TEKOVERTA?

sili

Osaisko joku teuvoo et mite tehää ite tekoverta tai et mist vois ostaa?
Pitäis siis olla semmost aidon näköst :)

29

12100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veri

      Ketsupista ainakin saisi ihan hyvää ja halvalla -lähes joka kodistahan sitä löytyy.

      • sili

        ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D


      • sili
        sili kirjoitti:

        ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D

        ketsuppi on sakeaa, veri lientoisempaa. Sekosin :D


    • Sili,mihin sä tekoverta tarvit?

      • sili

        valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.


      • ...
        sili kirjoitti:

        valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.

        sekaan vähän vettä ja sitte sekotat sitä niin eiks se oo sitte aika veren näköstä..?


    • tehdä tekoverta..

      Sekota siirappia, vettä ja punasta vesiväriä. Siitä saa tosi aidon näköstä, jos tekee sen oikein. Haittapuoli on se, että se on tosi tahmaista. Mutta ainakin aidon näköistä!

    • hjipii

      tekoverta voit ostaa citymarketista, siellä alstenosastolla on sellasia tabletteja josata tulee verta.

    • JohnWaynes Ghost

      Itse olen käyttänyt rypsi öljyä olivii öljyä ja sitten punaista väri ainetta näyttää yleensä jos sotkee oikein niin aidolta ja helppo pestä pois ja voi uudelleen käyttää :)

      • mitä?

        Mitä väri ainetta?


      • häääh

        kai tä sopii halloweenasuun?


      • Anonyymi
        mitä? kirjoitti:

        Mitä väri ainetta?

        Esim. elintarvikeväriä


      • Anonyymi
        häääh kirjoitti:

        kai tä sopii halloweenasuun?

        Paska tapa


    • Alepale

      Mie tein yhen elokuvan ni käytin siin ainaki sian verta.. ja sitä saa ihan tavallisen kauppojen pakaste osastolta... :DD ei voi väittää ettei aion näköstä ku oikeeta vertaha se on. se on puhistettu eli sitä voi ihan hyvin laittaa suuhu miksei juua koko puolen litran pullonki jos mieli tekee mut ei kyl oo hyvää ku itte jouduin sitä nielemää...

    • Quuuueeennn

      Laita kirkasta hunajaa/jotain siirappia sitte vähän vettä ja akryyli maalia tai vesi väriä

    • Quuuueeennn

      Oho vähän myöhässä

      • No, siitä voi olla hyötyä jollekulle muulle. :)


    • gbdsg

      Kysy niiltä jotka "puukottivat" itseään eduskuntatalon eessä

    • tekoverta

      Miksi et käytä aitoa verta jota saa esim ruokakaupoista?

    • 4958

      teuvoo.. ooooo.. ota meidät kiinni.. jo...

    • Anonyymi

      Mitä voi tehdä tekoverellä?

      • Anonyymi

        Mitä tehdä sillä? No jos just halloween asuun haluat mukaan sillee, et teet synkän ja tumman meikin voit laittaa ns. "Valumaan" tekoverta silmistä, leuasta, otsasta...
        Ei sil sen kummempaa voi "tehdä".


    • Anonyymi

      Tekoverta saa ketsupista ja banaanista♥️

    • Anonyymi

      Siis 🐱

    • Anonyymi

      Emt mut ootteko ikin vetäny VeriPullaa kirkko nummelt sai hommattuu joskus siin oli feikki verta sit ku siit sylkäs ni ihanku ois ollu verta :Dd.

    • Anonyymi

      Osta kaupasta

    • Anonyymi

      Hunajaa ja elintarvikevärii tai sit siirappii vettä ja elintarvikevärii, ite oon käyttäny punasta ja sinistä elintarvikeväriä mut vaan ihan vähän sitä sinistä

    • Anonyymi

      Siirappia,kaakaojauhetta,väriainetta.toimii ja myös voi pistää suuhun

    • Anonyymi

      saako teko verta menna silmiin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe