Miehinen mies?

Kingkale

Arvoisat daamit.
Jaksatteko syventyä aiheeseen, vai oletteko kaikki menossa Marjapensaan laskiasriehaan?
Jos makkaransyönniltä liikenee hetki aikaa, kerro oma mielipiteesi asiasta.
Mielenkiinnolla odotan...

69

3613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veera Varaton

Miehinen mies on ehdottomasti hetero eikä mikään naisellinen puppelipoika.
      Pitää perheen taloudesta ja turvallisuudesta huolen sellanen reilu ja rehti, Pukeutuminen siisti asiallinen tilanteeseen sopiva, ja se leukaparran suti on ehdottomasti yök.

• Pelle1Peloton

...tämä köriläs, sillä kahta en hylkää: leukapartaa ja yöpaitaa.

Sorry Kingi, kun sotkeuduin ketjuusi, mutta ei ne akat nyt kerkiä. Laskettelemassa ovat ja Pitkiä Pellavia nyhtämässä!

• Kingkale
        Pelle1Peloton kirjoitti:

...tämä köriläs, sillä kahta en hylkää: leukapartaa ja yöpaitaa.

Sorry Kingi, kun sotkeuduin ketjuusi, mutta ei ne akat nyt kerkiä. Laskettelemassa ovat ja Pitkiä Pellavia nyhtämässä!

anteeksi pyytele, kaikki saavat sanansa sanoa.
        Daamit kertovat mielipiteensä kyllä sitten kun ehtivät lasketteluiltaan.

• Mies on aina mies.
      Miehisyys on rehellisyyttä,toisen huomioon ottamista, se on naisen kunnioittamista, mutta se on myös yleistä kohteliaisuutta ja hienovaraisuutta, siistä ulkoasua ja käytöstä joka tilanteessa.

Miksi miehiä pitäisi arvoida joukkona, kukin mies antaa kuvan omasta miehisyydestään tapaamisessa, tai keskustellessa.
      Lykkyä tykö että jokainen olisi löytänyt oman tyylinsä.. ja olisi miesten mies juuri omalle naisellensa.

• hauskaa pitää olla

joka osaa nauraa itselleen välillä on mies!

• Kingkale

tutulta kuulostaa? Ai niin, joku on joskus minulle noin sanonut.

• Yykaakoo, naisinen nais

Ei siihen miehiseen miehisyyteen muuta tarvita kuin oma persoona vaan likoon!

• polvenkohdalla

Elikkä siinä on miehen mitta 30 cm.

• kun on tynkä
        polvenkohdalla kirjoitti:

persusta on liian lähellä lattiaa. Vain mitättömyyksillä on tapana kerskailla.

• Yykaakoo
        polvenkohdalla kirjoitti:

Ota nyt hyvä mies ja niistä nokkasi.

• Pertta-täti

Minulle mies on mies, jos ei pidä hametta eikä sukkahousuja.
      Ja on nuori. Ja on rikas.
      Siinä ne tärkeimmät.

• täysin

ei sille mitään voi, että rikas mies on aina rikas mies, ja siksi aina haluttu kumppani.Tuosta nuoruudesta ei niinkään väliä.Tässä tärkeimmät.Että rikkaat miehet hoi, hoi, onko teitä jossakin.

• pikkuserkku

Mies van Rohe

• pikkusekku

Mies van der Rohe

• Könkäle

Miehinen mies,

nykyisin harvinainen, uhanalainen laji.

Ulkonaisia tunnusmerkkejä on,

mutta niitä en ala luetella, sillä tärkeintä

on, että hän saa minusta kaiken parhaan esiin,

tunnen olevani viehättävämpi kuin koskaan ennen.:DDD

• Könkäle

Hämmästyin itsekin

sitä voimaa ja iloa, jonka hän sai

aikaan minussa!

Miehinen mies, unohtumaton.

Sinun kuolemasi oli todellinen m e n e t y s .

Maailma oli lähtösi jälkeen pahempi paikka.

• rva Sievänen

Miehisen miehen täytyy tietty olla rikas ja komea.Siinä tärkeimmät.Muusta ei niin väliä.
      Voihan tietenkin olla myös niin että ei ole peukalo keskellä kämmentä, niinkuin hra Sieväsellä.
      Oikeastaan minun mielestäni miehen pitäisi osata miehelle itseoikeutetut työt,kuten siivoaminen, tiskaaminen, ruuanlaitto yms.Siinä vasta olisi miesten mies!!Onkos niitä olemassakaan?Ihmettelee.

• mutta ei enää vapaalla jalalla. Minäkin onnistuin nuoruudessani yhden sellaisen sieppaamaan. Ja mikä parasta, ei omaa ainoastaan noita mainitsemiasi ominaisuuksia, vaan paljon paljon enemmän. No yksi puute on, ei ole rikas, mutta rakas ;-D

• Ilo olla nainen

-Huumorinpisaroita lentelee vastausketjussa...
      Mutta asiaan: tosimies on ennenkaikkea vastuutakantava ja rehellinen.Hän on herrasmies käytökseltään ja tuo sen esille eri tilanteissa.Avaa oven naisihmiselle,tarjoaa apuaan tarvittaessa,huomioi toisen ihmisen ja käyttäytyy luonnollisen kohteliaasti kaikille kanssaihmisilleen.Hän ei ole kaksimielinen eikä flirttaile.Osoittaa näkyvästikin kunnioitusta omalle puolisolleen,auttaa takin päälle,avaa auton oven...Hän hallitsee tilanteet vaikeidenkin ihmisten kanssa.Miehinen mies on herkkä ja aito,pystyy itkemäänkin ja voi naurahtaa poikamaisen spontaanisti.Hän innostuu ja on mukana asioissa ja on alati kiinnostunut omasta vaimostaan seksuaalisestikin.Tosimies ei milloinkaan kiroile eikä päästä suustaan negatiivisia kommentteja,vaan on puheessaan naista korottava ja huomaavainen.Hän hyväksyy vaimonsa ystävät ja edellisen avioliiton aikuiset lapset ja suhtautuu heihin todella hienosti vaikeissakin tilanteissa.Tosimies ei ole saita,vaan on altis tarjoamaan kahvit tai aterian ulkona silloin tällöin ja antaa naiselleen,vaimolleen vapauden kierrellä markettien vaateosastoja kaikessa rauhassa ja pystyy olemaan itsekin mukana siellä pitkästymättä.Suurinta rakkautta olen kokenut esimerkiksi niissä tilanteissa,kun rakas mieheni on sanonut:"Tuollainen Sinun pitää varmaan saada,ostan sen Sinulle!"-Ja silloin minusta tuntuu,etten tahdokaan sitä kaunista vaatetta,KUN MINULLA ON KAIKKI.OMISTAN TUON MAAILMAN IHANIMMAN MIEHEN!- Miehinen mies ei ole kuitenkaan lepsu,vaikka hän on tunteva ja toisen huomioonottava,mutta hän ei käytä määräysvaltaansa pakottaen,vaan viisaasti naista ymmärtäen.Erimielisyydet hän osaa kertoa kauniisti toista haavoittamatta.-Tässä listassa ei ehkä ole kaikki,mutta mainitut seikat liittyvät omaan puolisooni,jonka rinnalla on helppo hengittää ja ilo olla nainen!

• Ilo olla.....

-Huomasin,että sama otsikko olikin tuolla ylempänä...anteeksi vain!
        -Jos vielä jotakin lisäisin edelliseen kommenttiini,niin TURVALLISUUS ja EHDOTON USKOLLISUUS.Se on tärkeää.

• pirelli

hyvä oli kirjoituksesi! Juuri tuollaisen körilään minäkin "omistin", mutta menetin hänet ja lapseni isän liikenneonnettomuudessa. Uutta hänen veroistaan ei ole löytynyt ja siksi olen vieläkin yksin yhdentoista vuoden jälkeen. Hoitelen lapsenlapsia joita hän ei kerinnyt nähdä.

• pirelli

ilo olla nainen kirjoitti asiaa minullakin oli juuri hänen kuvaamansa köriläs, mutta joutui onnettomuuteen eikä toista ihanuutta ole löytynyt. Eikä taida ollakaan kun Sinulla on se toinen.Arvostakaa omia kumppaneitanne niin ei tarvitse kysellä mikä on miehen mitta!

• katriina64

Oletkohan samaistunut vähän liikaa Pokka pitää - sarjan Hyachinth Bucketin rooliin.

Ihannemiehesi vaikuttaa kovin Richardin kaltaiselta.

Minä olen itse Daisy siskon tyyppiä, mutta mieheni ei ole Onslow muutoin kuin ulkonäkönsä puolesta.

Anteeksi taas karjalainen uteliaisuuteni, mutta onko sinulla sisko, jolla on Mersu, uima-allas, tilaa ponille ja huvila...oliko se nyt Mallorcalla? :D

• Ilo olla nainen
        katriina64 kirjoitti:

Oletkohan samaistunut vähän liikaa Pokka pitää - sarjan Hyachinth Bucketin rooliin.

Ihannemiehesi vaikuttaa kovin Richardin kaltaiselta.

Minä olen itse Daisy siskon tyyppiä, mutta mieheni ei ole Onslow muutoin kuin ulkonäkönsä puolesta.

Anteeksi taas karjalainen uteliaisuuteni, mutta onko sinulla sisko, jolla on Mersu, uima-allas, tilaa ponille ja huvila...oliko se nyt Mallorcalla? :D

-Enpä osaa kommenttiisi vastata,kun en ole seurannut kyseistä ohjelmaa milloinkaan enkä tiedä sen sisällöstä.-Ihannemieheni,joka on oma aviomieheni ei ole faktaa vaan elävää todellisuutta rinnallani.Koska taustalla on yli 30:n vuoden vaikea avioliitto itselläni,tiedän jotakin toisenlaisestakin miehestä ja siksi osaan arvostaa rakasta puolisoani TODELLA PALJON.Nämä seitsemän vuotta ovat olleet pelkkää juhlaa -jokainen arkinenkin hetki!Puolisoni on elänyt myös yhden pitkän onnellisen avioliiton,joka päättyi leskeyteen.Kumpikin olimme tahoillamme yksin useita vuosia ennenkuin Jumala johdatti meidät yhteen.-Voin todistaa:TOSIMIEHIÄ ON OLEMASSA!

• katriina64
        Ilo olla nainen kirjoitti:

-Enpä osaa kommenttiisi vastata,kun en ole seurannut kyseistä ohjelmaa milloinkaan enkä tiedä sen sisällöstä.-Ihannemieheni,joka on oma aviomieheni ei ole faktaa vaan elävää todellisuutta rinnallani.Koska taustalla on yli 30:n vuoden vaikea avioliitto itselläni,tiedän jotakin toisenlaisestakin miehestä ja siksi osaan arvostaa rakasta puolisoani TODELLA PALJON.Nämä seitsemän vuotta ovat olleet pelkkää juhlaa -jokainen arkinenkin hetki!Puolisoni on elänyt myös yhden pitkän onnellisen avioliiton,joka päättyi leskeyteen.Kumpikin olimme tahoillamme yksin useita vuosia ennenkuin Jumala johdatti meidät yhteen.-Voin todistaa:TOSIMIEHIÄ ON OLEMASSA!

Minkähänlaista tosimiehellä olisi elää tosikon kanssa?;)

Oikeinko seitsemän juhlavuotta.?

Jos en väärin muista niin uskontotunnilla koulussa luimme Josef nimisestä hepusta, joka näki unta seitsemästä lihavasta lehmästä, ja jostain muustakin kyseiseen lukuun liittyvästä.

Oliko se niin, että unen seitasemän hyvää, muuttui seitsemäksi pahaksi.

Ei hehkutella liikaa, - elämä on täynnä yllätyksiä, - ikäviäkin.

• Ilo olla ...
        katriina64 kirjoitti:

Minkähänlaista tosimiehellä olisi elää tosikon kanssa?;)

Oikeinko seitsemän juhlavuotta.?

Jos en väärin muista niin uskontotunnilla koulussa luimme Josef nimisestä hepusta, joka näki unta seitsemästä lihavasta lehmästä, ja jostain muustakin kyseiseen lukuun liittyvästä.

Oliko se niin, että unen seitasemän hyvää, muuttui seitsemäksi pahaksi.

Ei hehkutella liikaa, - elämä on täynnä yllätyksiä, - ikäviäkin.

-Vuosikymmenien kyynelmeren jälkeen on tullut aika ILOITA!Loistakoon ilomme avoliittomme onnesta ympäristöömme,sillä tässä maailmassa on niin paljon murhetta.Miksi kadottaisimme elämämme huolehtimalla huomisesta?Emme omista aikaa,vain tämän hetken.ELÄMÄ ON TÄSSÄ JA NYT.

• raikaar

ihanaa kuultavaa , olet kasvattanut ihanan miehen itsellesi .Onnea
        Ps ilo oli lukea tarinaasi
        minullakin hyvä'mies käytös kuitenkin 4
        terv Aino

• tässä melkein

täydellinen analyysi: Miehinen mies henkisesti ja fyysisesti ryhdikäs. Ottaa vastuun tekemistään ja sanoistaan. Osaa pyytää anteeksi ja antaa anteeksi. Osaa kysyä, miten voin olla avuksi, miten voin hyvittää, mitä mieltä olet, mistä pidät ja miten sinä haluat? Miehellä on pilkettä silmäkulmassa ja silti hän on luotettava.

Mies on kohtelias ja huumorintajuinen. Ymmärtää naista ja antaa hänelle tilaa olla oma itsensä ja nainen. Miehisen miehen seurassa on levollista ja turvallista olla. Mies on harjoittanut aivojaan ja on unohtanut miten "putki-aivot" toimivat. Eli,melko hyvä mieheksi...

• jäänyt äitini

sanonta lapsuudesta josta en tiedä kenestä oli kyse: Miehinen mies ja kehtaa semmoista tehdä...Luulen, että äidillä oli aivan tietty "miehen malli" miehisestä miehestä ja kyseinen mies oli kaikkea muuta kuin miehinen.
        Äiti on jo 90v ja enää en tohdi kysyä, millainen miehinen mies on hänen mielestään. Luulen, että ainakin ennen oli pitkälti kuin ylläoleva.

Tuohon listaukseen lisäisin vielä; Siisti ja ulkonäöstään huolehtiva, pukeutuu tilanteeseen sopivasti, parta/hiukset kunnossa, miehinen raikas tuoksu(hyvin tärkeä!.. mutta puhdas hienhaju tietyissä tilanteissa ihan hyvä) rehellisyys ja luotettavuus taitaa jo sisältyäkin...Avulias herrasmies,jolla miehille ominaisia nikkarintaitoja.
        Muuten, ihmisen yksilöllinen ominaishaju on tutkimusten mukaan hyvin tärkeä (jopa tärkein) kumppanin valintaa/hyväksymistä ohjaava tekijä...

• OliviaKoo

Miehinen mies ei piere eikä röyhtäile seurassa. On rehellinen sanoissa ja teoissa. Ei ole liero, ei itkupilli eikä pehmolelu.

Muita kauniita naisia voi katsella, mutta ei koske eikä tartu vieraisiin.
      Myöntää omat virheensä ja osaa nauraa myös itselleen.
      Miehinen mies on herrasmies.

• KingKale evk

Kauniisti minusta puhut.

• OliviaKoo
        KingKale evk kirjoitti:

Kauniisti minusta puhut.

Ja jos naisellisista naisista puhutaan, niin ensimmäinen edellytys tosi naisellisuudelle on taito leipoa hyvää pullaa.
        Minä ryhdyn nyt tekemään taikinaa.

• OliviaKoo
        OliviaKoo kirjoitti:

Ja jos naisellisista naisista puhutaan, niin ensimmäinen edellytys tosi naisellisuudelle on taito leipoa hyvää pullaa.
        Minä ryhdyn nyt tekemään taikinaa.

Tiedättekö te, mistä tietää, että pullataikina on hyvin alustettu?
        No, siitä, että alustamisen loputtua alustava käsi on puhtaampi kuin ennen alustamisen alkua.

Haa, menikö ohi? No, meni ainakin aiheesta.

• Pelle1Peloton
        OliviaKoo kirjoitti:

Tiedättekö te, mistä tietää, että pullataikina on hyvin alustettu?
        No, siitä, että alustamisen loputtua alustava käsi on puhtaampi kuin ennen alustamisen alkua.

Haa, menikö ohi? No, meni ainakin aiheesta.

Joskus paljonkin tullut taikinoita alustettua, vaikka en pullasta tykkääkkään.
        Joka kerta on käsi puhdistunut, kun vaan niin kauan vaivaa, että käsi taikinasta irtoaa itsestään.
        Kovin "miehistähän" tämä taikinan vaivaaminen ei ole, mutta kaikkea on joskus ollut pakko tehdä.

• OliviaKoo
        Pelle1Peloton kirjoitti:

Joskus paljonkin tullut taikinoita alustettua, vaikka en pullasta tykkääkkään.
        Joka kerta on käsi puhdistunut, kun vaan niin kauan vaivaa, että käsi taikinasta irtoaa itsestään.
        Kovin "miehistähän" tämä taikinan vaivaaminen ei ole, mutta kaikkea on joskus ollut pakko tehdä.

Jos sinä et pidä pullasta, se johtuu (mielestäni) vain siitä, että et ole saanut maisteltavaksesi HYVÄÄ pullaa. En viitsi sanoa, että esim. kenen leipomaa, jääköön arvailujen varaan.

• Rauha Tauti

Jos on toist miehisempää miest ko meijä Aulis, ni semmone on jo liijankii miehine.
      Ko vaa löytäs sen Auliksen...

• tosi naisellinen

nainen sen Auliksen löytää. Aulis on tunnetusti tarkka naisen suhteen, jonka hän itselleen valitsee. Valinta on parhaillaan käynnissä. Kanamaisia on muutamia jo raakattu.
        Aulis vaan tosi naista odottaa.

• aureliina

on sellainen, joka saa minut tuntemaan itseni ah niin naiselliseksi.

• Anna*

ja vielä oloni iloiseksi ja turvalliSeksi ;)
        Paksu lomsakin kummasti auttaa, mutta jos on jo kesämökki ja veneen perässä prutku, niin siinä on elämäni mies. Ai niin, ja kantaa marjat mettästä ja kalat veestä, vaikka kyllä minäkin istun mielelläni luodolla onkimassa.

• katriina64
        Anna* kirjoitti:

ja vielä oloni iloiseksi ja turvalliSeksi ;)
        Paksu lomsakin kummasti auttaa, mutta jos on jo kesämökki ja veneen perässä prutku, niin siinä on elämäni mies. Ai niin, ja kantaa marjat mettästä ja kalat veestä, vaikka kyllä minäkin istun mielelläni luodolla onkimassa.

Nyt minun on sanottava, että jos en tuntisi sinua niin hyvin ja tietäisi sinua kunnialliseksi naiseksi, niin epäilisin, että olet iskenyt silmäsi minun ukkooni, sillä niin tarkkaan kuvailet ihannemiestäsi.

Yksi ainut avu, tuo ensimmäinen ei vain natsannut, muuten aivan kuin minun siippani: On kesämökki,(tavallaan)on vene jonka perässä prutku, mies kulkee metsässä poimimassa marjoja sekä sieniä, kalastaa, ja minäkin saan olla joskus mukana luodolla onkimassa.

Nyt pälkähti päähäni, että miksihän se joskus sanoo, että älä nyt tällä kertaa tulekaan mukaan!!? Iiik, ettei olisi vain jonkun toisen naisen kanssa.

Minulle pitää antaa anteeksi epäluuloisuuteni, sillä olen aika mustasukkaista naistyyppiä.
        Anna, olet joka tapauksessa hyvä ystäväni:)))

• katriina64 kirjoitti:

Nyt minun on sanottava, että jos en tuntisi sinua niin hyvin ja tietäisi sinua kunnialliseksi naiseksi, niin epäilisin, että olet iskenyt silmäsi minun ukkooni, sillä niin tarkkaan kuvailet ihannemiestäsi.

Yksi ainut avu, tuo ensimmäinen ei vain natsannut, muuten aivan kuin minun siippani: On kesämökki,(tavallaan)on vene jonka perässä prutku, mies kulkee metsässä poimimassa marjoja sekä sieniä, kalastaa, ja minäkin saan olla joskus mukana luodolla onkimassa.

Nyt pälkähti päähäni, että miksihän se joskus sanoo, että älä nyt tällä kertaa tulekaan mukaan!!? Iiik, ettei olisi vain jonkun toisen naisen kanssa.

Minulle pitää antaa anteeksi epäluuloisuuteni, sillä olen aika mustasukkaista naistyyppiä.
        Anna, olet joka tapauksessa hyvä ystäväni:)))

tehdä kilpailijasta ystävä. Joskus sillä jopa saavutetaan toivottu tulos, joskus taas...
        No mutta, menikös se mies taas yksin ongelle?

• katriina64
        Tamarix kirjoitti:

tehdä kilpailijasta ystävä. Joskus sillä jopa saavutetaan toivottu tulos, joskus taas...
        No mutta, menikös se mies taas yksin ongelle?

Mutta valmiiseen reikään oli helppo siimansa heittää ja tuossa nyt istuu saaneen(kalansaaliin saaneen) näköisenä.

• Zirkonia

vaikka en nyt Marjapensaan laskiaisriehasta tiedäkään mitään.
      Kerron vastauksen.Miehinen mies on lihaksikas ja karvainen...ja suht iäkäs, siis miehen ikäinen, ei mikään pikkupoika.Sellasta.Tämähän on vain minun mielipiteeni, muilla on omat näkemyksensä, enkä suinkaan tyrmää niitä.

• mustat

ja miehisin mies on se ikioma rötkäle. Olkoon sitten pieni ja ryppyinen, kauneus on sisäinen asia.

• Zirkonia

rytkäkeen voisi kyllä jo vaihtaa parempaan, pikkasen olen jo kyllästynyt, n 35 v:n jälkeen.
        Mites olis tuo KIng Kale??

• mustat
        Zirkonia kirjoitti:

rytkäkeen voisi kyllä jo vaihtaa parempaan, pikkasen olen jo kyllästynyt, n 35 v:n jälkeen.

kanssasi!

• Kingkale
        Zirkonia kirjoitti:

kyllä olla kiintiö pikkuhiljaa täynnä, mutta ainahan sitä yksi kaunotar mahtuu vielä joukkoon.
        Haluatko keskustella asiasta yksityiskohtaisemmin?

• Zirkonia
        Kingkale kirjoitti:

kyllä olla kiintiö pikkuhiljaa täynnä, mutta ainahan sitä yksi kaunotar mahtuu vielä joukkoon.
        Haluatko keskustella asiasta yksityiskohtaisemmin?

valitettavasti myös minulla.Tälle nyt ei voi mitään. Kiintiöt on meillä siis täynnä..Jaa no , voikos niitä jotenkin sitten manipuloida?Ei tietoa..Tyhmä mikä tyhmä, sorry.

• Kingkale
        Zirkonia kirjoitti:

valitettavasti myös minulla.Tälle nyt ei voi mitään. Kiintiöt on meillä siis täynnä..Jaa no , voikos niitä jotenkin sitten manipuloida?Ei tietoa..Tyhmä mikä tyhmä, sorry.

priorisoimme?

• katriina64
        Kingkale kirjoitti:

priorisoimme?

Nythän on varaa, kun naapuripalstalta siirtyi juuri tähän ikäryhmään ikänsä puolesta kuuluvia.

Siitä vaan nuoria uunituoreita kuuskymppisiä vaklaamaan!

Me vuosia vanhemmat täällä jäähypenkillä syljeskelemme:((

• Zirkonia
        katriina64 kirjoitti:

Nythän on varaa, kun naapuripalstalta siirtyi juuri tähän ikäryhmään ikänsä puolesta kuuluvia.

vaan tuon King Kalen.Sopiiko?

• Zirkonia
        katriina64 kirjoitti:

nyt nukkumaan!

• katriina64
        Zirkonia kirjoitti:

vaan tuon King Kalen.Sopiiko?

Ehkä sinun kuitenkin pitäisi ennen kaikkea neuvotella KingKalen itsensä kanssa.

Olin huomaavinani, että vastasit hänen johonkin kommenttiinsa evvk, eli jos se on sama ilmaisu, mikä nuorison kielnkäytössä tarkoittaa "ei voisi vähemmän kiinnostaa", niin eihän itserakas mies sellaista yleensä siedä.

Mutta neuvotelkaa, - neuvotelkaa!
        Kuitenkin olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että Olivia Koo se on tällä erää johdossa, mitä hurmurikunkun valloittamiseen tulee.
        Eikä Olivia käsittääkseni kakkossijalle jää missään, eikä koskaan. Aito jalokivi, helmi meidän akkojen joukossa;)

• katriina64
        Zirkonia kirjoitti:

nyt nukkumaan!

Mies tuossa jo pilkkireissunsa jälkeen maata lojottaa, kuorsaa tyytyväisenä!

• Anna*
        katriina64 kirjoitti:

Mies tuossa jo pilkkireissunsa jälkeen maata lojottaa, kuorsaa tyytyväisenä!

Johan se miehesi olis jo aikoja lopettanut niiden luonnon antimien keruun sinulle, jos aina yksin synkissä metsissä kulkisi ja vesisateellakin kaloja narraisi. Joten älä turhaan ole mustasukkainen, olemme vain seurana toisillemme. Aikaa kuluu hupaisemmin.

• Olivialle
        katriina64 kirjoitti:

Olin huomaavinani, että vastasit hänen johonkin kommenttiinsa evvk, eli jos se on sama ilmaisu, mikä nuorison kielnkäytössä tarkoittaa "ei voisi vähemmän kiinnostaa", niin eihän itserakas mies sellaista yleensä siedä.

Kuitenkin olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että Olivia Koo se on tällä erää johdossa, mitä hurmurikunkun valloittamiseen tulee.
        Eikä Olivia käsittääkseni kakkossijalle jää missään, eikä koskaan. Aito jalokivi, helmi meidän akkojen joukossa;)

mitä hänelle kuulu, eikä siitä sen enempää.

• Kingkale
        katriina64 kirjoitti:

itseäni vanhemmista naisista. Oman ikäni puolestahan sopisin paremminkin tuonne viisikymppisten palstalle.

Mitä rouvat aikovat tänään tehdä? Itselläni on tunnin kuluttua palaveri, jossa alustan aiheesta "Voimavarasi talouselämässä" ja sen jälkeen menen yliopistolle tapaamaan tuttavaherroja.

Uskon, että ehdin kyllä muistaa teitäkin päivän aikana, rakkaat rouvat. Nyt näkemiin. Ketään unohtamatta.

• OliviaKoo
        katriina64 kirjoitti:

Jos minulla olisi hilsettä, niin tuo sinun lausumasi minusta menisi kyllä yli hilseen, niin sanoakseni.
        Kauniisti sanottu, mutta etköhän (hieman) liioittele;)

• Puskasta ääni
        OliviaKoo kirjoitti:

Jos minulla olisi hilsettä, niin tuo sinun lausumasi minusta menisi kyllä yli hilseen, niin sanoakseni.
        Kauniisti sanottu, mutta etköhän (hieman) liioittele;)

Olivia on kuningatar ja Kingi on kuningas näillä palstoilla. ajatelkoot muut mitä hyvänsä. Muut tulee perässä hiihtämällä

• katriina64
        Puskasta ääni kirjoitti:

Olivia on kuningatar ja Kingi on kuningas näillä palstoilla. ajatelkoot muut mitä hyvänsä. Muut tulee perässä hiihtämällä

"Tavallisiin" siniverisiin verrattuina vielä monta kertaa kuninkaallisempia, johtuen huumorintajusta ja meille tasavaltalaisille tärkeästä kansanomaisuudesta.
        Osaavat heittää hetulaa:)

Kun hiihtää sanan mainitsit, niin otanpa sukset esiin ja pakkasesta ja viimasta huolimatta lähden hiihtämään. Kyllä tuo suomalaisten menestys niin innoitti.

Minut kantsisi nyt nähdä! Kuvaannollisesti sylkäisen kouriini, käärin hihat ja mielikuvissani hiihdän Suomelle olympiakultaa:D

• katriina64
        Anna* kirjoitti:

Johan se miehesi olis jo aikoja lopettanut niiden luonnon antimien keruun sinulle, jos aina yksin synkissä metsissä kulkisi ja vesisateellakin kaloja narraisi. Joten älä turhaan ole mustasukkainen, olemme vain seurana toisillemme. Aikaa kuluu hupaisemmin.

Nimittäin kummastelin, että kuinka loppujen lopuksi laiskanpulskea ukkoni tuo sellaiset marjasaaliit metsästä.
        Sinä Anna, olitkin apurina;)

Eihän se ryökäle vaan taas valittanut, että pirttihirmun eteen ei uskalla mennä, jos ämpäri ei ole mustikoita tai puolukoita täynnä?:(

• katriina64
        Kingkale kirjoitti:

itseäni vanhemmista naisista. Oman ikäni puolestahan sopisin paremminkin tuonne viisikymppisten palstalle.

Mitä rouvat aikovat tänään tehdä? Itselläni on tunnin kuluttua palaveri, jossa alustan aiheesta "Voimavarasi talouselämässä" ja sen jälkeen menen yliopistolle tapaamaan tuttavaherroja.

Uskon, että ehdin kyllä muistaa teitäkin päivän aikana, rakkaat rouvat. Nyt näkemiin. Ketään unohtamatta.

Kuten jo mainitsinkin tuolla toisaalla, niin tälläiset pikkuisen lapsen asteelle taantuneet toimivat kuten lapset konsanaan.

Pikkupojista tuli mäkimiehiä, kun Nykänen aikoinaan voitti mäkikilpailuja.
        Nyt minä leikin Virpi Kuitusta.

Heeeei! Ettäkö tykkäät itseäsi vanhemmista naisista?

Minä taas olen kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä. Eli kompensaatio, joka voisi johtaa läheisempäänkin suht...ystävyyteen, mutta koska olen tunnettu solidaarisuudestani muita naisia kohtaan, niin en yritäkään tuppautua sinun ja Olivian väliin.

• porkkanarusakko
        katriina64 kirjoitti:

Kuten jo mainitsinkin tuolla toisaalla, niin tälläiset pikkuisen lapsen asteelle taantuneet toimivat kuten lapset konsanaan.

Pikkupojista tuli mäkimiehiä, kun Nykänen aikoinaan voitti mäkikilpailuja.
        Nyt minä leikin Virpi Kuitusta.

Heeeei! Ettäkö tykkäät itseäsi vanhemmista naisista?

Minä taas olen kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä. Eli kompensaatio, joka voisi johtaa läheisempäänkin suht...ystävyyteen, mutta koska olen tunnettu solidaarisuudestani muita naisia kohtaan, niin en yritäkään tuppautua sinun ja Olivian väliin.

täti kati, että et ole ihan tyttönen, jos taas kaadut ja kompuroit mäessä tai ladulla, siitä on pian hauskuus kaukana.Tässä taannoin olit rämpimässä hangessa, eikö mitään jäänyt mieleen! Mustelmat ja kolhut, aijaijai täti kati!!Pidän sinulle etutassua pystyssä, niinkuin stop merkkiä, muista olla varovainen ja vältä niitä maastureilla ajavia herroja!!

• kikattaja
        katriina64 kirjoitti:

"Tavallisiin" siniverisiin verrattuina vielä monta kertaa kuninkaallisempia, johtuen huumorintajusta ja meille tasavaltalaisille tärkeästä kansanomaisuudesta.
        Osaavat heittää hetulaa:)

Kun hiihtää sanan mainitsit, niin otanpa sukset esiin ja pakkasesta ja viimasta huolimatta lähden hiihtämään. Kyllä tuo suomalaisten menestys niin innoitti.

Minut kantsisi nyt nähdä! Kuvaannollisesti sylkäisen kouriini, käärin hihat ja mielikuvissani hiihdän Suomelle olympiakultaa:D

Hiihdä hiljaa,
        Katriina vain,
        niin me sitten illalla leikitään.
        Hiihdä hiljaa,
        Katriina vain,
        niin mä kiltisti sua odottamaan jään.
        Hiihdä hiljaa, Katriina;)

• katriina64
        porkkanarusakko kirjoitti:

täti kati, että et ole ihan tyttönen, jos taas kaadut ja kompuroit mäessä tai ladulla, siitä on pian hauskuus kaukana.Tässä taannoin olit rämpimässä hangessa, eikö mitään jäänyt mieleen! Mustelmat ja kolhut, aijaijai täti kati!!Pidän sinulle etutassua pystyssä, niinkuin stop merkkiä, muista olla varovainen ja vältä niitä maastureilla ajavia herroja!!

Tuolla Saimaan selällä menin luistelutyylillä, niin, että muut hiihtäjät katsoivat monttu auki.

Valitsin tasaisen maaston, sillä pyrstö ei kestä enää sellaista tälliä, minkä sain jeeppimieheltä.

Tuolle ylempänä olevalle runokikattelijalle terveisiä :
        Leikitään keväällä hiekkalaatikolla, kun lumet ovat sulaneet, pakkanen hellittänyt, eikä enää palele.
        ....Tule hyvä kakku - älä tule paha kakku....,
        sitten lapiolla ämpärin pohjaan : tap, tap, tap!

• porkkanarusakko
        katriina64 kirjoitti:

Tuolla Saimaan selällä menin luistelutyylillä, niin, että muut hiihtäjät katsoivat monttu auki.

Valitsin tasaisen maaston, sillä pyrstö ei kestä enää sellaista tälliä, minkä sain jeeppimieheltä.

Tuolle ylempänä olevalle runokikattelijalle terveisiä :
        Leikitään keväällä hiekkalaatikolla, kun lumet ovat sulaneet, pakkanen hellittänyt, eikä enää palele.
        ....Tule hyvä kakku - älä tule paha kakku....,
        sitten lapiolla ämpärin pohjaan : tap, tap, tap!

täti kati, opithan sinä sentään, kommelluksista, ainakin ne ovat melko tuoreessa muistissa.
        Minä voisin myös hiihtää, onhan näitä käpäliä, vaikka suksiksi, hiukan luistoa pintaa ja eikun menoksi,,hoijaajai,,kilpaa täti katin kanssa!
        Otetaan huomenna matsi, kumpi hiihtää kotoaan kauemmaksi!!

• marjapensas

miehinen mies on,
      älykäs, huumorintajuinen, ryhdikäs, komea, (takaa kuin Tauno Palo, edestä kuin Elvis Presley)
      ja rikas kuin, Rockefeller.Voi kun sais!

• katriina64

Eikä sekään niin kovin usein.
        Jotkut tutut naiset ovat valittaneet, että Uuno Turhapuroon on täytynyt tyytyä kaikkien toiveiden kohdalla ja viimeistä ei ole uskaltanut aikoihin edes toivoa;)

• marjapensas
        katriina64 kirjoitti:

Eikä sekään niin kovin usein.
        Jotkut tutut naiset ovat valittaneet, että Uuno Turhapuroon on täytynyt tyytyä kaikkien toiveiden kohdalla ja viimeistä ei ole uskaltanut aikoihin edes toivoa;)

Uunohan on niin "lutuunen ja älykäs".
        En yhtään ihmettele, että on yksi suomen suosituimmista Miehistä, tunnusta pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe