härkäN&jellonaM

onko kellään kokemuksia

onko tuhoon tuomittu yhtälö...kaksi ylpeää jäärää, vai onko onnistumisia? kertokaa kokemuksia tästä sopasta jookos =)

9

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin toisinpäin

      eli härkäM & leijonaN toimii hienosti!

      • minäpä vaan

        Kyllä toimii,hienosti!! ollaan oltu yli kaksi vuotta yhessä ja ollaan kihloissa!! Ihanaa elämää!!Ei oikeastaan edes tapella mistään


      • härkäNa&jellonaM
        minäpä vaan kirjoitti:

        Kyllä toimii,hienosti!! ollaan oltu yli kaksi vuotta yhessä ja ollaan kihloissa!! Ihanaa elämää!!Ei oikeastaan edes tapella mistään

        kiitos vastauksestasi... toivossa on hyvä elää... mekään ei pahemmin riidellä...leikkimielistä kinailua joskus... leijona vissin aika salaperäinen? pitää minun joskus kyllä olla hieman kärsivällinen =)...vai miten teillä? toivotan teille jatkossakin kaikkea hyvää...


      • YHDESSÄ JO 13 VUOTTA

        LEIJONA NAINEN -76 JA HÄRKÄMIES- 74. ON TOTTA ETTÄ OLEMME MOLEMMAT JÄÄRÄPÄITÄ, MINÄ OLEN OIKEASSA TYYPPEJÄ, MUTTA SILTI OLEMME TULLEET HYVIN TOIMEEN. MEILLÄ ON 2 LASTA 4 JA 1,5 VUOTIAAT. OINAS JA SKORPIONI. ET KOKO PERHE ON VARSINAISIA JÄÄRÄPÄITÄ. MUTTA EI KUMMENPIA ONGELMIA OLE OLLUT. ALOIMME SEURUSTELLA AIKA NUORENA MINÄ OLIN 16 JA MIEHENI 18. SILTI RAKKAUS KUKOISTAA, EN VAIHTAISI IKINÄ! : )

        T.LEIJONANAINEN


    • onnistu

      ei....leijona härkään kyllästyy...sorry.

    • LeijonaDragon76

      Siis jellonamiehet ja härkänaiset on yleensä vain yhdellä samalla säveleellä keskenänsä, ja se on seksi....seurustelin sellasen kaa jonku kuukauden ja kaik muu oli sellasta säheltelyä mutta seksi oli taivaallista!
      Siis voihan se toimia joillaki muilla mutta silloin kannattee ottaa selvää tarkemmin minkälainen Jellona on ja että minkälainen härkä olet itte luonteeltas.....yleis käsityshän on että ei kahta jääräpäätä voi laittaa samaan kehään ku ei siitä tule ku paha mieli toisille.

      • vic

        olen härkä Drakon ja olen aivan sama mielta sun kanssa!


    • vic

      aika vaikea suhde,leijona M on vastustamaton ihana : )

    • jelly

      ... ja että onnistumisia??
      Eipä tiedä vielä .. josko tässä onnaisi .. 23v tunnettu ja 20v asuttu yhdessä. Naimisiin ei ole ehditty, kun ei ole katsottu tarpeelliseksi. Jos sydän rakastaa, ei sormuksia taida tarvita oikein mihinkään, vaikka onhan ne jotkin aika nättejä. Mukavaa ja leppoisaa on. 1 poikakin tuossa pyörii jaloissa. Tiedä vaikka tästä hyvinkin tulis vielä jotain :)
      Vaihtamaan en lähtis, vaikka tulis vaihtorahaa !!
      Mitä tarkoittaa ihmissuhteissa onnistuminen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe