Milloin teette asialle jotakin???

Koska, milloin, miten???

Tämä keskustelu jatkuu tässä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001147&posting=22000000022273978

Nyt kun häirikkö on poissa, voimme jatkaa siitä mihin jäimme. Miksi ufo salailu vaikuttaa muihin ja miten.

Yritetään keksiä parhain keino valheen kerronnan pysäyttämiselle, koska jokainen joka on uhrina niin se on tietämätön maailmasta mitä voisi olla oikeasti siellä. Eli ei tiedä maailmasta muutakuin sen mitä on kerrottu jonkin kautta disinformaationa.

2 Eri asiaa ufo asiasta.

Disinformaatio ja Real informaatio.
Valhe ja totuus.
Valhe on valehtelemista.
Totuus on totta.

Miten erotamme nämä kaikki???
Erotamme kaikki vain ymmärtämällä sanojen merkitystä, esimerkiksi jos tiedämme jostain, tiedämme myös hyvin onko asia totta. Sitä kautta määrittelemme onko se disinformaatiota vai totta. Mutta mistä saamme tietoa sitten selvittämään onko disinformaatiota asia vai eikö. Yksi tapa selvittämään asia on vain ottaa selvää asiasta kunnolla. Kunnolla asiasta selvää ottaminen meinaa että yrittää ottaa kaikin mahdollisin keinoin ja mahdottomiakin testaa ja yrittää niiden kautta selvittää asian.

Yleensä menee sieluntiedon puolelle asioista selvää ottaminen koska jos haluaa tietää jotakin niin pitää kohdata itse kuolema. Sen kohtaa jokainen ajallaan, sen kautta saadaan informaatiota esimerkiksi ufo jutuissa. Mutta ruumiista irtautuminenkin on mahdollista vaikka kehosi ei ole kuollut, mutta en tiedä miten se tehdään. Osaan vain siirtyä kehosta kehoon kehon kuoleman jälkeen.

Ufo asiat on vaikeita niille jotka ovat tiedonmäärältään pieniä. Esim heidän on vaikea kuvailla mikä on oikeaa ja väärää. Siksi tämä ufo asia siirtyykin sitten heidän mielessään varjoon eli pois mielestä. Mitä sitten tämä pois mielestä vaikuttaa sitten yhteiskuntaamme. Kun siirrämme tärkeitä asioita pois mielestämme, siirrämme myös erilaisuudet omaan ryhmään. Erilaiset henkilöt kärsivät siellä kentällä missä kaikki seisovat ja tekevät omia päätöksiään.

Vanhat sielut kärsivät yleensä nuorien sielujen kentällä jollain tavalla. Esimerkiksi tämä erilaisuus, meidänlaisiamme henkilöitä ei pidetä hyvinä jos paljastamme julkisesti itsemme, sen takia koska olemme erilaisia tiedoltamme ja erilaisuudeltamme. Miksi sitten jos pystyisimme kertomaan jokaiselle totuuden että he uskoisivat sen niin miksi sitten se vaikuttaisi erilaisuuteen???

Ufo tapaukset ja muukalaiset, ne ovat erilaisia asioita. Muukalaiset ovat erilaisia moni heistä, sitten kun asia tulisi julki, kärsimys vähenisi. Erilaisuutta pidettäisiin normaalina ja monia asioita pidettäisiin normaalina. Jos teen tv-ohjelman tässä vaiheessa, en voi paljastaa itsestäni vanhan sielun tietoja koska samalla ihmiset alkavat puhumaan että hullu se on. Syynä on se että täällä on nuoria sieluja niin monta että ei voidakkaan nuin vain paljastaa itsestä tietoja.

Tiedot itsestä pitää anonyymisti pistää sen takia juuri. Yleensä hyvin nuorien sielujen ajatuspohja pohjautuu siten että he eivät ota ufoja ja muukalaisia totena, vaan he ottavat sen sellaisena että se on hullujen ja hörhöjen puheita. Nuoret sielut ottavat sen takia hullujen ja hörhöjen puheina nämä ufo asiat kun ovat altistuneet disinformaatiolle. Eli uskovat siihen mitä toiset nuoret sielut sanovat toisilleen. Media esimerkiksi syöttää kaikkea roinaa yleensä, mitään totuudesta ei kerrota kansalaisille.

Kaikkia pidetään uunoina ja sen takia onkin paljon skeptikkoja. Skeptikot ovat yksi hallintatapa hallita valheita. Laukomalla valheita luonnon selityksinä esimerkiksi suokaasu oli ufo joka lensi taivaan poikki. Jne. Laukomalla valheita saadaan ihmiset uskomaan asiaan jota ei ole tapahtunut. Laukomalla valheita saadaan ihmiset jotka ovat heikkoja, saadaan heikot ihmiset omalle puolelleen valheilla.

Pelottelu ja valheilu on vaikuttanut jo vuosi satoja elämäämme. Pelottelulla saadaan ihmiskunta kämmenelle, valheilla saadaan ihmiskunta epätietoisiksi. Ihmiskunta kun on epätietoinen ei tiedä mikä on totta ja ei. Niinkuin yleensä ihminen on sellainen olento että se seuraa omiensa jalanjälkiään. Eli jos toinen ottaa karkin, itse ei haluaisi ottaa karkkia mutta sinullekkin tarjotaan ja sinun pitää näyttää normaalilta niin otat karkin koska et halua joutua erilaiseksi.

Eli seurataan toisia, tässä kysymys on ufo asiassakin, että miksi ihmiset puhuvat samaa. Esimerkiksi uskonnot, miksi moni ihminen seuraa toista samaan uskontoon. Juuri sen takia että ihmiset seuraa toisiaan.

Yksi englanninkielinen hyvä sana tähän vaiheeseen olisi. The Followers. Seuraajat.

Jatkan myöhemmin lisää, mutta tässä oli vähän jotakin uutta tai vanhaa asiaa ufo asiaan että miksi niin tai näin.

15

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TJ eden

      väärän informaation jakamista nyt yleensä on olemassa niin tuskin se liittyy sinun uskomaan vanha(sinä) sielu - nuori(tyhmä) sielu teoriaasi.

      Täytyy nyt ymmärtää, että havaintoja tutkivat ja niistä tiedottavat tahot ovat yleensä myös joko viranomaistahoja tai muita työnantajia.

      Eikä sinulla ole olitpa sitten sinun uskomusten mukainen nuori sielu tai vanha sielu yleensä valtuuksia antaa ko. instanssin työntekijänä työnantajan kannan vastaisia lausuntoja, raportteja jne., joten minusta yleensäkin syyllistetään näitä mahdollisia salailijoita aivan liikaa.

      Lisäksi on vielä se leimautumisen pelko joka jopa todennäköisesti johtaa esim. työpaikkakiusaamiseen ja pahimmillaan jopa lopputilin ottamiseen. Kuinka moni teistä esim. puhuu ufohavainnoistaan tai mielipiteistään avoimesti työpaikallaan???

      Lisäksi mikä tahansa taho tai media menetttää luottamuksensa, jos ei pysty todistamaan kantaansa 100 % sesti ja kaikille uskottavasti ja miten se yleensä olisi mahdollista yleisen mielipiteen takia, kannattaako sellaista riskiä edes ottaa...

      • Koska, milloin, miten???

        "väärän informaation jakamista nyt yleensä on olemassa niin tuskin se liittyy sinun uskomaan vanha(sinä) sielu - nuori(tyhmä) sielu teoriaasi. "

        No tiedät paremmin asioista kehosi kuoleman jälkeen mutta kuitenkin nyt asiaan. Mikä on sieluteoria, mihin ne vanha ja nuoret sielut oikein liittyy. Vanha sielu kun on käynyt vähän missä sattuu, en itsekkään tiedä missä olen käynyt koska en ole saanut mitään irti itsestäni niin paljon. Mutta yritän itsestäni ottaa selvää tulevaisuudessa enemmän.

        Nuoret sielut ovat yleensä niitä jotka liikkuvat tuolla jengeissä ja muualla ryyppäämässä. Mitä vanhempi sielu niin sitä vähemmän kiinnostaa nuorison hommat. Koska asiat tuntuu läpikäydyiltä, joten vanha sielu on kiinnostunut sen takia enemmän tutkimuksista koska vanha sielu ei yleensä kiellä asioita samalla tavalla kuin nuori sielu joka sanoo suoraan että ei tommosii oo. Vanha sielu pitää avoimet ovet eri asioille vaikka ne tuntuisivat mahdottomilta, kun vanha sielu ei lähde semmoista asiaa kieltämään jota ei ole edes tutkinutkaan. Vanhoilla sieluilla tämmöisiin asioihin vastauksena on että kyllä ja ei, eli se keskimmäinen. Keskimmäinen sana voisi olla että ei ole varma asiasta.

        Nuoret sielut kantavat vähemmän tietoa kuin vanhat sielut ja vaikka olisikin kuollut kerran oma keho nuorena sieluna niin asiat ei tule kehoon muutakuin silloin kun sielu itse on vahva kertomaan. Esim minulla on tapahtunut sellainen että sielu tiedosti kehoani koska tunnen sieluni olevan vahva myös, huomasin sieluni vahvuuden siinä vaiheessa kun kelailin jonkin aikaa näitä asioita yksikseni että mistä helvetistä kaikki nämä asiat tulevat kun en ole edes lukenut tai nähnyt tai tutkinut näitä asioita.

        Nuoret sielut yleensä levittää enemmän disinformaatiota kun nuoret sielut eivät ymmärrä niin hyvin samanarvoisuuden merkitystä kuin vanhat sielut. Minä itse ajattelen että kaikki ovat samanarvoisia olentoja mutta kaikki kehittyvät omien polkujensa mukaan. Miksi samanarvoisuus merkitsee sitten paljon. Samanarvoisuutta on se että pidetään kaikkia samanarvoisina olentoina eikä pidetä korkeampia arvoja yllä toista henkilöä kohtaan.

        Samanarvoisuutta ei ole oikein paljoa tällä planeetalla, eli moni ihminen ei ymmärrä sen sanan merkitystä. Siksi onkin ollut orjia ja kaikkea muuta. Esimerkiksi egyptissä oli faaraoita jotka orjuuttivat kansaa sen takia koska leikkivät itse ylempiarvoista jonka seurauksena oli että samanarvoisuutta ei tunnettu valtiaden seurassa. Orjien piti kohdella valtiaita kuin suurta lahjaa.

        Nykyään on tänäkin päivänä valta joka ei ymmärrä samanarvoisuutta. Totuuksia salaillaan ja sen myötä tapahtuukin niin että me eletään valheessa. Mutta miksi on niitä jotka eivät elä valheessa. Syynä on se että jokainen on omalaatuinen sieluntyypiltään, siksi jokainen ajattelee omalla tavallaan. Mitä vahvempi sielu, sitä enemmän se pystyy keholle syöttämään asiaa kuin muistitikulta dataa kovalevylle.

        Meidän kehomme on emolevy. Sielu on sitten ulkoinen kovalevy. Meidän aivot ovat kovalevy. Meidän kehossamme on prosessori joka on sen nopeuksinen kuin on ja sitä pystyy ylikellottamaan. Keskusmuisti sitten meillä on hermoissa esimerkiksi joka syöttää tietoa kehon eri osiin esimerkiksi kipuhermot ovat yksi merkki missä tieto kulkee. Keskusmuistiammekin voidaan lisätä. Eli kehomme on yksikertaisesti sanottuna tietokone, johon ulkoinen kovalevy on yhdistetty eli sielu.

        Eli ulkoisesta kovalevystä pystytään siirtämään tietoa koneen sisäiseen olevaan kovalevyyn. Joten tämän teorian myötä tiedätte miten sielu toimii.

        Ulkoinen kovalevy teoria sopii hyvin myös yhteen aiheeseen, ulkoisen kovalevyn pystyy ottamaan irti itse koneesta eli vaikkapa sielun irtautuminen kehosta on vähän samantapainen kuin ulkoisen kovalevyn ottaa irti koneesta.

        Eli tältä pohjalta voisi sanoa että vanhat niinkuin olen varmaankin sanonut jo että vanhat sielut omaavat enemmän tietoa kuin nuoremmat sielut. Mutta vaikka olisi vanha sielu niin kannattaa pysyä silti kehon iän rajoissa, että ei ala itseään huutelemaan 100000 vuotiseksi. :P Tai no voihan sitä sanoa mutta olen kuitenkin havainnollistanut itselleni että kun kehoon tullaan niin ollaan sitten sen ikäisiä kuin keho itse on. Sitten kun keho kuolee niin ollaan sen ikäisiä kuin luullaan olevan jos haluaa.

        Jokainen sielu tiedostaa omalla vauhdillaan kehoakin tai sitten ei ollenkaan elämän aikana jos ei ole paljoa tietoa muutakuin sitä samaa kakkaa. Yleensä sielu tiedostaa kehoa sillä tavalla että vaikkapa joku sanoo jonkin sanan, siitä vaikka tulee mieleen kuva että hei, tämänhän minä ennenkin olen nähnyt. Esimerkiksi kun näin sen muukalaisten aluksen lentävän ylitseni, niin tuli sellainen olo että tulen kaukaa mistä tuokin tulee. Yleensä kun ajattelen asioita, pystyn menemään sellaiseen tilaan kuin.

        Tämä tila kuitenkin on sellainen että en näe nyt tapahtumia asioita vaan näen jotakin menneitä. Miten sitten siihen tilaan pääsee. Siihen tilaan pääsee vain sillä tavalla että saa avattua sieluntiedot aika kokonaan auki. Tämä on kuitenkin energiaa vievää juttua että ei jaksa kauan olla siinä tilassa koska rupeaa väsyttämään. Mutta kun harjoittelee tätä tila juttua niin sielukin vahvistuu ja entistä kauemmin tässä tilassa pystyy olemaan. Sinä et ehkä usko tähän tila juttuun koska et ole vielä ainakaan kirjoituksiesi perusteella nähnyt maailmasta paljoa. Etkä varmaan mihinkään minun juttuihini usko millään tavalla kun et ole kokenut tai nähnyt koskaan samoja asioita kuin minä.

        Kuten puhuin aikaisemmin, jokainen sielu omaa omanlaiset tiedot maailmasta ja kaikki ne tiedot pohjautuu omaan maailmankuvaan eli miten ajattelee asiat.

        Mutta yleensä nuoret sielut elää pienenpienessä ajatustilassa eikä anna tilaa asioille niin paljon kuin vanha sielu. Koska nuoret sielut päättä sanoa asiasta jota ei ole koskaan nähnyt tai tutkinut niin päättää sanoa jo että semmosia ei ole. Tämä kysymys pohjautuu ennen vanhaan olevaan raamatulliseen sekä teknologiselle kehitykselle.

        Ennen vanhaan uskottiin taivaan olevan jumalan paikka ja maanalla uskottiin olevan helvetti koska ei tiedetty mitään avaruudesta. No keksittiin kaukoputki siinä jossain vaiheessa, no osa henkilöistä kieltäytyi katsomaan kaukoputken läpi koska omat uskontonsa siinä muuttuisivat. Se henkilö joka ei halunnut katsoa ole skeptikko. Myös skeptikko yhdessäkin asiassa tulee esille joka sattui ennen vanhaan.

        Joku puhui että puheyhteyttä toiselle puolelle maapalloa ei saada. No kuitenkin kohta joku tutkija sanoi skeptikoille että minäpä näytän teille että puheyhteys toiselle puolelle maapalloa voidaan tehdä. Skeptikot naureskeli tutkijalle. No päivät kuluivat ja viimeinen päivä tuli, no skeptikot olivat epäilevällä asemalla ja sanoivat ei tuo ole mahdollista. Ensimmäinen yhteys atlantin yli oli sellainen jokin johto joka kuljetettiin laivan perässä pohjaa hipoen toiselle puolelle maapalloa.

        No skeptikot hämmästeli sinä yhtenä päivänä kun tutkija soitti puhelun takaisin toiselle puolelle maapalloa toiselta puolelta maapalloa. Jossakin välin se johto sitten katkesi ja puheyhteys katkesi. Skeptikot alkoivat nyt väittelemään että ei pystytä rakentamaan sellaista laitetta jolla pystyisi soittamaan toiselle puolelle maapalloa niin ettei tarvitse johtoa. No päivät kuluivat ja joku keksi satelliitin ja siitä lähti sitten seuraavan asteen teknologia käyntiin. Skeptikot sitten niiden päivien jälkeen sanoivat että kyllä minäkin tuon tiesin, en vaan viittiny sanoa.

        Skeptikot on ovelia ihmisiä. Yleensä skeptikkoja nähdää nuorien sielujen seurassa koska nuoret sielut ovat alttiimipia disinformaatiolle mitä mediassa muualla toitotetaan. Minä itse vanhana sieluna haluan kertoa totuuksia kuin valheita ja niin hyvinä teorioina kuin pystyn. Mutta kannattaa muistaa että vaikka mitä sielua olisi niin voi sattua virheitä tutkimuksissa, mutta tutkimuksissahan opitaan virheistä esimerkiksi.

        "Täytyy nyt ymmärtää, että havaintoja tutkivat ja niistä tiedottavat tahot ovat yleensä myös joko viranomaistahoja tai muita työnantajia. "

        Kaikkihan nyt havainnosta tiedottavat mutta paneudutaan nyt siihen väärän hallinnon eli väärin valtaa käyttävien tiedottaviin hallituksiin.

        Kerronpa vähän mistä vanha sielu sana tulee, huomasinkin tässä juuri sellaisen teorian kun mietiskelin että miksi vanhoiksi sieluiksi sanotaan joitakin. Se perustuu tietoon mutta vaikka tietoa olisi kuinka paljon niin tarvitaan yksi asia tiedon lisäksi.

        Ajattelin tässä että jos alkaa tietämään asioista joista ei ole koskaan tiennyt tai tutkinut tai nähnyt niin voisi sillä perusteella alkaa sanomaan että vanha sielu on. Esimerkiksi rajatiedon asioita vanhoille sieluille selviää aikaajoin että ne tulee ajallaan. Nuoret sielut eivät niin paljon pysty tiedostamaan omaa kehoaan koska eivät ole kehittyneet.

        Voitaisiin sanoa että sieluillakin on oma evoluutiokäyränsä.

        Tekstiä tuli paljon mutta toivottavasti sait selville mitä tarkoitin. Jos et saanut niin voin yrittää jotenkin toisella tavalla kertoa tai joudut odottamaan kehosi kuolemaan asti. Tai kenties jotakin elämänpolullasi tapahtuu.

        Hyvää jatkoa elämässä ja moikka.


      • Koska, milloin, miten???
        Koska, milloin, miten??? kirjoitti:

        "väärän informaation jakamista nyt yleensä on olemassa niin tuskin se liittyy sinun uskomaan vanha(sinä) sielu - nuori(tyhmä) sielu teoriaasi. "

        No tiedät paremmin asioista kehosi kuoleman jälkeen mutta kuitenkin nyt asiaan. Mikä on sieluteoria, mihin ne vanha ja nuoret sielut oikein liittyy. Vanha sielu kun on käynyt vähän missä sattuu, en itsekkään tiedä missä olen käynyt koska en ole saanut mitään irti itsestäni niin paljon. Mutta yritän itsestäni ottaa selvää tulevaisuudessa enemmän.

        Nuoret sielut ovat yleensä niitä jotka liikkuvat tuolla jengeissä ja muualla ryyppäämässä. Mitä vanhempi sielu niin sitä vähemmän kiinnostaa nuorison hommat. Koska asiat tuntuu läpikäydyiltä, joten vanha sielu on kiinnostunut sen takia enemmän tutkimuksista koska vanha sielu ei yleensä kiellä asioita samalla tavalla kuin nuori sielu joka sanoo suoraan että ei tommosii oo. Vanha sielu pitää avoimet ovet eri asioille vaikka ne tuntuisivat mahdottomilta, kun vanha sielu ei lähde semmoista asiaa kieltämään jota ei ole edes tutkinutkaan. Vanhoilla sieluilla tämmöisiin asioihin vastauksena on että kyllä ja ei, eli se keskimmäinen. Keskimmäinen sana voisi olla että ei ole varma asiasta.

        Nuoret sielut kantavat vähemmän tietoa kuin vanhat sielut ja vaikka olisikin kuollut kerran oma keho nuorena sieluna niin asiat ei tule kehoon muutakuin silloin kun sielu itse on vahva kertomaan. Esim minulla on tapahtunut sellainen että sielu tiedosti kehoani koska tunnen sieluni olevan vahva myös, huomasin sieluni vahvuuden siinä vaiheessa kun kelailin jonkin aikaa näitä asioita yksikseni että mistä helvetistä kaikki nämä asiat tulevat kun en ole edes lukenut tai nähnyt tai tutkinut näitä asioita.

        Nuoret sielut yleensä levittää enemmän disinformaatiota kun nuoret sielut eivät ymmärrä niin hyvin samanarvoisuuden merkitystä kuin vanhat sielut. Minä itse ajattelen että kaikki ovat samanarvoisia olentoja mutta kaikki kehittyvät omien polkujensa mukaan. Miksi samanarvoisuus merkitsee sitten paljon. Samanarvoisuutta on se että pidetään kaikkia samanarvoisina olentoina eikä pidetä korkeampia arvoja yllä toista henkilöä kohtaan.

        Samanarvoisuutta ei ole oikein paljoa tällä planeetalla, eli moni ihminen ei ymmärrä sen sanan merkitystä. Siksi onkin ollut orjia ja kaikkea muuta. Esimerkiksi egyptissä oli faaraoita jotka orjuuttivat kansaa sen takia koska leikkivät itse ylempiarvoista jonka seurauksena oli että samanarvoisuutta ei tunnettu valtiaden seurassa. Orjien piti kohdella valtiaita kuin suurta lahjaa.

        Nykyään on tänäkin päivänä valta joka ei ymmärrä samanarvoisuutta. Totuuksia salaillaan ja sen myötä tapahtuukin niin että me eletään valheessa. Mutta miksi on niitä jotka eivät elä valheessa. Syynä on se että jokainen on omalaatuinen sieluntyypiltään, siksi jokainen ajattelee omalla tavallaan. Mitä vahvempi sielu, sitä enemmän se pystyy keholle syöttämään asiaa kuin muistitikulta dataa kovalevylle.

        Meidän kehomme on emolevy. Sielu on sitten ulkoinen kovalevy. Meidän aivot ovat kovalevy. Meidän kehossamme on prosessori joka on sen nopeuksinen kuin on ja sitä pystyy ylikellottamaan. Keskusmuisti sitten meillä on hermoissa esimerkiksi joka syöttää tietoa kehon eri osiin esimerkiksi kipuhermot ovat yksi merkki missä tieto kulkee. Keskusmuistiammekin voidaan lisätä. Eli kehomme on yksikertaisesti sanottuna tietokone, johon ulkoinen kovalevy on yhdistetty eli sielu.

        Eli ulkoisesta kovalevystä pystytään siirtämään tietoa koneen sisäiseen olevaan kovalevyyn. Joten tämän teorian myötä tiedätte miten sielu toimii.

        Ulkoinen kovalevy teoria sopii hyvin myös yhteen aiheeseen, ulkoisen kovalevyn pystyy ottamaan irti itse koneesta eli vaikkapa sielun irtautuminen kehosta on vähän samantapainen kuin ulkoisen kovalevyn ottaa irti koneesta.

        Eli tältä pohjalta voisi sanoa että vanhat niinkuin olen varmaankin sanonut jo että vanhat sielut omaavat enemmän tietoa kuin nuoremmat sielut. Mutta vaikka olisi vanha sielu niin kannattaa pysyä silti kehon iän rajoissa, että ei ala itseään huutelemaan 100000 vuotiseksi. :P Tai no voihan sitä sanoa mutta olen kuitenkin havainnollistanut itselleni että kun kehoon tullaan niin ollaan sitten sen ikäisiä kuin keho itse on. Sitten kun keho kuolee niin ollaan sen ikäisiä kuin luullaan olevan jos haluaa.

        Jokainen sielu tiedostaa omalla vauhdillaan kehoakin tai sitten ei ollenkaan elämän aikana jos ei ole paljoa tietoa muutakuin sitä samaa kakkaa. Yleensä sielu tiedostaa kehoa sillä tavalla että vaikkapa joku sanoo jonkin sanan, siitä vaikka tulee mieleen kuva että hei, tämänhän minä ennenkin olen nähnyt. Esimerkiksi kun näin sen muukalaisten aluksen lentävän ylitseni, niin tuli sellainen olo että tulen kaukaa mistä tuokin tulee. Yleensä kun ajattelen asioita, pystyn menemään sellaiseen tilaan kuin.

        Tämä tila kuitenkin on sellainen että en näe nyt tapahtumia asioita vaan näen jotakin menneitä. Miten sitten siihen tilaan pääsee. Siihen tilaan pääsee vain sillä tavalla että saa avattua sieluntiedot aika kokonaan auki. Tämä on kuitenkin energiaa vievää juttua että ei jaksa kauan olla siinä tilassa koska rupeaa väsyttämään. Mutta kun harjoittelee tätä tila juttua niin sielukin vahvistuu ja entistä kauemmin tässä tilassa pystyy olemaan. Sinä et ehkä usko tähän tila juttuun koska et ole vielä ainakaan kirjoituksiesi perusteella nähnyt maailmasta paljoa. Etkä varmaan mihinkään minun juttuihini usko millään tavalla kun et ole kokenut tai nähnyt koskaan samoja asioita kuin minä.

        Kuten puhuin aikaisemmin, jokainen sielu omaa omanlaiset tiedot maailmasta ja kaikki ne tiedot pohjautuu omaan maailmankuvaan eli miten ajattelee asiat.

        Mutta yleensä nuoret sielut elää pienenpienessä ajatustilassa eikä anna tilaa asioille niin paljon kuin vanha sielu. Koska nuoret sielut päättä sanoa asiasta jota ei ole koskaan nähnyt tai tutkinut niin päättää sanoa jo että semmosia ei ole. Tämä kysymys pohjautuu ennen vanhaan olevaan raamatulliseen sekä teknologiselle kehitykselle.

        Ennen vanhaan uskottiin taivaan olevan jumalan paikka ja maanalla uskottiin olevan helvetti koska ei tiedetty mitään avaruudesta. No keksittiin kaukoputki siinä jossain vaiheessa, no osa henkilöistä kieltäytyi katsomaan kaukoputken läpi koska omat uskontonsa siinä muuttuisivat. Se henkilö joka ei halunnut katsoa ole skeptikko. Myös skeptikko yhdessäkin asiassa tulee esille joka sattui ennen vanhaan.

        Joku puhui että puheyhteyttä toiselle puolelle maapalloa ei saada. No kuitenkin kohta joku tutkija sanoi skeptikoille että minäpä näytän teille että puheyhteys toiselle puolelle maapalloa voidaan tehdä. Skeptikot naureskeli tutkijalle. No päivät kuluivat ja viimeinen päivä tuli, no skeptikot olivat epäilevällä asemalla ja sanoivat ei tuo ole mahdollista. Ensimmäinen yhteys atlantin yli oli sellainen jokin johto joka kuljetettiin laivan perässä pohjaa hipoen toiselle puolelle maapalloa.

        No skeptikot hämmästeli sinä yhtenä päivänä kun tutkija soitti puhelun takaisin toiselle puolelle maapalloa toiselta puolelta maapalloa. Jossakin välin se johto sitten katkesi ja puheyhteys katkesi. Skeptikot alkoivat nyt väittelemään että ei pystytä rakentamaan sellaista laitetta jolla pystyisi soittamaan toiselle puolelle maapalloa niin ettei tarvitse johtoa. No päivät kuluivat ja joku keksi satelliitin ja siitä lähti sitten seuraavan asteen teknologia käyntiin. Skeptikot sitten niiden päivien jälkeen sanoivat että kyllä minäkin tuon tiesin, en vaan viittiny sanoa.

        Skeptikot on ovelia ihmisiä. Yleensä skeptikkoja nähdää nuorien sielujen seurassa koska nuoret sielut ovat alttiimipia disinformaatiolle mitä mediassa muualla toitotetaan. Minä itse vanhana sieluna haluan kertoa totuuksia kuin valheita ja niin hyvinä teorioina kuin pystyn. Mutta kannattaa muistaa että vaikka mitä sielua olisi niin voi sattua virheitä tutkimuksissa, mutta tutkimuksissahan opitaan virheistä esimerkiksi.

        "Täytyy nyt ymmärtää, että havaintoja tutkivat ja niistä tiedottavat tahot ovat yleensä myös joko viranomaistahoja tai muita työnantajia. "

        Kaikkihan nyt havainnosta tiedottavat mutta paneudutaan nyt siihen väärän hallinnon eli väärin valtaa käyttävien tiedottaviin hallituksiin.

        Kerronpa vähän mistä vanha sielu sana tulee, huomasinkin tässä juuri sellaisen teorian kun mietiskelin että miksi vanhoiksi sieluiksi sanotaan joitakin. Se perustuu tietoon mutta vaikka tietoa olisi kuinka paljon niin tarvitaan yksi asia tiedon lisäksi.

        Ajattelin tässä että jos alkaa tietämään asioista joista ei ole koskaan tiennyt tai tutkinut tai nähnyt niin voisi sillä perusteella alkaa sanomaan että vanha sielu on. Esimerkiksi rajatiedon asioita vanhoille sieluille selviää aikaajoin että ne tulee ajallaan. Nuoret sielut eivät niin paljon pysty tiedostamaan omaa kehoaan koska eivät ole kehittyneet.

        Voitaisiin sanoa että sieluillakin on oma evoluutiokäyränsä.

        Tekstiä tuli paljon mutta toivottavasti sait selville mitä tarkoitin. Jos et saanut niin voin yrittää jotenkin toisella tavalla kertoa tai joudut odottamaan kehosi kuolemaan asti. Tai kenties jotakin elämänpolullasi tapahtuu.

        Hyvää jatkoa elämässä ja moikka.

        Eipä vielä kirjoittaminen loppunutkaan niin pistän tähän yhden asian. :P

        Se liittyy tuohon samanarvoisuuteen. Eli miksi se liittyy salailuun.

        Tehdäänpäs esimerkki keskustelu.

        Negatiivinen ajattelu:
        Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista.

        Positiivinen ajattelu:
        Sinä olet samanarvoinen ja saat tietää sen totuuden maailmasta mitä muutkin tietävät.

        Negatiivinen ajattelu:
        Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä.

        Positiivinen ajattelu:
        Kumpikin ajattelee samaa mutta kumpikahan on oikeassa.

        Negatiivinen ajattelu:
        Et halua kuulua meidän porukkaan, joten syrjimme sinua niinkauan kunnes liityt meihin.

        Positiivinen ajattelu:
        Emme vaadi sinua liittymään porukkaamme, mutta voimme olla kavereita keskenämme.

        Esimerkki ajattelua pikkuisen.
        Negatiivinen ja positiivinen käyrä asioissa. Ei siihen muuta voi sanoa. Jos kaikki arvostaisivat samanarvoisesti kaikkia kohtaan niin se olisi posiitivista ajattelua, mutta kun tällä planeetalla ei tunneta ainakaan samanarvoisuutta hyvin, vaan tunnetaan että toisella on enemmän arvoa kuin toisella henkilöllä niin silloin se on eriarvoisuutta eli negatiivista ajattelua.

        Siksi salailua koska on eriarvoisuutta.

        Nyt viimeneinen moikka ehkäpä, ei sitä tiedä jos on vielä jotakin sanottavaa. ;)


      • ajattelusta
        Koska, milloin, miten??? kirjoitti:

        Eipä vielä kirjoittaminen loppunutkaan niin pistän tähän yhden asian. :P

        Se liittyy tuohon samanarvoisuuteen. Eli miksi se liittyy salailuun.

        Tehdäänpäs esimerkki keskustelu.

        Negatiivinen ajattelu:
        Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista.

        Positiivinen ajattelu:
        Sinä olet samanarvoinen ja saat tietää sen totuuden maailmasta mitä muutkin tietävät.

        Negatiivinen ajattelu:
        Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä.

        Positiivinen ajattelu:
        Kumpikin ajattelee samaa mutta kumpikahan on oikeassa.

        Negatiivinen ajattelu:
        Et halua kuulua meidän porukkaan, joten syrjimme sinua niinkauan kunnes liityt meihin.

        Positiivinen ajattelu:
        Emme vaadi sinua liittymään porukkaamme, mutta voimme olla kavereita keskenämme.

        Esimerkki ajattelua pikkuisen.
        Negatiivinen ja positiivinen käyrä asioissa. Ei siihen muuta voi sanoa. Jos kaikki arvostaisivat samanarvoisesti kaikkia kohtaan niin se olisi posiitivista ajattelua, mutta kun tällä planeetalla ei tunneta ainakaan samanarvoisuutta hyvin, vaan tunnetaan että toisella on enemmän arvoa kuin toisella henkilöllä niin silloin se on eriarvoisuutta eli negatiivista ajattelua.

        Siksi salailua koska on eriarvoisuutta.

        Nyt viimeneinen moikka ehkäpä, ei sitä tiedä jos on vielä jotakin sanottavaa. ;)

        Kaksi kolmesta esimerkistä peilattuna omiin kirjoituksiisi:

        "Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän.

        "Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        Sinä vanha sielu tiedät asiat paremmin kuin minä.

        Näiden esimerkkien valossa ja kirjoittamattomien juttujesi perusteella oma ajatelutapasi on vahvasti negatiivinen.


      • Koska, milloin, miten???
        ajattelusta kirjoitti:

        Kaksi kolmesta esimerkistä peilattuna omiin kirjoituksiisi:

        "Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän.

        "Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        Sinä vanha sielu tiedät asiat paremmin kuin minä.

        Näiden esimerkkien valossa ja kirjoittamattomien juttujesi perusteella oma ajatelutapasi on vahvasti negatiivinen.

        "Kaksi kolmesta esimerkistä peilattuna omiin kirjoituksiisi:

        "Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän.

        "Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        Sinä vanha sielu tiedät asiat paremmin kuin minä.

        Näiden esimerkkien valossa ja kirjoittamattomien juttujesi perusteella oma ajatelutapasi on vahvasti negatiivinen."

        ""Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Minä kerron ihmisille sen mihin ne voisivat uskoa ja sellaista. Pitäisikö minun muka tulla tappamaan sinut että saisit tietää enemmän näistä asioista??? Onko se järkevää sinun mielestäsi se tappaminen???

        ""Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        En yritä leikkiä että tiedän paremmin asiat kuin joku muu, yritän kertoa sen mitä minä tiedän. Vituttaako se että voin tietää jostakin asiasta enemmän??? Vai onko se sinun mielestäsi väärin jos kertoo oman kuvaelman asiasta??? Jos leikkisin että tietäisin paremmin asiat kuin muut niin olisin sellainen että aina vastaan melkein joka viestiin että sun teorias on potaskaa, kato minun teoria se on parempi.

        "Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän. "

        Ärsyttääkö sinua jos olen kuollut monta kertaa??? Jos sinä olet päättänyt että kaikki on kuollut kerran niin se on sinun päätöksesi. Minulla kuitenkin on oma maailmankuva eikä se muutu koska en voi noin vain totuuksia peittää mustalla verholla. Vanha sielu nimitys minulla ei muutu sen takia koska totuuksia en voi muuttaa.

        Ota seuraavalla kerralla paremmin selville mitä oikein tarkoitan eri sanamuodoilla. Mutta arvelen että haluat minusta eroon minun erilaisuuteni takia vain, niinkuin useat teistä haluavat kaikki erilaiset olennot pois. Jos haluat leikkiä että tiedät paremmin asiat kuin minä niin leiki, ei se minua pysäytä, sinä olet minun jalkojeni alla vain yksi muurahainen, eikä semmoinen pysäytä kulkuani.

        Minun ajattelutapa on hyvin positiivinen. Mutta muista että jokaiselta löytyy positiivinen ja negatiivinen puoli sen takia koska jos toinen pitää yllä eriarvoisuutta. Kuten tekstissäsi pilkkasit tietojani niin kerroppa kuules mitä kuoleman jälkeen oikein tapahtuu??? Mikä sielu on??? Mikä on merkitys elämässä??? Mikä vanha ja nuori sielu on???


      • Koska, milloin, miten???
        ajattelusta kirjoitti:

        Kaksi kolmesta esimerkistä peilattuna omiin kirjoituksiisi:

        "Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän.

        "Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        Sinä vanha sielu tiedät asiat paremmin kuin minä.

        Näiden esimerkkien valossa ja kirjoittamattomien juttujesi perusteella oma ajatelutapasi on vahvasti negatiivinen.

        Jos minun tiedot eivät kelpaa sinun ajatusmaailmaasi niin niitä ei ole pakko sitten myöskään lukea tai kommentoida. Jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Sain tekstistäsi sellaisen käsityksen että minun pitäisi uskoa samaan mihin muutkin ja minulla ei saisi olla omaa elämää vaan kaikki olisivat kuin A.I tekoälyä.

        Kaikilla on oma tarinansa, joten revi siitä. Kaikilla on oma tarina jonka voi kertoa anonyyminä tai julkisesti minne tahansa. Sinullakin on varmaan nuoren sielun tarina miten sinä päädyit esimerkiksi tännekkin kommentoimaan. Minä aloin kertomaan tänne itsestäni ja ajatusmaailmastani miten minä ajattelen maailman. Syy miksi aloin kertomaan oli syynä se että halusin kertoa koska en jaksanut pitää enää vain itselläni vain näitä asioita vaan omista kokemuksista oli kerrottava.

        Mutta jos sanoin että vanhat sielut tietää paremmin asioista kuin nuoret sielut, tarkoitin tällä että heidän tietous on isompi kuin nuoren sielun mutta nuorikin sielu voi oppia samat asiat kuin vanha sielu. Kannattaa muistaa tämä. Joten vanha sielu kun tietää paremmin joistakin asioista niin sillä ei katsota että vanha sielu olisi jokin guru. Vanha sielu on vain sellainen joka on kulkenut monia polkuja elämän aikana joilta poluilta sitten on tarttunut jos jonkinmoista tietoa.

        Nuoret sielut ovat kulkeneet sitten vähemmän polkuja, niin niillä ei ole tarttunut niin paljon tietoa mukaan. Eli itse ajattelen positiivisesti, vaikka sanonkin että joissakin asioissa tiedän paremmin niin ei se tarkoita sitä että olisin guru joka tietäisi kaikki asiat paremmin. Sielun asiat ovat pikkujuttu, koska maailmassa on niin paljon opittavaa jokaiselle riittämiin ja tutkittava ei lopu koskaan.

        Mistä sitten johtuu että vanhat sielut tietävät asioista paremmin kuin nuoremmat sielut. Nuoret sielut altistuvat hyvin helposti disinformaatiolle. Kaikki tietävät asiat niinkuin tietävät, siksihän täällä on niin monia eri teorioita mutta kukaan ei tiedä ketä uskoa.

        Enkä voi sille mitään jos tiedän joistakin asioista paremmin kuin muut. En voi mitään sille, kuulitko, en mitään. Vaikka tappaisin itseni niin ei ne tiedot siltikään häviäisi. Ne pysyisivät aina ja aina minun mukanani.

        No tässä oli joitakin asioita, mutta jos ei tämäkään kertonut tarpeeksi asiasta niin pitää ajatella toinen ajattelutapa että voisin kertoa asiat selvästi ja hyvin että mitä tarkoitin. Kun täällä liikkuu monen sieluntyyppisiä henkilöitä niin jokaisella heillä on oma ajatusmaailmansa, joten jokainen silloin myöskin ajattelee omanlaisesti. Esimerkiksi sinä ymmärsit sanojen merkityksen toisenlaisesti eli negatiivisena, esimerkiksi sinulle tuli mieleen että hei nämähän kuvaavat tuota vanhaa sielua joten voinkin vähän tehdä jäynää sille että se alkaisi luulemaan itseään paskemmaksi kuin mitä on.

        Mutta sitten toinen voi ajatella että joo, eipä nuo kuvaa tuota vanhaa sielua mitenkään nuo lauseet mutta voisin sanoa itselleni että tuo puhuu järkeä.

        Toinen ajattelee että hei, tämähän on kiinnostavaa, minäkinpä alan ottamaan selvää mitä vanha sielu oikein tarkoittaa nuilla sanoilla.

        En tiedä onko minun sanat salakieltä jotka pitää arvuutella että mitä tarkoitan niillä. Voipi olla että niiltä entisiltä ajoilta on jäänyt minun tähän päiväiseen elämään asti jokin toinen kieli ja sovellutan sitä suomenkieleen ja se voisi tehdä sitten salakielimäisen tekstin. En ole vielä selvittänyt tätä mysteeriä, mutta jotenkin kun kaikki eivät ymmärrä minun sanojeni merkitystä niin se voi viitata jotenkin että jokaiseen lauseeseen liitty kompa joka pitää arvuutella että mitä tarkoitan. :P


      • TJ eden
        Koska, milloin, miten??? kirjoitti:

        Jos minun tiedot eivät kelpaa sinun ajatusmaailmaasi niin niitä ei ole pakko sitten myöskään lukea tai kommentoida. Jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Sain tekstistäsi sellaisen käsityksen että minun pitäisi uskoa samaan mihin muutkin ja minulla ei saisi olla omaa elämää vaan kaikki olisivat kuin A.I tekoälyä.

        Kaikilla on oma tarinansa, joten revi siitä. Kaikilla on oma tarina jonka voi kertoa anonyyminä tai julkisesti minne tahansa. Sinullakin on varmaan nuoren sielun tarina miten sinä päädyit esimerkiksi tännekkin kommentoimaan. Minä aloin kertomaan tänne itsestäni ja ajatusmaailmastani miten minä ajattelen maailman. Syy miksi aloin kertomaan oli syynä se että halusin kertoa koska en jaksanut pitää enää vain itselläni vain näitä asioita vaan omista kokemuksista oli kerrottava.

        Mutta jos sanoin että vanhat sielut tietää paremmin asioista kuin nuoret sielut, tarkoitin tällä että heidän tietous on isompi kuin nuoren sielun mutta nuorikin sielu voi oppia samat asiat kuin vanha sielu. Kannattaa muistaa tämä. Joten vanha sielu kun tietää paremmin joistakin asioista niin sillä ei katsota että vanha sielu olisi jokin guru. Vanha sielu on vain sellainen joka on kulkenut monia polkuja elämän aikana joilta poluilta sitten on tarttunut jos jonkinmoista tietoa.

        Nuoret sielut ovat kulkeneet sitten vähemmän polkuja, niin niillä ei ole tarttunut niin paljon tietoa mukaan. Eli itse ajattelen positiivisesti, vaikka sanonkin että joissakin asioissa tiedän paremmin niin ei se tarkoita sitä että olisin guru joka tietäisi kaikki asiat paremmin. Sielun asiat ovat pikkujuttu, koska maailmassa on niin paljon opittavaa jokaiselle riittämiin ja tutkittava ei lopu koskaan.

        Mistä sitten johtuu että vanhat sielut tietävät asioista paremmin kuin nuoremmat sielut. Nuoret sielut altistuvat hyvin helposti disinformaatiolle. Kaikki tietävät asiat niinkuin tietävät, siksihän täällä on niin monia eri teorioita mutta kukaan ei tiedä ketä uskoa.

        Enkä voi sille mitään jos tiedän joistakin asioista paremmin kuin muut. En voi mitään sille, kuulitko, en mitään. Vaikka tappaisin itseni niin ei ne tiedot siltikään häviäisi. Ne pysyisivät aina ja aina minun mukanani.

        No tässä oli joitakin asioita, mutta jos ei tämäkään kertonut tarpeeksi asiasta niin pitää ajatella toinen ajattelutapa että voisin kertoa asiat selvästi ja hyvin että mitä tarkoitin. Kun täällä liikkuu monen sieluntyyppisiä henkilöitä niin jokaisella heillä on oma ajatusmaailmansa, joten jokainen silloin myöskin ajattelee omanlaisesti. Esimerkiksi sinä ymmärsit sanojen merkityksen toisenlaisesti eli negatiivisena, esimerkiksi sinulle tuli mieleen että hei nämähän kuvaavat tuota vanhaa sielua joten voinkin vähän tehdä jäynää sille että se alkaisi luulemaan itseään paskemmaksi kuin mitä on.

        Mutta sitten toinen voi ajatella että joo, eipä nuo kuvaa tuota vanhaa sielua mitenkään nuo lauseet mutta voisin sanoa itselleni että tuo puhuu järkeä.

        Toinen ajattelee että hei, tämähän on kiinnostavaa, minäkinpä alan ottamaan selvää mitä vanha sielu oikein tarkoittaa nuilla sanoilla.

        En tiedä onko minun sanat salakieltä jotka pitää arvuutella että mitä tarkoitan niillä. Voipi olla että niiltä entisiltä ajoilta on jäänyt minun tähän päiväiseen elämään asti jokin toinen kieli ja sovellutan sitä suomenkieleen ja se voisi tehdä sitten salakielimäisen tekstin. En ole vielä selvittänyt tätä mysteeriä, mutta jotenkin kun kaikki eivät ymmärrä minun sanojeni merkitystä niin se voi viitata jotenkin että jokaiseen lauseeseen liitty kompa joka pitää arvuutella että mitä tarkoitan. :P

        ja siksi myös ylpeä myöntämään, että on paljon sinua viisaampia myös tällä foorumilla ja jotka saattavat tietää asioista yleensäkin enemmän kuin sinä. Tällä en tarkoita itseäni.

        En kuitenkaan suosittelisi jatkamaan valitsemallasi tiellä, sillä ei kaikkia asioita kannata opetella "kantapään" kautta.

        Ymmärrän kyllä, että tuossa "teiniheinä" iässä saatta joskus tuntua siltä, että olen muita fiksumpi tai tai tiedän kaiken, mutta kuten tulet huomaamaan: elämä opettaa..

        Lukisitpa edes mitä kirjoitat:

        "Sinullakin on varmaan nuoren sielun tarina miten sinä päädyit esimerkiksi tännekkin kommentoimaan"


        Ja mistä voit tietää, kuka täällä sitten on se sinun vanha ja kuka nuori sielu..?


        "Enkä voi sille mitään jos tiedän joistakin asioista paremmin kuin muut."

        Vanha sielu ei pidä itseään muita viisampana...

        Muut käsittää sitäpaitsi yleensä kaikki muut, myös muut "vanhat sielut"...


      • sympatiaa
        Koska, milloin, miten??? kirjoitti:

        "Kaksi kolmesta esimerkistä peilattuna omiin kirjoituksiisi:

        "Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän.

        "Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        Sinä vanha sielu tiedät asiat paremmin kuin minä.

        Näiden esimerkkien valossa ja kirjoittamattomien juttujesi perusteella oma ajatelutapasi on vahvasti negatiivinen."

        ""Sinä et ole sen arvoinen että sinä saisit tietää näistä ufo tapauksista ja muukalaisista."

        Minä kerron ihmisille sen mihin ne voisivat uskoa ja sellaista. Pitäisikö minun muka tulla tappamaan sinut että saisit tietää enemmän näistä asioista??? Onko se järkevää sinun mielestäsi se tappaminen???

        ""Minä tiedän asiat paremmin kuin sinä."

        En yritä leikkiä että tiedän paremmin asiat kuin joku muu, yritän kertoa sen mitä minä tiedän. Vituttaako se että voin tietää jostakin asiasta enemmän??? Vai onko se sinun mielestäsi väärin jos kertoo oman kuvaelman asiasta??? Jos leikkisin että tietäisin paremmin asiat kuin muut niin olisin sellainen että aina vastaan melkein joka viestiin että sun teorias on potaskaa, kato minun teoria se on parempi.

        "Jos et ole vanha sielu ja ainakin kertaalleen kuollut. Niinhän. "

        Ärsyttääkö sinua jos olen kuollut monta kertaa??? Jos sinä olet päättänyt että kaikki on kuollut kerran niin se on sinun päätöksesi. Minulla kuitenkin on oma maailmankuva eikä se muutu koska en voi noin vain totuuksia peittää mustalla verholla. Vanha sielu nimitys minulla ei muutu sen takia koska totuuksia en voi muuttaa.

        Ota seuraavalla kerralla paremmin selville mitä oikein tarkoitan eri sanamuodoilla. Mutta arvelen että haluat minusta eroon minun erilaisuuteni takia vain, niinkuin useat teistä haluavat kaikki erilaiset olennot pois. Jos haluat leikkiä että tiedät paremmin asiat kuin minä niin leiki, ei se minua pysäytä, sinä olet minun jalkojeni alla vain yksi muurahainen, eikä semmoinen pysäytä kulkuani.

        Minun ajattelutapa on hyvin positiivinen. Mutta muista että jokaiselta löytyy positiivinen ja negatiivinen puoli sen takia koska jos toinen pitää yllä eriarvoisuutta. Kuten tekstissäsi pilkkasit tietojani niin kerroppa kuules mitä kuoleman jälkeen oikein tapahtuu??? Mikä sielu on??? Mikä on merkitys elämässä??? Mikä vanha ja nuori sielu on???

        "sinä olet minun jalkojeni alla vain yksi muurahainen, eikä semmoinen pysäytä kulkuani."

        Osoitin vain logiikassasi virheen ja vanhan sielun vastaus on tätä luokkaa. Taitavat sielut vanhetessaan käydä kärttyisiksi, niinkuin jotkut ihmisetkin.


      • Koska, milloin, miten???
        TJ eden kirjoitti:

        ja siksi myös ylpeä myöntämään, että on paljon sinua viisaampia myös tällä foorumilla ja jotka saattavat tietää asioista yleensäkin enemmän kuin sinä. Tällä en tarkoita itseäni.

        En kuitenkaan suosittelisi jatkamaan valitsemallasi tiellä, sillä ei kaikkia asioita kannata opetella "kantapään" kautta.

        Ymmärrän kyllä, että tuossa "teiniheinä" iässä saatta joskus tuntua siltä, että olen muita fiksumpi tai tai tiedän kaiken, mutta kuten tulet huomaamaan: elämä opettaa..

        Lukisitpa edes mitä kirjoitat:

        "Sinullakin on varmaan nuoren sielun tarina miten sinä päädyit esimerkiksi tännekkin kommentoimaan"


        Ja mistä voit tietää, kuka täällä sitten on se sinun vanha ja kuka nuori sielu..?


        "Enkä voi sille mitään jos tiedän joistakin asioista paremmin kuin muut."

        Vanha sielu ei pidä itseään muita viisampana...

        Muut käsittää sitäpaitsi yleensä kaikki muut, myös muut "vanhat sielut"...

        ""Enkä voi sille mitään jos tiedän joistakin asioista paremmin kuin muut."

        Vanha sielu ei pidä itseään muita viisampana... "

        Tuo lause minkä sanoin niin ei ollut että pitäisin itseäni viisaampana. Esimerkiksi minä voin olla paljon tietoinen rajatiedosta. Toinen taas tähtitieteestä. Toinen taas tietää lääketieteen salaisuudet. Ei se millään tavalla merkitse siihen että jos sanoo että tietää joistakin asioista paremmin kuin muut, esimerkiksi minä voin joiltakin osapuolilta rajatiedosta tietää paremmin kuin muut ja toinen voi tietää samanlaisesti kuin minä.

        Eli en tarkoita näillä lauseilla millään tavalla että olisin kaikkivaltias jumala itse Arkademes.

        Yleensä jos joku puhuu jostakin mistä ei tajuta niin yleensä ruvetaan haukkumaan ja kiusaamaan, pilkkaamaan. Esimerkiksi minusta ei pidetä erilaisuuteni takia, koska asiani kuulostavat utopialta koska kukaan ei ole kokenut sitä mitä minä olen kokenut joskus kauan kauan sitten.

        "Lukisitpa edes mitä kirjoitat:

        "Sinullakin on varmaan nuoren sielun tarina miten sinä päädyit esimerkiksi tännekkin kommentoimaan"


        Ja mistä voit tietää, kuka täällä sitten on se sinun vanha ja kuka nuori sielu..? "

        Vanhan sielun tunnistaa jos se on tietoinen monista asioista mitä ei voi tietää muutakuin kuoleman jälkeen tai jos matkustaa avaruuteen.

        Yritätte minua vähän niinkuin harhauttaa niinkuin yleensä kaikki yritättekin erilaisille henkilöille tehdä. Yritätte saada minut uskomaan potaskaa, eli valheita. No netti on tälläinen paikka missä teidänlaisianne henkilöitä käypi. Jos vanha sielu nimitys sanotaan keskellä palstaa niin huh huh, seuraavaksi aletaan sanomaan - Voi vittu, vanhoja sieluja ei oo kun ei oo mitään muuta kuin me, sä oot joku hullu ku luulet olevas vanha sielu.

        "En kuitenkaan suosittelisi jatkamaan valitsemallasi tiellä, sillä ei kaikkia asioita kannata opetella "kantapään" kautta. "

        Kannattaa ne opetella kantapään kautta mikä on totta, vai haluatko elää valheessa mielummin???

        "Ymmärrän kyllä, että tuossa "teiniheinä" iässä saatta joskus tuntua siltä, että olen muita fiksumpi tai tai tiedän kaiken, mutta kuten tulet huomaamaan: elämä opettaa.. "

        Jos luulet että olen teini niin olet väärällä polulla. Tiedän että elämä opettaa siten miten elämänpolkua kulkee, tiedän myös sen että toisten uskomuksia pitää arvostaa vaikka ne kuulostaisivat mahdottomilta. Mutta ne uskomukset mitkä tuottavat kärsimystä ja surua toisille, ne mielummin kaataa kuin jättää päälle.

        Sinä se tässä minun mielestä olet nuori tiedoissa, niinkuin aiemmassa keskustelussa jo yritit sumuttaa minua että tuo ei ole mahdollista. Kävit kynsin ja hampain sielu juttua vastaan. No kuole pois niin tiedät enemmän. Voin tulla kertomaan kuolemani jälkeen sinulle asioita jos löydän sinut jostakin sitten. Ei kuitenkaan kannata pelätä minun kohtaamista, en ole paha.


      • Koska, milloin, miten???
        sympatiaa kirjoitti:

        "sinä olet minun jalkojeni alla vain yksi muurahainen, eikä semmoinen pysäytä kulkuani."

        Osoitin vain logiikassasi virheen ja vanhan sielun vastaus on tätä luokkaa. Taitavat sielut vanhetessaan käydä kärttyisiksi, niinkuin jotkut ihmisetkin.

        Kuten puhuin tuossa viime keskustelussa ainakin ulkomuistissa lukee minun mielestäni niin.

        "Taitavat sielut vanhetessaan käydä kärttyisiksi, niinkuin jotkut ihmisetkin."

        Jos olet vanha sielu tai mikä tahansa, keho ottaa myös osan vallasta. Eli käyttäytyminen ja semmoiset eri asiat mitkä ovat nykyään ihmiskehossa. Eli eläinyhteiskunnassa on ollut aina hyökkääminen ja puolustaminen etusijalla. Eli vaikkapa tiikeri hyökkää kun vastustaja on heikoimmillaan, esimerkiksi gaselli poissa laumasta. Jos luulet että vanhat sielut on kuin A.I tekoäly niin olet väärässä. Myös vanhaa sielua hallitsee se keho jonkin verran missä sielu asustaa.

        Esimerkiksi jos hyökkäät minua vastaan joillakin teksteillä. Minulle tulee puolustureaktio eli ihminen puolustaa silloin itseään kun on vastustajan kynsissä. Esimerkiksi gaselli yrittää viimeiset hetket päästä tiikerin hampaista irti jotka ovat gasellin kaulassa kiinni. Esimerkiksi tämä on yksi ihmisen käyttäytymiseen liittyvistä reaktioista. Sielu antaa tiedon mutta itse päättää mitä tekee, mutta joskus keho saa ylivallan ja aivot sanoo että sanoppa tuolle jotakin karseeta että se kaatuis.

        Eli kaikkia käyttäytymiseenliittyviä reaktioita ei voi hallita täysin jos ei ole sitten ylivahva. Olen vahva vanha sielu mutta en ylivahva vanha sielu joten en pysty hallitsemaan täysin kehon toimintoja. Jokainen on erilainen, toinen vanha sielu voi olla negatiivinen, toinen positiivinen, toinen kumpiakin.

        Tämä asia valottaa enemmän.

        Haluaisin jutella rauhallisin menoin joten älkää kiitos esittäkö raskaita kommentteja, koska myös vanhoillla sieluilla on tunteet. Kiitos kommenteista vaikka jotkut olivatkin rankkoja. :P


    • Aihe alkaa harhautua taas aivan liian kauas ufoista. Aihe alkoi jotenkuten vielä sellaisena. Viimeiseen 10 viestiin ei ole kuitenkaan asiasta enää mainittu. Mahtaakohan postitus kuulua siis ollenkaan tälle palstalle?

      • Koska, milloin, miten???

        Syynä vain oli että nuo toiset halusivat puhua sieluista enemmän, kun minä taas selitin miten ufojen salailu vaikuttaa ihmisiin. Ei ole minun syy, nuo aloittivat kommentoimisen. Olisinhan minä voinut olla kommentoimattakanin, mutta en halunnut että pilkka jäisi minun nilkkaan.


      • Koska, milloin, miten???
        Koska, milloin, miten??? kirjoitti:

        Syynä vain oli että nuo toiset halusivat puhua sieluista enemmän, kun minä taas selitin miten ufojen salailu vaikuttaa ihmisiin. Ei ole minun syy, nuo aloittivat kommentoimisen. Olisinhan minä voinut olla kommentoimattakanin, mutta en halunnut että pilkka jäisi minun nilkkaan.

        Toiset haluaa mielummin tapella kanssani kuin keskustella aiheesta. Jaksaisitko sinä Mrkala alkaa keskustelemaan kanssani tästä aiheesta kun muut haluavat vain vatvoa sielun asian kanssa. Eikä siitä kun puhelin esim nuiden 2 tyypin kanssa niin ei tullut päätä eikä häntää kummastakaan päästä. Yleensä jos mainitsen yhtään sielu sanaa tekstissäni niin heti alkaa älämölö.

        No mutta keskustellaan mielummin miten tuo ufo salailu vaikuttaa ihmisiin kuin että vatvotaan monta päivää sielun asiaa.


      • Zool

    • Kyllähän tämä liittyy ufoasiaan, mutta täytyy muistaa että jutut menevät suurimmalta osalta yli lipan, joten tämäkin tulkataan tod. näk. palstan tasoa laskevaksi. Puhut kuitenkin hyvin paljon asiaa joten ainakin minulta irtoaa supporttia (ufoaiheeseen). :)

      Tietoa voi tosiaan vastaanottaa sielunmuistista tai kaikkeuden tietopankista (ns. intuitiivista tietoa asioista). Joillakin tämä on vahvempaa, joillakin heikompaa. Se voi olla pelkää tunne, joillakin suoranaista tietoa (kuvia, sanoja jne).. Tiedon laatu riippuu chakrojen toiminnasta. Esimerkiksi omatunto eli tunne siitä että joku asia on väärin, on muisto sielusta - siis jo opittu asia. Intuitiivinen tunne, johdatus tai painostus, voi myös olla henkiopas asialla. Myös humanoidit voivat olla tätä kautta yhteydessä ihmisiin (vrt. telepatia).

      Samalla tavalla voidaan ufoista saada tietoa, ja tämän asian ymmärtääkseen ei kenenkään suinkaan tarvitse itsetarkoituksellisesti kuolla, mutta vanhemmilla sieluilla on vahvempi yhteys sieluitseen ja sitä kautta myös tietoon. Ymmärrystä tulee jokaiselle omaan tahtiin. Vanhempi sielu myös yleensä ymmärtää tämän vuoksi paremmin henkimaailmaa ja ufoilua, mutta jästipäitä on kaiken ikäisissä.

      Nuori taas usein ei usko mihinkään hömpötystietoon ja luottaa ainoastaan kylmiin faktoihin, mikä on sekin ihan hyvä asia. Myös vanhat sielut tekevät tiedettä, eihän tämä sitä sulje pois, ja vanhan sielun pitää olla myöskin skeptinen (intuitiivisille) tiedoilleen. Poikkeuksia kuitenkin löytyy molemmista "ikäryhmistä". No jokainen on minkä ikäinen on, ja mitäs siitä sen enempää vouhottamaankaan, samassa veneessä täällä ollaan toisiamme varten. Osa ymmärtää, osa ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe