Hei kaikille!
Kuulin, että 70 huoneessa on 'iltamat' lauantaina 20.5 klo 20 alkaen. Muistan ajan, jolloin 60 huone tuli ja moni nuorempi kävi (käy vieläkin) ihmettelemässä, että voiko niin VANHA sättäillä, koska on vanhempi kuin oma äitinsä/isänsä. Niin siinä vain on käynyt, että ikä ei ole este tänne niin suositulle virtuaalielämälle, tutustumista muihin ihmisiin uudella tavalla - mukavaa.
Muistellessani 60 huoneen 'tupaantuliaisia', naurattaa vieläkin. Oli 'pyjamabileet', rollaattoreja jätettiin oven ulkopuolelle ja puhuttiin vähän levottomiakin. Moni kotonaan oli varmaan tukehtua nauruun.
Aika on kulunut taas ja osa 60-huoneen kävijöistä lähestyy 70 v, joten kiitos vaan ylläpidolle, että tämäkin asia on huomioitu.
Sättihuoneen keskustelut ja oleminen siellä auttaa yksinäisyyteen, 'saa ystäviä', joita muuten ei ehkä onnistuisi saamaankaan, joten kaikenikäisille tämä 'leikki ja harrastus' sopii.
Minä puolestani toivotan ihan jokaisen ikään katsomatta vierailemaan 70-huoneessa lauantaina ja nuoretkin, ymmärtäkää, ettei ikä ole pilkan aihe eikä siis sinne tarvii tulla kuten hautausmaalle vaan kuten mummolaan, joten käväiskääpä katsomassa. Osaa se vanhakin hullutella ja nauraa.
Tervetuloa ja nauretaan yhdessä lauantaina 20.5 - 'omat eväät ja asu vapaa'.
70+ huoneen 'tupaantuliaiset'
5
583
Vastaukset
- sepän sälli
Kiitos kutsusta, tullaan jos ehditään tai muistetaan.....
- Käpsäkkä
Minä kuulin, että se on aamulla klo 8
- mummo 66
Käpsäkkä kirjoitti:
Minä kuulin, että se on aamulla klo 8
Illalla vasta tavataan.
Minäkin tulen.
- Mdm Flod
Täytin itse juuri 68-vuotta ja ajattelin että
pian olen ikäloppu 60 vuotiaitten joukkoon.
Mutta ei se sielläkään tunnu-ikä ei vaatteet näy
eikä mahdolliset rypyt.
Sain tästä vihjeen juuri sopivasti pääsiäiseksi
ja meillä on jo nyt ollut iloa ja surua "huo-
neesa".Asiaa auttaa paljon kun voi hyvän kaverin
kanssa puhua vakavammista asioista privalla ja
sitten jaksetaan taas hymyillä ja päivä on pe-
lastettu.Ainoa ikävä asia on nuo ikuiset häiriköt
jotka puristelevat mikä mistäkin.
Tämä vihje-osallistu-tuli Amoriinalta 18/5 iltapäivällä. - ullapulla (toisinpäin)
käydä Chattailemassa tänäkin lauantaina .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780