Neitsyt mies luonne?

jaa_

Tapasin Neitsyt miehen.Kertokaapa millaisia ne ovat.Luonteeltaan yms.?

21

13193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      parikin kertaa.. vaikeita, tunteettomia, omapäisiä, estoisia.
      Jos olet masokisti, suosittelen...

      • VARO!

        Mutta varastavat sydämesi huomaamatta...


      • edellinen
        VARO! kirjoitti:

        Mutta varastavat sydämesi huomaamatta...

        Mutta sitten tekeekin mieli saada se sydän takaisin nopeasti. =)


      • qupra
        edellinen kirjoitti:

        Mutta sitten tekeekin mieli saada se sydän takaisin nopeasti. =)

        Ehkä kannattaa jutella sen miehen kanssa eikä repiä horoskooppilistasta jotain. Ihmisiä on enempääkin kuin 12 tyyppiä!


      • edellinen.
        qupra kirjoitti:

        Ehkä kannattaa jutella sen miehen kanssa eikä repiä horoskooppilistasta jotain. Ihmisiä on enempääkin kuin 12 tyyppiä!

        voi jutella. Ei ne osaa puhua.


      • kokemusta on
        edellinen. kirjoitti:

        voi jutella. Ei ne osaa puhua.

        Osaavatpas neitsyt-äijät puhua! Ne puhuu nii ettei saa sanotuksi ite siihen väliin...

        ihanaa


      • edellinen
        kokemusta on kirjoitti:

        Osaavatpas neitsyt-äijät puhua! Ne puhuu nii ettei saa sanotuksi ite siihen väliin...

        ihanaa

        Itsestään.


      • mievaan taas
        edellinen kirjoitti:

        Itsestään.

        ..ja muistakin asioista.

        :)


      • edellinen.
        mievaan taas kirjoitti:

        ..ja muistakin asioista.

        :)

        Et pärjää tässä kiistassa.


      • miekuuletaasen
        edellinen. kirjoitti:

        Et pärjää tässä kiistassa.

        Hehii...odotas vaan kuule.

        "ässiä hihoissa ja helmassakin"

        ;)


      • edellinen.
        miekuuletaasen kirjoitti:

        Hehii...odotas vaan kuule.

        "ässiä hihoissa ja helmassakin"

        ;)

        S-virus iski näemmä taas. Palstojen riesa.


    • rapurouva

      Kiltti ja ystävällinen, auttavainen, lämminkin jos kemiat kohtaa. Osaa todellakin puhua, mutta keskustelee ennemmin siitä mitä sinulle kuuluu, kuin mitä hänen elämäänsä. Kertoo tosin kyllä, jos on kiinnostunut, kautta rantain olevansa vapaa. :) Sujuva keskustelija siis.

      Jos olet hädässä, neitsyt lentää vaikka Kiinaan auttamaan sinut pois sieltä tai laittaa ainakin läheisen kaverinsa asialle. Neitsyt on tarkka, tarkoitan siis tavallista tarkempi omaisuudestaan, esim. autosta. "Vaihteita ei käsitellä näin, eikä noin eikä... ootas vaihdetaan kuskia" :) Mutta turhasta ei anna noottia.

      Hmm... neitsyen kanssa ei silleen aika käy pitkäksi, koska hän todellakin tekee kaikkensa pitääkseen sinut onnellisena. Tämä tyyppi on tarkka siitä mihin rahansa laittaa, mutta asian hyvä puoli on se, että ainakin oma neitsyeni tykkää ostella välillä minullekin jotain uutta ja kaunista. :)

      Neitsyt rakastaa hyvää ruokaa, siisteyttä ja kaikenlaista kauneutta. Mutta rasvaisten ruokien sijaan kannattaa tarjoilla jotain herkullista ja kevyttä, on hieman taipuvainen lihomaan. :)

      Perheihminen voi ehkä myös olla, mutta neitsyt vaatii omaakin aikaa, omille tekemisilleen. Huomauttaa voi, jos aikaa palaa ihan hillittömästi itsekseen.

      Vaikea laittaa tekstiin neitsyestä kaikki se hyvä, mitä hänessä on. Sen näkee ja kokee vain itse elämällä hänen kanssaan. Aluksi neitsyt saattaa vaikuttaa jopa röyhkeältä, mutta se on vain ujoutta, kuten kävi omassa tapauksessani. :) Neitsyt on hirveän herkkä ja huomioiva tapaus, omistautuu kyllä rakastamalleen ihmiselle. Itse huomaan joskus hymyillen ajattelevani omaa kultaani kesken päivän ja kun havahdun, olen rakastunut uudelleen, kuin silloin ihan aluksi... :) Hassua, mutta totta. Suosittelen lämpimästi, jos on kärsivällisyyttä ja vilpitöntä tahtoa saada neitsytmies elämääsi. Itse en enää keneenkään vaihtaisi, olen onnellinen! :)

      • vakaavaaka

        lukea kirjoituksesi. Olen tavannut neitsyt-miehen, joka tuntuu kiinnostavan aina vaan enemmän ja enemmän minua.
        On jotenkin salaperäinen, tarkkaileva, jännittävä.
        On huomaavainen, ystävällinen, kohtelias ja kiltti.
        Jotenkin tuntuu että hänen sisältään paljastuu vielä paljon hyvää, kunhan asiat etenee.
        Keskustelutaitoakin löytyy, ja tuntuu että haluaa olla henkisesti lähellä, ei pelkästään seksuaalisesti.
        Ihan kuin haluaisi ensin "virittäytyä" tunnelmaan henkisellä tasolla.
        Katsotaan mihin tämä johtaa.


      • eienää
        vakaavaaka kirjoitti:

        lukea kirjoituksesi. Olen tavannut neitsyt-miehen, joka tuntuu kiinnostavan aina vaan enemmän ja enemmän minua.
        On jotenkin salaperäinen, tarkkaileva, jännittävä.
        On huomaavainen, ystävällinen, kohtelias ja kiltti.
        Jotenkin tuntuu että hänen sisältään paljastuu vielä paljon hyvää, kunhan asiat etenee.
        Keskustelutaitoakin löytyy, ja tuntuu että haluaa olla henkisesti lähellä, ei pelkästään seksuaalisesti.
        Ihan kuin haluaisi ensin "virittäytyä" tunnelmaan henkisellä tasolla.
        Katsotaan mihin tämä johtaa.

        haluaa varmasti virittäytyä henkisesti, koska sillä pääsee virittäytymästä fyysisesti, sehän kun on niin rasittavaakin ja voi olla hikistäkin;)
        tää ei ainkaa jaksanu neitsyttä:(
        jossai asiassa tosi nuuka, jossai taas ei rahan kans mitää tajua..Neitsyt on aika naismainen mies. Onko tutkimusta, mitä horoskooppeja on eniten ööö...miespareissa?


      • Nähnyt...

        Etten paremmin sano. Useita vuosia neitsyt-miestä vierelläni katseltuani voin puhtaalla rintaäänellä sanoa; jos tahdot pitkästyä kuoliaaksi, OTA NEITSYT-MIES!
        Osaavat kyllä olla anteliaita, lempeitä ja joskus jopa huomaavaisiakin. Mutta nämät piirteet eivät ole mitenkään hallitsevia. RAUHALLISIA, niin rauhallisia että voit muutaman tunnin sisällä saada yhden kaksitavuisen lauseen irti ja senkin anellen. Puhuvat kyllä mutta itsekseen ja itselleen. Ovat napoja joiden ympärillä kaiken ja kaikkien pitäisi pyöriä. Erittäin v...mäisiä sille päälle satuttuaan, eli aika usein. Iskevät toisen henkilökohtaisuuksiin, etsien virheitä toisesta pönkittääkseen KEHNOA itsetuntoaan. Loukkaavat sydänjuuria myöden. Heidän mielestään mitään et osaa, kaikki muut on parempia kuin sinä, varsinkin he itse. RAKASTELU on pannaan julistettua, se väsyttää ja siinä irtoaa eritteitä. Saat joskus armopaloja kunhan muistat mennen tullen kehua kuinka hyvä hän taas olikaan. Ei näe toisen tarpeita ja nimeenomaan ei VÄLITÄ. VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS neitsyen päällimmäinen piirre, nimenomaan kanssaihmisiä kohtaan.
        Ainoat asiat mitkä häntä kiinnostaa ovat omat tekemiset, siis erittäin itsekeskeinen. Suuttumaan häntä ei helposti saa, paitsi auton suhteen, joka on pyhä lehmä.
        JA AINA ON RUOHO AIDAN TOISELLA PUOLEN VIHREÄMPÄÄ KUIN OMALLA TONTILLA!
        Sellaisen kaverin saat, onnittelen tulet ikävystymään ja pettymään kun ensihuuma menee ohi ja katselet maailmaa omien silmiesi lävitse.


      • kokemus kasvattaa
        Nähnyt... kirjoitti:

        Etten paremmin sano. Useita vuosia neitsyt-miestä vierelläni katseltuani voin puhtaalla rintaäänellä sanoa; jos tahdot pitkästyä kuoliaaksi, OTA NEITSYT-MIES!
        Osaavat kyllä olla anteliaita, lempeitä ja joskus jopa huomaavaisiakin. Mutta nämät piirteet eivät ole mitenkään hallitsevia. RAUHALLISIA, niin rauhallisia että voit muutaman tunnin sisällä saada yhden kaksitavuisen lauseen irti ja senkin anellen. Puhuvat kyllä mutta itsekseen ja itselleen. Ovat napoja joiden ympärillä kaiken ja kaikkien pitäisi pyöriä. Erittäin v...mäisiä sille päälle satuttuaan, eli aika usein. Iskevät toisen henkilökohtaisuuksiin, etsien virheitä toisesta pönkittääkseen KEHNOA itsetuntoaan. Loukkaavat sydänjuuria myöden. Heidän mielestään mitään et osaa, kaikki muut on parempia kuin sinä, varsinkin he itse. RAKASTELU on pannaan julistettua, se väsyttää ja siinä irtoaa eritteitä. Saat joskus armopaloja kunhan muistat mennen tullen kehua kuinka hyvä hän taas olikaan. Ei näe toisen tarpeita ja nimeenomaan ei VÄLITÄ. VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS neitsyen päällimmäinen piirre, nimenomaan kanssaihmisiä kohtaan.
        Ainoat asiat mitkä häntä kiinnostaa ovat omat tekemiset, siis erittäin itsekeskeinen. Suuttumaan häntä ei helposti saa, paitsi auton suhteen, joka on pyhä lehmä.
        JA AINA ON RUOHO AIDAN TOISELLA PUOLEN VIHREÄMPÄÄ KUIN OMALLA TONTILLA!
        Sellaisen kaverin saat, onnittelen tulet ikävystymään ja pettymään kun ensihuuma menee ohi ja katselet maailmaa omien silmiesi lävitse.

        Elin itse neitsyt miehen kanssa liitossa 6 vuotta,oli hyviä ja erittäin huonoja hetkiä.Neitsyt osaa olla huolehtiva ja rakastava mutta kuoren alla voi piillä mitä terävin ja pahasuisin ihminen.En väitä että olisin itsekkään niitä helpoimpia ihmisiä mutta rajansa kaikella. Neitsyt saa tunteet kuolemaan omalla erikoisella tavallaan..vetoa tuntui aina olevan sinne aidan väärälle puolelle. en voi väittää ettenkö enää lähtisi neitsyt miehen mukaan, kaikki eivät ole samanlaisia.Iloista kesää kuitenkin kaikille


      • -Vaakanainen-

        Todellakin näin on asioiden laidat! Neitsyen kanssa kärsivällisyydellä ja aidolla vilpittömällä tahdolla olla sen ihmisen kanssa saa itselleen lahjaksi onnellisen yhteiselämän kaikin puolin upean miehen kanssa!!! Itselläni ihana rakkaustarina neitsytmiehen kera enkä usko sen loppuvan koskaan!


      • rapurouva
        -Vaakanainen- kirjoitti:

        Todellakin näin on asioiden laidat! Neitsyen kanssa kärsivällisyydellä ja aidolla vilpittömällä tahdolla olla sen ihmisen kanssa saa itselleen lahjaksi onnellisen yhteiselämän kaikin puolin upean miehen kanssa!!! Itselläni ihana rakkaustarina neitsytmiehen kera enkä usko sen loppuvan koskaan!

        Aivan kertakaikkisen upeata kuulla että jollain muullakin on onnistunut ihmissuhde neitsyt-merkkisen kanssa. Tällä palstalla käydessä ottaa välillä ihan kympillä pannuun, kun lueskelee näitä kirjoituksia ja kenelläkään ei ole mitään hyvää sanottavaa juurikaan neitsytmiehistä. Yleisesti ottaen neitsytnaiset ovat hemmetin hyviä ystäviä kaveripiirissäni ja neitsytmiehestä sattumalta löytyi sellainen kumppani, jollaisen olen aina halunnutkin.

        Ainakaan miun ei tarvii roikkua täällä valittamassa että mies on pukki/pettäjä tai että mies juo ja juhlii joka lantin mikä taskusta löytyy. :)

        Ja puolustukseksi sille, että ei se oo kiinni horoskooppimerkistä, en ole tullut koskaan toimeen henkisellä että fyysisellä tasolla näin hyvin yhdenkään muun merkin kanssa. Olen toki itekin melkoisen vaikea tapaus, mutta neitsytmies osaa käsitellä vaikeitakin tunteita. Monet muut kääntävät selkänsä ja jättävät sinut yksin, kun henkinen kantti ja vilpitön tahto eivät riitä itsellä toisen tukemiseen.

        No mutta mutta, nautihan vaakanainen rakkaustarinastasi neitsytmiehen kanssa, niin minäkin aion tehdä! :) Jos kerrankin tässä elämässä on jotain mikä tuntuu hyvältä, eikä lihota, niin minun mielestäni siitä pitää nauttia niin kauan kuin vain voi. Lykkyä!! :)


      • Vaakanainen
        rapurouva kirjoitti:

        Aivan kertakaikkisen upeata kuulla että jollain muullakin on onnistunut ihmissuhde neitsyt-merkkisen kanssa. Tällä palstalla käydessä ottaa välillä ihan kympillä pannuun, kun lueskelee näitä kirjoituksia ja kenelläkään ei ole mitään hyvää sanottavaa juurikaan neitsytmiehistä. Yleisesti ottaen neitsytnaiset ovat hemmetin hyviä ystäviä kaveripiirissäni ja neitsytmiehestä sattumalta löytyi sellainen kumppani, jollaisen olen aina halunnutkin.

        Ainakaan miun ei tarvii roikkua täällä valittamassa että mies on pukki/pettäjä tai että mies juo ja juhlii joka lantin mikä taskusta löytyy. :)

        Ja puolustukseksi sille, että ei se oo kiinni horoskooppimerkistä, en ole tullut koskaan toimeen henkisellä että fyysisellä tasolla näin hyvin yhdenkään muun merkin kanssa. Olen toki itekin melkoisen vaikea tapaus, mutta neitsytmies osaa käsitellä vaikeitakin tunteita. Monet muut kääntävät selkänsä ja jättävät sinut yksin, kun henkinen kantti ja vilpitön tahto eivät riitä itsellä toisen tukemiseen.

        No mutta mutta, nautihan vaakanainen rakkaustarinastasi neitsytmiehen kanssa, niin minäkin aion tehdä! :) Jos kerrankin tässä elämässä on jotain mikä tuntuu hyvältä, eikä lihota, niin minun mielestäni siitä pitää nauttia niin kauan kuin vain voi. Lykkyä!! :)

        Siispä nautitaan me kun muut valittaa!!! ;) Juuri sellainen tämä minunkin neitsytmies on, että sellaisesta olin aina vain haaveillut tai oikeastaan en ollut osannut ihan näin hyvää toivoakaan... =) Kyl se niin vaan on!


      • itse?
        Vaakanainen kirjoitti:

        Siispä nautitaan me kun muut valittaa!!! ;) Juuri sellainen tämä minunkin neitsytmies on, että sellaisesta olin aina vain haaveillut tai oikeastaan en ollut osannut ihan näin hyvää toivoakaan... =) Kyl se niin vaan on!

        Ajattelin vaan, että pohtiessani, mistä noin ihania miehiä kukaan löytää, miten kuvailisit itseäsi, mitä miehesi sinussa arvostaa, entä itse? Lienee jotain tekemistä silläkin, kuka ne hyvät miehet saa.. ;) Kiitos jos viitsit.


      • -vaakanainen-
        itse? kirjoitti:

        Ajattelin vaan, että pohtiessani, mistä noin ihania miehiä kukaan löytää, miten kuvailisit itseäsi, mitä miehesi sinussa arvostaa, entä itse? Lienee jotain tekemistä silläkin, kuka ne hyvät miehet saa.. ;) Kiitos jos viitsit.

        Vaikea sanoa... Ainaki itse uskoisin et vilpittömyys on aina lähtökohtana; jos mies saa semmosen käsityksen et juostaan vaan esim rahan tai ulkonäön perässä, nii ketäpä semmonen kiinnostaa... Oma rakkaani on sanonut et ensimmäisenä hän on ihastunu mun ulkonäköön muttei se kauas ois kuulemma kantanu, ellen ois ollu niin "mukava" muutenki... Ja ennen kaikkea hän on sanonu ihastuneensa ja rakastuneensa mun aitouteen, siihen et mä en tosiaan liiemmin oo esittäny muuta ku mitä oon! Sanoin jos joku miellytti tai ärsytti! Mielestäni rehtiä kaikkien kannalta... =) Muuten oon kyl tosi vaikeeki ollunna et välillä ihmetyttää et miten se vieläki jaksaa mua. Uskon ja toivon et ku kerron kuitenki aikas usein kuinka tärkee se ihminen on mulle ja kuinka mielettömän ihana, nii se jaksaa sit paremmin ymmärtää ku naiselliset oikut ottavat pienestä ihmisestä vallan! ;) Lyhyemmin oisin voinu sanoo kliseisesti et kunhan on oma itsensä, nii kyl vakka kantensa valitsee!!! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe