Sä kaaleen mies joka

olit eileen

karaoke ravintolas ja juttelit mun akkani kans ja tiesit kuulemma kertoa kuinka mä oon pettänyt sitä laivas ja kuulutellut toisia naisia infon kautta.Kun sä meet juoruman tommosia asioita niin mulla ei ollu silloin vielä akkaa eikä se nainen ollu mun akkani vaan yks rakli joka joka oli hakemas mun kans ruottista tavaraa.Jos sä sait haistella sitä niin ei mulla oo paha mieli siitä vaan mutta kun sä et tunne mua ja kerrot jotain laiva juttuja mun akalle niin laita hame päälles,se on semmosille miehille joka yleensä juoruaa muista miehistä mutta tällä kertaa löit kirveesi kiveeen kun ei menny läpi sun juorut.Me keskustellaan vielä kun me tavataan asiat halki.Kun sä olet noin reteesti haukkunut porin mustalaisia sukurutsariksi ja idiootiksi niin mee sanoo niille päin naamaa ettei tarvi takanapäin sanoo jos kantti kestää.Mun asiohin kun joku puuttuu tai yrittää mun akkaa niin on vaikka mikä ja jos on jotain valittamista niin tänne vaan.T.kyllä sä tiedät kuka kun sä oot juorutakin

32

3983

Vastaukset

• vain yrititkö sä mun akalta rinsaa naamas päälle.

• PÄÄTÄS NIIN KEITETÄÄN KAHVIT JA SE KAHVI ON AIKA KUUMAA.PITÄÄ KATTOO MITÄ SUUSTANSA PÄÄSTÄÄ,OSTA HAME ITTELES HYVÄ VASIKKA JOS EI SULLA OO RAHAA NIIN KYLLÄ ME ANNETTAAN SULLE KANGAS RAHA.

• Juu, sitä se varmaan poika yritti, voi että minä kansa iinaan tuomosia: NAISHIERUKOITA. ONKO NIILLÄ OLLEEENKAAN MIESTEN VEHKEITÄ. Ne on niitä mies naisia. Kyllä minäkin voisin antaa tuon akan vanhat hameet , niin ei ole sitte mekosta kiini. Terveiset vaan Poriin.

• on meillä vanhoja mekkoja s... kirjoitti:

Juu, sitä se varmaan poika yritti, voi että minä kansa iinaan tuomosia: NAISHIERUKOITA. ONKO NIILLÄ OLLEEENKAAN MIESTEN VEHKEITÄ. Ne on niitä mies naisia. Kyllä minäkin voisin antaa tuon akan vanhat hameet , niin ei ole sitte mekosta kiini. Terveiset vaan Poriin.

kyllä tommosta harrasta monet miehet ja vielä monessa muodossa. jotkut sanoo sen suoraan naiselle toiset yrittää voittaa aikaa ja naisen luottamuksen puolellee ensin "ystävyyden" avulla ja sitten ne hoitaakii homman loppuu saakka joku kaunis päivä. ja jotkut naiset on vielä raukat nii sokeita ettei ne tajuu mistää mittää. mut onneks ei täs tapauksessa. aika avosuu jätkä on ollu tuo kaveri kyllä.

• saattikka kaaleet mutta saitko paljon pisteitä,taisit nyt tällä kertaa kertoa juoruja väärälle naiselle kun kaikki tuli selville mitä sä oot puhunut.Luulekko sä tossissaan ittestäs liikoja että jos se parni joka oli hakemas mun kans tavaraa olis ollut mun akkani että sä olisit puhutellu tai kuljetellu sitä jonnekin suuntan,sä erehdyt aika pahasti.Kyllä sä tiedät ittekin miten siinä olis käyny jos se olis ollu mun akkani,tartteko enempää sanoo.Sulla on liian suuret luulot ittestäs

• on meillä vanhoja mekkoja s... kirjoitti:

Juu, sitä se varmaan poika yritti, voi että minä kansa iinaan tuomosia: NAISHIERUKOITA. ONKO NIILLÄ OLLEEENKAAN MIESTEN VEHKEITÄ. Ne on niitä mies naisia. Kyllä minäkin voisin antaa tuon akan vanhat hameet , niin ei ole sitte mekosta kiini. Terveiset vaan Poriin.

vaan luulevat ittestänsä olevan jotain maailman napoja että saavat kenen haluavat ja saavat jutella muista miehistä niitten akoille ja samalla yrittävät niitten akkoja.Semmonen mies tarvii hameen päälle.Ei kaikki mee läpi mutta ei nää maailman navat sitä huomaan kunnes tulevat jonekin päivänä naaman eteen

• mies vehkeitä kirjoitti:

vaan luulevat ittestänsä olevan jotain maailman napoja että saavat kenen haluavat ja saavat jutella muista miehistä niitten akoille ja samalla yrittävät niitten akkoja.Semmonen mies tarvii hameen päälle.Ei kaikki mee läpi mutta ei nää maailman navat sitä huomaan kunnes tulevat jonekin päivänä naaman eteen

nii ja aina ei tarvii ees kertoo toisen miehen reissuista vaan nykyään miehet yrittää lyöttäytyy naisen seuraa ystävänä ja sitä kautta sokeuttaa sen maailman. ei oo enää mitää kunnioitusta toista kohtaan. aika sikoja ollaan nytkyään ku pitää yrittää kaikkee kel on hame päällä.

• AUKOMAAN kirjoitti:

PÄÄTÄS NIIN KEITETÄÄN KAHVIT JA SE KAHVI ON AIKA KUUMAA.PITÄÄ KATTOO MITÄ SUUSTANSA PÄÄSTÄÄ,OSTA HAME ITTELES HYVÄ VASIKKA JOS EI SULLA OO RAHAA NIIN KYLLÄ ME ANNETTAAN SULLE KANGAS RAHA.

poris on haaleet sumpit ja hameen voit antaa yltäsi
      mut kylä miulle raha kelpaa kanssa

• kaffepannu kirjoitti:

poris on haaleet sumpit ja hameen voit antaa yltäsi
      mut kylä miulle raha kelpaa kanssa

joopa totta toriset poris on haaleet sumpit
      ja ei ne miehetkää sielä mitää komijoita ole.
      ja eikä ne osaa kukaa vissii ees käyttäytyä ku oikeat kaaleet.
      naisija ne on kaikki mieste vaatteen vaa päällä
      se on nähty useasti mite ne miehet toimii
      tiijän porista neljä onnetonta miestä nimiä en mainitte mutta ne ei kylä osaa kåäyttäytyä ku kaleitten pitäis. tai sitten ne on niitä naisija mieste vaateet päälä

• AUKOMAAN kirjoitti:

PÄÄTÄS NIIN KEITETÄÄN KAHVIT JA SE KAHVI ON AIKA KUUMAA.PITÄÄ KATTOO MITÄ SUUSTANSA PÄÄSTÄÄ,OSTA HAME ITTELES HYVÄ VASIKKA JOS EI SULLA OO RAHAA NIIN KYLLÄ ME ANNETTAAN SULLE KANGAS RAHA.

Pistätkö sumpit pihiseen ?

• fbhxftghsdjdytxhndxyfr kirjoitti:

joopa totta toriset poris on haaleet sumpit
      ja ei ne miehetkää sielä mitää komijoita ole.
      ja eikä ne osaa kukaa vissii ees käyttäytyä ku oikeat kaaleet.
      naisija ne on kaikki mieste vaatteen vaa päällä
      se on nähty useasti mite ne miehet toimii
      tiijän porista neljä onnetonta miestä nimiä en mainitte mutta ne ei kylä osaa kåäyttäytyä ku kaleitten pitäis. tai sitten ne on niitä naisija mieste vaateet päälä

Kuka on syöny eväät ku pittää nui porilaisii haukkuva,,kukaa meistä ei oo mikää arvostelee toista ko nykypäivänä ei oo eres mustalaisuutta enää..mustalaísuus loppu aikaa sitte vie vanahaa aikaa sitä oli mut siihe sitte se loppuki..t.yks vaa maailmalta

• mies vehkeitä kirjoitti:

semmoset miehet on emänsä pujareita jotka puhuttavat toisen miehen akkaa, tai ees pitävät mielessään

• Yks Vaa Maailmalta.. kirjoitti:

Kuka on syöny eväät ku pittää nui porilaisii haukkuva,,kukaa meistä ei oo mikää arvostelee toista ko nykypäivänä ei oo eres mustalaisuutta enää..mustalaísuus loppu aikaa sitte vie vanahaa aikaa sitä oli mut siihe sitte se loppuki..t.yks vaa maailmalta

onhan se vaan kumma kun kaaleet toisiaan moitii ja porukoittain vielä no semmoset jullikka ihmiset saavatte jäähä omaan arvoonsa. eiköhän meitä oo monenlaisia porukoita kuka mistäkii ei niitä ymmärrä kun mut6ilainen ite nauraaa voi on niin tyhjän päivästä.. minä nytt naan istun ja ajan kulukseni ku kaajeitten luona käymässä .voi jeerot .

• mies vaan kirjoitti:

nii ja aina ei tarvii ees kertoo toisen miehen reissuista vaan nykyään miehet yrittää lyöttäytyy naisen seuraa ystävänä ja sitä kautta sokeuttaa sen maailman. ei oo enää mitää kunnioitusta toista kohtaan. aika sikoja ollaan nytkyään ku pitää yrittää kaikkee kel on hame päällä.

Lakkaa jo höpöttämästä perkele, alkaa vituttaan,

• nauraa. ainahan ne raklit on kaaleen miehille kelvannu jos ei akaksi niin petin lämmittäjäksi ainakin. jokaine mies kaalee tai kaajee ni peti seura kelpaa aina.
    että täsä se totuus asiasta. kaikki vaan esittää aina parempaa mitä eivät ole.

• valehtelee ihmisille että yksi parni oli mun akka ja se oli sen kans mutta kun se parni oli hakemas ruottista tavaraa mun kans ja eikä kaikki oo akkoja joka sattuu mukana olemaan vaan monta kertaa sitä voidaan olla seurana muuten vaan eikä aina elämän kumppanina.mä en puolestele kaajeita mutta niin osaa ne kaaleen naiset kans lämmitellä vähän joka ainua petiä jonka ne chatis juttelee.nainen jos se pitää itteensä arvos eikä laattia rättinä niin se hae seuraa chatistä vaan oikea nainen löytää kaverin muutenkin

• Se joka juorus , ja hohas oli joku äitinsä pujari vetotautinen kentos. Hame vaan päälle tollasille ja mitähän pahaa Porilaiset on tehny kun näyttää joitain niin harmittavan, liekö ne mutraneet sen juoruujan aamupuuroon nyt alkaa niinkö vähän tuntuun siltä

• kuintulenliekki kirjoitti:

Se joka juorus , ja hohas oli joku äitinsä pujari vetotautinen kentos. Hame vaan päälle tollasille ja mitähän pahaa Porilaiset on tehny kun näyttää joitain niin harmittavan, liekö ne mutraneet sen juoruujan aamupuuroon nyt alkaa niinkö vähän tuntuun siltä

Haluatko kuonoos rotta

• lämmittääkö jonkun petiä va... kirjoitti:

valehtelee ihmisille että yksi parni oli mun akka ja se oli sen kans mutta kun se parni oli hakemas ruottista tavaraa mun kans ja eikä kaikki oo akkoja joka sattuu mukana olemaan vaan monta kertaa sitä voidaan olla seurana muuten vaan eikä aina elämän kumppanina.mä en puolestele kaajeita mutta niin osaa ne kaaleen naiset kans lämmitellä vähän joka ainua petiä jonka ne chatis juttelee.nainen jos se pitää itteensä arvos eikä laattia rättinä niin se hae seuraa chatistä vaan oikea nainen löytää kaverin muutenkin

Vaan antoiko se tavaranhakija sinulle myös sitä henkilökohtaista tavaraansa?

• kuintulenliekki kirjoitti:

Se joka juorus , ja hohas oli joku äitinsä pujari vetotautinen kentos. Hame vaan päälle tollasille ja mitähän pahaa Porilaiset on tehny kun näyttää joitain niin harmittavan, liekö ne mutraneet sen juoruujan aamupuuroon nyt alkaa niinkö vähän tuntuun siltä

mitä kenenkään menemiset ja tekemiset kuuluu kellekkään sivuliselle ihmiselle, kannattaa jokaisen vaan pitää huoli omista tekemisistään, ja tosissaan niinkö nasija on tuollaset miehet jotka juoruu muiten ihmisten asijoita seläntakana, jeeroja ovat mekko vaan päälle kaikille tuollasille jeenoille.

• mirkli kirjoitti:

Vaan antoiko se tavaranhakija sinulle myös sitä henkilökohtaista tavaraansa?

Tottakai sehän kuuluu asiaan.

• EIKÖ TEILLÄ OO MUUTA TEKEMISTÄ KU .RUVETA RIITELEEN TÄN KAUTTA ..SIIVAT MUUTENKIN NÄKEE MEISTÄ VAIVAA NIIN ÄLÄKÄÄ ANTAKO NIILLE ENÄÄ AIHETTA.. JA PORIN KAALEELLE ..TERVEISIÄ.. KESÄLLÄ TULLAAN JOS JUMALA SUO.KERRON SITTEN KU OON.

• Onko porisa paljo jeenoja hameesa?kelpaako niile vatsakas kaale mies?vaikka vaki heilaksi ottasin hame jeenon tai yön pitäisin hyvänä

• Täälä ois yks porilaine jeeno joka kulkoo hammessa ja muisa juulien kanppeissa. Laita rakas numero niin mie soitan siulle

Porin Rookeri

• KUKA MIUN RAKKAALE SERKULE SANOI JOTTA MIE KOINISIN JUULEI? SE SANAT TIETÄÄ JA PEELON SUUHUSA SAA!

PORIN HAAKERTTI

• tämä sama onneton keksii näitä nimijä kerta toisensa perään tiijän että valetta ovat nämä viestit joissa oikeiden kaaleiden nimiä käyttää ja pilkkaa ja häpäisee kaikilla törky asioilla. ymmärtäisi nyt että kyse on vakavasta asiasta ja lopettaisi tuon typerän toiminnan. mitä mahtaa porin kaaleet tai ulvilan eurajoen tai kankaanpään kaaleen sakit tykätä että heijän miehiä näin pilkataan

ne tietää jotka tietää

• MITÄ SIE PORIN JEENOISTA PUHUT? SANAT TIIÄT JA NE EI OLE KOMIOITA! TUU NELISILMIN PUHUUN NI TIIÄT MITÄ ON AJASAAVOUS

PORIN HAAKERTTI

• Oliko 39 kaaletta käymässä Lontoossa?

• ei ollut.

ankleseyn allani

• Aloitajale tiijoksi. Akkas on lespo minhun nualia. Mie sen tiiän.

Harjavallan huoraRosita.

• Kaikki Porin ajasaavot jeenot rinsaa puijaamaan Mäntyluodon jeenokivelle!

-Kankaanpään nahkasaapas Terno

• Mie tuun tännään volvola

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    49
    1345
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    673
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    563
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    92
    499