Joillakin on vientiä koko elämänsä.Sapettaa kun heikkovientiset nuoret aikuiset ovat käsittäneet ihan väärin, että olisi muiden syy että heillä on ne kortit mitkä on!Itse satun olemaan keskitasoa hyvässä päässä, joitakin erityisiä miinuksia kyllä on..Mutta jos menen junaan tai lentokoneeseen, tuntemattomista veikkaisin et 3 5:stä ihastuu ainakin hetkellisesti minuun.
Pysyviä suhteita en saa aikaiseksi; klubeissa piilottelen miehiä, koska haluaisin periaatteessa vain tanssia..(toki olen kohtelias ja imarreltu).
Pärjään jotakuinkin parittomanakin, ystävän hylkääminen sen sijaan tuntuisi henkeä ahdistavalta.
Mutta ikävintä on kun naiset joiden miehillä on impotenssiongelmia valittavat siitä mulle, tai siis heidän ainoa ilonsa on mun sinkkuus.
Heikko vienti-> katkera nainen?
4
1084
Vastaukset
- varmasti!
No hei miten nyt olisikaan! ;D
60% miehistä on juuri sun perääsi. Ainakin kun otetaan huomioon että SUURIN osa julkisissa matkustavista on NAISIA. Lentokoneissakin varmasti puolet... Herää. Niin joo, tottahan ne nyt sua kattoo ku oot niin ihq pissis, siis hei DAAA...
Itselläni ei ole heikkoa vientiä ollut kuin masennuksen jäljiltä, vaikuttaa kivasti käytökseen muuten, pidempään jatkuessa myös ulkonäköön. Kokeile ihmeessä jos ne ihq daa nypityt kulmakarvat, kilon pakkelit, viilatut kynnet ja laitetut hiukset ja korkeet korot nyppii. Takaan ettei enää kiinnosta... hyvä jos pääsee suihkuun ja saa hampaat pestyä, jumalauta. Sitä voi ymmärtää elämästä jotain!
Niin juu ja on mulla kyllä aina ollut mies kuitenkin. Vakituinen ollut jo vuosia että sinänsä sen ei oo väliäkään. Niin ja ei kärsitä impotenssista, kiitos kysymästä. - buahhahhaa
Jos kolme viidestä vilkasee sinuun päin, tai vaikka takanasi olevaa opastetaulua, se ei nyt välttämättä tarkoita, että he olisivat ihastuneet sinuun. Ja kuitenkaan et saa pysyvää parisuhdetta aikaan? Jos nauramiseltani kykenisin, niin veikkailisin mistä se johtuu...
- tullessa
erään naisen helsingin suunnalla. Kaikki katsoivat sitä.. Mutta koska se näytti yhtä laitetulta kuin Sally Spectra vaikka olikin kuoren alla ihan nätti. Ihmettelen miksei kukaan sanonut sille, että laita edes 10 senttinen hame ja 5cm pakkelikerros niin olet ihan ok.
Niin, et ei se katseenkääntäminen aina tarkota että kaikki olis jees. Toisethan ottaa sen niin, että onkohan mulla roska naamassa kun kaikki töllää.
- kyllä nyt
kiinnostaisi tietää mistä päättelet näiden kolmen viidestä ihastuvan sinuun? Johtuuko se siitä, että he katselevat sinua -minäkin katselen jokaikistä junaan tulevaa, mutten todellakaan aina ihastuneena. Vai johtuuko se siitä, että he hymyilevät sinulle -minäkin hymyilen usein ihmisille, joko ystävällisyyttäni tai joskus jopa toisen huvittavuutta. Vai mistä sinä oikein päättelet näin olevan ja oletko ihan varma, että osaat tulkita toisia oikein eikä omien toiveittesi pohjalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708