Kratom

amatöörishamaani

Saakohan tuota kratomia ostettua mistään kaupasta pääkaupunkiseudulla? Laillinen yrttihän se on suomessa.. :)

13

16265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä olisin

      halukas kokeilemaan.. vaikka aika huonoja kokemuksia internationaalisissa keskusteluissa siitä on tullut luettua. Kertokaa kuitenkin jos sitä jostain päin stadia saa.

      • reinoleino

        Minä taas olen kuullut pelkkää hyvää kratomista! Toimii kuulemma teeksi keitettynä todella hyvin, tuo euforisen olotilan ja rakastavan tunnelman. Vaikeaa vain löytää mistään, eikä viitsisi ulkomailtakaan tilata


    • sinulla

      ei ole ikää hankkia Visaa niin voit unohtaa päihteet.

      • amatöörishamaani

        Olen 19 vuotias joten on ikää Visaan. Jos tarkoitit tuolla Visalla internetistä tilaamista niin se ei ole vaihtoehto; asun kotona vanhempieni kanssa joten ei ole kovin hyvä idea postin kautta tilata :P


      • ei mitään
        amatöörishamaani kirjoitti:

        Olen 19 vuotias joten on ikää Visaan. Jos tarkoitit tuolla Visalla internetistä tilaamista niin se ei ole vaihtoehto; asun kotona vanhempieni kanssa joten ei ole kovin hyvä idea postin kautta tilata :P

        ongelmaa! Tilaat netistä tarvikkeesi ja käyt hoitamassa muodollisuudet Tullissa, niin saadaan homma Rulaamaan!


      • vanhempasi
        amatöörishamaani kirjoitti:

        Olen 19 vuotias joten on ikää Visaan. Jos tarkoitit tuolla Visalla internetistä tilaamista niin se ei ole vaihtoehto; asun kotona vanhempieni kanssa joten ei ole kovin hyvä idea postin kautta tilata :P

        tilaamaan yrttisi. Ole lujana, älä anna periksi! Sano, että maksat kyllä kunnon provikat heille. Varmasti vanhempiesi sydän heltyy Rahan edessä.


      • amatöörishamaani
        ei mitään kirjoitti:

        ongelmaa! Tilaat netistä tarvikkeesi ja käyt hoitamassa muodollisuudet Tullissa, niin saadaan homma Rulaamaan!

        suomestako ei mistään saa ostettua :(


      • kokenut
        amatöörishamaani kirjoitti:

        suomestako ei mistään saa ostettua :(

        Hollannista tilaat, niin saadaan homma rulaamaan!


      • ainoastaan!
        amatöörishamaani kirjoitti:

        suomestako ei mistään saa ostettua :(

        Muista painottaa, että hollantilainen tavarantoimittaja kirjoittaa paketin kylkeen, että shamaanitarvikkeita (The Shaman Ingredients)


      • Kratom
        vanhempasi kirjoitti:

        tilaamaan yrttisi. Ole lujana, älä anna periksi! Sano, että maksat kyllä kunnon provikat heille. Varmasti vanhempiesi sydän heltyy Rahan edessä.

        Jooh Kratomia ei ole munkaan eteen tullut suomesta. Mutta yksi kauppa netissä myy sitä 100g on postikuluineen 81€. Hyvä lääke tuottaa erittäin euforisen olon ja luonnollisen. On myös analgeettisia vaikutuksia (kipuja poistavia) Vaikuttava aine on mitragyniini. Vaikutus saman kaltainen kuin kodeiinilla.


      • Kratom
        Kratom kirjoitti:

        Jooh Kratomia ei ole munkaan eteen tullut suomesta. Mutta yksi kauppa netissä myy sitä 100g on postikuluineen 81€. Hyvä lääke tuottaa erittäin euforisen olon ja luonnollisen. On myös analgeettisia vaikutuksia (kipuja poistavia) Vaikuttava aine on mitragyniini. Vaikutus saman kaltainen kuin kodeiinilla.

        http://www.adressit.com/kratom


      • Anonyymi
        amatöörishamaani kirjoitti:

        Olen 19 vuotias joten on ikää Visaan. Jos tarkoitit tuolla Visalla internetistä tilaamista niin se ei ole vaihtoehto; asun kotona vanhempieni kanssa joten ei ole kovin hyvä idea postin kautta tilata :P

        Kerää marjoja, sieniä ja elät kun king kong. Vatipää. Ihmisillä on särkyjä. Muurahainen! 9mm


    • Anonyymi

      I can get it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe