Kunnon huumori on aina paikallaan.
Kuolee sitten vaikka nauruunsa.
elämä on kabaree
12
1028
Vastaukset
- marjapensas
;)) Kerroppa hyvä vitsi.
- Lassi2
Ontelosyylä tunsi olonsa yksinäiseksi
ja tyhjäksi. Niinpä se päätti alkaa
työväenopiston kirjoittajapiirin. No
ontelosyylä meni sinne ja tapasi paljon
kohtalotovereita, jotka tunsivat olonsa
ontoiksi ja yksinäisiksi. Niinpä ontelosyylä
pääsi mukaan antologiaan, joka nimettiin
hänen juttunsa mukaan:
Hontelo olo ontelossa - marjapensas
Lassi2 kirjoitti:
Ontelosyylä tunsi olonsa yksinäiseksi
ja tyhjäksi. Niinpä se päätti alkaa
työväenopiston kirjoittajapiirin. No
ontelosyylä meni sinne ja tapasi paljon
kohtalotovereita, jotka tunsivat olonsa
ontoiksi ja yksinäisiksi. Niinpä ontelosyylä
pääsi mukaan antologiaan, joka nimettiin
hänen juttunsa mukaan:
Hontelo olo ontelossajos ymmärtäis, mikä on ontelosyylä?
Meidän pikku Jussi tuli kerran kotiin hillittömästi itkien, kysyin syytä.
Oltiin isän kanssa ongella, se sai ison kalan, "Hirveän Ison", sitten siima katkesi ja kala pääsi karkuun.
"JUSSI" sanoin, eihän nyt poika yhtä kalaa itke,
nauraahan sinun olisi pitänyt.
"Niinhän minä teinkin." - syylä
marjapensas kirjoitti:
jos ymmärtäis, mikä on ontelosyylä?
Oltiin isän kanssa ongella, se sai ison kalan, "Hirveän Ison", sitten siima katkesi ja kala pääsi karkuun.
"Niinhän minä teinkin."on molluska
- marjapensas
syylä kirjoitti:
on molluska
molluska????????
marjapensas kirjoitti:
molluska????????
tällä sivulla.Vain mitä muuta tämä voisi olla.Vosi kyllä olla pitempiä nuo repliikit kun toinen vaivautuu lukemaan.
Eipä silti että olisi asiaa minullakaan.Paljon on kyllä ollut tänään toimintaa mutta sellaiset kerrotaan pirtissä vai miten.
Istahdin katselemaan kun olen päässyt kotiin,ja hukkaan menee aika levatessa muutamia sanoja.Sanokaa hiijessä jotain kun kirjoitatte.- kuopuksellani aikoinaan.
marjapensas kirjoitti:
jos ymmärtäis, mikä on ontelosyylä?
"Niinhän minä teinkin."Hauskaa tulee tässäkin. Eli pienenpojan outo sana muuttui toiseksi. Tapahtui liki 20v sitten. Setänsä oli kännissä ja laittoi Maran kysyyn kotoa toiselta puolen tietä onko tänään kylällä konkarit (tanssit).
Poika tuli kotiin ja kysyi:"Kikko onko nyt kylällä ne,ne moukarit ko tuo Aano kätki kytyä titä"? Sisko
ei ymmärtänyt vaan huusi mulle mitä tuo selittää. Siitäkös mulla naurua piisas,kun tajusin mistä oli kysymys. Vai moukarit on hukassa keskiviikkona? Mene sanoon,että ylihuomena ne konkarit on. Siis konkarit muista nyt. Mara oli 4v eikä osannu kaikkia kirjaimiakaan. - syylä2
pääsky kirjoitti:
tällä sivulla.Vain mitä muuta tämä voisi olla.Vosi kyllä olla pitempiä nuo repliikit kun toinen vaivautuu lukemaan.
Eipä silti että olisi asiaa minullakaan.Paljon on kyllä ollut tänään toimintaa mutta sellaiset kerrotaan pirtissä vai miten.
Istahdin katselemaan kun olen päässyt kotiin,ja hukkaan menee aika levatessa muutamia sanoja.Sanokaa hiijessä jotain kun kirjoitatte.Ja kabareehen voi sijoittaa myös lyhyitä repliikkejä ja kaikkea muutakin , jopa jaarituksia joissa "aika menee hukkaan".Tuo hukkaan menevä aika olisikin hyvä keskustelun aihe!kaikesta huolimatta....
Ontelosyylä eli molluska on viruksen aiheuttama, helmimäisen vaalea kova ihomuutos, ... Ontelosyyliä esiintyy tavallisimmin leikki-ikäisillä lapsilla. ... - marjapensas
syylä2 kirjoitti:
Ja kabareehen voi sijoittaa myös lyhyitä repliikkejä ja kaikkea muutakin , jopa jaarituksia joissa "aika menee hukkaan".Tuo hukkaan menevä aika olisikin hyvä keskustelun aihe!kaikesta huolimatta....
Ontelosyylä eli molluska on viruksen aiheuttama, helmimäisen vaalea kova ihomuutos, ... Ontelosyyliä esiintyy tavallisimmin leikki-ikäisillä lapsilla. ...Meilläpäin niitä syyläksi sanottiin, heti aamulla,
kun heräsi piti sylkeä pistää, niin kuulemma häipyvät.
Vaan kun ei sillä konstin häipynyt.
Myöhemmin kai tuli mukaan laapiskivi, jota apteekista sai,
oli sillä joku toinenkin nimi, vaan en muista?
- Aarre
,,,
"Äiti, onko pakko kasvaa isoksi mieheksi?"
"En halua, kun silloin on aina ylitöissä eikä koskaan kotona ja kaikista ylitöistä ei saa kertoa äidille."
"Joo, kun kaupan täti sanoi isälle;" Mitäs minun ylityöni" niin isä kielsi sinulle sanomasta siitä työstä mitään"
"Miksi äiti, mitä työtä se on kun isä ei ole kaupanmyyjä?"
--------------
"Minun isä sanoo osaavansa tehdä mitä vain. Yleensä se vie roskapussin."
---------------
"Herrajestas mitä sinä lapsikulta nyt teet, mistä sinä tämän punajuuripurkin, miksi sotket puserosi...?"
"Niin isäkin teki, kato vaikka tuota isän paitaa, isä sanoi että nyt ei akka huomaa. Ja sinä huomasit heti, äiti, miksi...?"
----------------
Mistä voi päätellä että kaksi ihmistä ovat naimisissa keskenään?
" Sitä voi arvailla vaikka siitä, ketkä huutavat samoille lapsille "
8- vuotias poika- Onni on
Kun naapurin vajaa vuoden ikäisiä kissoja hoitaa ja leikkiä niiden kanssa.
Jo vanhakin nuortuu, ihanasti leikkii Anoppikin heidän kanssaan 86v,ja saa hurruttavan ystävän syliin nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737