4.3.2.1. Diet & Detox

mhmhm

onko kukaan kokeillut tuota elimistön puhdistajaa? itsellä nyt kokeilussa, aiheuttaakohan ummetusta kun poistaa nestettä, ainakin vihreä tee minulle tehnyt niin ja tässähän on sitäkin. Onko muuten kokemusta puhdistaako tämä suolistoa?

31

62341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölölöl

      Aloitin tänään puhdistajan käytön, olenko tosiaan ymmärtänyt oikein annostuksen..? 4 täyttä mitallista päivässä, vai yksi mitallinen? Puoli pulloa menee päivässä niin käy vähän kalliiksi...

      • ........

        niin se pullo riittää kyllä koko kuuriksi..eli sen mitaan mukaan 4 annosta. ja sehän laskee kolmeen kahteen ja lopuksi yhteen. ei siis tarvi ostaa kuin 1 pullo joten ei kovin kallista..


      • epäselvää
        ........ kirjoitti:

        niin se pullo riittää kyllä koko kuuriksi..eli sen mitaan mukaan 4 annosta. ja sehän laskee kolmeen kahteen ja lopuksi yhteen. ei siis tarvi ostaa kuin 1 pullo joten ei kovin kallista..

        Pullon mukana oleva mittakuppi sisältää 4 annosta.. Siis reunassa mitta asteikko. 4 ensimmäisenä päivänä annostuksia 4 eli melkein täysi mittakuppi/litra vettä/päivä. seuraavana 3 päivänä 3 annosta eli 3 viivaan asti uutetta/litra vettä/päivä. jne.. Hiukan oli ohjeet epäselvät... pullo riittää kyllä ja toivottavasti auttaa..


      • surkeaa
        epäselvää kirjoitti:

        Pullon mukana oleva mittakuppi sisältää 4 annosta.. Siis reunassa mitta asteikko. 4 ensimmäisenä päivänä annostuksia 4 eli melkein täysi mittakuppi/litra vettä/päivä. seuraavana 3 päivänä 3 annosta eli 3 viivaan asti uutetta/litra vettä/päivä. jne.. Hiukan oli ohjeet epäselvät... pullo riittää kyllä ja toivottavasti auttaa..

        kuurini on jo 2 päivää vaille valmis enkä ole huomannut positiivisia muutoksia missään. suoli ei ainakaan toimi paremmin vaan on huonontunut eli vessaan ei ole tarvetta mennä, maha tuntuu kuin ilmapallolta. surkea tuote, tai sitten ei vain sovi minulle.


      • tästä.
        surkeaa kirjoitti:

        kuurini on jo 2 päivää vaille valmis enkä ole huomannut positiivisia muutoksia missään. suoli ei ainakaan toimi paremmin vaan on huonontunut eli vessaan ei ole tarvetta mennä, maha tuntuu kuin ilmapallolta. surkea tuote, tai sitten ei vain sovi minulle.

        olen käyttänyt ainetta nyt reilut 5 päivää ja nesteet lähtenyt ja paino tippunut 3 kiloa tästä se lähtee.


      • kakeliina
        tästä. kirjoitti:

        olen käyttänyt ainetta nyt reilut 5 päivää ja nesteet lähtenyt ja paino tippunut 3 kiloa tästä se lähtee.

        Kyllä mullakin on toiminnut jo pari kertaa oon kuurin tehnyt.


      • neuvoa mulle
        kakeliina kirjoitti:

        Kyllä mullakin on toiminnut jo pari kertaa oon kuurin tehnyt.

        kuinka tämä mitta toimii kun toisella puolella on junior ja toisella adult. kumpaako noudatan???


      • junior vs adult
        neuvoa mulle kirjoitti:

        kuinka tämä mitta toimii kun toisella puolella on junior ja toisella adult. kumpaako noudatan???

        se junior on lapsi/nuori ja adult aikuinen.


      • Pettynyt
        junior vs adult kirjoitti:

        se junior on lapsi/nuori ja adult aikuinen.

        Minä kokeilin myös tätä Detoxia, ja kerkesin yli viikon syödä, jonka jälkeen verenpaineet nousi ja menin lääkäriin! Sieltä sitten määrättiin beetasalpaajia, joista tuli aivan kamala olo!!!!
        Eli loppujen lopuksi lopetin Detoxin ja beetasalpaajat kokeeksi, ja hupsis, olo normalisoitui ja verenpaine on nyt normaali!!!
        Eli ei näköjään kaikille sovi??


      • tTäti
        epäselvää kirjoitti:

        Pullon mukana oleva mittakuppi sisältää 4 annosta.. Siis reunassa mitta asteikko. 4 ensimmäisenä päivänä annostuksia 4 eli melkein täysi mittakuppi/litra vettä/päivä. seuraavana 3 päivänä 3 annosta eli 3 viivaan asti uutetta/litra vettä/päivä. jne.. Hiukan oli ohjeet epäselvät... pullo riittää kyllä ja toivottavasti auttaa..

        Olettehan tarkkoja tässä annostelussa ja etenkin tuossa veden määrässä. Tuotetta nautitaan 16 ml kerrallaan pullon ohjeen mukaisesti. 16 ml raja on merkitty käytettävään mittaan. Tämä määrä sekoitetaan lasilliseen vettä. Joistakin näistä viesteistä saa sen käsityksen, että vettä nautitaan litra/ mitallinen. Tuo 16 ml/ litra tarkoittaisi neljää litraa vettä / vrk alkupäivien aikana ja se on terveydelle vaarallisen paljon, koska kehon suolatasapaino järkkyy ja elimistön nesteet "laimenevat" liikaa. Kuurin aikana riittää normaali nestemäärä, joka on noin 1, 5- 2, 5 litraa/vrk. Jos liikuntaa on runsaasti täytyy sen aiheuttaman nestehukan määrä luonnollisestikin huomioida.


      • en ymmärrä
        tTäti kirjoitti:

        Olettehan tarkkoja tässä annostelussa ja etenkin tuossa veden määrässä. Tuotetta nautitaan 16 ml kerrallaan pullon ohjeen mukaisesti. 16 ml raja on merkitty käytettävään mittaan. Tämä määrä sekoitetaan lasilliseen vettä. Joistakin näistä viesteistä saa sen käsityksen, että vettä nautitaan litra/ mitallinen. Tuo 16 ml/ litra tarkoittaisi neljää litraa vettä / vrk alkupäivien aikana ja se on terveydelle vaarallisen paljon, koska kehon suolatasapaino järkkyy ja elimistön nesteet "laimenevat" liikaa. Kuurin aikana riittää normaali nestemäärä, joka on noin 1, 5- 2, 5 litraa/vrk. Jos liikuntaa on runsaasti täytyy sen aiheuttaman nestehukan määrä luonnollisestikin huomioida.

        siis otanko sitä päivässä yhden mitallisen se 16ml ja kaadan sen vesi lasiin ja sitten taas seuraavana päivänä sama.. sitäkö ei mitata litra veteen? en oikein ymmärrä??


      • ei noin

        4.3.2.1 tarkoittaa -> 4 ekaa päivää 4krt päivässä. mitassa on viiva puolessa vällissä,sihen asti liuosta lasiin, loput vettä.

        3->päivää 3krt. päivässä.. jne. ymmärsithän yskän??? näistä kaikista tulee yhteen laskettuna 7päivän kuuri.

        2->päivää liuosta otetaan 2krt päivässä, ja 1päivä -> 1 annos liuosta . (AINA SEKOITETTUNA LASIIN VETTÄ)

        Elimistösi ei kestä tuollaista menekkiä jos puoli pulloa päivässä.


    • hipe

      Kokeilin detoxia 8 päivää, kunnes olo tuli niin kamalaksi, että oli pakko lopettaa! Ummetusta ja vatsa oli kuin ilmapallo viimeiset päivät. Ei todellakaan sovi kaikille!!!

      • sorollo

        testissä on siis kyseinen tuote nyt..
        saa nähdä miten käy :P


      • Juuripa noin
        sorollo kirjoitti:

        testissä on siis kyseinen tuote nyt..
        saa nähdä miten käy :P

        Verenpaineet nousi..eh..todella uskottavaa. Kyseessä on kuitenkin vain luontaistuote, ei lääke. Itselläni en pahemmin vaikutusta viimeksi huomannut, mutta näitähän pitää tosiaan vetästä kaksi kuuria putkeen..nyt kokeillaan uudestaan.


      • sorollo
        Juuripa noin kirjoitti:

        Verenpaineet nousi..eh..todella uskottavaa. Kyseessä on kuitenkin vain luontaistuote, ei lääke. Itselläni en pahemmin vaikutusta viimeksi huomannut, mutta näitähän pitää tosiaan vetästä kaksi kuuria putkeen..nyt kokeillaan uudestaan.

        eipä siitä mitään suurempaa iloa ollut, ei noussut verenpaine, ei ummetusta, eikä mitään muutakaan, paitsi että vessassa sai mennä vähän tiuhemmin, painossa ei mitään erikoista havaittavaa muutosta, mutta ehkä se oli oma mielikuvitus joka antoi sellaisen keveämmän olon, tai johtuuko se sitten kun kuona aineita oli vähemmän.. tai jotain..


      • ihana emäntä
        sorollo kirjoitti:

        eipä siitä mitään suurempaa iloa ollut, ei noussut verenpaine, ei ummetusta, eikä mitään muutakaan, paitsi että vessassa sai mennä vähän tiuhemmin, painossa ei mitään erikoista havaittavaa muutosta, mutta ehkä se oli oma mielikuvitus joka antoi sellaisen keveämmän olon, tai johtuuko se sitten kun kuona aineita oli vähemmän.. tai jotain..

        no,tulihan tämäkin kuuri testattua!!!!!EI MITÄÄN VAIKUTUSTA MIHINKÄÄN!!!!Kuin mehua olisi juonut!!!!IHAN HUMPUUKI LITKUA!!!!!Testaan vielä ton 14 vrk:n pillerikuurin perään,kun tuli nekin ostettua!!!!!Esimerkiksi lakritsin syöntikin saa suoliston paremmin toimimaan kuin tää Detox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • minulle...

      Olen käyttnyt tuotetta nyt 3 päivää. Koko ajan on sellainen olo, että vessaan pitäisi mennä, mutta juuri mitään ei tule... Kuurinhan on tarkoitus kestää 10 päivää, että tiedä sitten alkaako vaikutus tuntumaan vasta myöhemmin, nyt olo on kuitenkin huonompi kuin normaalisti, koska maha tuntuu turvonneelta. Varmaan parempi lopettaa kuuri kesken. Vaikka ystäväni tätä tuotetta niin hehkuttavat, ei taida sopia minun elimistölle.

    • Miraca

      Kokeilin viime kuussa ensimmäistä kertaa tätä tuotetta, tarkoituksenani saada elimistöön puhdistusta ja kiloja kenties pois. Tuote auttoi olotilaani. Vatsan kurlutus ja turvotus hävisivät, ilmavaivat minimoituivat ja suolistoni rauhoittui (lähes ripulointi kiinteytyi). Hyvä tuote! Vaatii toki runsasta nesteiden juomista muuten tuli päänsärynoireita, jos unohti.

      • Kylähelpottaa

        Joo muakin auttaa toi detox kuuri ja sen myötä elämäntavatki on prammet, ruoka tottumukset jne. Ite syön tabletteina 20 pv kuuria. Aiemmin toi vatsa toimi just niinkun sitä huvitti ja ihan missä sitä huvitti, mut nyt detox kuurin ansiosta vatsa toimii kun unelma ja voi elää ihan normaalisti. Mut yksilöitähän me kaikki ollaan ja jokaisen elimistö on vähän jolain tavalla erilainen niin kelle se sopii ja toiselle ei.


    • ulla79

      ???
      voiko juoda imetyksen aikana??

      • fufufu

        jättää tuollaiset hölyn pölyt ottamatta. eiköhän se olo kohene ihan sillä, jotta lähdet ulos ja lenkille! hyväuskoiset ostaa ja luulevat vielä että laihtuu! kaikki ihmisethän olisivat laihoja jos nuo tuotteet tosiaan auttaisivat. terveelliset elämäntavat kunniaan. ei sitä ihmettä noista tuotteista löydy! se on ihan itsestä kiinni!


      • yks pullea
        fufufu kirjoitti:

        jättää tuollaiset hölyn pölyt ottamatta. eiköhän se olo kohene ihan sillä, jotta lähdet ulos ja lenkille! hyväuskoiset ostaa ja luulevat vielä että laihtuu! kaikki ihmisethän olisivat laihoja jos nuo tuotteet tosiaan auttaisivat. terveelliset elämäntavat kunniaan. ei sitä ihmettä noista tuotteista löydy! se on ihan itsestä kiinni!

        Nautin talvella Detox-kuurin. Kilokaupalla en tietenkään laihtunut, mutta jotain puhdistumista havaitsin, koska ihoni muuttui todella pehmeäksi ja kauniiksi.

        Toisenlaisiakin tarinoita olen kuullut. Yhdeltä kaverilta katosi menkat ja toine voi pahoin... Ei siis sovi kaikille eikä kannata jatkaa, jos olo huononee.


      • Malla52
        yks pullea kirjoitti:

        Nautin talvella Detox-kuurin. Kilokaupalla en tietenkään laihtunut, mutta jotain puhdistumista havaitsin, koska ihoni muuttui todella pehmeäksi ja kauniiksi.

        Toisenlaisiakin tarinoita olen kuullut. Yhdeltä kaverilta katosi menkat ja toine voi pahoin... Ei siis sovi kaikille eikä kannata jatkaa, jos olo huononee.

        uuudempi valmiste 4321 Slimexcell Probiotic 45 auttoi myös vaihdevuosi oireisiin.


    • Camila

      Heippa.! Mulla n. 3 vuotta sitten juuri ennen joulua tuli huomattua, että paino on noussut parissa vuodessa 20kg (160/80). Olin kuullut puhdistavasta terveysjuomasta ja päätin kokeilla sitä. Kuurin aikana joka päivä tippui vajaa kilo ja puolen vuoden jälkeen olin tiputtanut ne ylimääräiset kilot, n. 18kg. Toki lisäsin runsaasti liikuntaa (kävelin joka päivä n.5km) ja jätin kaikki herkut pois tuon puolen vuoden ajaksi. Söin lähinnä ihan arkiruokaa ja ruisleipää, sekä paljon hedelmiä ja marjoja, n. 1500kcal/pvä ja vettä kului n. 4l/pvä. Eikä ole kilot tulleet takaisin. :) Ei välttämättä sovi kaikille, niinkuin on jo tuossa kuulleet muita kommentteja, mutta minulla ainakin toimi. Tällä hetkellä 160/55.

      • ---

        Katsotaanpa kertomustasi hieman tarkemmin. Eli sinä opettelit syömään järkevästi ja jätit mäyssäämisen pois. Vielä lisäsit kohtuullisesti liikuntaa. Tuohan on ihan oppikirjamainen fiksun painonhallinnan periaate.

        Vedenlutraaminen ja lisämömmöt olivat ihan tarpeettomia.


      • want_to_fly
        --- kirjoitti:

        Katsotaanpa kertomustasi hieman tarkemmin. Eli sinä opettelit syömään järkevästi ja jätit mäyssäämisen pois. Vielä lisäsit kohtuullisesti liikuntaa. Tuohan on ihan oppikirjamainen fiksun painonhallinnan periaate.

        Vedenlutraaminen ja lisämömmöt olivat ihan tarpeettomia.

        en ymmärrä miksi jokaiselta laihdutusvalmiste-keskustelu sivulta löytyy näitä "ei mitkään tuotteet laihduta vaan tiukka sisu ja syö vähemmän ja liiku enemmän"!! huhuh.. kai sitä nyt saa käyttää apukeinoja alussa vaikka ihan henkisenä tukena, oletko kuullut lumelääkkeiden lähes taianomaisista vaikutuksista? jos uskoo, toimivat! itse käytän rahani mieluummin eri valmisteiden kokeiluun kuin että ostaisin hese-aterian 1000000kcal ja sitten YHYY KU OLEN LÄSKI


    • Puhdistuja

      Aloitin eilen "kuurin". Tässä alkumitat:

      Paino 62,2 kg
      Vyötärö 74 kg
      Reisi 62,5 kg
      Käsivarsi 32 kg
      lantio 91 kg

      Laitan tuloksia sitten kun olen kaiken litkun saanut alas :)

      • Puhdistuja

        Ja heti perään korjaus: paino siis 66,2 kg ja muiden mittojen perään cm... :D


    • 19
    • Miten Detox-menetelmän kauppaajat määrittelevät suolen puhdistuksen? Suoli, joka toimii ja jossa on normaali bakteeritasapaino, on käsittääkseni niin puhdas kuin sen pitääkin olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe