Leijona & Kauris, miten sopii yhteen?

Nimetön

Niin eli miten naispuolinen Leijona ja miespuolinen Kauris sopivat yhteen? kokemuksia? Niin siis tänne jos joillakin on jotain tietoja noiden välisestä suhteesta millanen se on...

6

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti-ihminen!

      Omat vanhempani ovat kauris ja leijona. Isäni on leijona. Erittäin HUOM ERITTÄIN vahvaluonteinen ihminen, joka määrää kaapinpaikan ja kertoo miten asiat ovat. Äitini on taas se "hiljainen" osapuoli, joka myötäilee, ei omaa omia mielipiteitä joskus ollenkaan. Rehellisesti sanottuna ihmettelen suunnattomasti että miten ovat vieläkin yhdessä, 25 vuoden avioliitto takana.

    • Ikäkysymys

      Kauris paranee vanhetessaan. Nuori kaurismies ja nuori leijonanainen eivät välttämättä löydä yhteistä säveltä.

      Kun ikää tulee, tilanne paranee.

      Kauriin hitaus ärsyttää.

      Jotkut kauriit ovat erittäin aktiivisia ja sisukkaita, osa heistä taas pelkästään ruikuttaa, mutta ei tee mitään asialle.

      Kauriissa ärsyttävät myös "vanhat kaavat", toisaalta kaavoittuuhan leijonanainenkin jonkin verran, kun ikää tulee.

      • kokenut tuon

        leijona nainen ja kauris mies toimii hyvin niin kauan kun leijonalla on "valta" ja ihailua riittää...kosaka leijonan huomion kaipuu on tyydyttämätön ja kunnianhimo ja ylpeys ovat vailla vertaansa..


    • .sori.

      Huonosti. :(

    • Susaki

      Seurustelin lähes 3 vuotta kauris-miehen kanssa. Itse olen hyvin leijonamainen, mutta mies ei niin kauris. Mutta hyvin kaurismaisia piirteitäkin löytyi.

      Suhteessamme minä olin se joka näytti kaapin paikan ja sanoin "viimeisen sanan". Monesti ärsytin tahallani pirkähermoista miestä ja kun viimein hän suutui (mitä tapahtui n. 3-4kk välein) hän kyllä näytti todellisen luonteensa.

      Kaikki toimi hyvin. Seksissä ei ollut koskaan mitään valittamista! Meidän kohtaloksemme koitui tulevaisuus- sitä siis ei ole. Halusimme niin eri asioita.

      Mieheni on pettänyt kaikkia entisiä tyttöystäviään ja erotessamme hän sanoi, että rakasti ja rakastaa minua sen verran, että ei ole kokenut tarvetta pettää. Eli tulkitsin tuon, että hän on hyvin lojaali rakastamalleen ihmiselle.

      Hän siis ei ollu "perus-kauris".
      Toivottavasti sait edes hieman apua.

    • kaurisnainen21

      Olen seurustellut Leijojani kanssa vuoden verran. Ja ainakin näin "pitkälle" on suhde toiminut. (siis kauris nainen -85 ja leijona mies -78)

      Leijona on saanut kaurismaisen masentuneisuuteni pois melkein kokonaan omalla elämänilollaan ja opettanut ettei turhasta kannata huolehtia ja masentua. Itse olen taas saanut leijonani rauhoittumaan ja nauttimaan koti-illoista ja arjen askareista. Eilenkin kokkasimme mieheni kanssa ihanan illallisen =)

      Emme riitele juuri ollenkaan. Leijona antaa minun kiukutella sen verran mitä tarvitsen joskus purkautuakseni mutta ei kuitenkaan anna minun pomotella häntä liikaa. Itse olen oppinut rauhoittelemaan leijonaa hänen ärsyyntyessään.

      Silloin kun riitoja on, se ovat kyllä pahoja, koska kumpikaan ei anna periksi. Mutta pikku hiljaa opimme tuntemaan toisemme ja nuo parit pahat eroavaisuudet kulunevat molemmilta pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe