Miksi miehet ovat kuminauhoja?

Miss Julia

Minua on aina ihmetyttänyt, ja pelottanutkin miesten kuminauhamainen käyttäytyminen. Suhteen alussa (ns. metsästys vaiheessa), olla niin innokas että, lähetellään viestejä yötä päivää, jopa ärsytykseksi asti. Sitten kun nainen alkaa lämpenemään, ja suhde etenee seurustelu asteelle, mies vetäytyy, hänestä tulee etäinen, ja puhelin soitot ja viestit vähenevät. Eli toisin sanoen, kun saalis on saatu, vähenee huomiokin.

Tätä on tapahtunut entisen poikaystäväni kanssa, mutta laitoin sen henkisen kypsymättömyyden piikkiin. olimme kuitenkin yhdessä 2 vuotta, mutta aika oli raastavaa miehen käyttäytymisen takia. Joskus hänen yhteydeottojaan sai odotella jopa viikon. Ongelma ei kuitenkaan ollut siinä, että hän ei olisi minua rakastanut, puhui aina naimisin menostakin.

Nyt nykyisen kanssa näyttäisi olevan sama tarina. Hän oli meistä se ensimmäinen joka alkoi puhua rakastamisesta, ja kuinka minä olen hänelle se oikea...Suhteen alussa, mies lähetteli pari kymmentä viestiä päivässä, aikaisemmin sain aina häneltä "hyvää huomenta" tekstarin, nyt sitä ei ole tullt moneen päivään. Olen päättänyt olla valittamasta, mutta en tajua mitä hän odottaa minulta. Hänen sanojensa mukaan kaikki on hyvin, paitsi että hän on vain ollut kiireinen töissä, ja ilmeisesti vähän hermostui siitä, kun kyselin miksi hän ei enää ota yhteyttä niin paljon.

Joten en tiedä pitäisikö minunkin lopettaa "kivat hyvän huomenen toivotukset", rakkauden osoitukset ja olla ottamatta yhteyttä kokonaan. Vai pitäisikö minun jatkaa viestien lähettelyä, niin kuin ei mitään, ja teeskennellä että kaikki on hyvin? Eilen en saanut hänelty yhtään "spontaania" viestiä, vaan ne pari viestiä jonka lähetin hän vastasi kuuliaisesti. Aikaisemmin, jos en ole ehtinyt heti vastaamaan hänen viesteihinsä mies on kysellyt heti "mikä sulla on"... Siksi en toisaalta haluaisi lähteä sillekään linjalle, ettei hön vaan ajattele että en enää rakasta häntä. Kaukosuhteessa on muutenkin tarpeeksi vaikeaa.

Mitä tämä miehen tarve "vetäytyä" niin kuin kuminauha on? Kun se ei välttämättä tarkoita sitä, että mies ei olisi enää kiinnostunut? Miten naisen tulisi käyttäytyä silloin kun mies haluaa vetäytyä? Minulle ainakin tulee tunne, että olen viimeaikoina ollut se ainoa, joka ANTAA ja mies vain ottaa (rakkautta). Onko miehellä jonkinlainen tarve tuntea että nainen ei olekaan mikään itsestään selvyys (pitäisikö siis alkaa esittämään kylmää), jotta miehen imtohimoiset tunteet heräisivät uudelleen?

Auttakaa, varsinkin miehet haluaisin kuulla mielipiteenne, mitä tehdä?!

62

13630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi deittailet kuminauhoja jos se häiritsee?

    • täysin saman ilmiön

      Ja tällänen tilanne just päällä. Aluksi mies oli tosi innoissaan, hän oli se joka puhui jo viikon jälkeen kihloihin menosta ja sitä ja tätä. Sitten kun lämpenin ja hän sai varmistuksen että olen hänen tyttöystävänsä niin heti viileni.

      Sitten jos musta ei kuulu mitään tai olen menossa jonnekin menoihin mistä en enempää selittele niin heti on sitten mustis ja tenttailee ja soittelee.

      Itse on ollu paljon bilettämässä meidän lyhyen suhteen aikana, siis poikien kanssa, itse en vielä kertaakaan, piti lähteä mutta tulikin este ja silloinkin hän oli ehdottamassa että oltas tavattu jossain ravintolassa illalla.

      Kun hän on menossa poikien kanssa niin mulle ei tulis mieleenkään änkeä mukaan tai edes ehdottaa, hän varmaan suuttuisi siitä jos ehdottaisin mutta kyllä sitten päinvastoin.

      Joten odotan myös täällä miehiltä tähän kommentteja, mistä moinen ailahtelevaisuus johtuu..

      • Miss Julia

        AIvan samaa meilläkin. Jos minä en heti vastaa esim. olen menossa niin mies mustasukkaisena lähettelee perään viestejä miksi et vastaa... Miehille näyttää itsellleen kuitenkin olevan ihan oikeutetttua käyttäytyä viileästi ja kaipa nauttivatkin siitä jos perään kysellään??


      • että mies

        ei välttämättä vastaan kun illalla mun tekstareihin mutta jos mä en tunnin sisällä vastaa niin heti tulee ihmettele viesti että miksi et vastaa ja voisitko vastata nopeemmmin..

        Eli tätä ihan samaa mitä alkuperänen kirjotti.


      • Miss Julia
        että mies kirjoitti:

        ei välttämättä vastaan kun illalla mun tekstareihin mutta jos mä en tunnin sisällä vastaa niin heti tulee ihmettele viesti että miksi et vastaa ja voisitko vastata nopeemmmin..

        Eli tätä ihan samaa mitä alkuperänen kirjotti.

        Joo olen huomannut... tuntuu että jos minä käyttäydyn niin kuin mies, ja olen "etäinen" niin mies alkaa ruikutta että mikä sulla on, mutta itse hän voi kuitenkin käyttäytyä niin no problem!!!


      • ihan samat jutut
        Miss Julia kirjoitti:

        Joo olen huomannut... tuntuu että jos minä käyttäydyn niin kuin mies, ja olen "etäinen" niin mies alkaa ruikutta että mikä sulla on, mutta itse hän voi kuitenkin käyttäytyä niin no problem!!!

        ja näin mulle käyny monen muunkin miehen kanssa...

        Eli miehellä oikeus käyttäytyä noin mutta ei naisilla.

        Taidanpa minäkin sitten alkaa viilenemään tarkoituksella, koska tähän asti minä oon ollu se aktiivisempi tekstailija ja soittelija, kiukutelkoot mies sitten, tietääpähän miltä se naisesta tuntuu ja miksi nainen valittaa näistä :)


      • Miss Julia
        ihan samat jutut kirjoitti:

        ja näin mulle käyny monen muunkin miehen kanssa...

        Eli miehellä oikeus käyttäytyä noin mutta ei naisilla.

        Taidanpa minäkin sitten alkaa viilenemään tarkoituksella, koska tähän asti minä oon ollu se aktiivisempi tekstailija ja soittelija, kiukutelkoot mies sitten, tietääpähän miltä se naisesta tuntuu ja miksi nainen valittaa näistä :)

        Minä kuvittelin, että mies tajuaisi miltä se tuntuu kun toinen ei vastaa, mutta ei niillä näytä olevan mitään empatia taitoja, ei mene perille. Sama kaava toistuu kaikkien miesten kanssa, en tiedä, onko vika siinä juuri että me tyttöystävät annamme rakkautta liikaa, ja olemme aina saatavilla... Minulla tulee tunne, että jos nyt en vastaa, vaikka ei aina siltä tuntuisikaan kun olen pettynyt miehen käytökseen, niin en haluaisi kuitenkaan häntä satuttaa...! Eli me naiset aina ajattelemme ensin sitä toista ennen kuin itseämme. Miehety ajattelevat ensin omia tarpeitaan!!!


      • se auttaa
        Miss Julia kirjoitti:

        Minä kuvittelin, että mies tajuaisi miltä se tuntuu kun toinen ei vastaa, mutta ei niillä näytä olevan mitään empatia taitoja, ei mene perille. Sama kaava toistuu kaikkien miesten kanssa, en tiedä, onko vika siinä juuri että me tyttöystävät annamme rakkautta liikaa, ja olemme aina saatavilla... Minulla tulee tunne, että jos nyt en vastaa, vaikka ei aina siltä tuntuisikaan kun olen pettynyt miehen käytökseen, niin en haluaisi kuitenkaan häntä satuttaa...! Eli me naiset aina ajattelemme ensin sitä toista ennen kuin itseämme. Miehety ajattelevat ensin omia tarpeitaan!!!

        hetkellisesti että nainen vähän viilenee, mutta ei se kokonaan poista "ongelmaa".

        Minäkin laitan sen miehen aina numero ykköseksi, jos häntä kerran rakastan niin miksen sitä näyttäisi ja haluisi olla hänen kanssaan ja vastata heti tekstareihin ja tietää hänen ajatuksistaan ja miten päivä sujunut, ilmeisesti se on sitten jotenkin väärin...


      • Miss Julia
        se auttaa kirjoitti:

        hetkellisesti että nainen vähän viilenee, mutta ei se kokonaan poista "ongelmaa".

        Minäkin laitan sen miehen aina numero ykköseksi, jos häntä kerran rakastan niin miksen sitä näyttäisi ja haluisi olla hänen kanssaan ja vastata heti tekstareihin ja tietää hänen ajatuksistaan ja miten päivä sujunut, ilmeisesti se on sitten jotenkin väärin...

        Niin tässä me akat taas vatvomme tätä asiaaa... hih! Olisi ollut kiva kuulla jotain asiallista miehiltä, että miksi näin on, ja mikä siihen auttaa? :) Mutta tässä taas nähdään, että miesten mielestä ilmeisesti tämä ei ole mikään "ongelma"???


      • olisi tosiaan tervetulleita
        Miss Julia kirjoitti:

        Niin tässä me akat taas vatvomme tätä asiaaa... hih! Olisi ollut kiva kuulla jotain asiallista miehiltä, että miksi näin on, ja mikä siihen auttaa? :) Mutta tässä taas nähdään, että miesten mielestä ilmeisesti tämä ei ole mikään "ongelma"???

        ettei tämä jää kahden naisen kommunikoinniksi tosiaan :)

        Luulen myös ettei tämä ole ongelma miesten mielestä, että naiset saa tälläsestäkin luotua ongelman, mutta mun mielestä tää on ongelma kun ei tiedä miten pitäs toimia miesten kanssa..


      • Miss Julia
        olisi tosiaan tervetulleita kirjoitti:

        ettei tämä jää kahden naisen kommunikoinniksi tosiaan :)

        Luulen myös ettei tämä ole ongelma miesten mielestä, että naiset saa tälläsestäkin luotua ongelman, mutta mun mielestä tää on ongelma kun ei tiedä miten pitäs toimia miesten kanssa..

        Niin juuri miehet luultavasti vain sanoo, että mitään ongelmaa ei ole. Joskus vaan ollaan muka kiireisempiä ja ei ehditä vastaamaan... Se nyt on vaan niin että tuo on yhtä bullshittia.. Itse en ole eläessäni ollut niin kiireinen töissä että ei ehtisi omalle kullalle vastaamaan...!

        Miehillä vaan on joku alitajuinen tarve, jota ne ei itsekään aina tiedosta, vetäytyä pois, että ne voi sitten tulla takaisin.? Ne miehet jotka ei tajua vetäytyä, niistä tulee kärtyisiä ja masentuneita. Olen kuullut semmoista, että miehet, joiden oma isä on jättänyt / ollut kaukainen äitiin, eivät osaa "vetäytyä". Oma mieheni on juuri tällainen tapaus...

        Olen ollut oman mieheni kanssa jo 6kk, ja ei ole vetäytynyt aikaisemmin. Tämä on eka kerta, joten tuli vähän niin kuin yllätyksenä. ja se satuttaa että käytös muuttuu... :(

        Mutta en siis tiedä vieläkään mitä se minusta haluaa...!


      • olevan
        Miss Julia kirjoitti:

        Niin juuri miehet luultavasti vain sanoo, että mitään ongelmaa ei ole. Joskus vaan ollaan muka kiireisempiä ja ei ehditä vastaamaan... Se nyt on vaan niin että tuo on yhtä bullshittia.. Itse en ole eläessäni ollut niin kiireinen töissä että ei ehtisi omalle kullalle vastaamaan...!

        Miehillä vaan on joku alitajuinen tarve, jota ne ei itsekään aina tiedosta, vetäytyä pois, että ne voi sitten tulla takaisin.? Ne miehet jotka ei tajua vetäytyä, niistä tulee kärtyisiä ja masentuneita. Olen kuullut semmoista, että miehet, joiden oma isä on jättänyt / ollut kaukainen äitiin, eivät osaa "vetäytyä". Oma mieheni on juuri tällainen tapaus...

        Olen ollut oman mieheni kanssa jo 6kk, ja ei ole vetäytynyt aikaisemmin. Tämä on eka kerta, joten tuli vähän niin kuin yllätyksenä. ja se satuttaa että käytös muuttuu... :(

        Mutta en siis tiedä vieläkään mitä se minusta haluaa...!

        vaan joku tekosyy, siihen on niin helppo vedota, mutta samoin, mulla ei ole ikinä niin kiire töissä tai missään etteikö kerkeis yhtä tekstaria naputella...

        Miehen logiikka opas ois välillä tosi tarpeen ja kun tämä tuntuu olevan aika yleistä.


    • joopajoo..

      Noin niin kuin aluksi...

      • Miss Julia

        Itse en ole pelaillut mitään! Juuri inhoan sitä, mutta miehet näyttävät aina niin käyttäytyvän, kutsuttiinpa sitä pelailuksi tai ei. Oma ongelmani korkeintaan on se että olen liian "saatavilla" aina.


      • eli et sä tässä pelaile mit...
        Miss Julia kirjoitti:

        Itse en ole pelaillut mitään! Juuri inhoan sitä, mutta miehet näyttävät aina niin käyttäytyvän, kutsuttiinpa sitä pelailuksi tai ei. Oma ongelmani korkeintaan on se että olen liian "saatavilla" aina.

        ..Meillä molemmille sama "ongelma", eli ollaan liian saatavilla, liian helposti ja nopeasti.

        Pitäisi olla naisena etäisempi ja olla omia menoja enemmän, ilmeisesti näin ois sitten hyvä..


      • miss Julia
        eli et sä tässä pelaile mit... kirjoitti:

        ..Meillä molemmille sama "ongelma", eli ollaan liian saatavilla, liian helposti ja nopeasti.

        Pitäisi olla naisena etäisempi ja olla omia menoja enemmän, ilmeisesti näin ois sitten hyvä..

        Niin, mutta tuntuu, että jos tässä nainenkin alkaa etäiseksi, (kun miehellä on jo "työkiireitä", niin koko kommunikaatio kariutuu siihen. En tiedä...


      • että ei tosikaan :)
        miss Julia kirjoitti:

        Niin, mutta tuntuu, että jos tässä nainenkin alkaa etäiseksi, (kun miehellä on jo "työkiireitä", niin koko kommunikaatio kariutuu siihen. En tiedä...

        Olen miettiny tota samaa, eli sitten jos mä alan käyttäytymään kuten mies niin kommunikointi loppuu kokonaan ja asioista ei puhuta mitään, sitten se jäisi "hyvää huomenta" linjalle...

        Joten miehet, kommentoikaa, tässä on vähän pihalla näistä jutuista...


      • Miss Julia
        että ei tosikaan :) kirjoitti:

        Olen miettiny tota samaa, eli sitten jos mä alan käyttäytymään kuten mies niin kommunikointi loppuu kokonaan ja asioista ei puhuta mitään, sitten se jäisi "hyvää huomenta" linjalle...

        Joten miehet, kommentoikaa, tässä on vähän pihalla näistä jutuista...

        Ennen mies lähetteli mulle melkein joka aamu "hyvää huomenta kulta" viestin, nyt on mennyt jo monta päivää eikö mitään ole kuulunut. No tänään päätin olla lähettämättä mitään miehelle, ja katson alkaako ihmettelemään... :( Ikävää että tähän on taas menty, en tajua miksi mies haluaa riskeerata upeasti alkaneen suhteen...

        Me naiset ollaan ihan pihalla tästä, kertokaa nyt!!! :)


      • niin päin
        Miss Julia kirjoitti:

        Ennen mies lähetteli mulle melkein joka aamu "hyvää huomenta kulta" viestin, nyt on mennyt jo monta päivää eikö mitään ole kuulunut. No tänään päätin olla lähettämättä mitään miehelle, ja katson alkaako ihmettelemään... :( Ikävää että tähän on taas menty, en tajua miksi mies haluaa riskeerata upeasti alkaneen suhteen...

        Me naiset ollaan ihan pihalla tästä, kertokaa nyt!!! :)

        että mies lähetti aina illalla "hyvää yötä kulta" viestin ja nyt ei ole varmaan pariin viikkoon tehny niin...

        Suhde on tuore ja ei asuta yhdessä ja on omat kiireet mutta miksi alussa mies niitä lähettää ja sitten ne loppuu...

        Joskus tulee aamulla viestiä, että hyvää työpäivää tai muuta mutta nekin harventuneet tosi paljon, en enää itsekään sitten jaksa aina laittaa...


      • Tyttis79
        että ei tosikaan :) kirjoitti:

        Olen miettiny tota samaa, eli sitten jos mä alan käyttäytymään kuten mies niin kommunikointi loppuu kokonaan ja asioista ei puhuta mitään, sitten se jäisi "hyvää huomenta" linjalle...

        Joten miehet, kommentoikaa, tässä on vähän pihalla näistä jutuista...

        Sanoisin, että sitä enemmän mies herää toimimaan, mitä vähemmän itse yritätte toimia. Siis tiettyyn rajaan asti..siis siihen rajaan asti, että milloin miehestä voi tuntua, että ette halua olla tekemisissä miehen kanssa. Jos ette ota itse yhteyksiä niin miehen aivoissa alkaa raksuttaa ottaa yhteyttä teihin (jotta yhteytenne säilyy). Ja johan sanoitte, että mies viestittää tunnin jälkeen "Mikset vastaa?" Eli jättäkää vaan enemmän miehen tehtäväksi ottaa teihin yhteyttä...niin mies myös ottaa enemmän yhteyttä teihin, jos/kun hän on teistä kiinnostunut.


      • MIEHELTÄ
        Miss Julia kirjoitti:

        Ennen mies lähetteli mulle melkein joka aamu "hyvää huomenta kulta" viestin, nyt on mennyt jo monta päivää eikö mitään ole kuulunut. No tänään päätin olla lähettämättä mitään miehelle, ja katson alkaako ihmettelemään... :( Ikävää että tähän on taas menty, en tajua miksi mies haluaa riskeerata upeasti alkaneen suhteen...

        Me naiset ollaan ihan pihalla tästä, kertokaa nyt!!! :)

        Hiljaa hyvä tulee, ei kannata ruveta hysteeriseksi. Ehkä mies on kyllästynyt olemaan se superaktiivinen osapuoli suhteessanne. Nyt on teidän aika näyttää, että välitätte. Eli viestiä vaan reilusti menemään, kyllä se mies siitä ilahtuu ja vastaa kun töiltään ehtii.


      • Miss Julia
        niin päin kirjoitti:

        että mies lähetti aina illalla "hyvää yötä kulta" viestin ja nyt ei ole varmaan pariin viikkoon tehny niin...

        Suhde on tuore ja ei asuta yhdessä ja on omat kiireet mutta miksi alussa mies niitä lähettää ja sitten ne loppuu...

        Joskus tulee aamulla viestiä, että hyvää työpäivää tai muuta mutta nekin harventuneet tosi paljon, en enää itsekään sitten jaksa aina laittaa...

        Tuntuu että jos aina vaan antaa, mutta ei saa mitään takas, niin vois kai sitä lopettaa antamasta. Olen päättänyt lopettaa tänään. Katsotaan miten sitten suu pannaan. Ei kai tässä ole mitään menetettävääkään.


      • ihan miehestä
        Tyttis79 kirjoitti:

        Sanoisin, että sitä enemmän mies herää toimimaan, mitä vähemmän itse yritätte toimia. Siis tiettyyn rajaan asti..siis siihen rajaan asti, että milloin miehestä voi tuntua, että ette halua olla tekemisissä miehen kanssa. Jos ette ota itse yhteyksiä niin miehen aivoissa alkaa raksuttaa ottaa yhteyttä teihin (jotta yhteytenne säilyy). Ja johan sanoitte, että mies viestittää tunnin jälkeen "Mikset vastaa?" Eli jättäkää vaan enemmän miehen tehtäväksi ottaa teihin yhteyttä...niin mies myös ottaa enemmän yhteyttä teihin, jos/kun hän on teistä kiinnostunut.

        Itse ainakin pidän, että suhteesa ei ole mitään turhaa "pelailua". Ihan kivaa jos nainen vähän piirittää.


      • joopajoo..
        niin päin kirjoitti:

        että mies lähetti aina illalla "hyvää yötä kulta" viestin ja nyt ei ole varmaan pariin viikkoon tehny niin...

        Suhde on tuore ja ei asuta yhdessä ja on omat kiireet mutta miksi alussa mies niitä lähettää ja sitten ne loppuu...

        Joskus tulee aamulla viestiä, että hyvää työpäivää tai muuta mutta nekin harventuneet tosi paljon, en enää itsekään sitten jaksa aina laittaa...

        Kyllä nyt on tekstarit saaneet pikkasen liikaa ylivaltaa... Olette naiset tainneet vaan tottua huonoille tavoille, sen siitä saa kun on kiva naiselle...


      • just ollu niin päin
        MIEHELTÄ kirjoitti:

        Hiljaa hyvä tulee, ei kannata ruveta hysteeriseksi. Ehkä mies on kyllästynyt olemaan se superaktiivinen osapuoli suhteessanne. Nyt on teidän aika näyttää, että välitätte. Eli viestiä vaan reilusti menemään, kyllä se mies siitä ilahtuu ja vastaa kun töiltään ehtii.

        että me kaksi "hysteeristä" naista ollaan oltu ne superaktiiviset, näin olen ymmärtänyt, siis koko ajan. Ehkä mies nyt ihan suhteen alkumetreillä, mutta kuitenkin.


      • Miss Julia
        Tyttis79 kirjoitti:

        Sanoisin, että sitä enemmän mies herää toimimaan, mitä vähemmän itse yritätte toimia. Siis tiettyyn rajaan asti..siis siihen rajaan asti, että milloin miehestä voi tuntua, että ette halua olla tekemisissä miehen kanssa. Jos ette ota itse yhteyksiä niin miehen aivoissa alkaa raksuttaa ottaa yhteyttä teihin (jotta yhteytenne säilyy). Ja johan sanoitte, että mies viestittää tunnin jälkeen "Mikset vastaa?" Eli jättäkää vaan enemmän miehen tehtäväksi ottaa teihin yhteyttä...niin mies myös ottaa enemmän yhteyttä teihin, jos/kun hän on teistä kiinnostunut.

        No olin puhunut miehelleni siitä, miten minusta tuntuu että olemme ajautumassa erilllemme, koska hänellä ei enää työkiireiden takia tunnu olevan aikaa kommunikoida minun kanssani. No miehen vastaus oli tähän että "Niin me näytämme ajautuvan erillemme, mitä kiireisempi olen työssä. Ja olen suruissani siitä". Eli en tiedä oliko tuo syytös minua kohtaan siitä, että valitan hänen työkiirteistään, vai mitä? Oliko tuo pyyntö minulle, pitää yhteyttä kuitenkin tiiviisti hänen työkiireistään huolimatta?


      • kornaro
        Miss Julia kirjoitti:

        No olin puhunut miehelleni siitä, miten minusta tuntuu että olemme ajautumassa erilllemme, koska hänellä ei enää työkiireiden takia tunnu olevan aikaa kommunikoida minun kanssani. No miehen vastaus oli tähän että "Niin me näytämme ajautuvan erillemme, mitä kiireisempi olen työssä. Ja olen suruissani siitä". Eli en tiedä oliko tuo syytös minua kohtaan siitä, että valitan hänen työkiirteistään, vai mitä? Oliko tuo pyyntö minulle, pitää yhteyttä kuitenkin tiiviisti hänen työkiireistään huolimatta?

        miks ees kelaat muuta?


      • Tyttis79
        ihan miehestä kirjoitti:

        Itse ainakin pidän, että suhteesa ei ole mitään turhaa "pelailua". Ihan kivaa jos nainen vähän piirittää.

        pelailusta, ja samaan hengenvetoon sanot että on kivaa kun nainen vähä piirittää. Voi kiesus.

        Tulee mieleen, et saa olla sit koko aika piirittämässä, jos heti alkuun näyttää sellaista olevan. Ja kuka sitä jaksaa.


      • Miss Julia
        kornaro kirjoitti:

        miks ees kelaat muuta?

        tai sitten hän vain näkee meidän ajautuvan erillemme, mutta ei halua tehdä mitään asialle, eikä kai enää kiinnnosta? Semoinen olo minull etuosta vaan tuli..


      • Tyttis79
        Miss Julia kirjoitti:

        No olin puhunut miehelleni siitä, miten minusta tuntuu että olemme ajautumassa erilllemme, koska hänellä ei enää työkiireiden takia tunnu olevan aikaa kommunikoida minun kanssani. No miehen vastaus oli tähän että "Niin me näytämme ajautuvan erillemme, mitä kiireisempi olen työssä. Ja olen suruissani siitä". Eli en tiedä oliko tuo syytös minua kohtaan siitä, että valitan hänen työkiirteistään, vai mitä? Oliko tuo pyyntö minulle, pitää yhteyttä kuitenkin tiiviisti hänen työkiireistään huolimatta?

        Luulisin, et pahoittelu siitä ettei se toimi niin kuin haluaisit. Tai sit voi olla pientä piikkiä siitä, että niipä näyttää eriytymistä olla tulossa. Tiedä häntä. Jää kuulostelemaan tilannetta ja päästä välillä jotain vähä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.


      • Miss Julia
        kornaro kirjoitti:

        miks ees kelaat muuta?

        Toisaalta neuvotaan että pitää itse vähentää yhteydenottoja mieheen, jotta hänen kiinnostus heräisi, mutta tuo vastaus antaisi taas ymmärtää päinvastaista... ????


      • Miss Julia kirjoitti:

        Toisaalta neuvotaan että pitää itse vähentää yhteydenottoja mieheen, jotta hänen kiinnostus heräisi, mutta tuo vastaus antaisi taas ymmärtää päinvastaista... ????

        ihan eri tilanne. Miehellä kiireitä mutta myös kiinnostusta. Pidä sopivan usein yhteyttä, mies arvostaa ja varmasti saat huomiota kun aikaa löytyy. Pessimistien mainitsemissa tapauksissahan se on loppujen lopuks yhdentekevää mut jos todella oot kiinnostunu niin pidä yhteyttä ja toivo parasta, mitä voit hävitä?

        Hetkinen, mikä helkutin tri Ruth mä muka oon? =)


      • Miss Julia
        kornaro kirjoitti:

        ihan eri tilanne. Miehellä kiireitä mutta myös kiinnostusta. Pidä sopivan usein yhteyttä, mies arvostaa ja varmasti saat huomiota kun aikaa löytyy. Pessimistien mainitsemissa tapauksissahan se on loppujen lopuks yhdentekevää mut jos todella oot kiinnostunu niin pidä yhteyttä ja toivo parasta, mitä voit hävitä?

        Hetkinen, mikä helkutin tri Ruth mä muka oon? =)

        Mikä on "sopivan usein". Ennen miehelle tuntui olevan sopivan usein se, että lähetellään jopa 20 viestiä päivässä, että toivotetaan hyvät yöt ja hyvät aamut. Nyt tuntuu että jos minä en ota yhteyttä, ei hän edes muista olemassaoloani...

        Tulee tunne että toinen työntää minua pois, mutta samalla odottaako hän kuitenkin että pidän yhteyttä!!! Olen ihan sekaisin. :(


    • milton

      biologian kirja. Eiköhän sieltä löydy vastaus tuohon sun ongelmaan.

      Kuvio toistuu sen takia, että tarvittava on jo saatu. On typerää edes kuvitella, että syy voisi olla joku muu.

    • mitä...

      tilaa...

    • Mies.

      vaiheessa kun tapaat Miehen, tulet myös huomaamaan, että ei kaikki ole mitään kuminauhoja.

      Että mitä tehdä? No eipä tuohon voi muuta sanoa, kuin jos kaikki miehesi ovat olleet kuminauhoja, niin voisit vaikka odotella rauhassa, että törmäät Mieheen. Mikä pakko se on seurustella, jos siitä ei tahdo tulla muuta kuin mieliharmia. Tavan vuoksi seurustelu on heikkoutta.

      Miehen tunnistat siitä, että niiden tunne-elämän aallot ovat loivia ja pitkiä kaareltaan, jopa ennakoitavissa, eikä mitään vuorokausiheilahteluja möytäileviä meripoijuja.

      • Miss Julia

        "Miehen tunnistat siitä, että niiden tunne-elämän aallot ovat loivia ja pitkiä kaareltaan, jopa ennakoitavissa, eikä mitään vuorokausiheilahteluja möytäileviä meripoijuja."

        No kukaan ei tietääkseni ole puhunutkaan vuorokausiheilahteluista...? Myönnät sen, että miehet ovat "ailahtelevaisia". En ole semmoista miestä tavannut koskaan kuka ei aina silloin tällöin "vetäystyisi". Jos kerran pari kertaa puolessa vuodessa vetäytyy, niin tuskin on kyse mistään vuorokausi heilahtelusta.

        Olipa heilahtelu mitä tahansa, herkälle naiselle, kuten allekirjoittanut , se tuntuu aia yhtä pahalta. Mieltä nakertaa aina tunne että entäs jos se on nyt tässä... onko tämä lopun alkua?


      • Mies.
        Miss Julia kirjoitti:

        "Miehen tunnistat siitä, että niiden tunne-elämän aallot ovat loivia ja pitkiä kaareltaan, jopa ennakoitavissa, eikä mitään vuorokausiheilahteluja möytäileviä meripoijuja."

        No kukaan ei tietääkseni ole puhunutkaan vuorokausiheilahteluista...? Myönnät sen, että miehet ovat "ailahtelevaisia". En ole semmoista miestä tavannut koskaan kuka ei aina silloin tällöin "vetäystyisi". Jos kerran pari kertaa puolessa vuodessa vetäytyy, niin tuskin on kyse mistään vuorokausi heilahtelusta.

        Olipa heilahtelu mitä tahansa, herkälle naiselle, kuten allekirjoittanut , se tuntuu aia yhtä pahalta. Mieltä nakertaa aina tunne että entäs jos se on nyt tässä... onko tämä lopun alkua?

        auta kuin hyväksyä, että miehet vetäytyy toisinaan sinne luolaansa ja palaavat, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Vastaavasti sinä itse naisena elät omaa aallokkoa nousten ja laskien siinä ja meidän miesten tulee ymmärtää ja hyväksyä se, että se kuuluu osana naiseen.


      • Miss Julia
        Mies. kirjoitti:

        auta kuin hyväksyä, että miehet vetäytyy toisinaan sinne luolaansa ja palaavat, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Vastaavasti sinä itse naisena elät omaa aallokkoa nousten ja laskien siinä ja meidän miesten tulee ymmärtää ja hyväksyä se, että se kuuluu osana naiseen.

        Hyväksytään sitten, mutta mitä tehdä kun mies vetäytyy? Vetäytyä itsekin odottelemaan että josko se sieltä luolasta tulisi? Ei jaksa aina olla antamassa, kun mitään ei saa takaisin...


      • Mies.
        Miss Julia kirjoitti:

        Hyväksytään sitten, mutta mitä tehdä kun mies vetäytyy? Vetäytyä itsekin odottelemaan että josko se sieltä luolasta tulisi? Ei jaksa aina olla antamassa, kun mitään ei saa takaisin...

        annat miehen mennä luolaansa, etkä edes yritä seurata sitä sinne :D

        Tiedän sen kokemuksesta, että jos seuraa, niin sitä kömpii koko ajan syvemmälle, jotta saa hetken tutkia oman pään sisältöä.

        Silloin kun mies vetäytyy, niin suhtaudut ja ajattelet vain "kas se menee, menkööt"

        Sitten sun tarvii tietää myös se, että kun mies tulee sieltä luolastaan, niin se on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, vaikka sinä olet vähän loukkaantunut. Älä ainakaan ala syyllistämään miestä sillä hetkellä, sillä silloin se vetäytyy uudestaan.

        Koita niellä oma loukkaantuminen hetkeksi ja ota asia puheeksi pikkusen toisena ajankohtana, miten koet miehen vetäytymisen, tai pyydä miestä varoittamaan etukäteen, että nyt on sellainen vetäytyminen menossa.


      • Miss Julia
        Mies. kirjoitti:

        annat miehen mennä luolaansa, etkä edes yritä seurata sitä sinne :D

        Tiedän sen kokemuksesta, että jos seuraa, niin sitä kömpii koko ajan syvemmälle, jotta saa hetken tutkia oman pään sisältöä.

        Silloin kun mies vetäytyy, niin suhtaudut ja ajattelet vain "kas se menee, menkööt"

        Sitten sun tarvii tietää myös se, että kun mies tulee sieltä luolastaan, niin se on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, vaikka sinä olet vähän loukkaantunut. Älä ainakaan ala syyllistämään miestä sillä hetkellä, sillä silloin se vetäytyy uudestaan.

        Koita niellä oma loukkaantuminen hetkeksi ja ota asia puheeksi pikkusen toisena ajankohtana, miten koet miehen vetäytymisen, tai pyydä miestä varoittamaan etukäteen, että nyt on sellainen vetäytyminen menossa.

        Kuinka kauaa sitä pitäisi sitten odottaa? 2 päivää viikko, 2 viikkoa???


    • tollanen

      ...jatkuva tekstailu ja toisessa roikkuminen on ihan epätoivoisten luusereiden hommaa. Itse olen niin kyllästynyt naisiin, jotka eivät voi olla hetkeäkään erossa ihastuksestaan, vaan koko ajan täytyy olla joko kainalossa tai sitten puhelimessa. Pari tällaista takertujaa on omalle kohdalle sattunut ja aina on vituttanut yhtä paljon. Nyt sentään on kiikarissa nainen, joka ei ole kerjäämässä huomiota joka helvetin sekunti. Minä haluan itsenäisen ja vahvan kumppanin, joka elää ylpeästi ja tyylikkäästi omaa elämäänsä. Kaikki omistushaluiset ja läheisriippuvaiset psykopaatit kierrän kaukaa.

      • Miss Julia

        No mutta miehille se "omistuksenhaluisuus" tuntuu kuitenkin olevan ihan oikeutettua. Eli tässä taas tullaan tähän vanhaan tuttuun "mies saa soittaa mutta nainen ei"... ???

        Mies saa lähetellä viestejä kuin mielipuoli, kun taas naisen påitää olla tyyni kuin viilipytty. Sitten kun roolit kääntyy, ja nainen rakastuu, niin miehestä tulee kylmä ja etäinen...? Kaikki menee hyvin niin kauan, kuin nainen antaa olettaa, että ei ole varma tunteistaan vielä. Sitten kun nainen myöntää rakastuneensa, niin miehen libido laskee????


      • tapauksessa
        Miss Julia kirjoitti:

        No mutta miehille se "omistuksenhaluisuus" tuntuu kuitenkin olevan ihan oikeutettua. Eli tässä taas tullaan tähän vanhaan tuttuun "mies saa soittaa mutta nainen ei"... ???

        Mies saa lähetellä viestejä kuin mielipuoli, kun taas naisen påitää olla tyyni kuin viilipytty. Sitten kun roolit kääntyy, ja nainen rakastuu, niin miehestä tulee kylmä ja etäinen...? Kaikki menee hyvin niin kauan, kuin nainen antaa olettaa, että ei ole varma tunteistaan vielä. Sitten kun nainen myöntää rakastuneensa, niin miehen libido laskee????

        se mies on aluksi "roikkunut" naisessa, joten toi yksi miehen kommentti oli ihan ihmeellinen tähän ketjuun, hän syyllisti naisen ei miestä, vaikka mies on käyttäynyt "ahdistavasti".

        Ihmeellistä toi miesten logiikka, miehet saa tehdä mitä vaan ja aina se nainen on syypää, naisella on "se aika kuukaudesta", on ailahtelevainen ja vaikka mitä,mutta eihän miehessä ole mitään vikaa...


      • tiedä...
        Miss Julia kirjoitti:

        No mutta miehille se "omistuksenhaluisuus" tuntuu kuitenkin olevan ihan oikeutettua. Eli tässä taas tullaan tähän vanhaan tuttuun "mies saa soittaa mutta nainen ei"... ???

        Mies saa lähetellä viestejä kuin mielipuoli, kun taas naisen påitää olla tyyni kuin viilipytty. Sitten kun roolit kääntyy, ja nainen rakastuu, niin miehestä tulee kylmä ja etäinen...? Kaikki menee hyvin niin kauan, kuin nainen antaa olettaa, että ei ole varma tunteistaan vielä. Sitten kun nainen myöntää rakastuneensa, niin miehen libido laskee????

        ...millaisiin reppanoihin olet elämäsi aikana törmännyt. En voi tietty puhua kuin omasta puolestani, mutta itse en miehenä koskaan pommita ja piiritä naista, vaikka olisinkin häneen ihastunut. Itse en halua omistaa ketään.

        Otetaan nyt esimerkiksi tämä tämänhetkinen ihastukseni. En ole varmaan koskaan ollut näin lätkässä keneenkään, mutta en minä silti lähettele hänelle "hyvää huomenta, kultaseni"-tekstareita enkä juokse parvekkeen alla lurittelemassa serenadeja. Hänellä on oma elämänsä ja minulla on omani. Asumme 50 kilsan päässä toisistamme ja meille molemmille riittää ihan hyvin se kun saamme olla yhdessä viikonloppuisin. Keskellä viikkoa voi sitten vaikka kerran soitella ja jutella kuulumisia ja jos joku hauska juttu tulee mieleen niin voi lähettää tekstarin. Ei ole mitään tarvetta kytätä toisen jokaista liikettä ja tehdä satojen eurojen puhelinlaskuja kun on niin epätoivoinen ettei voi olla minuuttiakaan ilman sitä toista ihmistä. Yhdessä ei tarvitse olla jokaikinen päivä eikä yhteyttä tarvitse pitää jokaikinen päivä! Mieluummin sitten panostaa niihin hetkiin kun vihdoin ollaan yhdessä.

        Se on niin säälittävää kun monet hakevat siitä toisesta ihmisestä jotain sisältöä omaan onttoon elämäänsä. Jos tykkää jostakin ihmisestä niin hänet toki voi ottaa osaksi omaa elämäänsä mutta ei kenestäkään kannata tehdä mitään elämän keskipistettä, koska se on vaan surullista ja epätoivoista ja se on varma tapa tappaa mielenkiinto koko suhteesta.


      • Mussa saa ja pitääkin roikkuu. Muuten mökötän. Eikä mun nainen ainakaan hellyyden puutteeseen kuole =P Nii hei just siks sen pitääkin roikkuu ettei niin kävis =) *pus*


    • miehestä,

      ...joka on alusta asti rehellinen ja ottaa yhteyttä n. kaksi-kolme kertaa viikossa?

      Ei siis minkäänlaista jallittamista tai piirittämistä alussa, vaan sama tasaisen vakaa yhteyden pidon taso jatkuu alusta.

      Luulenpa, ettet taitaisi ihastua ja alkaa siihen seurustelusuhteeseen ollenkaan, jollei mies alussa ole aktiivinen yhteydenpidossaan tai vähintäänkin esitä sellaista.

      Naiset on niin hömppäväkeä, että kyllä ne vaatii tuollaisia turhanpäiväisiä soidinmenoja.

      Olen siis mies ja puhun omista kokemuksistani. Tällainen tasaisen varma kaveri harvoin saa naisia hullaantumaan, kun mitään teatteria ei viitsi esittää ja se todellinen ihastuminenkin on sellaista tasaisempaa sorttia. Edellisen viritelmän nainenkin oikein korosti minulle sitä, kuinka itsenäistä ja kiireistä elämää hän viettää. Ja että todennäköisesti minä pettyisin, kun hän ei aina ja joka hetki ehtisi tai jaksaisi innostua yhteisestä ajasta. Hänen perusolettamansa siis oli, että minä pommittaisin jatkuvalla syötöllä ja olisin hänen seurastaan jotenkin riippuvainen, kun hän taas olisi toisenlainen. No se todellisuus oli sitten jotain ihan muuta. Minä kyllä sanoin sen jo silloin kun keskusteltiin, että turha huolestua minun puolestani, ollaan molemmat sitten samanlaisia. Vietetään itsenäistä elämää, eikä olla takertuvaa sorttia.

      Mutta niin kuin jo sanoin, aika osoitti, että nainen vain puhui. Todellisuudessa hän olisikin odottanut jatkuvaa soittelua ja jallittamista sekä olisi halunnut että minä olisin riippuvainen hänestä. Tuohon kun en lähtenyt, vaan olin oma itseni, niin nainen häpyi kuvioista. No tuskin paljon menetettiin.

      Kyllä se on teidän naisten kanssa niin vaikeaa.

      • miss Julia

        JOka suhde on erilainen. Kyllähän nuo aina on hyvin innokkaita olleet aluksi, en ole kertoja laskenut mutta päivittäin yhteydessä on yleensä oltu... Sitten se vähenee ja vähenee ja vähenee... :( Sitten sitä huomaa että ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Parempi minusta että on tasaisen kiinnostunut, ja varsinkin että toisen sanaan voi luottaa. Jos on luvannut soittaa niin sitten on pidettävä lupaus vaikka mikä olisi! Oma mieheni ei ole vielä siinä tuottanut pettymystä, mutta ajan kysymys sekin. Tänään en ole vielä ottanut yhteyttä mieheen, kun neuvottiin olemaan ottamatta, mutta eipä ole miehestäkään mitään kuulunut.. :(


      • Tyttis79
        miss Julia kirjoitti:

        JOka suhde on erilainen. Kyllähän nuo aina on hyvin innokkaita olleet aluksi, en ole kertoja laskenut mutta päivittäin yhteydessä on yleensä oltu... Sitten se vähenee ja vähenee ja vähenee... :( Sitten sitä huomaa että ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Parempi minusta että on tasaisen kiinnostunut, ja varsinkin että toisen sanaan voi luottaa. Jos on luvannut soittaa niin sitten on pidettävä lupaus vaikka mikä olisi! Oma mieheni ei ole vielä siinä tuottanut pettymystä, mutta ajan kysymys sekin. Tänään en ole vielä ottanut yhteyttä mieheen, kun neuvottiin olemaan ottamatta, mutta eipä ole miehestäkään mitään kuulunut.. :(

        Ootko sä lähtenyt tietoisesti "häviämään" ton teidän jutussa?? Et oot jo jotenki päättäny et tää homma oli sitte tässä, jos meille tapahtuu X...ja kyllähän se X tapahtuu.

        "Jos on luvannut soittaa niin sitten on pidettävä lupaus vaikka mikä olisi! Oma mieheni ei ole vielä siinä tuottanut pettymystä, mutta ajan kysymys sekin. Tänään en ole vielä ottanut yhteyttä mieheen, kun neuvottiin olemaan ottamatta, mutta eipä ole miehestäkään mitään kuulunut.. :( "

        Et voi olettaa että toinen jaksaa pidellä yhteyksiä joka päivä pitkää aikaa putkeen. Sen sun häiskän luontainen rytmi voi olla vaikka 3 puhelua päivässä tai viestittely joka toinen päivä. Pitää sun antaa sen sun miehen tehdä omat viestittelynsä ja soittelunsa omalla tavallaan...silleen miten hän haluaa naisensa kanssa toimia ylipäänsä. Keskustelkaa vaikka et kuinka paljon te kummatkin haluaisitte pitää yhteyksiä toisiinne...ja tehdää molempien mielipiteiden pohjalta joku kompromissirarkaisu, sopikaa teille sopiva käytäntö.


      • Miss Julia
        Tyttis79 kirjoitti:

        Ootko sä lähtenyt tietoisesti "häviämään" ton teidän jutussa?? Et oot jo jotenki päättäny et tää homma oli sitte tässä, jos meille tapahtuu X...ja kyllähän se X tapahtuu.

        "Jos on luvannut soittaa niin sitten on pidettävä lupaus vaikka mikä olisi! Oma mieheni ei ole vielä siinä tuottanut pettymystä, mutta ajan kysymys sekin. Tänään en ole vielä ottanut yhteyttä mieheen, kun neuvottiin olemaan ottamatta, mutta eipä ole miehestäkään mitään kuulunut.. :( "

        Et voi olettaa että toinen jaksaa pidellä yhteyksiä joka päivä pitkää aikaa putkeen. Sen sun häiskän luontainen rytmi voi olla vaikka 3 puhelua päivässä tai viestittely joka toinen päivä. Pitää sun antaa sen sun miehen tehdä omat viestittelynsä ja soittelunsa omalla tavallaan...silleen miten hän haluaa naisensa kanssa toimia ylipäänsä. Keskustelkaa vaikka et kuinka paljon te kummatkin haluaisitte pitää yhteyksiä toisiinne...ja tehdää molempien mielipiteiden pohjalta joku kompromissirarkaisu, sopikaa teille sopiva käytäntö.

        No itseasiassa, mitä tapahtui eilen, oli että en siis ottanut mieheen yhteyttä, ja lähettihän se sitten itse viestiä illalla. En halua mitään pelejä pelata, joten vastasin viestiin ihan kuin ei mitään, "pirteänä" tosin parin tunnin viiveellä, (mitä en yleensä tekisi). No sitten mies sanoi että oli yrittänyt soittaakinm ja sanoi vaikka mitä kuinka ikävöi minua jne... hih!

        Muuten kun rupesin katsomaan vanhoja viestejämme, tajusin, että olin pommittanut huomaamattani miestä viesteillä viime viikolla... :) JOten nyt aioin rauhoittua, ja palata takaisin siihen, mitä olin suhteen alussa eli ottaa coolisti, ja näyttää miehelle että on minulla oma elämäkin... :)

        Joskus sitä vain ei näe metsää puilta, kun on liian lähellä tilannetta. Eli kiitos vielä kaikille ajatuksista ja neuvoista! :) Kyllä se tästä lähtee!


      • Miss Julia
        Miss Julia kirjoitti:

        No itseasiassa, mitä tapahtui eilen, oli että en siis ottanut mieheen yhteyttä, ja lähettihän se sitten itse viestiä illalla. En halua mitään pelejä pelata, joten vastasin viestiin ihan kuin ei mitään, "pirteänä" tosin parin tunnin viiveellä, (mitä en yleensä tekisi). No sitten mies sanoi että oli yrittänyt soittaakinm ja sanoi vaikka mitä kuinka ikävöi minua jne... hih!

        Muuten kun rupesin katsomaan vanhoja viestejämme, tajusin, että olin pommittanut huomaamattani miestä viesteillä viime viikolla... :) JOten nyt aioin rauhoittua, ja palata takaisin siihen, mitä olin suhteen alussa eli ottaa coolisti, ja näyttää miehelle että on minulla oma elämäkin... :)

        Joskus sitä vain ei näe metsää puilta, kun on liian lähellä tilannetta. Eli kiitos vielä kaikille ajatuksista ja neuvoista! :) Kyllä se tästä lähtee!

        Eilen mies lupasi soittaa minulle tänään. Lähetin sille aamulla hyvää huomenta viestin, ja ei ole vastannut siihen. Ei ole myöskään soittanut vaikka lupasi, ja näin että hän oli "online" tunnin tänään, mutta ei voinut yhtä sähkäriä lähettää... :( Tässä se sitten on, en jaksa enää, tuommoista pelleilyä, niin kuin joku sanoi, jos mies olisi kiinnostunut, se ottaisi yhteyttä... ilmeisesti ei ole enää kiinnostunut kun ei voi vaivautua...Saa kai tässä alkaa unohtamaan koko tyypin...


    • CC.

      Koska se uhri ollaan saatu metsästettyä. Siinä samassa se metsästysviettikin loppuu. Ei ole enää mitään metsästettävää. Kaipa susta on nyt sitten tullut itsestäänselvyys ja vakio huonekalu.

    • Mangusti.

      eivät arvosta sellaisia asioita kuin tunteiden jakamista avoimesti, läheisemmäksi kasvamista ja yhteyden ylläpitämistä, huomenta rakas-tekstareiden lähettämisiä jne. Eivät ainakaan yhtä paljon kuin suurin osa naisista.

      Se, mitä nuo miehet arvostavat, on melkein päinvastaista. Elä sen kanssa vaan tai vaihda tunteikkaampaan mieheen.

      Olet jo miehen tyttöystävä, joten hän ei näe tarvetta enää metsästää sinua. Suhteen alkuvaihe on tietynlaista juhlaa ja seurusteluvaiheessa ollaan jo arjen puolella.

      En mä sano, että sun pitäis tyytyä tuohon tilanteeseen. Opettele kommunikoimaan miehelle siten, ettet ole vaatimassa itsellesi niitä asioita, mitä hän ei mielestäsi sinulle anna. Mieti, miten saisit niitä häneltä ilman ärsyyntymistä ja vaatimuksia tai pelien pelaamisia.

    • MMies

      Mitenhän ihmiset ennen vanhaan hoitivat seurustelukuviot ilman jatkuvaa kännykän räpläämistä ja turhanpäiväistä lepertelyä?

      • Yks helvetinkone

        koko kännykkä.

        Kaikki muutkin asiat saatiin aina hoidettua, ja stressitasot olivat siedettävempiä.


      • Miss Julia

        Ja sähköposteista puhumattakaan...

        Muistan itse kyllä vielä ajan, kun kirjoiteltiin kirjeitä... Niitä kai on odoteltu useampiakin viikkoja ilman huolta häivää... huh! :)


    • nainen79_

      Vietettiin aikaa yhdessä ja kulettiin yhdessä

    • Fdslkfdjdlkjfsfds

      Koska jos mies käyttäytyy kuin rationaalinen olento hän ei saa naisseuraa. Kuten itsekin totesit, sinua pitää lämmitellä. Tämä lämmittely on yksipuolista toimintaa jossa mies ei saa lainkaan huomiota itselleen. Tämä on lainaa jota annetaan naiselle ja nainen saa luvan maksaa lainan takaisin vastavuoroisella huomiolla kun sen aika tulee.

      Kun mies on vetänyt itsensä piippuun naista lämmitelläkseen iskee ratinalismi; nainen on vaivan arvoinen jos hän on valmis samaan kohteluun kuin mitä itse sai. Tällöin mies alkaa vältellä naista ja odottaa naisen ottavan vastuun suhteen jatkorakentamisesta; mies on tässä vaiheessa vakavassa huomiovajeessa ja takki tyhjänä. Jos nyt nainen jää prinsessoimaan ja odottamaan että hän saa "samaa huomiota" kuin aluksi, ilman todellisia ansioita - niin se jättää naisesta kylmän ja yksipuolisen kuvan (miehen on uhrauduttava naiselle ilman mitään vastavuoroisuutta). Jos näin tapahtuu miehen rationalismi sanoo miehelle että tämä nainen ei ole vaivan arvoinen, sitten mies palaa omaan elämäänsä ja katsoo josko seuraava nainen olisi parempi.

      Jos hyvän miehen hyvästä lämmittelystä ei synny jatkoa on vika naisessa ja hänen käyttäytymisessään ja tuon naisen kohtuuttomissa odotuksissa ja vastuunvälttelystä. Jos mies sai naisen huomion ja kiinnostuksen silloin mies on tehnyt oman osansa selvästi juuri niinkuin pitikin. Jos nainen asettuu passiiviseen palveltavaan prinsessarooliin ei hänestä ole hyväksi kumppaniksi tai edes pitkän päälle seksileluksi koska naiseen tuhlattava energia ei koskaan palaa tuhlaajalle kohtuullisena hyötynä.

      • fopfk

        Aika mielenkiintoisesti muotoiltu, näinhän se varmaan on erityisesti suhteen alkuvaiheessa tai suhdetta käynnistäessä.


    • Anonyymi

      Tunteet vaihtelee. Normaalia. Jos nainen on liian innokas. Sekin saattaa vetäytyy

    • Anonyymi

      Ihan vaikka siksi et olet loukannut häntä tai et ole priorisoinut häntä tarpeeksi. Ei kukaan mies jaksa jatkuvia viimehetken muutoksia vaikka olis kuinka yh-äiti. Uusperheissä kumppani tulis olla prio 1 ja lapset tulee siinä mukana.

    • Anonyymi

      Miksi oletat että mies jaksaa metsästää sinua ikuisesti? Metsästäminen ei ole hauskaa, se on raskasta, yksipuolista ja turhauttavaa eikä se anna miehelle mitään arvoa.

      Miehet väsyvät siinä kohtaa kun tajuat että sinä olet pohjaton kaivo miehen antamalle ajalle ja energialle. He kysyvät onko heillä arvoa sinulle ja erkaantuvat koska haluavat että kun he ovat tehneet aloitteen heitä kohtaa edes jollain tasolla vastaava panostus välittämisessä ja kohtaamisen luomisessa, että he kokisivat olevansa arvokkaita.

      Jos et pysty antamaan tätä arvoa miehelle kun hän on ensin tehnyt omansa ja on nyt vähillä virroilla niin hyödytönhän sinä olet. Loputon suo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe