Ootteko siskot imarreltuja?

yx veli

jos saatte tietää että teiän pikkuveli säännöllisesti nuuhkii teiän pikkareita ku se runkkaa. Pyykkikorista pesuhuoneesta yöllä hakee ja vie sitte tunnin kuluttua takasin . jos saatte teitää niin ootteko imarreltuja?
Mun sisko on 19 ja mä 17v.

21

4979

Vastaukset

• jokaisella tapansa, mutta varmaan kuolisin nauruun, toivottavasti tuo ei SATU ikinä kohdalleni!!!

• Hirttäisin pikkuipanan omiin kalsareihinsa, pitäisin sairaana ja passittaisin hoitoon. Hirtettynä tietysti.

• gfgdfgfd kirjoitti:

Hirttäisin pikkuipanan omiin kalsareihinsa, pitäisin sairaana ja passittaisin hoitoon. Hirtettynä tietysti.

kyllä minäkin hirttäisin, mutta en minä mitään tuomiota halua tai rikosrekisteriä! ehekn sanon poliiseille että se hyppäs lähimpään iraki junaan ja matkusti sinne!!!

• Mää jätän aina pikkarit niin että pikkuveli löytää ne helposti nuuhkittavaksi. On ihanaa huomata kun se käyttänyt niitä, varsinkin kun niistä löytyy spermaa.

• TOI OLI MAAILMAN NAURETTAVIN JUTTU!!!!!!!!!!HAHAAHAHAHAHAHAHAAHOHOHOHOOHOHOHOHOHHOHIHIHIHIHIHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!

• HAAAHAAAA kirjoitti:

TOI OLI MAAILMAN NAURETTAVIN JUTTU!!!!!!!!!!HAHAAHAHAHAHAHAHAAHOHOHOHOOHOHOHOHOHHOHIHIHIHIHIHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!

no hyi hitto!

• silloin tällöin olen mennyt pyykkikorille ja ottanut kahdet siskon pikkuhousut, joista toisen olen laittanut suuhun imeskelyä varten ja toiset peniksen ympäri ja runkannut. kerran sisko yllätti minut ja tajuttuaan että mitä tein hän huusi etä olen sairas ja potkaisi minua munille täysillä. munat olivat hyvän aikaa kipeänä. tuon jälkeen olen muistanut katsoa ettei ketään ole paikalla kun käytän siskon alushousuja.

• Jos mulla on käytettävissä kahdet isosiskon käytetyt pikkupöksyt, niin ekat työnnän suuhun nuoltavaksi ja imettäväksi. Toiset vedän päähän, niin että saan haistella huumaavia tuoksuja. Jos kolmannet olisi käytössä, niin niihin saattaisin jo malttaa runkata. Tai no en kuitenkaan. En halua sotkea siskoni pikkareita. Miten voisin tehdä sellaista omalle siskolleni, joka on minulle niin monet onnen hetket tarjonnut tuoksuvilla pöksyillään?

Sitten kun haluaa oikein nauttia, niin touhuaa pöksyjen kanssa ihan riskirajoilla. Sillein että sisko saattaa päästä yllättämään hetkenä minä hyvänsä. Laukeamisen jälkeen on kiva kohdata sisko ja katsoa häntä silmiin.

• Mä en todellakaan olis imarreltu ja mun mielestä toi on suht epätervettä! En mä ainakaan vois ees kuvitella saavani kiksejä mistään mun veljiin liittyvistä asioista.. Tai että ne musta..

• Aika ällöttävä ajatus. Toivottavasti veikka ei harrasta tuollaista. (Eikä varmaan harrastakaan.)

• Ajat muuttuu ja varmasti tuo asia enemmän esillä... Itse olen sisko ja TIEDÄN että veljeni on käynyt alusvaate laatikollani, ei siis sotke tai mitn. mutta uskon kyllä että aika normaalia siitä vain harva puhuu ja tuskin ainakaan omalla pikkuveljelläni se johtuu siitä että on minun vaan hänen iässään pikkarit kuin pikkarit kiinostavat. Ja miten tuostakaan voi mennä sanomaan, itse en ainakaan kehtaa.

• En todellakaan D:

• Ite runkkaan siskon ja äidin pikkareille ja haistelen ja nuolen niitä, liian hyvää ;)

• juu1 kirjoitti:

Ite runkkaan siskon ja äidin pikkareille ja haistelen ja nuolen niitä, liian hyvää ;)

Mmm .. tuohon lisätään pari kaveria niin ai että...;)

• Hah no ei todellakaan, ällöttäväähän tuo on!
    Itse antaisin kunnon selkäsaunan ja sitten passittaisin vanhempien luokse asiaa selvittämään.

• Veli olis vainaa -.-

• Siskonpikkareihin runkkaaminen on nautinnollista, pitää muistaa kätkeä pyykkikorin pohjalle, jotta sperma ennättää kuivua.

• Sisko tietää ja antaa nuuhkia sekä laueta pikkareihin.

• Sisko katsoi vieressä kun laukesin sen pikkareihin ja ihan hullun kiimaiseksi tuli. Nuoli kalun puhtaaksi ja spermat pikkareistaan, sitten sain nuolla siskon pillua ainakin parin orkun verran.

• jostain kumman syystä siskon likaisten pukkihousujen imeskely saa aikaiseksi kovan seisokin.

• Tiedän että veljeni tekee tätä ja myös laskee spermansa pikkareihini. Itseäni ei haittaa lainkaan vaan koitankin aina saada vetää nuo pikkarit jalkaan siten että sperma on vielä tuoretta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.