Olen harkinnut uutta pikkuautoa, jonka pituus on vajaat 370 cm ja leveys 167 cm. Koska parkinaapureilla on selkeästi isompia -osa tosin vanhoja- autoja niin arveluttaa tää miehinen imago, saako se kolauksen? Myös työpaikallani on runsaasti töissä naisia joilla on jopa S80-sarjan Volvoja ja Passat-farkkuja. Näyttänee poudolta, jos karsi mies saapuu areenalle hiirimäisellä autolla? Mitä teen? Onko vaan ostettava vanha 10-vuotias saksantuontiauto, iso, pikkuauton sijaan?
Piikuauto & mies,
7
1133
Vastaukset
- kiinni
millä ajelee...
- järkevän miehen
leiman, ole siis varovainen.
- tuontiauto...
95 vuoden Väyrysellä saat jo arvostusta ja maksaa vähemmän kuin uusi pikkuauto.
- joka
ostaa -95 Väyrysen arvostuksensa pönkittäjäksi, on vakavia puutteita itsetuntonsa kanssa.
- Itse tunto
varustettua tosimiestä ei toisten ihmisten mielipiteet ja ajatukset autosta hätkäytä: olivatpa ne sitten ylistäviä, kateellisia tai ivallisia. Itse en ole koskaan ostanut autoa miettien mitähän muut tästä ajattelevat (muistatko vitsin elefantin ja suomalaisen, ruotsalaisen sekä jenkin tapaamisesta?). Ostan auton omiin tarpeisiini ja ostan sellaisen kuin miellyttää (ja sopii kukkarolle niin ettei pankista tarvi lainaa hakemassa). Työpaikkasi naiset muuten arvostavat sinua sitä korkeammalle, mitä pienemmällä autolla ajelet. Kunhan se ei ole ns. romukasa.
itsetunnon kohennus paikallaan, haki tällänen, niin työpaikkasi naisetkin villiintyy. :)http://www.mopoauto.fi/Hengailua_low.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573