Live: Mariah & Whitney

Whitfan

http://www.megaupload.com/fi/?d=RTO6YDOP

Tässä on Whitneyn ja Mariahin esitys Oscar- gaalassa. Kappalehan on tietysti When You Believe.
Mielestäni hieno ja tasapuolinen esitys, vaikka molemmat ovat menestyneitä artisteja. Voi kuinka ihanaa kun Mariah ja Whitney pitävät toisiaan kädestä kiinni ja laulavat.

26

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Houston ei

      Carey laulaa hyvin, mutta Houston laulaa laittoman epävireisesti. Tästä esityksestä kuitenkin aikaa.

      • Whitfan

        En minä ainakaan kuullut epävireisyyttä Whitneyn laulussa.


      • koska kyseessa Houston
        Whitfan kirjoitti:

        En minä ainakaan kuullut epävireisyyttä Whitneyn laulussa.

        Et koskaan näe tai kuule mitään negatiivista liittyen Houstoniin. Mutta ei se mitään.


    • huhhuhhuh

      Whitney pysyy aika hyvin mukana, mutta paikoin oli kyllä epävireä ja sävelet ei aina mennyt kohdalleen(!). En ole kovinkaan paljoa Whitneytä kuunnellut, mutta aika yllätys oli, ettei paremmin laulanut.

      Mariah venytti myös säveliä, mutta pääsi aina mukaan seuraavaan, toisin kun Whitney.

      Mutta pienoinen pettymys oli molempien osalta, ennen kaikka Whitneyn. Mutta toisaalta, odotin ehkä liikoja. Hänestä vain puhutaan aina niin hyvänä laulajana...

      • Wau...

        Todella hieno esitys. Samaa mieltä olen siinä, että Whitney oli välillä melko epävireä, muttei mitään valittamista kuitenkaan. :) Carey hoiti homman erinomaisesti.

        Ja ihan ymmärrettävää, jos tuleekin välillä virheitä, vaikka erinomaisia laulajia ovatkin. Kukaan ei ole täydellinen. Ja kyllähän noin suuressa tilaisuudessa jännittää, niin sekin voi vaikuttaa.


    • Lehmiä

      narkkari ja läski lehmä-siinäpä parivaljakko!Ja sanoista ei saa mitään selvää kun kummatkin kiekuu kilpaa!

      • itse!

        Huumeiden käyttäminen on vakava ongelma, eikä sen takia tulisi haukkua. Ja uskon että Whitney pääsee niistä irti, ellei ole jo päässyt. Ja outo käsitys sinulla on läskistä, jos Mariah on sinun mielestäsi sitä.

        Minusta nuo ovat kaksi aikamme parasta laulajaa. Ja minä saan ainakin sanoista hyvin selvää. Epäilen, ettet ole edes katsonut koko videota, vaan olet tuollainen inhottava vihaaja, joka tulee haukkumaan muita artisteja saadakseen omaa artistiaan silmissään paremmaksi.


      • blaah
        itse! kirjoitti:

        Huumeiden käyttäminen on vakava ongelma, eikä sen takia tulisi haukkua. Ja uskon että Whitney pääsee niistä irti, ellei ole jo päässyt. Ja outo käsitys sinulla on läskistä, jos Mariah on sinun mielestäsi sitä.

        Minusta nuo ovat kaksi aikamme parasta laulajaa. Ja minä saan ainakin sanoista hyvin selvää. Epäilen, ettet ole edes katsonut koko videota, vaan olet tuollainen inhottava vihaaja, joka tulee haukkumaan muita artisteja saadakseen omaa artistiaan silmissään paremmaksi.

        Molemmat laulavat vähän epäpuhtaasti ja bridgessä ja lopussa Mariah jäi Whitneyn jalkoihin, kun Whitney luukutti täysin palkein, mutta ihan hyvä esitys. Oprah shown esitys oli mielestäni parempi.


    • MLIYL
    • iikken

      Mä en kyllä saa sitä ladattua :/ Tohon ei tuu sitä videon linkkiä, ainakaan mulle.

      • MLIYL

        Sulje se mainosikkuna, joka peittää sitä linkkiä!


      • & Whitney
        MLIYL kirjoitti:

        Sulje se mainosikkuna, joka peittää sitä linkkiä!

        ovat aivan loistavia yhdessä! Kaksi maailman parasta laulajaa! :)


      • MLIYL
        & Whitney kirjoitti:

        ovat aivan loistavia yhdessä! Kaksi maailman parasta laulajaa! :)

        ...ovat mahtavia. Saisivat levyttää uuden dueton.


      • on puhunut...
        MLIYL kirjoitti:

        ...ovat mahtavia. Saisivat levyttää uuden dueton.

        siitä, että tekisi Whitneyn kanssa uuden dueton. :) Hän oli puhunut todella kauniisti "My heart goes to Whitney". Kunpa se tapahtuisi... When you believe on aivan loistava kappale.


      • MLIYL
        on puhunut... kirjoitti:

        siitä, että tekisi Whitneyn kanssa uuden dueton. :) Hän oli puhunut todella kauniisti "My heart goes to Whitney". Kunpa se tapahtuisi... When you believe on aivan loistava kappale.

        Enkä kyllä usko sekuntiakaan, että Mariah on sanonut mitään tuollaista. Ei uutta duettoa ole tulossa - todennäköisesti koskaan.

        When You Believe on mahtava!


      • iikken
        on puhunut... kirjoitti:

        siitä, että tekisi Whitneyn kanssa uuden dueton. :) Hän oli puhunut todella kauniisti "My heart goes to Whitney". Kunpa se tapahtuisi... When you believe on aivan loistava kappale.

        Tää "My heart goes for Whitney." oli siitä, ku Whitneyllä on niitä huumeongelmia. Ja itseasias se ei oo sanonut niin, ku siltä kysyttiin sitä haastattelus, mutta sanopa siinä kuitenki, että totta kai on Whitneyn tukena.


      • iikken
        MLIYL kirjoitti:

        Sulje se mainosikkuna, joka peittää sitä linkkiä!

        Ei siihen tuu vieläkää mitää. Siinä lukee vaan jotain informaatiota tosta saitista, ei tuu mitään download kohtaa tms. :/ Sit siinä on vaan jotain mainoksia siinä ylhäällä, eikä niitä kyllä saa pois.


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        Ei siihen tuu vieläkää mitää. Siinä lukee vaan jotain informaatiota tosta saitista, ei tuu mitään download kohtaa tms. :/ Sit siinä on vaan jotain mainoksia siinä ylhäällä, eikä niitä kyllä saa pois.

        yläkulmaan tulee teksti "odota 50 sekuntia" ja sitten kun aika on kulunut siihen tulee se linkki. Suje vain se ikkuna linkin päältä.


      • MLIYL
        iikken kirjoitti:

        Tää "My heart goes for Whitney." oli siitä, ku Whitneyllä on niitä huumeongelmia. Ja itseasias se ei oo sanonut niin, ku siltä kysyttiin sitä haastattelus, mutta sanopa siinä kuitenki, että totta kai on Whitneyn tukena.

        Mariahin kommentoinnista uutisoitiin sen crack- kohun jälkeen. En usko, että Mariah on sanot mitään Whitneystä. Juuri Mariahin pitäisi tietää, että kaikki, mitä lehdissä kirjoitetaan, ei ole valttämättä totta. Sitäpaitsi Mariah on varmasti nähnyt kuvat aikaisemminkin usa:laisissa roskalehdissä.


      • MLIYL
        on puhunut... kirjoitti:

        siitä, että tekisi Whitneyn kanssa uuden dueton. :) Hän oli puhunut todella kauniisti "My heart goes to Whitney". Kunpa se tapahtuisi... When you believe on aivan loistava kappale.

        Mariah Carey has rebuffed speculation she plans to record a duet with Whitney Houston, in a bid to reignite the troubled singer's career. Houston has been dogged by reports questioning her health and alleged drug use in recent months, but Carey insists she is not aware the I Will Always Love You star is experiencing any problems. She says, "I did not say (we'd record this duet), because to me that sounds like I'm saying she has a problem, and I wouldn't say that. I haven't spoken to Whitney in a long time. "When I knew her, she was really fun and cool and just one of the most talented people in the world, so, of course, I support her, but I would never say she's going through a hard time because she never told me that."

        http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.nsf/mndwebpages/carey laughs off houston duet rumours_14_06_2006


    • tämä....
    • iikken

      just Mariahin #1's levyn ja kuuntelen just nyt tätä biisiä

      • MLIYL

        ...kelpaakin kuunnella.


      • outoa..
        MLIYL kirjoitti:

        ...kelpaakin kuunnella.

        näin viime yönä unta whitney houstonista. hän lauloi minulle biisiä "it's not right but it's ok". En koskaan kuuntele hänen musiikkia, nyt kai on etsittävä käsiin tuo biisi..


      • MLIYL
        outoa.. kirjoitti:

        näin viime yönä unta whitney houstonista. hän lauloi minulle biisiä "it's not right but it's ok". En koskaan kuuntele hänen musiikkia, nyt kai on etsittävä käsiin tuo biisi..

        ...on tulossa Whitney Houston fani!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe