FZ sininen & punainen

Hani85

Kertoisko joku mitä eroa on Fazerin sinisellä ja punasella suklaalevyllä?? :)

14

5107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suklaahirviö

      Fazerin punainen suklaa on inan verran vaaleampaa maitosuklaata kuin sininen. Ero ei minusta ole kauhean merkittävä, mutta sinisessä on enemmän "luonnetta", itse en tuosta punaisesta ole moneen vuoteen välittänyt.

    • Cordån bloe

      Sinisessä käytetään valmistusaineena maitoa ja punaisessa maitojauhetta. Punainen taitaa olla myös hieman vähemmän kaakaota sisältävää.

    • jep jep

      Punainen suklaalevy on enemmän minun makuuni, kuin sininen. Punainen on vaaleaa maitosuklaata ja maistuu lievästi toffeelle. Kyseinen suklaa on myös hieman pehmeämpää kuin sininen levy.
      Suosittelen maistamaan:)

    • Miz

      varmaan karamellia ja tavallista?

      Tavallinen sininen maistuu suklaalle virallisesti. Punainen eli karamellisuklaa on hieman makeampaa ja tavallaan maultaan pehmeämpää ja vaaleampaa. :)

    • tietoa

      saat sivulta www.fazermakeiset.fi

    • Aino32

      Fazerin Punainen on ihanaa.

      • En_osta_en_osta_en_osta

        Ihanaa? Ihan surkeata on kaikki FAZERIN suklaat. Ennen mm. -80 luvulla oli nekin vielä tehty aidoista raaka-aineista, ehkä jos ei paremmasta tiedä ja makuaisti turtunut voi sokeri antaa elämyksen? Nyt Fazerin suklaissa maistuu vain ja ainoastaan polttava sokeri (joka ei ole aitoa sokeria sekään).

        Case Fazerissa harmittaa sekin, että Suomen lippulaivana antavat kuvan surkeasta suklaasta, lentokentillä jne. maailmalle.

        Kyllä, Fazerin suklaa OLI joskus hyvää!

        Glukoosi/fruktoosisiirapit ja palmu ym. kasviöljyt EIVÄT ole hyvän suklaan raaka-aineita.

        Hopeatoffee, vau sekin alkuperäinen oli todella hyvää, nyt tekivät surkean jäljitelmän, huijausta!


    • ja.edam.juustoa.päälle

      Oikeassa suklaassa on reilusti kaakaota. Fazerilla on reilusti maitoa ja sokeria sekä nimeksi kaakaota. Jos on päässyt maistamaan sitä oikeaa niin huomaa että Fazer on suklaiden "HK:n sinistä".

    • Elina32v

      Fazerin Punainen on lempparini ja mitä ootte mieltä Pandan suklaasta?

    • Entinennamihiiri

      Olen lopettanut suklaan syönnin, koska sitä ei enää osata valmistaa. Karkeille käynyt samoin, mutta ei haittaa. Tällainen boikotti on terveellisempää elämää.

      • Anonyymi

        nymmeni fatseri poikottii!


    • Elina32v

      Fazerin Punaisessa on maitojauhetta ja Sinisessä on maitoo.

    • Anonyymi

      Iso ero itse asiassa. Maun kannalta ihan eri "pääraaka-aineet" ja tunnetusti jopa tekotavat. Jos sitä eroa ei maista, niin sitten on maistajassa hurjasti vikaa. Molemmat toimivat kyllä oikein passelisti niissä omissa massatuotantokategorioissaan.

    • Anonyymi

      Lue poliisin ohje.
      Sininen ja punainen maito lääkärit ja hoitajat yhtäaikaa laissa.
      Laitahan lääkäri tuulilasi myynti rikki autot kohdalleen silmä kipeä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe