius ja varmasti muitakin hyviä ehdokkaita on... - sotatantere
sun-glasses kirjoitti:
Mielestäni tällä palstalla voisi olla useampikin sheriffi tai vaikka sheriffitiimi; riittäisi siivottavaa useammallekin, eikä homma rasittaisi liikaa yhden ihmisen aikaa. (sitten menisi varmaan suurin aika selvitellessä sheriffitiimin keskinäisiä kahnauksia) :)
En ole itse kiinnostunut Sheriffin hommasta, varmaan löytyy runsaasti parempia ehdokkaita, kuten esim. hansutuulia, tode, veliRiepu, RitariOlevainen, frihet, mamabeard, laurentius ja varmasti muitakin hyviä ehdokkaita on...Haloo! yks seriffi riittää eihän tästä muuten tuu mitän! Nehän alkais kuitennii tappeloo keskennöö....
Kuten hell und ailaiseen elämäntapaan kuuluu. - veliRiepu
sun-glasses kirjoitti:
En ole itse kiinnostunut Sheriffin hommasta, varmaan löytyy runsaasti parempia ehdokkaita, kuten esim. hansutuulia, tode, veliRiepu, RitariOlevainen, frihet, mamabeard, laurentius ja varmasti muitakin hyviä ehdokkaita on...Mutta nostit esiin laurentiuksen, nuoren, mutta harvinaisen kypsän oloisen ja tasapainoisen sekä harkitsevan veljen. Hänessä olisi ainesta, jos vaan elämäntilanne sallii. Ei taida tämä silti olla huutoäänestysasia...
Kovasti paljon sullekin siunausta, jaksellaan! - sun-glasses
veliRiepu kirjoitti:
Mutta nostit esiin laurentiuksen, nuoren, mutta harvinaisen kypsän oloisen ja tasapainoisen sekä harkitsevan veljen. Hänessä olisi ainesta, jos vaan elämäntilanne sallii. Ei taida tämä silti olla huutoäänestysasia...
Kovasti paljon sullekin siunausta, jaksellaan!Kiitos luottamuksesta, mutta en ole lähdössä kisaan mukaan. Siunausta sinulle ja jokaiselle. Tässähän olisi hyvä rukousaihe tämä Sheriffin valinta.
Enkeliunia
- sun-glasses
Hyvää jatkoa Sinulle ja perheellesi.
Jumalan runsasta siunausta elämääsi. - Kadun-nainen
lentää ja välillä pitää levätä pilvenhattaralla.
Kiitokset tasapuolisesta katseesta palstalle. Ehdottaisin herraa Laurentinusta tilallesi, mutta koska työ voisi heikentää koulumenestystä, niin missäs meidän Simpooni piileksii ?? En ehtinyt paljoa jutella kanssasi, mutta hoidit tehtäväsi palstan sheriffinä hyvin. Kiitos siitä!
Runsasta Jumalan siunausta sinulle sekä perheellesi.
Toivottavasti piipahdat palstalle kirjoittelemaan silloin tällöin tavallisena palstalaisena :)- RitariOlevainen
Nyt vasta huomasin,että olet jättämässä palstan valvonnan,kyllä ymmärrän täysin,ei jokapaikkaan voi ehtiä,siinä palaa loppuun ennenpitkää,olet ollut kyllä oi9kein hyvä sheriffi,siitä annan täydet 10 pistettä ja plussat päälle,olet sentään aina töiltäsi ehtinyt tätkin hoitamaan,eikä mielestäni ole suurempia erimielisyyksiä ollut homman hoidossa.
Siunausta sylikaupalla ja lämpimät terveiset perheellesi,ja pidetään nyt kuitenkn yhteyttä emailin kautta,ja joskus voitaisiin rupatella messengerilläkin.
Oikein hyvää ja onnelista jatkoa! - stb
Ikava kuulla etta "joudut" jaamaan pois sheriffin virasta. Toivottavasti saamme tanne yhta hyvan sheriffin kuin mita sina olet ollut! Siukkuja.
- engelmama
Hei!
Kiitos teille kaikille lämpimistä sanoistanne. Olin vielä yhteydessä ylläpitoon. Kysyivät, jatkanko hommia siihen asti, kunnes uusi sheriffi löydetään vai haluanko välittömästi lopettaa. Viimeisen mailini tuloksena toivon, että sheriffintähti poistuu nikkini perästä seuraavien päivien aikana.
Voi olla, että tulen vielä palstalle. Ehkä tällä nikillä tai ehkä toisella. En vielä tiedä. Mutta siihen asti... näkemiin!
Anne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267