kauratyynyn teko ohjeet?tietääkö joku?

köölix

elikkäs niinkuin tossa otsikossa lukee niin tietääkö kukaan miten kauratyyny tehdään..ajattelin äidilleni joululahjaksi..
mailiinki voi kertoa(helpommaksi tulisi)[email protected]
Rauhallista joulun odotusta!

13

4509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köölix

      että on kaks kankaanpalasta jotka ommellaan miltein kokonaan kiini mutta pieni rako mistä laitetaan vaan kauraa sisälle ja sit kiini?!..

      • tupla

        kangas, että pysyy jyvät sisällä, muista katsoa että kaikki on kutistettua puuvillaa, myös langat. Voit tehdä siihen fleecestä pehmeämmän irtopäällisen minkä voi pujottaa. jätä kumpaankin pussiin n3cm aukko mihin voit laittaa suppilon millä saat jyvät kaadettua sinne. Ompele ensin sisin kiinni ja sitten uloin, siihen kannattaa jättää isompi aukko et saat sisemmän ommeltua helposti.


    • mutta

      jos aiot tehdä pitkämäisen kauratyynyn niin suosittelen että teet sisempään kankaaseen n. 3 erillistä osiota, näin kaikki kaura ei pääse valumaan toiseen päähän. Toisin sanottuna kun olet täyttänyt tyynyn siitä aukosta, jaa kolmannes kaurasta erikseen toseen päähän ja ompele 1/3 kohdasta tyyny umpeen,sitten erota toinen kolmannes samalla tavalla.

    • kauroja?

      Mistä ne sisuskaurat voi ostaa? Tyhmä kysymys, tiedän... Linnunkauroja vai mitä? Voiko kauratyynyn lämmittää?

      • köölix

        olen lukenut että sinne laitetaan luomukauroja..eli eiks se oo iha normi kauraa mitä jyrsiöillekkin voi antaa??..kauratyynyä voi lämmittää sekä"pakastaa"


      • näin on
        köölix kirjoitti:

        olen lukenut että sinne laitetaan luomukauroja..eli eiks se oo iha normi kauraa mitä jyrsiöillekkin voi antaa??..kauratyynyä voi lämmittää sekä"pakastaa"

        Ihan normaalia kauraa voi pistää. Kyllä kauratyynyä saa ja kannattaakin lämmittää. Tuntuu ihanalta vaikkapa hartioilla.


      • kysymys...
        näin on kirjoitti:

        Ihan normaalia kauraa voi pistää. Kyllä kauratyynyä saa ja kannattaakin lämmittää. Tuntuu ihanalta vaikkapa hartioilla.

        anteeks tyhmyyteni mutta siis mistä sitä kauraa voi ostaan? siis just sellasta mikä käy nuihin tyynyihin.


    • http://www.spinabalans
      • köölix

        kiitos kaikille.. enköhän ihan näillä ohjeilla pääse puuhailee :) Hyvää Joulun odousta ja Rauhallista uutta vuotta


    • Himo-ompelija

      Kaurat voi ostaa lemmikkieläin kaupoista kuulemma.

    • Ei ehk kuulu tähän..

      ... Anteeksi kun laitan tälläiseen toisen vanhaan aiheeseen, mutta:
      Kuinka monta kertaa tuota kauratyynyä voi lämmittää uudelleen?
      Että kauanko kestää että ne kaurat menee pilalle eikä enää lämpene?

    • ´Köppels

      Olisiko siis ihan selviä ohjeita???

      • kahvia?

        kyllä sitä voi lämmittää vaikka kuinka monta kertaa. itse olen huomannut että kun laittaa mukillisen vettä mukaan mikroon niin kuumuu paremmin, eikä kaurat "pala" kun vesihöyry pehmentää. näin kauratyyny kestää käytössä vielä kauemmin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe