Kuinka pitkät jalat

teillä

on? Itse olen 160cm ja jalan sisäpituus on n.73cm eli mittasin nivusista lattiaan asti.

80

15809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ... mulla pituutta 161 cm ja jaloissa pituutta 79 cm.

    • pitkä....

      ja 76cm lattiasta nivusiin.

      • Minä..

        161cm, 75cm


      • nainen aikuinen
        Minä.. kirjoitti:

        161cm, 75cm

        pituus 164cm,83 cm


      • 155
        nainen aikuinen kirjoitti:

        pituus 164cm,83 cm

        Sinäkö pieni?


    • Lauraaaa

      ja 84 cm jalat

    • -.-.-.-

      170 cm pituutta, josta jalkoja n. 86 cm.

      • jalka?

        Itse olen 165cm ja jalka on vain 74cm! Mittasinkohan väärin?


      • haloooo
        jalka? kirjoitti:

        Itse olen 165cm ja jalka on vain 74cm! Mittasinkohan väärin?

        Miten voi mitata väärin? Persjalka


      • olekaan

        pitkäsäärinen!

        Pituuteni 179cm ja jalka 88cm. Sopivien sukkisten ja housujen löytäminen on silti hankalaa.


    • 158/77

      eli 77 cm jalat, kumma juttu luulin aina että mulla on lyhyet jalat??

      • dddt

        mulla jalat 68cm, pituus 151cm.


    • yks vaan

      Lohduttaa tietää että muillakin on samoja "ongelmia" jos niin voi sanoa ja riippuu tietysti ihmisestä ja omasta asenteesta. Itselläni on pituutta 162 cm ja jalan sisäpituus on noin 73 cm ja olen koko ikäni (43 v.) kokenut tämän asian milloin missäkin yhteydessä ongelmaksi vaikka luulisi että tähän ikään mennessä asiaan olisi jo sopeutunut. Onhan elämässä paljon vakavempiankin asioita mutta jos on joku asia mikä vaivaa itseä ja vaikka yrittää järkeillä ja katsella muita hyviä puolia niin ei siitä ajatuksesta vaan tahdo päästä eroon. Olen monesti ajatellut että jos näkisi vastaavat mittasuhteet omaan vartalon niin ehkä voisi todeta
      ettei se näytä niin pahalta kuin miltä itsestä tuntuu.

    • mittaset

      Olen 158 cm pitkä ja jalat (nivuksesta lattiaan) 86 cm, eli olen yhtä jalkaa

      • 34"

        Hei! Oho, täällähän on monilla vielä pitemmät jalat kuin minulla. Mistä te pitkäjalkaiset ostatte housunne? Kun minun mielestäni ei koskaan tahdo löytyä sopivia... vakiopituus monilla housunvalmistajilla on n 82 cm... jäävät minulla aina liian lyhyiksi!


      • 158cm/76cm
        34" kirjoitti:

        Hei! Oho, täällähän on monilla vielä pitemmät jalat kuin minulla. Mistä te pitkäjalkaiset ostatte housunne? Kun minun mielestäni ei koskaan tahdo löytyä sopivia... vakiopituus monilla housunvalmistajilla on n 82 cm... jäävät minulla aina liian lyhyiksi!

        luulin itseäni kamalaksi lyhytjalkaiseksi mutta olen kai sitten ihan normaali. siis jalat normaalin mittaiset näin lyhyelle ihmiselle


      • innionni

        No kuule mun jalat on vai 66 cm nivusesta lattiaan.Hyvin oon pärjänny.Miesten osastolta olen joskus rohjennut ostaa housuja-hih kukaan ei tiedä kun en oo kertonut.Istuvat muutenkin mun roppaan paremmin ku naisten housut.


    • Hm.

      Pituutta löytyy jotain 174 cm ja jaloista 90 cm (naispuolinen olen). Että kun haluaisin olla jotain 180 cm pitkä, enkä tällainen tatti =/

    • natalian

      pituutta 162cm ja jalan sisäpituus oli n.79cm.

    • ...

      osuin tänne, kun etin yhtä keskusteluketjua ja en siis pienikokoinen oo. Näköjään oon siis toooooosi persjalkanen verrattuna muihin. Pituutta löytyy 171 cm ja jalkojen pituus on vaan 75 cm... ei nyt prkle suoraan sanottuna, kyllä oon tietty tienny et mul on lyhyet jalat ja pitkä selkä, mut tää on kyl näköjään jo aika extremeä

      • ninni--

        sinäkö persjalkanen? :D Ite oon 163cm pitkä ja jalkojen sisäpituus tosiaan tuon saman n. 75 cm jos oikein mittasin. Pakko tyytyä kohtaloon lyhytjalkasena, kaikki housut on aina melkeen 10cm liian pitkiä. Ja vielä mulla on sitten kans vielä pitkä selkä, niin kaikki normaalipituiset paidat on aina hieman liian lyhyitä.


    • nii-i

      olen 165cm ja jalat on n.70cm onks ne lyhyet vai pitkät? (8

      • eräs vaan

        Lyhyet jalat... varmaan näet sen itsekin peilistä :) Itse olen 172cm ja jalat 80cm eli myös lyhyet jalat.


    • tosi lyhyt

      Olen 152 cm ja jalan sisäpituus on 70 cm. Olen aina pitänyt itseäni lyhytjalkaisena, mutta toisaalta olen lyhyt muutenkin, joten ei se ole suunnaton ongelma. Housuja toki joutuu aina lyhentään. Olen kyllä miettinyt, kun lyhennän useimpia housuja vain noin 7 cm, että mistä ne oikeasti pitkäjalkaiset löytävät tarpeeksi pitkiä housuja.

      • ahngioser

        onkohan minulla liian pitkät jalat, ku olen poika ja jalat on 93 cm pitkät, siis jos mittasin oikein ja olen 180 cm pitkä?


    • ...

      Pituutta itsellä vajaa 172cm, jalat ehkä sen 88cm pitkät. Eipä meinaa housuja löytyä oikein mistään, varsinkin kun on niin hoikka ja siro.

      • eräs vaan

        kateeksi käy... olispa mullakin noin pitkät jalat! Olen saman pituinen ja jalat 80cm eli sulla 8 cm pidemmät jalat ja se on paljon!


    • . . .

      Meitä ihmisiä on moneen junaan.. itte kattelen netistä juuri housuja joiden lahkeen sisäpituus olis n.94cm. Pidemmätki olis paremmat. Oon 183cm pitkä naispuolinen ihminen. Olkaamme kuitenkin jokainen tyytyväisiä itseemme vaikka ottaa välillä päähän lujasti=).

    • Pelkkää selkää

      Olen 154cm ja koiven pituus on n.60. Todellakin olen persjalkainen. Jotenkin kun sitä itse "arvioi" niin tuntee itsensä vielä persjalkaisemmaksi, kuten joku sanoi niin jos näkisi muiden silmin itsensä, niin luultavasti näyttäisi erilaiselle positiivisessa mielessä :) Sitähän emme saa koskaan tietää xD

      • Elämä on hankalaa...

        Olen n. 183 cm pitkä ja lahkeen sisäpituus n. 95 cm. Housuja on kyllä vaikea löytää. Kumma kun lyhyempi jalkaiset valittavat että joutuvat lyhentämään lahkeita, pitkäjalkaisillahan se ongelma on kun lahkeita on vähän vaikeata pidentää... Joten olkaa tyytyväisiä lyhyempiin jalkoihinne :D


      • jofrgeeee
        Elämä on hankalaa... kirjoitti:

        Olen n. 183 cm pitkä ja lahkeen sisäpituus n. 95 cm. Housuja on kyllä vaikea löytää. Kumma kun lyhyempi jalkaiset valittavat että joutuvat lyhentämään lahkeita, pitkäjalkaisillahan se ongelma on kun lahkeita on vähän vaikeata pidentää... Joten olkaa tyytyväisiä lyhyempiin jalkoihinne :D

        Hahaa lol, ahngioser.Itsekin olen poika ja olen 180,5 cm ja jalkojen pituus on 98 cm : ). Ei nyt kaikkein sopusuhtaisin vaihtoehto, kun on metrin verran jalkaa, mutta kun harteet on mulla LEVEET ja lihasta niin eipä tuota huomaa. On tästä etuakin, mm juoksemisessa ja urheilun saralla. Siskollani on samankaltainen ruumiinrakenne, eli pitkät hoikat jalat, lyhyt selkä, mutta kuitenkin leveä lantio ja isohkot rinnat....eli sopii ehkä tytöille tuo pitkäjalkaisuus paremmin, esteettisessä mielessä. Toinen siskoni on sitten ns. persjalkainen, eli lyhyet jalat suhteessa selkään. Vientiä on miesten suuntaan enemmän, pakko myöntää, pitkäsäärisellä siskollani. pitkäsäärinen siskoni on 168 cm ja lyhyt jalkainen on 153 cm.


      • kertokassa
        jofrgeeee kirjoitti:

        Hahaa lol, ahngioser.Itsekin olen poika ja olen 180,5 cm ja jalkojen pituus on 98 cm : ). Ei nyt kaikkein sopusuhtaisin vaihtoehto, kun on metrin verran jalkaa, mutta kun harteet on mulla LEVEET ja lihasta niin eipä tuota huomaa. On tästä etuakin, mm juoksemisessa ja urheilun saralla. Siskollani on samankaltainen ruumiinrakenne, eli pitkät hoikat jalat, lyhyt selkä, mutta kuitenkin leveä lantio ja isohkot rinnat....eli sopii ehkä tytöille tuo pitkäjalkaisuus paremmin, esteettisessä mielessä. Toinen siskoni on sitten ns. persjalkainen, eli lyhyet jalat suhteessa selkään. Vientiä on miesten suuntaan enemmän, pakko myöntää, pitkäsäärisellä siskollani. pitkäsäärinen siskoni on 168 cm ja lyhyt jalkainen on 153 cm.

        mistä jalan pituus mitataan?


      • lol, ahngioser
        jofrgeeee kirjoitti:

        Hahaa lol, ahngioser.Itsekin olen poika ja olen 180,5 cm ja jalkojen pituus on 98 cm : ). Ei nyt kaikkein sopusuhtaisin vaihtoehto, kun on metrin verran jalkaa, mutta kun harteet on mulla LEVEET ja lihasta niin eipä tuota huomaa. On tästä etuakin, mm juoksemisessa ja urheilun saralla. Siskollani on samankaltainen ruumiinrakenne, eli pitkät hoikat jalat, lyhyt selkä, mutta kuitenkin leveä lantio ja isohkot rinnat....eli sopii ehkä tytöille tuo pitkäjalkaisuus paremmin, esteettisessä mielessä. Toinen siskoni on sitten ns. persjalkainen, eli lyhyet jalat suhteessa selkään. Vientiä on miesten suuntaan enemmän, pakko myöntää, pitkäsäärisellä siskollani. pitkäsäärinen siskoni on 168 cm ja lyhyt jalkainen on 153 cm.

        jofrgeeee, paljonko sinulla on jalkojen pituus mitattuna lattiasta nivusiin? itselläni 86 cm ja olen 181 cm pitkä. tuntuu että minulla on pitkät jalat.


      • böööö

        Just mittasin kans jalat. Minun pituus myös 154cm ja koivet oli 64cm.
        Että näillä mennään etiäpäin. Hyvää jatkoa sulle! Maasta se pienikin
        ponnistaa.


    • chica loca

      pituutta 155cm, jalka 75cm

      • tagiin

        itse olen 181 cm pitkä ja jalkani ovat nivusista maahan 86 cm. omasta mielestäni jalkani näyttävät todella pitkiltä. mitä mieltä olette?


      • afgdaf
        tagiin kirjoitti:

        itse olen 181 cm pitkä ja jalkani ovat nivusista maahan 86 cm. omasta mielestäni jalkani näyttävät todella pitkiltä. mitä mieltä olette?

        minkäslaisia sylimittoja teillä on? elikkä kädet suorana sivuille, mitataan keskisormenpäistä. itse olen 181 cm ja sylimitta 187 cm.


    • Lyhytjalkaisin

      Olen 158cm ja jalkojen sisäpituus on vain n. 65-75 cm! Olen aina ollut lyhytjalkainen ja inhoan sitä. :(

      • jujujujujuujuju

        Lyhytjalkaisin mä oon 165cm ja jalat on saman pituset ku sulla! eli mulla on tosi lyhyet jalat mut onneks oon vast 12 ja pituus ennuste lähenee 180 cm eli viela 15cm pituutta tulee, ja toivon että se tulisi jalkoihin!


    • ............

      .......

      • tappijalka

        Nivusista lattiaan.


    • tähtimarja

      155/82
      myöskin nivusista lattiaan \o/

    • moikamoi

      mulla jalat 85 cm ja pituus 165 cm :)

    • janniiiiii

      pituus 55cm ja jalat lattiasta nivusiin 79cm

    • Ronskuuh

      Mä olen 150cm pitkä ja jalat on nivusista maahan 75 cm. Onko pitkät vai lyhyet oon 12.v (:

    • NO27

      165 cm ja jalat 83 cm

    • 23wN

      Olen 157cm ja jalat 77cm

    • läski-pikku-PERSJALK

      oon kauhee pakkoneurootikko ja oon taas tässä viettäny pari piinallista tuntia jalkojani mittaillen siis... pituutta löytyy ehkä 167-8 cm ja jalat on ehkä nivusista lattiaan just ja just 82cm ja lonkkanivelestä lattiaan 86 cm siis mitås v###a? ja se miten jalkoja mittaa vaikuttaa kauheesti. jos mittaa istualtaan nivusen kohalta yhen jalan nii se voi olla jopa sen 86 cm ja jos kumarrun ku mittaa ja häpyluu painuu alemmas nii pituutta on vaivaset 79 cm!!! äiti on hävittäny meiltä kaikki maholliset mitat mut sehän ei mua estele! oon piirrelly meiän seinät täyteen mittauksia ja saatiin just koulusta 30 cm mitat.... aina ku oon mittaillu oon ihan paniikissa ja hikinen. sen lisäks mul on anoreksia ja näytän välillä hirveen läskiltä vaikka oon vähimmilläni painanu 38 kiloo

    • 4V4

      156cm pitkä ja 72cm jalat

    • Lyhyet jalat?

      165 cm pituutta ja jalat 78 cm nivusesta lattiaan. Oon pitäny itseäni kyllä aina ihan normi-jalkaisena.

    • lukkinen

      Olen 163cm pitkä ja jalkojen pituus on 86cm. Jotenkin mua on aina ahdistanu jalkojeni pituus. Ihmiset usein sanoo, että mulla on pitkät ja jalat. He sanovat sen kyllä positiivisessa merkityksessä. Tyyliin: "Olispa mullakin noin pitkät ja hoikat jalat!" Silti mua on aina ahdistanu jalkojeni pituus. Olisin paljon tyytyväisempi, jos ne olis vaikka 5cm lyhyemmät. :/ Olis kiva, jos pystyis olen ylpee jalkoistansa, mutta kun ei niin ei.

      • Helouu!!

        Mulla sama :D


    • ...

      Olen 162 cm ja jalkani ovat 74 cm. Ihan tavalliset mielestäni, tai tavallisen lyhyehköt. Housuja joudun useimmiten lyhentämään 5-10 cm.

    • kipkops

      Mukava lukea että muitakin persjalkoja löytyy, omat mitat 160cm/79cm. Ennen en tykännyt korkkareita käyttää, mutta nyt olen innostunut ja kyllähän se paremmalta näyttää kun saa muutaman lisäsentin jalkojen jatkoksi :)

    • Aldino

      165 cm pitkä, jalkani ovat 80 cm. Ikää 13 vuotta :)

    • minäh

      ite oon vaa 150 cm pitkä ja mun jalkojen pituus on jotai 77-82 cm :D

    • mitta ei kerro

      hah, ei voi verrata, koska kaikkien mittasuhteet on erilaisia. Pituus riippuu myös pään koosta ja kaulan pituudesta. Jos jalat on lyhyet, voi housuja lyhentää, jos pitkät, housuja joutuu kaventamaan. Pitkät jalat ja lyhyt selkä ei sekään ole ihannemitta.

    • safiramau

      Haha teilläkö pitkät jalat, itellä pituutta 155cm ja jalat (lattiasta nivusiin) 96cm! :D

      • safiramau

        oho... taisin mitata väärin :D siis 78cm


    • minneliini

      Mulla pituutta 157 cm, jalkojen pituus 77 cm.

    • Jukke

      Pituus 23 cm ja nivusista lattiaan ei yletä

    • jannamanna

      157 cm ja kintut reiden sisäpuolelta, nivusesta lattiaan, 79 cm. Pitkäkoipiseksi minuakin sanottu.

    • Näin täällä

      163 cm
      Jalkojen pituus: 85cm :D

    • hupsista4

      160cm, jalat sisäpuolelta 86cm. Eipä haukuta pitkäkoipiseksi, kun pidän sellaisia housuja, joissa se ei näy:D muhah! kerran laitoin sellaiset housut, jotka ihonmyötäiset jne ja silloin yksi käveri järkyttyi. Minullahan oli yhtä pitkät jalat kuin hänellä, hän on n. 175cm pitkä:D

    • minävainhj

      itse olen 173cm ja jalkojen pituus 89cm, ja sopivien housujen löytäminen yhtä helvettiä

    • DenLilla

      153cm, jalan sisämitta 70cm. Selkääni nähden jalkani ovat pitkät.

      Moni täällä ilmoittelee "jalkojen pituus" noin epämääräisesti. Kai se nyt on pikkasen eri asia mittaako sen sieltä nivusesta vai jostain lonkkaluusta...

    • extra medium

      165 cm ja jalat 80 cm (nivusista siis). Onnekseni taidan olla jalkojen suhteen sitten keskikokoa, ainakin housuissa pituus on yleensä sopiva. Joskus harvoin on joutunut ottamaan sentin pari pois, ja joskus housut ovat jääneet kauppaan kun eivät ole yltäneet tarpeeksi nilkkoja peittämään. Pidemmät jalat olisi toki paremman näköiset, mutta ei näissäkään mitään vikaa omasta mielestä ole.

    • mitäväkli'''

      Mitä jalkojen pituudella on väliä, kunhan on jalat? :O

    • Lyhyt jalkainen

      160 cm, 74 cm. Jalkani on mielestäni suhteessa lyhyet, mutta pidemmät kuitenkin kuin selkä. Haluaisin pidemmät jalat, mutta toisaalta en kyllä haluaisi niinkään, että selkä olisi tosi lyhyt ja jalat pitkät. Mutta kukapa olisi täydellinen ja kiva kun on kuitenkin jonkinmoiset jalat.

    • juu1

      171 cm pitkä ja jalan sisämitta on 88cm

      • löllöölööll

        168 cm ja 88 cm (:


    • Jeeesus

      Olen itse saatanan lyhyt,
      mutta se ei ole minua estänyt
      olla perkeleellisen pitkä suhteessä
      perkeleisiin.
      Olen aina ollut perkeleellisen
      ilkeä, kompensoidakseni ns. lyhyyteni.
      Olen ajatellut,
      näin,
      koska olen saatanan lättänä,
      pitää mun olla perkeleen paha.
      Heh, heh.
      Saatana teidän kääpiöiden kanssa,
      Jeesus on teidät määrännyt
      lyhyiksi koska olette poikkeuksellisen
      pahoja.
      Pahempai kuin täyspäiset.
      Naapurissa asuu kääpiö
      perkeleen vaimona,
      ja voin sanoa sen, että
      perkele vaimon vaimona on
      huono ratkaisu.
      Perkeleet ovat vaan
      aivan valloiminaan.
      Ja Jeesus tutuu heistä
      riivaajilta kuten Evankeliumeissa.

      Kääpiöt päätyvät helvetteihin,
      todellakin jos eivät tee parannusta.
      Kääpiömäisyys on Jeesuksen teko.

    • rallikuski14

      Pituutta 154,5 ja jalan pituus lattiaan 81cm

    • kisumimmi

      Olen 164 cm ja mittasin jalan, oli 80 cm vähintään. Mulla on niin epäsuhta kroppa, kun leveet hartiat, kapea lantio, mutta onneks hoikat jalat. Mahaan kertyy läskiä. Olen 56 kg ja 41-vuotias.

    • Mittataulukko

      Olen 157 cm ja jalat haaroista lattiaan 75 cm. Olen aina ajatellut olevani lyhytjalkainen ja lyhytjalkaiseksi minua on haukuttukin.

      Monissa ketjuissa jaetaan näitä mittoja, mutta missään ei kerrota, että millä mitoilla katsotaan noin yleisesti ihminen katsotaan olevan joko lyhyt-, pitkä- tai normaalijalkainen.

      • Mittataulukko

        Sorry, vähän kiireissäni kirjoitin, joten tuli ylimääräinen sana lauseeseen - ymmärrätte kuitenkin, mitä tarkoitin. :)


      • persjalkainen
        Mittataulukko kirjoitti:

        Sorry, vähän kiireissäni kirjoitin, joten tuli ylimääräinen sana lauseeseen - ymmärrätte kuitenkin, mitä tarkoitin. :)

        Minulla pitkä selkä ja lyhyet jalat, mutta ylettyvät maahan asti.


    • sowhat

      Jotkut mittaroi niin, että jos jalkojen pituus on alle puolet koko ihmisen pituudesta, niin silloin jalat ovat lyhyet, mutta so what?

    • Anonyymi

      Mulla pituutta on 164.8 ja jalan pituus on 79 cm, mittasin reidestä jalanpohjiin

    • Anonyymi

      pituutta on 166-167cm ja jalan sisämitta nivusista lattiaan 81cm ja lonkkaluusta lattiaan 99cm. Olen aina tuntenut jalkani ihan älyttömän pitkiksi :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe