ILKKA & JÄÄTTEENMÄKI

Right line

Vaasan läänipiiri oli ainut jossa oikeisto sai presidentinvaaleissa yli 50% kannatuksen.

Ilkka on tehnyt siis erinomaista työtä.

Etelä-Pohjanmaalta ovat tulleet niin Aho kuin Jäätteenmäkikin.

Siellä myös yrittäjyys on säilynyt kunniassaan.

Kari Hokkanen ja Ilkka ovat Keskustalle sitä mitä YLE, HS ja Erkko ovat SDP:lle.

Siksi YLEN juttu mustamaalata Kauko Juhantalon ehdotus, oli vain vasemmistolainen harhauttava näkökulma.

YLE pyrkii aina sotkemaan kilpailijoidensa leirit: näinhän kävi Itälälle ja Kokoomukselle, samoin kuin monta kertaa jo aiemmin Keskustallekkin.

Jäätteenmäki ja Aho kättäpäälle: Keskusta yhdistyy.

In Ilkka We Trust!

YLE sucks!

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PIROJA

naiseksi ja mieheksi.
      En ole ilkeä mutta myönnän, että olen suunnattoman iloinen siitä, että Halonen voitti ja samalla lyötiin naula A. Jätteenmäen arkkuun. Miksi?
      Kun Anneli aikoinaan asettui rohkeasti Lipposen Irak-politiikan vsatustajaksi ja saavutti kansansuosion, niin olin vilpittömästi iloinen ja hänen takanaan. Vielä hänen kampeamisensa pois pääministerin pallilta ärsytti minua.
      Nyt vasta aukenivat silmäni kun näin hänen suureksi yllätyksekseni asettuvan Niinistön taakse Vanhasen kanssa: tuo nainenhan on haukka, vallanhimoinen ihminen.
      Hän ei siis todellisuudessa ollutkaan sydämestään Irakin-sodan vastustaja vaan vain taktikoi oman etunsa vaatimalla tavalla.
      Nyt hän on saanut palkkansa - luojan kiitos. Kepun kannatus jatkossa edellyttää pesäeroa häneen ja Vanhaseen. Niin, voiko Vanhanen ylipäätään jatkaa pääministerinä?
      Jos - kuten ensin luulin - Anneli olisi asettunut tukemaan Halosta, niin hänellä olisi ollut loistava tulevaisuus sekä omassa puolueessaan että koko Suomen politiikassa. Hän olisi myös lujittanut keskustan asemia. Nyt hän on kuitenkin politiikan broileri - pysyvästi.
      Onneksi paha saa palkkansa, vallanhimo osuu omaan nilkkaan. Siitä hän on hyvä esimerkki - eikä hänen tuhonsa minua harmita.
      ELLEI KESKUSTA AIO SURKASTUA KUIN PYY MAAILMANLOPUN ALLA ON SEN TEHTÄVÄ VÄLIT SELVÄKSI VANHASEN, JÄTTEENMÄEN JA AHON (=EVAN) KANSSA.
      Entinen keskustalainen?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe