Aihe

Erektio uimahallissa

Pervo?

Saako uimahallin suihkussa/saunassa olla kulli jäykkänä. Näin eilen Kumpulan maauimalan suihkussa yläasteikäisen pojan, jolla oli muna ihan jäykkänä, eikä se yhtään laittanut uikkareita tai edes kättä eteen vaan oli suihkussa tosi pitkään sen stondiksensa kanssa.

Mulla meinas alkaa itsellänikin stondaa kun tuijotin sitä poikaa.

Siis onko luvallista esitellä stondista suihkuissa? Voiko siitä saada porttarin tai tuleeko kytät paikalle jos runkkailee suihkuissa/saunassa.

Olen sen verran pervo, että voisin esitelläkin stondista, en kuitenkaan runkkaile missään julkisilla paikoilla. Uimapaikkojen saunoissa seisotan kullia, mutta suihkuun menen aina kulli löysänä.

12

5452

Vastaukset

• en kyl olis koskaa ite nähny et joku olis muna jäykkän saunas tai suihkus, mut eihän se laissa kiellettty oo mut runkkaamine on kielletty mut kyl stondat saa misävaa se ei oo lais kielletty eli et saa mitää portti kieltoo, mut kyl toiset voi pitää suo aikas homon jos sul stondaa suikus tai uima hallis tai kuitenki minusta o aikas outoo jos jollai mun vieres alkais stondaa saunas tai suihkus mut täähän viesti oltii lähetetty ennempääkin

• Mä oon runkannu uimahallin pukuhuoneessa, eikä mitään porttaria oo tullu.

• Kyllä täytyy olla homotaipumuksia jos miessaunassa alkaa stondaamaan. Itse olen täyshetero, enkä edes vilkaise toisten munia, saati sitten alkaa tuijottamaan tai kiihottumaan ja esittelemään. Hyi häpeä! Mene nurkkaan heti paikalla! Häpeämään.

• Mitä sä pidät stondaamisena siis ihan pystyssä vai 90 asteen kulmassa.. joillakin on ihan normaali asento toi 90 asteen kulma levossakin..

• kuullostaa vanhan äijän nettirunkkufantasialta.

• Tuosta tuli muuten mieleen että mä ja mun sisko oltiin naantalin kylpylässä höyrysaunassa, naisten ja miesten yhteinen. No minä ja mun sisko istuttiin erän miehen viereen (sil ei ollu mitään pyydettä tai uikkareita) sitten me vähän juteltiin siskon kanssa kun me huomattiin että sillä seiso. se oli joku aika vanha. oli epämellyttävää ja päätettiin siskon kanssa lähteä uimaan.

• aika ahdistavaa.. ei ollenkaan kivaq homma.. yäk! mä oisin ainakin alkanu räkättään.. xD

• Mulla alko seisoo eräässä maauimalassa kun olin suihkussa. siellä oli hieman ahdasta. vieressäni oli joku mies joka pesi kaluaan esinahkaa hieroen ja vetäen. siinä sitte alko kyllä mullaki seisoo ja juoksin äkkiä pukemaan. oli vaikeeta pukee kun oli ahdasta. olisin halunnu esitellä mun pitkää jormaa, mutta ajattelin että muut pitää mua homona.

• Olen nähnyt useammankin kerran, kun jollakin seisoo enemmän tai vähemmän uimahallin suihkussa tai saunassa. Ei siinä silleen mitään pahaa ole. Toisilla seisoo herkemmin kuin toisilla ja joskus vaan ottaa eteen. Runkkaaminen on kuitenkin oma juttunsa eikä sellaista pitäs julkisesti noissa tiloissa tehdä.

• Juuri näin. Runkkaamiset vessassa ym, se ei oo kiva ylläri oikeen kellekään

• Itsekin yläasteikäisenä muistan olleni uimahallien suihkussa kulli täysin jäykkänä kun ei silloin vielä ollut tietoinen, että se on semmoinen asia jota kuuluu hävetä ja kuuluu peittää

• Niin no kyllähän nyt seitsemällä kymmenestä yläasteikäisestä pojasta on kulli jäykkänä jossain vaiheessa uimahallireissun aikana, mutta ei kai kukaan nyt runkkaa kuin ehkä wc:ssä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      110
      9169
    2. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      7183
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      283
      4841
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      91
      3149
    5. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      51
      2686