Mitä he haluaa miehestä?
Vaikuttaa, että rentut on suosiossa?
Myös työteliästä miestä vieroksutaan, joka siis on paljon oikeissa töissä ja kohentaa taloutta kovasti?
Suora kysymys naiselle
35
1778
Vastaukset
- isoäiti*
Miehessä pitää olla:
hitunen renttua,
hitunen nörttiä,
hitunen machoa,
hitunen kirjatoukkaa,
hitunen sohvaperunaa,
hitunen teknoraattia,
hitunen kaunosielua,
hitunen seikkailijaa,
hitunen tosikkoa,
hitunen uneksijaa,
hitunen kuuntelijaa,
hitunen poppamiestä,
hitunen työnarkomaania,
hitunen koiranleukaa,
hitunen diplomaattia,
hitunen runoilijaa,
hitunen Auervaaraa,
hitunen hymypoikaa,
hitunen puutarhuria,
hitunen silmänkääntäjää,
hitunen perässähiihtäjää,
hitunen mummon mussua,
hitunen taaton tassua,
A vot, siinä se on TÄYDELLINEN mies. - Naikkkonen
Kannattaneeko vastata, koska tunnut jo tietävän
oikean vastauksen eli sen, joka sopii sinulle. Yhtä hyvin voisi kysyä, mitä mies naisesta hakee ja voisin vastata, että minun mielestäni elävää tyhjennnyspussia, ei muuta.
No, yritetään kuitenkin, vaikka metsään menee, eihän tähän ole vastausta.Tai vastauksia on yhtä monta kuin on naisia. Enpä ole huomannut,että työteliästä miestä vieroksutaan, jos perusteeena on vain ja ainoastaan se työteliäisyys.
Yleensä asiaan liittyy paljon muutakin eli työteliäs saattaa olla väkivaltainen, juro, pisteliäs, mököttäjä, täydellisyyden tavoittelija, luonnevikainen, äreä ja vihainen aamusta iltaan, väheksyy kaikkea ja kaikkia muita paitsi itseään, tuurijuoppo, peluri, joka tuhlaa tienaamansa, pedofiili. Eivät miehetkään ole niin yksiselitteisiä eli että heillä olisi vain yksi ainoa ominaisuus, jonka peruseella muka nainen seuransa valitsee. Senhän luulisi sinun tietävän jo tuohon ikään.
Eräs tyyppi, jota lähes kaiki naiset inhoavat, on ruikuttava mies.- Tommoinenkin
Aloitteleva yrittäjä (läheinen)teki pitkää päivää, että pääsisi alkuun, kihlattu olisi halunnut matkustella ja istua "kissanristiäisissä".
Kaveri arasteli jo omaan kotiinsa (hänen ostama) menoa myöhään, kun tyttöystävä halusi hiljaisuutta, ettei toinen voisi edes syödä mitä kaapista löytyy?
Kun mies halusi erota, yritti tyttö tehdä miehestä holhottavan(omaisuutta oli jo), kutsui poliisit ja lääkärit.. Poliisit ja lääkäri ymmärsi yskän...
Nyt kaverilla on miljoona yritys, mutta sen eteen on pitänyt tehdä aikanaan töitä ja kyllä nyt kiertää maailmaa, mutta ei sen naisen kanssa:) - sinihelmikki
Tommoinenkin kirjoitti:
Aloitteleva yrittäjä (läheinen)teki pitkää päivää, että pääsisi alkuun, kihlattu olisi halunnut matkustella ja istua "kissanristiäisissä".
Kaveri arasteli jo omaan kotiinsa (hänen ostama) menoa myöhään, kun tyttöystävä halusi hiljaisuutta, ettei toinen voisi edes syödä mitä kaapista löytyy?
Kun mies halusi erota, yritti tyttö tehdä miehestä holhottavan(omaisuutta oli jo), kutsui poliisit ja lääkärit.. Poliisit ja lääkäri ymmärsi yskän...
Nyt kaverilla on miljoona yritys, mutta sen eteen on pitänyt tehdä aikanaan töitä ja kyllä nyt kiertää maailmaa, mutta ei sen naisen kanssa:)vastaavanlaista. On vielä naisia, jotka vaativat, että mies yksin vastaa taloudellisesti pesästä eivätkä edes ymmärrä, että se vaatii työtä. Ihastuin miehessäni myös siihen, ettei hän tanssinut minun pillini mukaan, silloin hän ei olisi ollut kiinnostava. Hän otti minut huomioon, mutta soveltaen. Esim. kuljimme kultasepänliikkeen ikkunan ohi. Ikkunassa oli valtava kultainen koru, jossa oli keltainen kivi. Sanoin leikilläni: tuollaisen haluaisin. Sain joululahjaksi hopeisen, jossa oli tiikerinsilmä. Hän sanoi: siinähän piti olla jotain keltaista.
- Miksi miksi
sinihelmikki kirjoitti:
vastaavanlaista. On vielä naisia, jotka vaativat, että mies yksin vastaa taloudellisesti pesästä eivätkä edes ymmärrä, että se vaatii työtä. Ihastuin miehessäni myös siihen, ettei hän tanssinut minun pillini mukaan, silloin hän ei olisi ollut kiinnostava. Hän otti minut huomioon, mutta soveltaen. Esim. kuljimme kultasepänliikkeen ikkunan ohi. Ikkunassa oli valtava kultainen koru, jossa oli keltainen kivi. Sanoin leikilläni: tuollaisen haluaisin. Sain joululahjaksi hopeisen, jossa oli tiikerinsilmä. Hän sanoi: siinähän piti olla jotain keltaista.
Hellan ja nyrkin väliin jääneet naiset pyrkii valitsemaan uuden samanlaisen?
On tullut monta TV ohjelmaa, jossa naiselle käy toistamiseen kehnosti?
Naapurin tyttökin oli monesti aviossa aina huithapelin kanssa(käsittelyineen).
Veljeni paljon vanhempi tanssitti ja saatteli, muttä naisen mieli halaji raikulipojan mukaan.
Naisen vanhemmat sanoi, että nyt sullon kunnon mies älä mene raikulin matkaan enää..
Itse kertoi:)) Nyt ovat veljeni kanssa ja ovat tyytyväisiä elämäänsä nainen iät yli60-yli70v
- a-woman1
..jonka olen kirjoittanut muistaakseni 2003.
via Jung
Kuka haluaisi täydellisen miehen?
En minä,
itse hädintuskin kelvollinen.
Sinä
olet minulle rakas, rakas.
Heti tunsin sinut silmiesi tuikkeesta,
sinut,
miehekkään rakastettuni
Sinä katsoit minuun
ja väristys kulki lävitseni.
Ei minua
ulkonäöllä ole hurmattu koskaan, ei,
ei Adoniksen varrella;
älykkäällä katseellasi sait minut
sinuun
ainiaaksi rakastumaan.
Ensimmäisen kerran katsoit
ja otit
minut ikuisesti omaksesi.
Nyt olen
onnellinen, että olin onnellinen.
Olit,
olet sieluni pari (via Jung).
Itse et sitä tiedä.
Tärkeintä on siis se, mitä on
korvien välissä!- sinihelmikki
Se viestitti heti, että tuleva mieheni on jotain erikoista. Paremmin tutustuttuamme kävi ilmi, että se piti paikkansa. Mieheni oli tyypiltään myös samanlainen kuin oma isäni. Älykäs ja komea myös. Hän ei olisi yksin taloudellisesti pystynyt tarjoamaan perheelle sitä, mitä me yhdessä, mutten sitä vaatinutkaan. Hänessä vain oli "jotain", lumo säilyi 36 vuotta. Hän kunnioitti minua ja muita ihmisiä.
- paras mies työteliäs
Näki vaan jossakin ahkeran työteliään miehen? Jospa olisi raitiskin vielä? No,tuollaisia ei ole,tämä oli vain unelma.
- alavii4
Mies on mies.
Ihanan hänestä tekee se, että on luotettava, kuuntelee, harrastaa edes jotain samaa mun kanssa elikkä on liikunnallinen ja optimistinen.
Jos on kätevä käsistään sekin on SUURI
Ulkonäkö alussa: tummat silmät ja jäykkä tukka ja iloinen olemus...
Mies- olet ihana.
Olethan rehellisesti ja aidosti oma omituinen itsesi-silloin olet parhaimmillasi samansuuntaista arvomaailmaa sekä kykyä rakastaa ainakin lähimpiään ja itseään, jos puhutaan sitoutuneesta parisuhteesta. Toki uutta kumppania valitessa tulisi muutamia muita sekä tiedostettuja että tiedostamattomia valintakriteereitä mukaan. Renttuja en suostuisi vapaaehtoisesti ottamaan mihinkään rooliin tuttavapiiriissäni.
- miestä minulle!
Miehen pitäisi olla raivoraitis. Ei saa myöskään tupakoida. Ei käydä vieraissa. Pitäisi olla tossuni alla ja tehdä juuri kuten sanon. Hyvin toimeentuleva myös pitäisi olla. Lapsia ja koiria rakastava. Pitäisi myös olla paljon poissa, en millään jaksaisi katsoa naamaa joka hetki, mieluummin jossain komennustyössä. Ehkä tästä vielä jotain puuttuu, ei heti kaikki tule mieleen. No, sängyssäkin pitäisi olla hyvä, mutta sitä pitäisi harrastaa vain harvoin!
- palvelija yöksi
Sänkyhommiin tietysti takavuosien naisten suosikki Thomas oiken tumma hyvin työkaluin:))
Sehän sai kakkua hiukan, kun se levitti sitä "hifiä", mutta naisten mieleen oli kai satoja vuoden sisällä...
Nuorena rakkaus sokaisee silmät ja tukkii korvat, ei näe toisen toilailuja tapana, ei kuule mitä puhutaan, ja rakastuu jopa siihen hulttioon...
Eipä ollut meikäläisellä tarvetta rakastua vuosikymmeniin kuin siihen omaan, jokaisen erimielisyyden jälkeen tehty sopu, kuin uusi rakastuminen, menneet pyyhkii pois se ihana tunne, me kykenemme kuitenkin näkemään toisemme rakastunein silmin, riidoistamme huolimatta.
Eikä siinä tullut mieleenkään mitkä kriteerit aikanaan valinnassa vaikuttivat.
Nyt, kun poskille on ilmestynyt huolten tuomia uurteita ja suupieliin elämän keräämät rypyt kertomaan itkusta ja naurusta, yksi liitto elettynä, alkaa tämä tyttö arvostamaan miestä ihan eri tavalla. Miehen ryhti, reippaat liikkeet ja terve itsetunto siellä taustalla, ne sytyttävät jos elämän arvotkin ovat samansuuntaiset kuin itselläni. Mikäs sen mukavampaa, eletty elämä takana, omat muistot rikkautena ja kokemusten kartuttama taito ottaa toinen juuri omana itsenään, vaatimatta tai velvoittamatta miestäkään muuttumaan tai muuttamaan käsityksiänsä elämästä.
Naisena haluaisin olla rakastettu, haluttu ja tasavertainen kumppani jonka rinnalla mies tuntisi aina itsensä mieheksi joka on arvostettu ja rakas juuri minulle..
Mies, jos katselet kanssani auringon nousua aamulla, ja jaksat katsoa yhdessä sen laskunkin illassa, jos jaksat laskea linnunradan tähtien lukumäärää valittamatta, että niska puutuu, tai että varpaita paleltaa, olet jo lähellä ihannettani. Siihen kun lisätään taito jutella ja kiinnostua muustakin kuin ilman lämpötilasta tai sadepilvien tummuudesta, olen valmis katsomaan seuraavaa täysikuuta kanssasi... haaveillen...
Tämä nyt vain vastauksena kysymykseesi.- sopivaa miestä ei ole.
Minulla niin kovat vaatimukset,ettei sopivaa miestä ole. Onnekseni olen tuon aikoja sitten älynnyt,etten aikaani ja ajatuksiani heihin tuhlaa.
Parempi yksin,kuin huonon kaverin kanssa. Säilyy eläämänilo molemmilla.
Miehille tiedoksi,etten toki ole ainoa nainen,vaan löydätte mieleisenne,helposti.
- Coq Hardi
Kun tätäkin ketjua lueskelee, niin tulee mieleen, että mistäpäin Suomea naisten vaatimukset täyttävä mies löytyisi ?
Nimi ja osoite vaan tänne, niin käytäisiin joukolla katsomassa.
Omasta puolestani ja miehenä olen sitä mieltä, että Tauno Palo oli ja on ollut Suomen karismaattisin mies.- et tainnut
tuntea Taunoa kuin elokuvarooleista.Tuskin oli niiden ulkopuolella erityisen hurmaava!???Alkoholi ongelmia!
Onko kukaan tavannut Taunon oikeasti. - olen
et tainnut kirjoitti:
tuntea Taunoa kuin elokuvarooleista.Tuskin oli niiden ulkopuolella erityisen hurmaava!???Alkoholi ongelmia!
Onko kukaan tavannut Taunon oikeasti.70 luvun puol välis ,oli aamutossuis menos Salon viinakauppaan karismaa oli lujasti
- Coq Hardi
et tainnut kirjoitti:
Onko kukaan tavannut Taunon oikeasti.Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Palo asui ainakin viimeiset vuoden Apollonkadulla taiteilijatalossa ja liikkui melko ahkeraan läheisissä ravintoloissa.
Jostain syystä Palo liikkui myös paljon 1970 luvulla Rööperissä, missä häntä näin useinkin. Ainakin joka kerta häntä nähdessäni hän liikkui hymy huulilla, suoraselkäisenä ja kun ihmiset häntä tervehtivät(ja usein), niin hän vastasi lierihattuaan nostaen valloittavan hymyn kera. Samalla lailla hän vastasi niin miesten, kuin naistenkin tervehdykseen. - Elma05
et tainnut kirjoitti:
Onko kukaan tavannut Taunon oikeasti.Nuorena tyttönä ,joskus 60-luvulla sain eräässä tilaisuudessa Tauno Palolta suudelman (kädelle).Vaan jopa tuntui mukavalta.Komea ,"sharmatti"mies hän silloin vielä oli.NO muuttuttu on tässä itsekin.
- sinihelmikki
kuvista päätellen minun makuuni, mutta enhän koskaan tavannut
- uzma-m
on vielakin,tyoteliaskin,hyvin pukeutuva,anteeksi antava,kestaa huoja puoliani.
- hilppa
Kyllä naise arvostaa rehtiä suoraselkäistä miestä. En usko, että rentut ovat mitenkään suosittuja.
- eikä väsyttämällä
Katseesta se lähtee.Silloin salamoi kun rakastua rötkähtää-olkoon sitten kunnollinen tai renttu kun kohdalle kolahtaa.Et kai sinäkään ketä naista tahansa lähde kiertämään.Onko rima liian korkealla?
- Vaikka kolahti:)
Kyllä sitä oppi varovaiseksi, vaikka olisi ollut minkälainen "gerubi" johon ihastunut.
Yleensä minä kiireesti tein lopun, koska pahinta oli jos oikein kova ihastus olisi sen kerennyt ensin tekemään :))
- Antava renttu
Mitäpä nainen tekisikään paljon työtä tekevällä miehellä.Mieshän on paljon pois kotoa.Kotona ollessaan mies on kaiken lisäksi väsynyt ja haluton.Nainen ei tarvitse enää nykyisin edes elättäjää.
Nainen tarvitsee Salonkileijonan ja seurustelu-upseerin yhdistelmää. Tämä saisi olla mieluusti naimisissa oleva.Tällainen pitää suunsa supussa, eikä retostele naisen asioita kaveriporukoissa.Tämä osaa vetäytyä tarpeen vaatiessa sivulle, naisen niin halutessa.Pienet rentun elkeet tekevät vain pikantin lisän kiinnostavuuteen. Nainen kun ei koskaan usko, ettei juuri HÄN pysty parantamaan rentun tapoja.Näistä tavoistakin on hauska naureskella, silmää iskien ystävättärien seurassa.- isoäiti*
Joku viisas on sanonut,että
pari suhdetta toimii paremmin kuin parisuhde. - takavasemmalta
Oikeinpa ajattelit, minulle kelpaisi hyvin jossakin hieman pitemmällä asuva kohtuullisen terve renttu, jolla on vilkas mielikuvitus, rohkeutta tehdä nyt eikä huomenna, omaa rahaakin elatukseensa, mutta ennenkaikkea henkistä pääomaa.
Nainut eli aviollinen renttu saattaisi olla paras, koska silloin ei tarvitsisi miehen huoltopuoleen millään tavalla puuttua ja alapään sairaudetkin ehkä olisivat minimissä. Näin ei myöskään olisi liikaa nurkissani kuleksimassa, sillä kokopäivärenttua en tahto, en.
Kunnollisissa miehissä on se ikävä puoli, että he usein ovat full size ikäviä. Eivät halua liikkua missään tai jos, urheilukilpailuissa tai muussa yhtä tylsässä. Mikkään ei oo mitään, kuka sellaisen kanssa jaksaa. Eivät jaksa miehetkään naisen kanssa, jonka pääharrastus on olla vaan kunnollinen. - Mauni
Naisia kiinnostaa myös rikolliset, niin kuin tämä kolmoismurhaaja, hän oli kuulemma hurmuri??
Antaako se ylimääräiset "kiksit", kun ei tiedä selviääkö tästä suvunjatyrityksestä hengissä?
Myös muutama vuosi sitten poliisien murhaaja sai paljon ihailijapostia, jossa tytöt na naiset ilmasi olevansa valmiita mihin vain??
Tuleeko tälläiseen halukkaaksi kasvatuksen vai keenien vaikutuksesta?? Kertokaa, kellä on tuntemutset pinnalla, jos murhaajaa on tiedossa:)) - 1 nainen
takavasemmalta kirjoitti:
Oikeinpa ajattelit, minulle kelpaisi hyvin jossakin hieman pitemmällä asuva kohtuullisen terve renttu, jolla on vilkas mielikuvitus, rohkeutta tehdä nyt eikä huomenna, omaa rahaakin elatukseensa, mutta ennenkaikkea henkistä pääomaa.
Nainut eli aviollinen renttu saattaisi olla paras, koska silloin ei tarvitsisi miehen huoltopuoleen millään tavalla puuttua ja alapään sairaudetkin ehkä olisivat minimissä. Näin ei myöskään olisi liikaa nurkissani kuleksimassa, sillä kokopäivärenttua en tahto, en.
Kunnollisissa miehissä on se ikävä puoli, että he usein ovat full size ikäviä. Eivät halua liikkua missään tai jos, urheilukilpailuissa tai muussa yhtä tylsässä. Mikkään ei oo mitään, kuka sellaisen kanssa jaksaa. Eivät jaksa miehetkään naisen kanssa, jonka pääharrastus on olla vaan kunnollinen.Monta miestä?
"Eksyin" sivuille, jossa juuri ja juuri oli ikä riitti, mutta kova halu tulla kuvatuksi kaikilta kanteilta pukimena kengät tai rusetti kaulalla.
Kuvankauniita ja heitä on miljoonia, ellei kymmeniä miljoonia?
Onko se kokemisen halu, raha, jännitys, vai että saa kerrankin kyllikseen "ihailua" (hyvin meikattuja kuin missejä), uhma kotikasvatusta vastaan, vai mikä????
Hauskahan niitä on ujojen poikien katsella, mutta mutta, kuinka myöhemmin elämässä? Usein kai houkutellaan pitemmälle ja entäs sitteen?
- elsi
ennenkaikkea.
Joillain alueilla naisen ja miehen välillä täytyy ensin kolahtaa, on se sitten ulkonäköisellä tai henkisellä puolella. Sitten kysytään ystävyyttä ja luotettavuutta, sänkyhommeleita unohtamatta, että onko antavaa vai ottavaa sorttia.
Ja mitähän vielä halusitkaan tietää... ;))- Eukko1
Kuulemma joka kolmas aviolapsi on jonkun muun lapsi oikeasti eli vieraissa on käyty. Tähän käkien joukkoon mahtuu monta vähemmän luotettavaa miestä. Tietysti luotettavuutena voi pitää sitäkin, että on aina epäluotettava.
- Olikohan sananlasku
Miehet katseli ihailevasti naapurin tyttöä(yli 18v) ja toinen uteli, että kumpaankohan se on tullut?
Toinen tokaisi, että jos on tullut äitiinsä, niin antaa, mutta jos on tullut isäänsä, niin suorastaan pyytää:) Niin mitä lie tarkoittaneet?
Sänkyhommissa on kyllä oltava tarkkana, että haluttaisi suunnillleen saman verran? Jos jompi kumpi on kiehnäämässä liian usein, niin toiselta menee halut.. Ei tietysti kaikilta.
Siitä kai ne "päänsäryt, väsytykset", ym johtuu ainakin osaksi.
Aikoinaan tyttö sanoi toiselle tytölle, että mitähän se aina kiehnää, mokomaa "koperoa"(kopero olisiis se jota poika halusi).. - Käki minäkin
Eukko1 kirjoitti:
Kuulemma joka kolmas aviolapsi on jonkun muun lapsi oikeasti eli vieraissa on käyty. Tähän käkien joukkoon mahtuu monta vähemmän luotettavaa miestä. Tietysti luotettavuutena voi pitää sitäkin, että on aina epäluotettava.
Mikäs sen äidin sitten uskottavaksi tekee??
Viekoteltu on kovasti vuosien varrella,
mut tämä käkipä ei muni toisten pesiin. - elsi
Eukko1 kirjoitti:
Tuota sanomaasi en oikein jaksa todeksi uskoa. Onko minkäänlaista tietoa, mihin väite perustuisi?
- mariina
Jaa mitä ? rehtiyttä,suoraselkäisyyttä ja työtä pelkäämätöntä,kunnon Suomalaista miestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416