LeijonaNainen & SkorpioniMies

lellona

Nyt tarvis hieman apuja en oikein ymmärrä miehen käytöstä. Välillä ollaan niin tiukasti kiinni toisessa ja sit hetken päästä olen kuin ilmaa hänelle, mistä tälläinen käytös? Yhdessä ollaan oltu yli puol vuotta, mutta asutaan kuitenkin eri kattojen alla. Onko muilla saman merkin pareilla ollut samanlaista?

5

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

      Juuri tollasta käytöstä olen ystäväni tilittämänä kuullut viimeisen vuoden ajan. Päästä irti hyvän sään aikana ja kattele joku muu.

      • iihvatti

        >>Ihan samanlaista on mulla,,,,itse leijonanainen,mies skorppari....välillä muutama päivä tiiviisti yhdessä...siis tosi tiiviisti,sit saattaa viikko mennä ,että ei kuulu mitään,ei asuta yhdessä...tavattiin juhannuksena,olen itsekkin tota miettinyt,että mikä on,,,,tuntuu että tykkää,mut kuitenkin tämmöstä...en ymmärrä.


      • Regieleijona
        iihvatti kirjoitti:

        >>Ihan samanlaista on mulla,,,,itse leijonanainen,mies skorppari....välillä muutama päivä tiiviisti yhdessä...siis tosi tiiviisti,sit saattaa viikko mennä ,että ei kuulu mitään,ei asuta yhdessä...tavattiin juhannuksena,olen itsekkin tota miettinyt,että mikä on,,,,tuntuu että tykkää,mut kuitenkin tämmöstä...en ymmärrä.

        Tuttua... :/ Ollaan kohta vuos asuttu yhessä minä (leijona) ja skorppari mies... Ennen oli kiinni ja välillä niin "kylmä", nykysin enää vaan kylmä... En tiiä mitä teen... Rakastan sitä ja seki sanoo rakastavansa mua, mutta mä kaipaan suhteelta enemmän ku se... Sille riittää että vaan ollaan, mä haluun läheisyyttä... Mut ehkä skorppioni on vaan sen luonteinen että ei "uskalla" olla kiinni toisessa, tai jotenki...


    • Tuttu kuvio tosiaan. Ei leijona ja skorpioni voi varmaan koskaan täysin toisiaan ymmärtää. Intohimoa ja energiaa tällaisessa suhteessa riittää, mutta se purkautuu kovin eri tavalla.
      Leijona haluaa omistaa ja rakastaa tässä ja nyt, skorpioni katsella, mennä ja kypsyä asiaan pikkuhiljaa.
      Skorpionimies kaipaa tilaa ympärilleen, vapautta ja seikkailua. Hän on aina mieleltään vapaa, vaikka olisikin parisuhteessa eikä se silti vähennä hänen rakkauttaan. Leijonanainen on kuningatar, jota kuuluu "palvoa" eikä siedä moista "haihattelua" vaan haluaa olla jatkuvasti rakkaansa lähellä ja puolustaa reviiriään aivan kuten oikeatkin leijonat. =)
      Suhde onnistuessaan on varmasti intohimoinen ja raikas vielä vanhoillakin päivillä. Harvemmin vaan sinne asti taidetaan päästä...molemminpuolista joustoa ja avarakatseisuutta se vaatii - ja pitkää pinnaa.
      Tsemppiä kaikille tällaisille pareille! =)

      • 161161

        nimittäin skorppari mies haluaa omistaa vahtia ja puolustaa rakastaan kuten leijona ja jos kuka skorppari on mustis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe