Valtakunnanjohtaja

Suomen tunnetuin naantalilainen eli Pekka Siitoin on saanut viimeiseksi osoitteekseen Hakapellon hautuumaan.
Minkälainen muistomerkki siellä on ?
Ajattelin pistäytyä siellä Naantalissa ensi kesänä.

KAIKKI VALTAKUNNANJOHTAJASTA Kirjan tekijöinä Iiro Nordling ja Olavi Koskela eli minä.
208 sivua, värikannet. 25 euroa postikuluineen. Kyselyt: heretic-media@suomi24.fi
Ilmoita

Vai että muistomerkki. Älä viitti.
Tai voin toki käydä laittamassa "kuse tähän" -kyltin...
Ilmoita
En ole lukenut kirjaanne,mutta kaikki merkit viittaavat siihen,että siinä ei ole yhtään kuvaa minusta,eikä edes sanalla mainittu;jos asiainlaita on näin sairas,kirja ei missään tapauksessa edusta koko totuutta Siitoinin aikaisesta suomalaisesta kansallissosialismista.

Minä olin valittu mies,ensimmäinen perintöprinssi,pitkän aikaa mediakin ainakin täällä pohjoisessa tunsi minut Suomen uusnatsien "kakkosmiehenä".

Valtakunnanjohtaja ylensi itse minut Komentajaksi Naantalissa 1990-luvun alussa.Todisteita on mediaa myöten.

Jos tämä,näinkin huomattava, tosiasia on kirjasta unohtunut,on se suuri vääryys ja rikos sekä minua,että Suomen kansallissosialistista työväenliikettä kohtaan! Eikä tekele näinollen edusta koko totuutta Asiassamme.
3 VASTAUSTA:
Sulla taitaa olla vähän pissiä päässä,ei sua kukaan niin kuuluisana pidä et pitäisi kirjassa mainita,mutta sun toilailuistasi ja mielikuvituksesta saisi oivan kirjan,niin pimee ot
pimee piä kirjoitti:
Sulla taitaa olla vähän pissiä päässä,ei sua kukaan niin kuuluisana pidä et pitäisi kirjassa mainita,mutta sun toilailuistasi ja mielikuvituksesta saisi oivan kirjan,niin pimee ot
Hei onko nuo sekopäät muka tosissaan?
pimee piä kirjoitti:
Kun vuonna 1987,jolloin Koskelasta ja esim.Kuismasta ei tiedetty vielä mitään,aloitin yhteistyöni Valtakunnanjohtaja Siitoinin kanssa,oli KDP/NSDAP/AO/Fin:llä suhdetoimintaa myös ulkomaiden kansallissosialistien kanssa; Pekka,ninkuin minäkin hallitisi ainakin saksan ja ruotsin,englannin lisäksi,ja osasi auttavasti italiaa espanjaa ja tietysti portugeesia.Tästä johtuen minullakin oli vielä 1990-luvun puolivälissä yhteyksiä esim. Brasilian kansallisosialisteihin.
Lukekaa vaikkapa Rikospostia 5/97 (en tiedä muistanko oikein numeron),siinä on Asiastamme enemmän.Se on viimeinen haastatteluni ennen uskoontuloani.

Ja sitten pääasiaa...minulla on arjalainen pää (siis lakin koko 60 tai yli) ei sen vuoksi,että sinne mahtuisi enemmän pissiä,vaan tietysti siksi,että nykyaikainen taistelumme vaatii entistä enemmän muistikapasiteettia...jostain kummasta syystä naisetkin halajavat isopäisiä miehiä...
+Lisää kommentti
Kivi on jo kaadettu...
2 VASTAUSTA:
Tyttärensä se joka päivystää runosmäen kupeessa ja huutelee ohikulkioille ja tarjoaa palveluita siinä tampereen tien liepeillä....joku sanoi että on siitosen tytär?
Hänen kirjoitti:
Tyttärensä se joka päivystää runosmäen kupeessa ja huutelee ohikulkioille ja tarjoaa palveluita siinä tampereen tien liepeillä....joku sanoi että on siitosen tytär?
sellanen kirjavaksi meikattu "Runosmäen Ruusu" on hänen tyttönsä
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Valtakunnanjohtaja

Suomen tunnetuin naantalilainen eli Pekka Siitoin on saanut viimeiseksi osoitteekseen Hakapellon hautuumaan.
Minkälainen muistomerkki siellä on ?
Ajattelin pistäytyä siellä Naantalissa ensi kesänä.

KAIKKI VALTAKUNNANJOHTAJASTA Kirjan tekijöinä Iiro Nordling ja Olavi Koskela eli minä.
208 sivua, värikannet. 25 euroa postikuluineen. Kyselyt: heretic-media@suomi24.fi

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta