Suomella ei oikein ole kansainvälisesti tunnettuja henkilöitä, jotka voisi juonnot hoitaa.
Lähimpänä tunnettua olisi ehkä Maria Guzenina.
Tietysti Tarja Turunen/Lauri Ylönen/Ville Valo/Aki Kaurismäki/Renny Harlin olisivat jonkinverran tunnettuja maailmalla, mutta eivät taida olla juontajatyyppiä.
Mutta miten olis jos kutsutaan suomen ystävä Conan O'Brian juontamaan yhdessä Maria G.n kanssa.
Conan O'Brian juontamaan
3
187
Vastaukset
- hawajii
voisi juontaa suoraan Hawajiin huvilaltaan käsin kulttuuriministeri Karpelan, nyk. Saarela pitäessä huolta mikrofonista
- --jp--
..mikrofonista "ministeri"Saarela oikein pitäisi kiinni??
- juontajan
olisi oltava joku maailmankuulu stara?
mun mielesta olisi pitkaveteista koko juttu jos kaikki jo tuntee juontajat.
Onhan noita julkkiksia jo nahty etomiseen asti. nyt on oltava uusi, persoonallinen ja suomalainen kasvo joka osaa jotain ja se on marco bjustrom (vai mika kaverin nimi olikaan)
kaverilla on mahtava vaikutus keskieurooppalaiseen yleisoon varsnkin, uskokaa nyt ihmeessa. Olen asunut vuosikausia ulkomailla ja kokemuksesta voin kertoa...tama kaveri osaa edustaa suomea jos osaa puhua englantia.
Ausstrahlung, ukoinen olemus on taydellinen ja sanavalmius paikallaaan. Naispuolisista en osaa sanoa, vaikka olen nainen , mutta miespuolinen on oltava edes samaa kalibeeria kuin Marco (vai mika se nimi oli:))Paras viihde juontaja suomessa ja ehdottomasti osaa hommansa.Persoonallinen ja luonnollinen, ette kai vaan mokaa taas parasta tilaisuutta jollain monotoonisella juntilla?? Pliis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756