Kaksinaismoralismia a'la Harri...

#78

...Lintumäki, tämän jälkeen ei herra Lintumäen kannata vaatia muille seuroille sakkoja, sillä Tibbettsin ollessa jäällä jossain vaiheessa räjähtää varmasti ja sen jälkeen liigan pitää mätkäistä HPK:lle 15 000 sakot.

Hämeenlinnassa osataan ainakin mailojen mittailut ja taktiset maalin siirrot ilman sanktiota ja vielä HPK saa taloudellista etua, kun on yhä ry, vaikka liiga edellyttää kaikkien seurojen olevan oy-muotoisia, kuinka kauan HPK saa olla tässä asiassa ns. vapaamatkustaja.

7

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

      Mitä helvettiä se yksinkertaisesti kuuluu muille, onko HPK ry, oy vai ay??? Ihan se ja sama! Kukaan ei voi tulla vaatimaan, että on oltava jonkunlainen jos ei kerta halua!

      Se ei saa siitä mitään taloudellista etuakaan! Ihan yhtälailla täällä tehdään tilinpäätökset niinkuin muuallakin. Ihme hallusinaatioita porukoilla. Muka hyödytään taloudellisesti. Joo!

      Ja mitäs itte olette ajaneet ittenne siihen jamaan, että ette kykene olemaan ry muodossa!? HPK pystyy kun kaupunki tukee sitä eikä se silloin tarvitse osakeyhtiömuotoa. Jos jollain on tällainen asema niin ei se silloin tarkoita sitä, että muut kateuksissaan vaatii sen pois!

      Ihan sama kun mä tulisin sanoon sulle, että sä et pidä mustaa takkia vaan sä pidät punasta takkia. Ja vaan siks kun mä niin haluan ja vaadin! Mitä luulet, pitäiskö kirkuen suostua??

      • joonas m

        Aivan oikeen näin jokainen taaplaa tyylillään.Mutta näin sivusta seuranneena täytyy ottaa huomioon nää kommentit täällä laajemminkin...kuulostaa että suurin osa taitaa olla aivan lapsukaisia,kaikki on vielä niin uutta ja outoa.


      • Lartama
        joonas m kirjoitti:

        Aivan oikeen näin jokainen taaplaa tyylillään.Mutta näin sivusta seuranneena täytyy ottaa huomioon nää kommentit täällä laajemminkin...kuulostaa että suurin osa taitaa olla aivan lapsukaisia,kaikki on vielä niin uutta ja outoa.

        "Hämeenlinnassa osataan ainakin mailojen mittailut ja taktiset maalin siirrot ilman sanktiota ja vielä HPK saa taloudellista etua, kun on yhä ry, vaikka liiga edellyttää kaikkien seurojen olevan oy-muotoisia, kuinka kauan HPK saa olla tässä asiassa ns. vapaamatkustaja."

        Unohdit nämä videonauhojen lähettelyt ja Muukkosen perseen nuolemiset! R.Y johtuu yhdestä hyvin yksinkertaisesta syystä: Pimeetä palkkaa on helpompi maksaa Yhdistyksestä kuin osakeyhtiöstä. Tämä kuultu erään joukkueen johtohenkilöltä!


      • Minä vain
        Lartama kirjoitti:

        "Hämeenlinnassa osataan ainakin mailojen mittailut ja taktiset maalin siirrot ilman sanktiota ja vielä HPK saa taloudellista etua, kun on yhä ry, vaikka liiga edellyttää kaikkien seurojen olevan oy-muotoisia, kuinka kauan HPK saa olla tässä asiassa ns. vapaamatkustaja."

        Unohdit nämä videonauhojen lähettelyt ja Muukkosen perseen nuolemiset! R.Y johtuu yhdestä hyvin yksinkertaisesta syystä: Pimeetä palkkaa on helpompi maksaa Yhdistyksestä kuin osakeyhtiöstä. Tämä kuultu erään joukkueen johtohenkilöltä!

        Minusta täällä itkee ihan joku muu kuin HPK!

        Ja kai muistat, että videonauhoja lähetteli taannoin Jokerit kun Jokela taklasi päähän. Sai komen ottelun pe3likiellon. Kai olet muistanut haukkua heidät lyttyyn?!

        Ja taitaa olla unohtunut, että muissakin pleijarisarjoissa noita videoita esiteltiin!! Kattos pelijarit on vähän eri maailmansa, mutta näyttää siltä että sinä vain haluat monen muun tapaan haukkua Kerhoa ja tässä hyvä tekosyy.

        Ja toi Ry ei edelleenkään kuulu sinulle eikä kenellekään muulle.


      • blaa blaa blaa
        Minä vain kirjoitti:

        Minusta täällä itkee ihan joku muu kuin HPK!

        Ja kai muistat, että videonauhoja lähetteli taannoin Jokerit kun Jokela taklasi päähän. Sai komen ottelun pe3likiellon. Kai olet muistanut haukkua heidät lyttyyn?!

        Ja taitaa olla unohtunut, että muissakin pleijarisarjoissa noita videoita esiteltiin!! Kattos pelijarit on vähän eri maailmansa, mutta näyttää siltä että sinä vain haluat monen muun tapaan haukkua Kerhoa ja tässä hyvä tekosyy.

        Ja toi Ry ei edelleenkään kuulu sinulle eikä kenellekään muulle.

        Miten sitten selität että sm-liiga VAATII mahdollisilta uusilta seuroilta, että näiden on oltava OY?? Miksi säännöt ei ole samat kaikille?


      • Minä vain
        blaa blaa blaa kirjoitti:

        Miten sitten selität että sm-liiga VAATII mahdollisilta uusilta seuroilta, että näiden on oltava OY?? Miksi säännöt ei ole samat kaikille?

        Minulla ei ole harmainta aavistusta siitä, miksi liiga tätä vaatii ja millä oikeudella?! Mutta epäilyksiä/ajatuksia kyllä löytyy:

        SM-liga omistaa osan jokaisesta surasta sen ollessa oy muodossa, mutta ry muotoisena sellaista ei tapahdu. On sanottu, että HPK:ta ei omista kukaan. Se on itsenäinen ja omavarainen. Täten SM-liiga ei saa siltä mitään.

        Mitä luulet SM-liigan haluavan? Rahaa! Täytyyhän herrojen kupata kaikkia ettei raukkaparkojen tartte mennä rappukäytäviin kerjuulle.

        Sitä en osaa myöskään sanoa miksi HPK saa pitää asemansa, mutta mielestäni oikeutetusti. Se olisi jo vapaudenriistoa! Kaikkien pitäisi saada olla mitä haluaa mutta kaikilla taas ei ole eväitä. Täällä mahdollistaa kaupunki hommat.

        Mä oon sitä mieltä, että kyse on puhtaasti rahasta. Mikä muu voisin olla syynä?!


      • MMMMML
        joonas m kirjoitti:

        Aivan oikeen näin jokainen taaplaa tyylillään.Mutta näin sivusta seuranneena täytyy ottaa huomioon nää kommentit täällä laajemminkin...kuulostaa että suurin osa taitaa olla aivan lapsukaisia,kaikki on vielä niin uutta ja outoa.

        TIBBETTS EI SOVI SM-LIIGAAN..MOISTA MIESTÄ EN PÄÄSTÄISI EDES MAAHAN..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe