HAAMUJENGI!

Muistaaks kukaan tota? Se jäljensi piirrettynä sitä Haamujengi-elokuvaa. Ei se ehkä maailman paras piirretty ollu, mutta meil on vielä pari jaksoo tallessa. Oisko muilla kommentteja tost ohjelmasta? Niitä on kaks. Yhes oli kolme miestä, joiden mukana pyöri yhen sisko ja sit Egon ja sen sihteeri. Sitten oli toinen, joka oli kyllä vähän "rauhallisempi", eikä siinä ollu yhtä ällöttäviä haamuja ja se tais olla vähän nuoremmille suunnattu, vain videolla!

Niin ja jottei keskustelu palsta täyty, muistaako joku ohjelmaa nimeltä Mekki siili? Niitäkin löytyy meiltä nauhalta. Oliks se joku saksalainen piirretty?

No anyway, oli pakko muistuttaa noistakin, sillä kukaan ei oo vielä minun tultuani maininnutkaan sanaakaan noista.

PS. Odotan mahdollisimman paljon vatsauksia! Ja jos mielissänne pyörii muitakin "tuntemattomia" piirrettyjä, mitä tääl ei oo mainittu, niin kertokaa ihmeessä! Mä tein tän sitä varten!

PPS. Kiitos jo etukäteen! :D

27

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melice

      No, noista sarjoista en oikein paljon mitään muista, mahdoin olla melko nuori, kun noita näytettiin, mutta ajattelinpahan ilmoittaa, että torstai-aamujen halinallet menee kai tauolle. Siihen tilalle kai tulee Nalle Puh, tai joku muu vastaava.

      • Vastahan se alkoi! >:O
        Nalle Puhiakin on näytetty melko vasta ja nyt sellainen ohjelma, mikä on ollu tauolla vuosi tolkulla lopahtaa yhtäkkiä! Jo on mallillaan!


      • "BLOOM"of Winxclu...
        half-mouse kirjoitti:

        Vastahan se alkoi! >:O
        Nalle Puhiakin on näytetty melko vasta ja nyt sellainen ohjelma, mikä on ollu tauolla vuosi tolkulla lopahtaa yhtäkkiä! Jo on mallillaan!

        No joo...Halinallet oli hauska, mut mä tykkäsin
        pienenä enemmän "Pikku-poneista". Muistaaks kukaan sitä? NYKYÄÄN MÄ KATON WINXII.

        T. "BLOOM"of Winxclubfan


    • ...molemmat. Nauroin kylläkin vaan tolle haamujengille.

      • Sä tarkoitat? Toinen oli vähän huumorilla höystetty nuoremmille...


      • half-mouse kirjoitti:

        Sä tarkoitat? Toinen oli vähän huumorilla höystetty nuoremmille...

        ...se oli sellanen jossa oli joku pyörätuolis


      • Ecuina kirjoitti:

        ...se oli sellanen jossa oli joku pyörätuolis

        Mikäs siinä oli NIIN hauskaa???


      • half-mouse kirjoitti:

        Mikäs siinä oli NIIN hauskaa???

        ...ohjelmasta.


      • Ecuina kirjoitti:

        ...ohjelmasta.

        Jos sä tota meinasit vitsinä, niin ei paljoo naurattanu...


      • half-mouse kirjoitti:

        Jos sä tota meinasit vitsinä, niin ei paljoo naurattanu...

        EN mä oo sitä vitsiä täällä lausunu! Ja en enää ees muista sitä kunnollaa!


      • Ecuina kirjoitti:

        EN mä oo sitä vitsiä täällä lausunu! Ja en enää ees muista sitä kunnollaa!

        Anti olla...


    • fenrer

      Haamujengi oli (ja on vieläkin) huippu! ^_^
      Se uudempi 'Extreme Ghostbusterskin' oli kiva sarja.



      ...Oli vissiin eräs toinenkin Ghostbusters sarja missä oli mm. gorilla mukana ja puhuva auto sun muuta mutta se oli aika kehno... >_

      • Se nuoremmille tarkoitettu. Itse pelkäsin pienenä sen "vanhemille" tarkoitetun alkulaulun vihreää monsteria, siis en tarkoita sitä niiden jengiläisten kamuhaamuu, vaan jotain tuplasti ällöttävämpää. Itse asiassa ihan hyvä, mutta mulla on nauhalla, ne "pehmoisimmat"jaksot.
        En nyt muista pahinta, mutta oisko sun mielessä joku extraällö? Jospa mäkin muistaisin...
        Muistaaks joku sitä ekaa jaksoa? HYI HITSI!


      • Kerro vähän siitä!


      • Fenrer
        half-mouse kirjoitti:

        Kerro vähän siitä!

        Hmmm... Päähenkilöistä oli yritetty tehdä vähän monipuolisemmiksi - tyyppi pyörätuolissa, gothik-punk typy jne...
        Enpä taida muista siitä kovinkaan paljon, taisi olla enemmän tulevaisuuteen sijoittuva haamujahti sarja.

        Kiva oli.


      • Fenrer kirjoitti:

        Hmmm... Päähenkilöistä oli yritetty tehdä vähän monipuolisemmiksi - tyyppi pyörätuolissa, gothik-punk typy jne...
        Enpä taida muista siitä kovinkaan paljon, taisi olla enemmän tulevaisuuteen sijoittuva haamujahti sarja.

        Kiva oli.

        Toi ehkä vanhemmille, jos siinä oli sellainen takkutukkainen tyttö ja sen isoveli, sitten se pyörätuolimies ja sitten tummaihoinenkin mies... Kuulostaako samalle?


      • fenrer
        half-mouse kirjoitti:

        Toi ehkä vanhemmille, jos siinä oli sellainen takkutukkainen tyttö ja sen isoveli, sitten se pyörätuolimies ja sitten tummaihoinenkin mies... Kuulostaako samalle?

        voi hyvinkin olla.
        ...Outoa, mitä enemmän yritän muistella tätä sen vähemmän siitä oikeastaan muistan... O_o


      • fenrer kirjoitti:

        voi hyvinkin olla.
        ...Outoa, mitä enemmän yritän muistella tätä sen vähemmän siitä oikeastaan muistan... O_o

        OK, sarja, mutta miksei siitä muista? Mulla on onneks pari jaksoo nauhal ja muistan hämärästi muutaman jakson ja varsinkin sen ekan! :/ Muistatko ekaa? Että voitko selventää sitä?


      • Fenrer
        half-mouse kirjoitti:

        OK, sarja, mutta miksei siitä muista? Mulla on onneks pari jaksoo nauhal ja muistan hämärästi muutaman jakson ja varsinkin sen ekan! :/ Muistatko ekaa? Että voitko selventää sitä?

        En edes muista näinkö ekan vai en, enimmäksen vaan ihan randomeja muistikukia siitä kun tästä... T_T
        Jättiläistoukat siitä kohtaa oma pelkosi jaksosta ainut selkeä muisto tällä hetkellä... =_=;


        Hittsi kun tahtoisin nähdä tän sarjan uudestaan.


      • Fenrer kirjoitti:

        En edes muista näinkö ekan vai en, enimmäksen vaan ihan randomeja muistikukia siitä kun tästä... T_T
        Jättiläistoukat siitä kohtaa oma pelkosi jaksosta ainut selkeä muisto tällä hetkellä... =_=;


        Hittsi kun tahtoisin nähdä tän sarjan uudestaan.

        Mä taidan muistaa sen ja sen takkupää naisen nimi on joku Kayla, tai Kayl... Lausutaan (Kaili)
        Sehän pelkäs matoja... Yöäk! Eiks siinä samassa jaksossa ollu hauta-arkkui, mihin sen isoveli ja se pyörätuolimies joutu?
        Ainakin mun muistaakseni. Meillä on nauhal, joku pelle- ja myyntimieshomma...


    • Taichi

      80-luvulta löytyy paljon klassikoita, joita muistelen lämmöllä (Ghostbustersia en tainnut nähdä). Tässä neljä:

      * Snorkkelit (Snorks) - Vedenalaiset suloiset otukset. Suosikkini oli Tähti ja se jakso, jossa hän ystävystyi ison hain kanssa ja joutui muiden Snorksien pilkattavaksi.

      * Inspector Gadget - Katselin uskollisesti DJ Cat Showsta jokaisen jakson. Todella riemastuttavaa cyborg-hölmöilyä ja Penny-tyttösen urheutta. Esittely löytyy kotisivuiltani.

      * Captain Planet - Mahtava sankarien voimainmanaus "Earth - Fire - Wind - Water - Heart". Maapallo pelastui useasti näiden ekologisten sankarien kautta.

      * Denver the Last Dinosaur - Nuorisojoukko joutui koville piilotellessaan maailman viimeistä dinosaurusta, söpöä Denveriä. Se dino osasi pitää hauskaa :)

      • Itse en tiedä noista pennin vertaa, mutta ne kuullostaa tosi hyviltä! :D


    • Muuten ja yhessä vaiheessahan pyöri Smurffitkin. Mulla on muutama jakso nauhalla.
      Nauhoilla:
      - Sandocaneja
      - Pikkuponeja
      - Smurffeja
      - Mekkisiilejä
      - Haamujengejä (2)jks.
      - Halinalleja
      - Sitten joku ihmeen helikopteriohjelma... En muista nimee, mutta pääosassa on joku puhuva helikopteri ja lentsikka...
      - Joitakin vanhoja Loney Tuneseja... Missä on ne Väiski ja kaikki...
      On kai niitä muitakin... Meillä on yli miljoona kasettia

    • Sitten tuli myös kauan kauan sitten joku piirretty, missä oli moneksimuuntautuva koulubussi? Siinä ainakin oli yhessä jaksossa lepakoita

      • Oniyuri

        Taikabussi. Ihan hyvä ohjelma.


      • Oniyuri kirjoitti:

        Taikabussi. Ihan hyvä ohjelma.

        Meillä on se lepakko jakso nauhall ja sitten joku matelija juttu.
        Mä muistan vieläkin, kun leikin naapurin valtavan koiran kanssa (ja on se vieläki naapurissa) ja mulle huudettiin sen alkavan.
        Ne ajat oli niin ihania! Siis telkusta tuli hyviä ohjelmia ja kaikkee.

        Muistavatko muut ton ohjelman?

        Kiitti Oniyuri vastauksestas :D


    • Bloom fani

      Kuule half-mouse, miksi sinä valitat muiden keskusteluista vaikka sinulla on omakin keskustelu palsta! Ota järki käteen kun ei päähän mahdu! Olisit käyttänyt järkeä puhumisessa ja kirjoittamisessa!

      -Bloom fani-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe