Kun laulun sanat ovat hukassa

22

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reino

En availe keskustelupalstojen linkkejä.

• Voin sanoa että löysin kysymäni ja siitä onnellisena ajattelin, että joku toinenkin voisi löytää etsimänsä.

• puskasta puskaan

Ei varmaankaan yksinomaan
        sinulta kysynyt mitään,
        eikä pyytänyt sinua
        linkkejä avaamaan.
        Mutta meitä on paljon toisia,
        jotka emme ole loisia,
        hyvä on kun joku viitsii,
        meille linkin
        siihen liittää
        siitä saamme kiittää.

• mutta mutta

sunun nikkisi kyllä herättää epämiellyttäviä tuntemuksia - mautonta!

• Ihmet-Ellen

pahennusta herättävää siinä on?

Tuoksuvatukka on yleinen koristepensas maassamme, ja ainakin minä olen ikäni lyhentänyt vatukan vatuksi?

• sintti1943

Arvostelin juuri "nikin" vuoki ko. kirjoittajaa, lukematta hänen ajatuksiaan/kirjoituksiaan. Oli pahapäivä itsellä ja sitten tänne viellä kirjoittelee joku "vattu"!!!

Eihän se osoita, kuin omaa tunne-elämän suppeutta ja likaista mielikuvitusta, jos siitä muuta tulee mieleen ja mitäs pahaa siinäkään on, jos nuo mielikuvansa luo luomaansa sanaan.
        Uskoisin, että useimmat mieshenkilöt pitävät sitä elämän tärkeimpänä asiana.
        Ja nykynuoriso. Mistäs he puhuvat??? Joka toinen sana, kun eivät viellä ymmärrä mikä elämän lähde se on. Sen kautta meistä useimmat ovat maailmaan tulleet, jos ei ole keisarileikkauksella syntyneet ja sen kautta me kaikki olemme ainakin sinne siinneet.

Voi meitä vanhanaikaisia moralisoijia. Kuinkahan moni meistäkin, ainakin naisista, on saanut kärsiä tunnontuskia, jos ei ole impenä naitu ja uskollisena pysynyt lopun elämänsä.

Onneksi itse olen saanut kokea myös tämän intohimoisen rakkauden, joka on tunnetta ja senlisäksi tätä ko. elimen käyttöä.

• Hajusieppo

joku toinenkin sai samanlaisia tuntemuksia, ei voi mitään.

• heipparallallaa
        sintti1943 kirjoitti:

Arvostelin juuri "nikin" vuoki ko. kirjoittajaa, lukematta hänen ajatuksiaan/kirjoituksiaan. Oli pahapäivä itsellä ja sitten tänne viellä kirjoittelee joku "vattu"!!!

Eihän se osoita, kuin omaa tunne-elämän suppeutta ja likaista mielikuvitusta, jos siitä muuta tulee mieleen ja mitäs pahaa siinäkään on, jos nuo mielikuvansa luo luomaansa sanaan.
        Uskoisin, että useimmat mieshenkilöt pitävät sitä elämän tärkeimpänä asiana.
        Ja nykynuoriso. Mistäs he puhuvat??? Joka toinen sana, kun eivät viellä ymmärrä mikä elämän lähde se on. Sen kautta meistä useimmat ovat maailmaan tulleet, jos ei ole keisarileikkauksella syntyneet ja sen kautta me kaikki olemme ainakin sinne siinneet.

Voi meitä vanhanaikaisia moralisoijia. Kuinkahan moni meistäkin, ainakin naisista, on saanut kärsiä tunnontuskia, jos ei ole impenä naitu ja uskollisena pysynyt lopun elämänsä.

Onneksi itse olen saanut kokea myös tämän intohimoisen rakkauden, joka on tunnetta ja senlisäksi tätä ko. elimen käyttöä.

Tiukkapipo nutturatäti sanoi keittiötä maalaavalle remonttimiehelle kiivaasti:
        "Tuollaisia hävittömiä lauluja et täällä laulele!"
        Johon remonttimies ihmeissään:
        "Minähän vain viheltelin!"

• mietittäväksi
        heipparallallaa kirjoitti:

Tiukkapipo nutturatäti sanoi keittiötä maalaavalle remonttimiehelle kiivaasti:
        "Tuollaisia hävittömiä lauluja et täällä laulele!"
        Johon remonttimies ihmeissään:
        "Minähän vain viheltelin!"

Henkevyydessä on aina totuus mukana; letkauttelu on pelkkiä sanallisia voimisteluliikkeitä.
        - Dorothy Paker.

Terveisin; Tuoksuvattu / Kipa

• henki haisee jollakin
        mietittäväksi kirjoitti:

Henkevyydessä on aina totuus mukana; letkauttelu on pelkkiä sanallisia voimisteluliikkeitä.
        - Dorothy Paker.

Terveisin; Tuoksuvattu / Kipa

onko se nyt niin henkevää siteerailla toisten lausumia?

• Näkyykö?
        henki haisee jollakin kirjoitti:

onko se nyt niin henkevää siteerailla toisten lausumia?

Katsooko sieltä aina henkevyys, miettikäämme yhdessä onko henkevyyttä sittenkään hänessä joka sieltäkin vastaan kurkistaa.
        Jos miettisimme!

• Sattuuko olemaan
        Hajusieppo kirjoitti:

joku toinenkin sai samanlaisia tuntemuksia, ei voi mitään.

Sinulla, Hajusieppo, kakkanen fantasia?

• on tuo

linkki. Itse olen löytänyt sieltä monet kaipaamani laulunsanat.

Suomenkieliset sanat ovat niin lujassa, englanninkieliset löytyvät useinmiten muualtakin.

• sintti1943

Laulun sanat; Mikki hiiri merihädässä.

Lapsenlapseni haluaa aina kuulla vain tämän; hiiuli hei, huolta nyt ei, merimies tunne ei, ei, ei, ei ??? Silloin häntä pitää keinuttaa peiton päällä ja lopuksi heittää sänkyyn, jonka jälkeen kuuluu välittömästi. VIELLLÄ

Eikä tarvitse sanoa, että kävele kirjastoon, johon on 500 metriä. Hävettää. Otankin nyt spiderin esiin.

• K@isu

• marjapensas

• tuon tyhmän

kommentin takia lähde vanhusten palstalle, kyllä niitä paskiaisia sielläkin riittää.

• tänään Uspenskissa

Kirkalle oli omistettu messu tänään ortodoksisen tavan mukaan, 40 päivää kuoleman jälkeen.
      Varmaan oli katetraali täynnä.
      Messun piti Isä Mitro.

Ortodoksinen uskonto on paljon koristellisempi ja kauniimpi kuin tämä meidän ev.lut.
      Kirkonmiehetkin ovat kansaa paljon lähempänä ja tuttuja.

• Zirkonia

ortodoksiset ulkokultaiset kirkonmenot herättävät kuitenkin harrasta tunnelmaa.

• Yykaakoo

Kiitos Sinulle osoitteesta! Löysin sieltä tämänkin, jota äskettäin kaipailin:

http://lirama.net/song/20606

Jättestuura tak ska du haa! Muuten - sinut muistan selkokielisistä ATK-neuvoistasi tuolla syksyllä.

• Tuoksuvattu. ejk.

Kiva sivusto, kiitän usein ystäviäni näistä sivustojen osoitteista, ja monia musiikkilinkkejä olen saanutkin. Jos tietäisin mitä sinulla jo on, ja mitä minulla olis uutta sinullekin, mutta täällähän aina jossain vastakkainkin satumme.

Musiikkia lähetän ystäville ja he minulle, koska nykyisin saatavilla olevilla ohjelmilla siitäkin on tullut helppoa tiedonsiirtoa.

Kaunista kevättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241