Jos nyt ostan moven kampanjatuotteen,ja ostan sen Moforuksen luotolla ja sitten 19.2 otan etukortin uuten 3d nettikauppaan?voisiko joku Moven edustaja laskea tai Mursis sen tekee kuitenkin että montako euroa käytännössä joudun pulittamaan moven johdolle?ja paljonko on kokonaisköyhtymiseni tämän jälkeen?
Paljonko tulee kuluja?Move--->e2s
25
2245
Vastaukset
- supermovettaja
moroforusluotto->luotosta rahat luottoyhtiölle ei moven johdolle
etukortti 999 euroa - move-etu 500 euroa = 400 euroa - kulut = 100 euroa.
Joudut maksamaan 100 euroa moven johdolle.
Kokonaishyöty: 200 euroa vuoden bensatakkakset.
Siis varma voitto- värvättävissä
paljonko minä siis joudun ite yhteensä maksamaan?
- (O.o)___b
"moroforusluotto->luotosta rahat luottoyhtiölle ei moven johdolle
etukortti 999 euroa - move-etu 500 euroa = 400 euroa - kulut = 100 euroa.
Joudut maksamaan 100 euroa moven johdolle.
Kokonaishyöty: 200 euroa vuoden bensatakkakset.
Siis varma voitto"
Mistäs tuon nyt repäsit? Mikä on tuo move-etu, joka heti tuo sinulle 500€ takaisin? Mitä on nuo "kulut", jotka tuo näemmä 300€?
Mistä tuo 200€ kokonaishyöty tulee??
Vai mikä mahtaa sun laskentalogiikkas olla?
Ja tuo moforus-luotto...moforuksen omistaa samat kolme jamppaa kuin Movenkin, joten kyllä ne rahat katoaa Arpalahden, Virtasen ja Rekolan taskuun, ja helevetinmoisella korolla! Niin, ja päälle se kuuluisa 51€ käsittelymaksu.
Ellei tuo viesti ollut sitten provo...
---
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com - upj
Kertokaas joku asiaan paremmin vihkiytynyt:
Eikö moforus(/less4you) ole sama asia kuin move? (joojoo, eri firma mutta samat ihmiset)
Mikä on "move-etu" à 500€?
Mitkä ovat (edes karkea arvio) ne 300€ kulut yhden ihmisen liittymisestä?
Onko aloitusmaksusta tullut etukortti à 999€?
- 112
Tässä oli juttua että movettajat ei enää anna luottoja moforuksen kautta,vaan suosittelevat ottamaan jonkun muun rahoitusyhtiön kautta (esim SAMPO).
Koska Aktiv Kapital on jäädyttänyt moforus-toiminnan huomattuaan että mitä rikosepäilyä on rahoittamassa..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000013968816- skeptikko
Miten niin ei ole olemassa! Onhan heillä kotisivutkin!
http://www.moforus.fi/
Kyllä nämä Moforuksen kotisivut kertoo tilanteesta aika hyvin.
- 52 v.
Ehdotan, että puhut sponsorisi kanssa näistä kuluista, ja muutenkin Moven liiketoiminnasta, koska hänellä on vastaukset kysymyksiisi, jos hän itse on alan koulutusta saanut. Jos hän toisaalta on ihan uusi edustaja, hän saatta tietää ihan yhtä vähän kuin ne, jotka harrastavat foorumikeskustelua. Silloin hänen ylälinja vastaa sinulle mielellään. Tällaisesta foorumista et saa ikinä oikeita vastauksia, vain mielipiteitä ja väärää informaatiota.
Yllätyin, kun vahingossa jouduin foorumiin ja aloin lukea. Maailmassa on jotain aivan pielessä kun ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin muiden ihmisten asioiden ja niiden liiketoiminnan pahatahtoista penkomista. Katkerat nuoret ihmiset vailla tulevaisuuden suunnitelmia yrittävät kaikin keinoin vahingoittaa niitä, joilla on elämäntahtoa ja elämälleen suuntaa.
Ehdotan myös että vietät enemmän aikaa sponsorisi ja muiden movelaisten kanssa, että luet alan kirjallisuutta ja osallistut koulutuksiin. Ala on alussa opiskelemista. Opiskeluun liitty aina kuluja, Moven toiminnassa niin kuin muualla yhteiskunnassa. Vasta valmistuttua voita alkaa tienata rahaa.
Foorumit ovat näköjään muunlaisia ihmisiä varten. Pitäkööt foruminsa, meillä on muuta tekemistä, eikö niin!- Keinonen Pertti 24 v.
todella kypsää tekstiä, lol
Kannattaa todellakin viettää aikaa vaan movettajien seurassa, muutenhan te saatatte tajuta, että koko homma on pelkkää huijausta!
Kai sinä 54 vuoden elämänkokemuksella ja runsaasti alaa opiskelleena voit minulle kertoa vastauksen tähän kysymykseen:
Kuinka Move pystyy maksamaan palkkioita 1000:lle movettajalle, jos palkkioiden pitäisi muodostua Movestore verkkokaupan myynnistä ja sielä ei ole mitään kilpailukykyisiä tuotteita myynnissä!?!?
1000:n movettajan palkkioiden maksuun vaaditaan noin 10 000 000€:n kuukausiliikevaihto, ja tuo siis vasta mahdollistaa noin 1800€:n kuukausitulot, ei siis likellekkään "luvattua" 8400€/kk!?!?!? - Nelkyt ja risat
Hienoa että alkaa enemmän ja enemmän tulla aikuisia Moven piiriin.
- Keinonen Pertti 24 v.
Nelkyt ja risat kirjoitti:
Hienoa että alkaa enemmän ja enemmän tulla aikuisia Moven piiriin.
Osaisitko sinä kertoa vastauksen tähän??
Kuinka Move pystyy maksamaan palkkioita 1000:lle movettajalle, jos palkkioiden pitäisi muodostua Movestore verkkokaupan myynnistä ja sielä ei ole mitään kilpailukykyisiä tuotteita myynnissä!?!?
1000:n movettajan palkkioiden maksuun vaaditaan noin 10 000 000€:n kuukausiliikevaihto, ja tuo siis vasta mahdollistaa noin 1800€:n kuukausitulot, ei siis likellekkään "luvattua" 8400€/kk!?!?!? - yks vaari lisää
Keinonen Pertti 24 v. kirjoitti:
Kannattaa todellakin viettää aikaa vaan movettajien seurassa, muutenhan te saatatte tajuta, että koko homma on pelkkää huijausta!
Kai sinä 54 vuoden elämänkokemuksella ja runsaasti alaa opiskelleena voit minulle kertoa vastauksen tähän kysymykseen:
1000:n movettajan palkkioiden maksuun vaaditaan noin 10 000 000€:n kuukausiliikevaihto, ja tuo siis vasta mahdollistaa noin 1800€:n kuukausitulot, ei siis likellekkään "luvattua" 8400€/kk!?!?!?Sinä et käsitä niin et käsitä. Et voi laskea tuollaisia perustuen olettamuksiisi. Kuuntelisit joskus niitä joilla on kokemusta enemmän. Olet luultavasti niitä tyyppejä jotka tietävät kaiken kaikesta ja savun hälvyttyä tarkistavat liitokset.
Ja missä ihmeessä on luvattu jotain tuloja. Ei sellaista ole voitu tehdä. Ei kukaan voi luvata, koska kukaan ei voi tietää paljonko kukakin aikoo panostaa työhön.
Tyhmä ihminen harvoin itse tajuaa olevansa tyhmä.
PS. se oli muuten 52v, ei 54 - Keinonen Pertti 24 v.
yks vaari lisää kirjoitti:
Sinä et käsitä niin et käsitä. Et voi laskea tuollaisia perustuen olettamuksiisi. Kuuntelisit joskus niitä joilla on kokemusta enemmän. Olet luultavasti niitä tyyppejä jotka tietävät kaiken kaikesta ja savun hälvyttyä tarkistavat liitokset.
Ja missä ihmeessä on luvattu jotain tuloja. Ei sellaista ole voitu tehdä. Ei kukaan voi luvata, koska kukaan ei voi tietää paljonko kukakin aikoo panostaa työhön.
Tyhmä ihminen harvoin itse tajuaa olevansa tyhmä.
PS. se oli muuten 52v, ei 54No kerro mikä siinä on pielessä?
Minkä takia ei voi laskea, mitä luokkaa liikevaihdon on oltava?
Olen yrittänytkin kuunnella niitä, jotka Movessa mukana ovat, mutta niiltä juuri vastauksia saa...
Lyhyt esitelmässä luvattiin noi tulot, mutta ei siitä sen enempää, vastaa vain noihin... - 52 v.
1000:n movettajan palkkioiden maksuun vaaditaan noin 10 000 000€:n kuukausiliikevaihto, ja tuo siis vasta mahdollistaa noin 1800€:n kuukausitulot, ei siis likellekkään "luvattua" 8400€/kk!?!?!?Kirjoitit:
"Kannattaa todellakin viettää aikaa vaan movettajien seurassa, muutenhan te saatatte tajuta, että koko homma on pelkkää huijausta!"
Jos aikoo opiskella ammattilaiseksi kannattaa viettää aikaa opiskelun parissa, toki on hyvä viettää vapaa-aikaa muidenkin kanssa. Mehän olemme ihmisiä, ja elämme ihmisten parissa. Neuvoa kannattaa ottaa vain niiltä, joilla on enemmän kokemusta ja tietoa. Sinulla ei ole riittävästi tietoa Movesta, et siis kelpaa neuvonantajana.
Osaat varmaan neuvoa jotain ihmistä jossakin asiassa, et kuitenkaan tässä. Mielipiteet ovat mielipiteitä, ei muuta.
Kysyit provisiojärjestelmästä: ota selvää. Foorumista et saa vastausta. Moven toiminta on liiketoiminta.
Olen tyytyväinen Movestoren asiakas ja odotan innolla että varsinainen ostoskeskus avataan. Tervetuloa kanta-asiakkaksi. - (O.o)___b
52 v. kirjoitti:
Kirjoitit:
"Kannattaa todellakin viettää aikaa vaan movettajien seurassa, muutenhan te saatatte tajuta, että koko homma on pelkkää huijausta!"
Jos aikoo opiskella ammattilaiseksi kannattaa viettää aikaa opiskelun parissa, toki on hyvä viettää vapaa-aikaa muidenkin kanssa. Mehän olemme ihmisiä, ja elämme ihmisten parissa. Neuvoa kannattaa ottaa vain niiltä, joilla on enemmän kokemusta ja tietoa. Sinulla ei ole riittävästi tietoa Movesta, et siis kelpaa neuvonantajana.
Osaat varmaan neuvoa jotain ihmistä jossakin asiassa, et kuitenkaan tässä. Mielipiteet ovat mielipiteitä, ei muuta.
Kysyit provisiojärjestelmästä: ota selvää. Foorumista et saa vastausta. Moven toiminta on liiketoiminta.
Olen tyytyväinen Movestoren asiakas ja odotan innolla että varsinainen ostoskeskus avataan. Tervetuloa kanta-asiakkaksi."Kysyit provisiojärjestelmästä: ota selvää. Foorumista et saa vastausta."
Täällä tehdyt laskelmat (Mursiksen tekemä varmaankin se kattavin) perustuu suoraan Moven omaan palkkiojärjestelmään. Usko tai älä, mutta täällä kirjoittelevilla vastustajilla on samat materiaalit käytössään kuin movettajillakin. Kyllä se extranet aukeaa myös meille.
Kukaan ei ole Mursiksenkaan laskelmaa kumonnut, joten siitä voitaneen päätelllä, että se on varsin paikkaansa pitävä. Luulisi teidän, arvon movettajat, korjaavan epäkohdat.
"Olen tyytyväinen Movestoren asiakas ja odotan innolla että varsinainen ostoskeskus avataan."
Tyytyväisenä asiakkaana osaat varmaankin suositella jotain tuotetta sieltä? Mikä olisi sellainen hinta/laatusuhteeltaan loistava ostos tällä hetkellä?
---
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com - Keinonen Pertti 24 v.
52 v. kirjoitti:
Kirjoitit:
Olen tyytyväinen Movestoren asiakas ja odotan innolla että varsinainen ostoskeskus avataan. Tervetuloa kanta-asiakkaksi.Minä en kysynyt provisiojärjestelmästä vaan siitä, että kuinka Move voi saada aikaiseksi ylihintaisilla tuotteillaan 10 miljoonan euron KUUKAUSIliikevaihdon?
Ton verran se meinaan pitää vähintään olla, että pystyttäisiin maksamaan edes tuo 1800€/kk... - 52 v.
Minä en kysynyt provisiojärjestelmästä vaan siitä, että kuinka Move voi saada aikaiseksi ylihintaisilla tuotteillaan 10 miljoonan euron KUUKAUSIliikevaihdon?
Ton verran se meinaan pitää vähintään olla, että pystyttäisiin maksamaan edes tuo 1800€/kk...... vastaukseni on edelleen sama. Jos olet näinkin kiinnostunut Moven provisioista ja bonuksista (niistähän ne tulot syntyvät), mikset liity Moveen tekemään työtä, niin saat varmaan vastauksen matkan varrella. Aivan niin kuin tapahtuu muussakin yritystoiminnassa.
Minä en enää osallistuu tähän synkkään keskusteluun, tänään on vapaapäivä ja lähden hiihtämään. Aurinko, nimittäin, paistaa! - Keinonen Pertti
52 v. kirjoitti:
... vastaukseni on edelleen sama. Jos olet näinkin kiinnostunut Moven provisioista ja bonuksista (niistähän ne tulot syntyvät), mikset liity Moveen tekemään työtä, niin saat varmaan vastauksen matkan varrella. Aivan niin kuin tapahtuu muussakin yritystoiminnassa.
Minä en enää osallistuu tähän synkkään keskusteluun, tänään on vapaapäivä ja lähden hiihtämään. Aurinko, nimittäin, paistaa!Kysyin, että mistä Moven liikevaihto syntyy?
Sinä et kyllä voi olla 52 v. tai sitten olet harvinaisen kakara ikäiseksesi, lol
No jos et osaa tähän vastata, niin antaa olla ja onnea oikeuteen ja tulevaisuuteen muutenkin! - 48v
Osaisitko sinä kertoa vastauksen tähän??
1000:n movettajan palkkioiden maksuun vaaditaan noin 10 000 000€:n kuukausiliikevaihto, ja tuo siis vasta mahdollistaa noin 1800€:n kuukausitulot, ei siis likellekkään "luvattua" 8400€/kk!?!?!?Tule miehen ikään ja kilju sitten.
- Keinonen Pertti 24 v.
48v kirjoitti:
Tule miehen ikään ja kilju sitten.
itsekkään tiedä, että kuinka Move voisi toimia, haha
Jos olisit 48 v. niin joko pystysit tähän vastaamaan tai sitten et olisi Movessa mukana?
Kyllä 48 v. miehen pitäisi pystyä asialliseen keskusteluun... - Sun kanssa
itsekkään tiedä, että kuinka Move voisi toimia, haha
Jos olisit 48 v. niin joko pystysit tähän vastaamaan tai sitten et olisi Movessa mukana?
Kyllä 48 v. miehen pitäisi pystyä asialliseen keskusteluun...Keskustella. Luultavasti ei edes oikeassa elämässä. Et muuten täällä asuisi kinaamassa kuin pahainen pikkulapsi.
Tuohon typerään ja johdatttelevaan kysymykseesi on vastattu. Lukisit joskus vastauksia, etkä multipostailisi samaa väitettäsi joka topicciin - Mikkopa
Sun kanssa kirjoitti:
Keskustella. Luultavasti ei edes oikeassa elämässä. Et muuten täällä asuisi kinaamassa kuin pahainen pikkulapsi.
Tuohon typerään ja johdatttelevaan kysymykseesi on vastattu. Lukisit joskus vastauksia, etkä multipostailisi samaa väitettäsi joka topicciinVaihtoehtoisesti 5 edullista tuotetta hinta vertailuineen Movestoresta?
- ainakin
Mikkopa kirjoitti:
Vaihtoehtoisesti 5 edullista tuotetta hinta vertailuineen Movestoresta?
Matterhorn - MH-704
Matterhorn - MH-871
Matterhorn - MH-963
Matterhorn - MH-264
Matterhorn - MH-395
Linkit löydät googlettamalla - Keinonen Pertti 24 v.
Sun kanssa kirjoitti:
Keskustella. Luultavasti ei edes oikeassa elämässä. Et muuten täällä asuisi kinaamassa kuin pahainen pikkulapsi.
Tuohon typerään ja johdatttelevaan kysymykseesi on vastattu. Lukisit joskus vastauksia, etkä multipostailisi samaa väitettäsi joka topicciinSinä se jaksat hokea tuota samaa juttua koko ajan samalla vaivalla voisit vastatakin minulle mistä Moven liikevaihto muodostuu?
Laita nyt edes ihmeessä se linkki tänne, missä on mulle tohon kysymykseen vastattu?
Senkö takia kukaan movettaja ei halua keskustella mun kanssa, koska ette osaa vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen, joka on ehdoton edellytys Moven toiminnalle!?!?!?!?!?!? - keketsu
Sinä se jaksat hokea tuota samaa juttua koko ajan samalla vaivalla voisit vastatakin minulle mistä Moven liikevaihto muodostuu?
Laita nyt edes ihmeessä se linkki tänne, missä on mulle tohon kysymykseen vastattu?
Senkö takia kukaan movettaja ei halua keskustella mun kanssa, koska ette osaa vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen, joka on ehdoton edellytys Moven toiminnalle!?!?!?!?!?!?siis aivan käsittämätöntä, miten ihmiset voi ajatella niin vähäisesti kun käyttää aivoistaan vain 10%, niin no tässähän sen huomaa. ei millään pahalla mutta jos on oikiasti jotakin asiaa joka koskee movea, niin tutustu alan kirjallisuuteen ja sano vasta sitten...jos olet perusduunari tai aijot aina ollakkin niin sitten sitä et koskaan tule tietämään mitä on liiketoiminta! sellaiset ihmiset antavat vain vääriä kuvia muille asiosta... ja sekin on totta että negatiivinen teksti jonka joku on keksinyt, niin liikkuu aina laajemmin ja ihmiset viitsii vielä oikeasti uskoa niitä... että huh huh
- keketsu
keketsu kirjoitti:
siis aivan käsittämätöntä, miten ihmiset voi ajatella niin vähäisesti kun käyttää aivoistaan vain 10%, niin no tässähän sen huomaa. ei millään pahalla mutta jos on oikiasti jotakin asiaa joka koskee movea, niin tutustu alan kirjallisuuteen ja sano vasta sitten...jos olet perusduunari tai aijot aina ollakkin niin sitten sitä et koskaan tule tietämään mitä on liiketoiminta! sellaiset ihmiset antavat vain vääriä kuvia muille asiosta... ja sekin on totta että negatiivinen teksti jonka joku on keksinyt, niin liikkuu aina laajemmin ja ihmiset viitsii vielä oikeasti uskoa niitä... että huh huh
Tai ehkä tiedätkin sitten jos teet alaa työn ohessa...ja se on alussa hyvä juttu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955