Kuuma pillu

nautiskelija

Kyllähän kulli mielellään vierailee naisen vitussa, mutta on parempikin paikka.
Siis lehmän pillu. Se on paljon kuumempi kuin naisen. Ja sitten kun se odottaa pitempää sonninsauvaa sisäänsä, niin se oikein imee kullia! Aivan mahtava tunne.
Ja saa painaa paljaalla eikä tarvi pelätä tiineyttä. Jos kellä on mahdollisuus, niin suosittelen!

45

24390

Vastaukset

• Sehän kuulostaa ihan äitisi pillulla iso ja karvanen...ja etupuoli yhtä ruma

• Kun olette tosi pervoja.
      Muistakaa rtunkea se nakamura naaras karhun anaaliin..

• Olen pahoillani, että viestini sai sinut loukkaamaan äitiäni.

• Oon ite tehnyt samaa ja se tuntuu aivan helvetin hienolta!

• olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Kyllä lehmä on paras. Vierailin nuorena usein navetassa lehmien takana ja kiimainen lehmä astuu tosi hyvin. Taivuttaa selkänsä kaarelle, nostaa häntänsä ja levittää jostain kumman syystä vielä jalkojaankin. Sitten se kuuma pillu tuntuu taivaalliselta, tuntuu että sperman tulo ei lopu koskaan. Haluais mennä vieläkin, mutta kun ei ole lehmiä.

• Sinäkö olet käynyt panemassa meidän Mansikkia.

• nyt näitä tarinoita lisää! haave olisi päästä kokeilee jos vielä
    emäntä toimisi avustajana.

• Saattaa se emäntä lähteä mukaankin, mutta käy ensin yksin kokeilemassa. Minäkin kävin aivan yksin navetassa ja useimmiten yöaikaan minne menin nk. takakautta parvelta portaita alas. Kokeilin alussa useita lehmiä, mutta useimmat niistä eivät innostuneet asiasta. Sitten oli yksi ayshire joka ilmiselvästi tykkäsi, en tiedä saiko sekin orkkuja mutta jännä juttu oli että se aina katsoi minua ainakin yhdynnän jälkeen. Sen aikana en pystynyt tekemään havaintoja niin hyvää se teki. Useimmiten oli vaikea pysyä sen sisällä kun se painoi takapäätään alaspäin selkäänsä köyristäessä. Pitelin vain sen lonkkaluista kiinni ja laukesin sen sisään. Alusssa epäilin että huomaisivatko isä ja äiti että tätä lehmää oli pantu ja että valuiko siltä spermaa vielä aamulla ulos.
      Olen kertonut tästä vaimollenikin eikä hän ole siitä mitään pahaa tykännyt, ehkä päin vastoinkin.

Olen kuitenkin sitä mieltä että lehmän kanssa on ollut kaiken parasta seksinautintoa ja luulen että lehmäkin piti siitä kun ei saanut enää kuin kenosiementäjän ohutta puikkoa.
      Tiedoksi muuten monille että keinosiementäjä ei työnnä kättään lehmän pilluun, vaan peräaukkoon. Pilluun työnnetään vain ohut 5 mm vahvuinen putki. Kyrpää se lehmäkin tarvii se on varma.

• jospa lyötyisi tila jossa voisi käydä tutustumassa
    mielellään sellainen pienempi vanhan ajan parsinavetta.
    lyötyisikö jostain pariskuntaa joka haluaisi esitellä paikkoja
    ja avustaa kyseisessä asiassa.

• Hienoja miehiä : D !!!!!heheeeeeee

• Menkääs muuten katsomaan lehmän pillun anatomiaa, niin teillekin saattaa selvitä se miksi sonnikin saa sinne sisälle niin pian, samoinkuin se miksi sieltä ei halua ottaa tai ei voi ottaa kulliaan pois ennen laukeamista, niin hyvää se tekee kun sinne sisälle pääsee.

• Sairaita, kusipäisiä mulkkuja. Helevetin pulunnussijat!!

• Minusta nuo alaikäisten raiskaajat ovat sairaita kusipäisiä mulkkuja, samoinkuin pulunnussijatkin joten niihin vertaaminen on asiatonta.

Lehmä on ihan eri asia. Mitä sinua haittaa jos lehmä tykkää että sitä astutaan ja mies tykkää myös siitä. Mitä helvetin pahaa siinä on. Jos lehmä ei tykkäis siitä ei se nostais häntäänsä eikä tyrkyttäis vittuaan,. Lisäksi sillä on sen verran suuri että sitä ei varmaan satu eläinsuojelullisessakaan mielessä. Se kun oikein tyrkyttää ja mies tulee sen sisään ja molemmat nauttii niin ok.
      Sille vaan ei voi mitään että mies ja lehmä nauttii toisistaan aivan älyttömästi.

• Minusta nuo alaikäisten raiskaajat ovat sairaita kusipäisiä mulkkuja, samoinkuin pulunnussijatkin joten niihin vertaaminen on asiatonta.

Lehmä on ihan eri asia. Mitä sinua haittaa jos lehmä tykkää että sitä astutaan ja mies tykkää myös siitä. Mitä helvetin pahaa siinä on. Jos lehmä ei tykkäis siitä ei se nostais häntäänsä eikä tyrkyttäis vittuaan,. Lisäksi sillä on sen verran suuri että sitä ei varmaan satu eläinsuojelullisessakaan mielessä. Se kun oikein tyrkyttää ja mies tulee sen sisään ja molemmat nauttii niin ok.
      Sille vaan ei voi mitään että mies ja lehmä nauttii toisistaan aivan älyttömästi.

• kävin tänään navetassa ja siellä oli kiimainen lehmä, jolta valu kirkasta nestettä ulos pillusta. Olipakko hakea jakkara ja työntää kyrpä sen turvoksissa olevaan mustaan vittuun. Arvatkaa nautittiinko, se köyristi selkäänsä ja minä siemensin sen oikealla kyrvällä. sen orkuista en tiedä mutta jäi katsomaan perään. Mulle ainakin teki niin helvetin hyvää.

• edelleen kirjoitti:

kävin tänään navetassa ja siellä oli kiimainen lehmä, jolta valu kirkasta nestettä ulos pillusta. Olipakko hakea jakkara ja työntää kyrpä sen turvoksissa olevaan mustaan vittuun. Arvatkaa nautittiinko, se köyristi selkäänsä ja minä siemensin sen oikealla kyrvällä. sen orkuista en tiedä mutta jäi katsomaan perään. Mulle ainakin teki niin helvetin hyvää.

Pienempänä kesiä mallaa ollessa serkku tytön houkuttelivat minut moiseen. Niistä oli hauska katsella kun serkkupoika toteutti niiden toiveita.

• jessuskin kirjoitti:

Minusta nuo alaikäisten raiskaajat ovat sairaita kusipäisiä mulkkuja, samoinkuin pulunnussijatkin joten niihin vertaaminen on asiatonta.

Näin se vähän on.

• Olen samaa mieltä lehmällä on korkeampi ruumiinlämpö kuin ihmisellä ja pillu on tosi kuuma ja saa satsin lähtemään todella nopeaan ja sitä tekee lisää mieli vaikka olisi muutakin pillua saanut,eli lehmä on paras.Eikä lehmä siitä kärsi,korkeintaan tyrkyttää pilluaan enemmän naitavaksi.

• Oon samaa mieltä. Siihen lehmään tulee jokin kumma himo. Sitä haluaa koko ajan ja sinne laukeaa nopeasti ja pitkään. Sinne on vain pakko työntää ja antaa mennä. Mullakin on oma emäntä, mutta silti lehmä tekee hyvää. Se tuntuu todelliselta astutukselta.
      Kummasti ne oppii tietämään mitä tuleman pitää. Kun menee navettaan niin tämä yksi lehmä joka on tottunut yhdyntään, alkaa liikehtiä silleen levottomasti ja katsella taakseen. Sitten kun sinne menee, niin se siirtää häntänsä silleen sivulle ja ilmaisee kai että sitä voi astua.

• tykkääjä kirjoitti:

Oon samaa mieltä. Siihen lehmään tulee jokin kumma himo. Sitä haluaa koko ajan ja sinne laukeaa nopeasti ja pitkään. Sinne on vain pakko työntää ja antaa mennä. Mullakin on oma emäntä, mutta silti lehmä tekee hyvää. Se tuntuu todelliselta astutukselta.
      Kummasti ne oppii tietämään mitä tuleman pitää. Kun menee navettaan niin tämä yksi lehmä joka on tottunut yhdyntään, alkaa liikehtiä silleen levottomasti ja katsella taakseen. Sitten kun sinne menee, niin se siirtää häntänsä silleen sivulle ja ilmaisee kai että sitä voi astua.

Lehmä on kaiken paras--- en vois luopua tai lopettaa sen astuttamista. Se on mulle rakas... Tehkää te muut mitä haluatte mutta me ollaan yhdessä.

• Onnitteluni löydöstä. Itse kyllä pidän oria parempana tutustumiskohteena.

• Olen astunut lehmää monta kertaa ja yhdymme edelleenkin aika säännöllisesti ja täytyy sanoa että tekee todella hyvää. En tiedä miksi mutta sen pillu tuntuu tosi hyvältä, kuumalta ja kiimaiselta. Sinne kun saa kyrvän sisään niin ei voi enää mitään- on pakko. pitää siellä ja antaa tulla ja kauan. Jos tää nyt jostakin niin kamalalta tuntuu niin ei voi mitään. En usko että se lehmä siitä kärsii. Päin vastoin. Se on niin suuri eläin, että vois estää tän yhdynnän koska vain mutta ei halua. Olen varma että myös se tykkää siitä että sitä pannaan. Useimmiten se jää selkä köyryssä katselemaan perään kun laskeudun sen takaa alas. Parempi se on yhdynnässä kuin oma vaimoni. ps. Vaimonikin tietää tämän "touhuni" eikä ole siitä ollenkaan pahoillaan tai vihainen.

• astuva kirjoitti:

Olen astunut lehmää monta kertaa ja yhdymme edelleenkin aika säännöllisesti ja täytyy sanoa että tekee todella hyvää. En tiedä miksi mutta sen pillu tuntuu tosi hyvältä, kuumalta ja kiimaiselta. Sinne kun saa kyrvän sisään niin ei voi enää mitään- on pakko. pitää siellä ja antaa tulla ja kauan. Jos tää nyt jostakin niin kamalalta tuntuu niin ei voi mitään. En usko että se lehmä siitä kärsii. Päin vastoin. Se on niin suuri eläin, että vois estää tän yhdynnän koska vain mutta ei halua. Olen varma että myös se tykkää siitä että sitä pannaan. Useimmiten se jää selkä köyryssä katselemaan perään kun laskeudun sen takaa alas. Parempi se on yhdynnässä kuin oma vaimoni. ps. Vaimonikin tietää tämän "touhuni" eikä ole siitä ollenkaan pahoillaan tai vihainen.

Mä olen onnellinen sun puolesta. Sulla on hieno vaimo.

• Maalla olessani sain runkata orin laukeamaan. Koitin kyllä sitä peppuuni mutta ei mahtunut. Käsin hieroin ja suukottelin. Tyytyväisenä hirnahteli.

• Harmi kun tuo naapurin isäntä lopetti lehmien pidon pari vuotta sitten. En tiedä, mutta luulen että yksi lypsävä saattaa navetassa olla omiksi maitotarpeiksi. Ja tietysti seksikaverina.

Tarvis mennä varmaan tutustumaan lähemmin jos pääsisi pukille tai lypsykoneen armoille ;-)

• näiden juttujen jälkeen kävin navetassa. Kyllä kannatti. Ei ole tullut ennen mieleen. Varmasti menen uudelleenkin. Olipa tosiaan kuuma ja hyvä, ei tarvinnut ajatella mitään tykkäämisiä eikä kysellä mitään. kullin kun sai sisään niin se oli vientiä.

• No nyt kävin mäkin koittamassa. Perkele kun kynnys oli korkea. Tuntui ensteks jotenkin likaiselta ja epänormaalilta. Mutta sitten kun olin sen lehmän takana leveällä jakkaralla, alkoi jalat väristä, tai oikeastaan koko vartaloon tuli sellainen ilme värinä- tais olla jotain todellista kiimaa. Koskettelin kyrvällä sen lehmän pillua, eikä se pistänyt ollenkaan hanttiin. Hyvä että en lauennut siihen. Painoin kyrvän varovasti sen sisään. Täytyy kyllä sanoa että mitään yhtä ihanaa en ole tuntenut koskaan. Se oli tosi kuuma ja sopivan kokoinen. Parasta oli nähdä kuinka se lehmäkin tykkäs siitä. Varmaan just sen takia laukesinkin sinne jo muutaman työnnön jälkeen. Parasta koskaan.... Helvetti kun olis tiennyt aiemmin. Tää on mun juttu.

• Entäs jos vertaa hevosta ja lehmää. Onko eroja? Kumpi on parempi?

• Tammahan ottaa isoa kyrpää noin 7-9 cm oriilta, joten vittukin on suurempi. Sonnin kyrpä ei ole kuin pari senttiä vahva joten lehmän vittukin on pienempi. Tammaa en ole koskaan astunut joten en tiedä siitä mutta lehmä on todella hyvä, kuuma tiivis tuntuma, iso nauttiva eläin joka tykkää siitä. Todella hyvä kyrvän tyhjentäjä.

• Kyllä hevosella on ainakin nätimpi, jonka voisi nuollakkin.

kyllä hevosella on ainakin nätimpi

• saattehan nähdä mitä tapahtuu kun uusi eläinsuojelulaki tulee. Loppuu lehmien astuttamiset. Eipä silti olisi mielenkiintoista nähdä kun joku panee lehmää.

• Kyllähän tuo uusi laki tietty tuleekin mutta ei se estä tällaisia tapahtumia. Jos lehmä sopii miehelle ja mies tykkää siitä niin ei siinä voi olla eläinrääkköäyksestä kyse. Kuka pystyy valvomaan yksityisessä navetassa tapahtuvia asioita, ei kukaan. Ihan turha laki. Jos mies panee lehmäänsä niin mitä sitten so vhat. Parempi sekin kuin että mies jahtaisi alaikäisiä ja tekisi niille jotain kuten eräät. Todella paljon parempi että tyydyttäåä itsensä tällä tavalla kuin muuten.

• vois olla hyvääkin. Kalu seisoo jo valmiiksi. Mistähän vain sais kokeillaakseen. Aiheesta olevat videot ovat ainakin hyviä.

• Tiedän että tuo tekee hyvää mutta en ole koskaan uskaltanut sanoa tai kirjoittaa siitä. Mulla kun ei paljon muuta vaihtoehtoa nuorena ollut. Tulihan tuokin kokeiltua ja siihen tuli jokin riippuvuus. Olen ollut parikin kertaa naimisissa ja mulla on viisi lasta mutta jostain syystä mä kaipaan ja haluan vieläkin lehmää vaikka tiedän että se on väärin. Se teki todella hyvää ja uskon että se lehmäkin tykkäs siitä. Ei se ainakaan vastustanut sitä millään tavalla. Tuosta on seurannut sellainen syyllisyyden tunne. Joskus olen tosin ajatellut että ostaisin itselleni lehmän ja pitäisin sitä niin hyvänä kuin vain voi, Syöttäisin sille maailman parasta ruokaa, sitä mitä se haluaa ja pitäisin sitä sittten sillai hyvänä että siitä näkisi että siitä tuntuu hyvältä. Tän jälkeen voisin astua sitä jos se haluaa. Haluun tehdä sille hyvää.

• Itse tuli nuorena kokeiltua myös lehmää. Asuin nuoruuteni malla ja monta kertaa helpotin paineitani lehmän kiimaisen ja kosteaan pilluun. Eräs lehmä oli suosikkini ja luulen että lehmä odotti aina minun paikkalle saapumistani, luulen myös että lehmä myös piti touhuista koska sen pillu oli tosi kiimainen kun sattelin jakkaraa sen taakse.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse tuli nuorena kokeiltua myös lehmää. Asuin nuoruuteni malla ja monta kertaa helpotin paineitani lehmän kiimaisen ja kosteaan pilluun. Eräs lehmä oli suosikkini ja luulen että lehmä odotti aina minun paikkalle saapumistani, luulen myös että lehmä myös piti touhuista koska sen pillu oli tosi kiimainen kun sattelin jakkaraa sen taakse.

mulla oli sama juttu ja uskon että todella muillakin nuorilla miehillä kävi samalla tavalla. Panetti eikä tytöjä ollut lähettyvillä tai ei rohjennut kysyä. Navetassa näki sitten hyvän näköisiä pilluja ja eihän sille mitään voinut että mieli teki. Yön pimeinä tunteina tuli hiivittyä navettaan . En pysty edes kuvailemaan sitä tunnetta , jalat eivät meinanneet kantaa, värisi koko sielustaan kun seisoi jakkaralla lehmän takana kulli kovana . Olis ollut ihan sama vaikka salama olisi iskenyt niin sitä ei olisi voinut estää.

• Anonyymi kirjoitti:

mulla oli sama juttu ja uskon että todella muillakin nuorilla miehillä kävi samalla tavalla. Panetti eikä tytöjä ollut lähettyvillä tai ei rohjennut kysyä. Navetassa näki sitten hyvän näköisiä pilluja ja eihän sille mitään voinut että mieli teki. Yön pimeinä tunteina tuli hiivittyä navettaan . En pysty edes kuvailemaan sitä tunnetta , jalat eivät meinanneet kantaa, värisi koko sielustaan kun seisoi jakkaralla lehmän takana kulli kovana . Olis ollut ihan sama vaikka salama olisi iskenyt niin sitä ei olisi voinut estää.

sama juttu

• Mitä vittua mä just luin? Huh huh...

• just sitä mitä nuoret miehet maalla, tai lehmätiloilla harrasti. Mitä pahaa siinä oli. Kummallekaan ei tullut vahinkoa ja molemmat tykkäs. Olisit varmaan itsekin tehnyt jos olis ollut mahis..

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.