Leijonanainen & Neitsytmies - Täystuho?

leijonatarr

monesti voi lukea, kuinka leijona ja neitsyt eivät sovi yhteen. onko näin? onko kenelläkään omakohtaista kokemusta? onko suhde tuhoon tuomittu ennen kuin se edes alkaa? kannattaako edes yrittää? vai onko poikkeus olemassa?

6

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      mutta...aina kai voi yrittää

    • yksi failure

      Eli avioeron kynsissä ollaan, enkä ikinä enää tule sotkeutumaan neitsyeeseen! Ei kertakaikkiaan sovi leijonalle, ainakaan mulle. Neitsyt ei osaa pitää huolta toisesta, on niin hemmetin kriittinen koko ajan ja yksinkertaisesti aivot on ihan vääränlaiset. Neitsyt on niin hemmetin itseriittonen että huh huh. Leijonasta sanotaan että on muka pollee..joopa joo, miä olin kyllä se lojaali osapuoli ja se joka aina ajatteli ja uhrautui perheen vuoksi, sellainenhan leijona on. Ja neitsyt vaan haluaa nauttia kaikista leijonan eduista , antamatta itse yhtään mitään.

      • leijana 88

        kyllä sopii..mut niinkun kakkien parisuhteitten tapaan tätä pitää vaan vähän avittaa toimimaan..ei tuhoon tuomittu!


      • muutama
        leijana 88 kirjoitti:

        kyllä sopii..mut niinkun kakkien parisuhteitten tapaan tätä pitää vaan vähän avittaa toimimaan..ei tuhoon tuomittu!

        vuosi sitten ja neitsyt ei kyllä sovi varsinkaan leijona-naisen mieheksi. mrr.. me leijonathan kehräämme tyytyväisenä kunhan joku jaksaa rapsuttaa...


    • leijonatyttö

      Aluksi teillä saattaa olla ongelmia, ennen kuin opitte ymmärtämään toisianne. Olette aika erilaisia. Neitsytmies herkkä, harkitsevainen, leijonanainen spontaani, nauttii ihailusta. Neitsytmies osaa toteuttaa toiveesi pienimmästäkin vihjeestä ja haluaa antaa vain parastaan, mutta hän ei kestä arvostelua ja saat varmasti takaisin samalla mitalla ja sitähän leijonanainen itse ei kestä. Spontaanisuutta leijonanaisen kannattaa pitää kurissa, muuten neitsytmies menee lukkoon ja pakenee. Ihailua, huolenpitoa, hellyyttä, kuuntelun taitoa, niitä sinulta ei tule puuttumaan ja jos pelaat korttisi oikein saat neitsytmiehenkin loistamaan. Muistaa kannattaa kuitenkin, että neitsyt tahtoopi olla toisinaan yksinkin. En jättäisi koeilematta. Erilaisuus on rikkautta. Tsemppiä toivopi neitsytmiehen leijonatyttö

    • Leijona N ( + Neitsyt m)

      Kyllä toimii, jos vain jaksaa tehdä töitä sen eteen...uskallan sanoa 6 yhteisen vuoden jälkeen ja monen verisen riidan päätteeksi. Erokaan ei ole ollut niin kaukana..
      Nyt vasta alkaa tuntua että ymmärretään kunnollla toinen toisiamme vaikka rakkautta on ollutkin jo melkein ensisilmäyksestä.
      Leijona n Neitsyt m vaatii aikaa kehittyäkseen tasapainoiseksi parisuhteeksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe