Mikä sinulle on omassa ulkoisessa olemuksessasi tärkeintä silloin kun lähdet ihmisten ilmoille?
Käytkö parturissa säännöllisesti?
Lakkaatko varpaankyntesi talvellakin?
Voitko kulkea eripari sukissa?
Teetätkö pukusi mittatilaustyönä? jne... jne...
Kumpi haittaa sinua enemmän: Se että autosi on likainen vai se että takissasi on tahra?
''Turhamaisuudesta ''
16
902
Vastaukset
- Simanainen
Ehdottomasti puhtaus ja siisteys.
Kampaajalla kerran viikossa.
Manikyyri kerran viikossa.
Kosmetologi kerran viikossa.
Varpaankynnet siistissä lakassa AINA!
Eriparisukissa kuljen aina.
Auto ja takki oltava tahrattomia,
kuten omatunto ja maine. :D
Käytän vaatturia silloin tällöin,
kun tissit ei mahdu mieluiseen puseroon.
Kaiken kaikkiaan olen poikkeuksellisen turhamainen, jos elämäntapaa
voidaan kutsua turhamaiseksi. ;)- Jermu
Ethän muuta oikein ehdikkään, kuin pitään ilmiasulookkia kondiksessa.
Kyllä tällainen karu mies selviää paljon helpommalla.
Kotin siivooja-henketär pitää enimmät paikat kontiksessa (onko se turhanaikaista?)
Teen töitäni tässä tietsikan äärellä ja höpisen palstalle. (onkos se sitten turhanvakavaa?)
Ostan kaupasta mitä tykkään (Se, jos mikä on turhimusmaista, koska luultavasti on olemassa kuponkitarjouksiakin)
Olen onnekas ( Se on täysin turhantärkeää, jos mikä) - Simanainen
Jermu kirjoitti:
Ethän muuta oikein ehdikkään, kuin pitään ilmiasulookkia kondiksessa.
Kyllä tällainen karu mies selviää paljon helpommalla.
Kotin siivooja-henketär pitää enimmät paikat kontiksessa (onko se turhanaikaista?)
Teen töitäni tässä tietsikan äärellä ja höpisen palstalle. (onkos se sitten turhanvakavaa?)
Ostan kaupasta mitä tykkään (Se, jos mikä on turhimusmaista, koska luultavasti on olemassa kuponkitarjouksiakin)
Olen onnekas ( Se on täysin turhantärkeää, jos mikä)Poks! Kyse on puhtaasti ajanhallinnasta.
Sen minkä vakkarit käyttää täällä ajallisesti,
minä käytän tehokkaasti hyvinvointini edeistämiseksi. :)
Manikyyri. 1h30min(kaffipaussi pois)
Koztemolooki 1h30min (rehvit Waven kanssa jää väliin)
Kylpy 15min-3h(riippuu ollaanko ammeessa yksin vai kaksin) piis of keik!:D
Sitä ehtii mitä vain, kun haluaa. Ilmiasu on oltava kunnossa tässä työssä, koska tarjoan palveluja, jotka liittyvät terveyteen, kauneuteen ja hyvinvointiin. :)
siivoja-hengetär sinun tapauksessasi on ajan haaskausta. :DD
Höpinä palstalle on sinun tapauksessasi välttämättömän turhantärkeää. :D
Kaupasta ostaminen, mitä osaa, on sinulle haastavaa, eli tärkeää.:DD
Jos koet itsesi onnekkaaksi, olet todellakin turhantärkeä!*purskahtaa nauruun ja kompastuu avonaisiin tennarinnauhoihin...MUKS!...fiffu!).* - kohtuus kaikessa
Simanainen kirjoitti:
Poks! Kyse on puhtaasti ajanhallinnasta.
Sen minkä vakkarit käyttää täällä ajallisesti,
minä käytän tehokkaasti hyvinvointini edeistämiseksi. :)
Manikyyri. 1h30min(kaffipaussi pois)
Koztemolooki 1h30min (rehvit Waven kanssa jää väliin)
Kylpy 15min-3h(riippuu ollaanko ammeessa yksin vai kaksin) piis of keik!:D
Sitä ehtii mitä vain, kun haluaa. Ilmiasu on oltava kunnossa tässä työssä, koska tarjoan palveluja, jotka liittyvät terveyteen, kauneuteen ja hyvinvointiin. :)
siivoja-hengetär sinun tapauksessasi on ajan haaskausta. :DD
Höpinä palstalle on sinun tapauksessasi välttämättömän turhantärkeää. :D
Kaupasta ostaminen, mitä osaa, on sinulle haastavaa, eli tärkeää.:DD
Jos koet itsesi onnekkaaksi, olet todellakin turhantärkeä!*purskahtaa nauruun ja kompastuu avonaisiin tennarinnauhoihin...MUKS!...fiffu!).*kolmen tunnin kylvyn jälkeen näyttää kyllä aivan rusinalta simassa.
- Simanainen
kohtuus kaikessa kirjoitti:
kolmen tunnin kylvyn jälkeen näyttää kyllä aivan rusinalta simassa.
Näyttää ihanalta jos kyseessä
on öljykylpy. :)
Vaahtokylvyssä ei kolmea tuntia
sulamatta siloisena pysy edes
Ryynäsen sikalan suurin ja rasvaisin karju. - Arkunkantajan lapio
Simanainen kirjoitti:
Näyttää ihanalta jos kyseessä
on öljykylpy. :)
Vaahtokylvyssä ei kolmea tuntia
sulamatta siloisena pysy edes
Ryynäsen sikalan suurin ja rasvaisin karju.Palataan asiaan puolenpäivän jälkeen. Karju ei oo messissä, koklaan ensin omaan varteen. Hai!
- Simanainen
Arkunkantajan lapio kirjoitti:
Palataan asiaan puolenpäivän jälkeen. Karju ei oo messissä, koklaan ensin omaan varteen. Hai!
Puolilta päivin hilppasen kauneushoitolaan...
ja sen jälkeen...kuka tietää. :)
Koklaa...odotan mielenkiinnolla! Hai!
- koltis
Mulla on vakkari psykologin parturituoli. Osaa tuo monitaituri panna samalla sieluni ojennukseen. Muutenkin joutuu olemaan ihmisen näköisenä ihmisten ilmoilla ja parturin sielukkailla opeilla varustettuna. Sitävastoin varpaankynteni olen lakannut säännöllisesti lakkaamasta. Noissa sukissa on joskus käyny pieni fiba, samanvärisiä ovat kuiteskin olleet. Muuten mun olemukselleni ei tarvi teettää tekstiilejä, sopivat löytyy tekstiilikaupasta. Bilika on tietty aina dirtympi kun kuteet. Se välistä haitannee. Turhamainen en ole, eikä mua siksi saa, ellei lasketa lievää ylipukeutumista tilanteissa joissa "norjalaispaita" olis riittänyt.
- Pirre*
tahra takissa, autoa en viitsisi millään siivota, melkein delekoisin työn muille..
haluan olla huolettoman huoliteltu kun lähden immeisten ilimoille, en voisi lähteä kaupallekaan ns. seinästä revästyn näköisenä..enkä tuulipuvussa..
En tykkää kulkea jokatoista askelta punaisella- ja jokatoista mustalla sukalla...olen kai täydellisyyden tavoitteluun taipuvainen..mutta en mielestäni turhamainen.. - Jokiska. evk
Lakkaan varpaankynteni säännöllisesti.
Hiustenleikkuusta olen selvinnyt keittiösaksilla jo niin kauan, että en edes muista koska viimeksi olisin käynyt parturissa.
Keposesti voin kulkea eripari sukissa jos ne kumpikin sointuvat asuun muuten. Saatan joskus jopa 'rakentaa' kokonaisuuden eriparisukkien pohjalle siten, että värit muodostavat asun kanssa mukavan leikin.
Muutaman kerran olen paikalliseen putiikkiin hajamielisyyksissäni mennyt niin, että päällä on ollut turkki ja paljaat varpaat ovat vilkkuneet pistokkaista.
Juhliin pukeudun huolella rakentaen asun ennemminkin henkilökohtaisten mieltymysten ja tyylin mukaan kuin muotivirtausten...
Maalitahrat arkivaatteissa eivät hetkauta minua suuntaan eikä toiseen. Jos hetkauttaisivat saisin hytkyä koko ajan. Sama pätee autoon...korvessa-asujan auto on aina kurassa. Tärkeimmät tapaamiset ja menot alkavatkin usein autonpesulla ja 20 km/h etanavauhdilla...
Sopiva annos turhamaisuutta on mielestäni sitä, että pitää itsestään. Äärimmäisyyksiin mennessä kyse lienee ennemminkin epävarmuudesta ?
Usein ajatellaan, että turhamaisuus on perin naisellinen piirre... luulenpa kyllä, että miehet ovat ainakin yhtä turhamaisia kuin naiset.- jokinen
Turhamaisuudella turvataan itselle tärkeitä asioita. Turhamaisuus voi olla keräilyä, hamstraamista, auton vahausta, ylipihiyttä, taikauskoa, ja kaikkea sellaista toimintaa mitä ihminen ei voi edes itselleen järjellä selittää.
- merliNi
on tarkistaa että on muistanut pukeutua, vitsi...melkein.
Mietin tuossa ja kai ne puhtaat vaatteet on tärkein kuitenkin, vaikka se ei ehkä ole turhamaisuutta.
En käy parturissa säännöllisesti, lakkaan kyllä varpaankynnet myös talvella, kotona joskus tulee kuleksittua eriparisukissa(se on kumma miten sukat katoavat pyykissä), ostan vaatteet alesta ja kirppareiltakin.
Tjaa..mä kyllä pesen auton itse ja kun muksutkin on jo isompia, niin auton sisuskin on kohtuullisessa siivossa...Kyllä se takin tahra häirii enempi, riippuu tietysti missä se on ja miten valtava. - Angiina
Minä en selvästikään ole enää ihan terve. Sillä raja kotiolento-Angiinan ja ulkotulento-Angiinan välillä alkaa olla jo huolestuttavan jyrkkä. Kotioloissa muistutan juuri Helsingin Sanomien alta herännyt kassialmaa. Mutta silloin, kun ihmisten ilmoille änkeydyn, jokaisen kolmen hiuskarvan on oltava suorassa, on tuoksuttava hyvälle, on oltava ripsivärit. Ja muutenkin niin elegantti kuin vain kulloisenakin hetkenä on inhimillisesti mahdollista.
Olisikohan tässä syy, miksi en enää juurikaan käy alakerran postilootaa kauempana?- jokiska. evk
sitä eristäytyy... Ja näyttäytyessään maailmalle vetää ylleen naamion, kuin suojaksi. Oman ulkopuolisen itsen maailmasta on tullut vihollinen.
On häkellyttävää huomata, oman olon helpottaessa, että todelliset viholliset joilta itseään on suojannut, ovatkin olleet oman pään sisässä...
- Puhurix
Se täytyy olla jollakin tavalla meikattu. Huonoa itsetuntoa varmaan.
- Sulo
Tungen 20 senttiset molempiin kainaloihin ihmisten ilmoille mennessä. Raha ei nääs haise!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708