Animal Crossing keskustelu --->

Belle

Heipä hei! :)

Tein tähän uuden keskustelun, Toivottavasti tämä on myös tarpeellinen.

Kysymyksiä, ja mie muut voi niihin vastailla...
Eli siis täällä puhutaan kaikesta ac:hen liittyvistä jutuista!

Mitä hedelmiä siellä sun kaupungissa kasvaa?
Keitä siellä asuu?
Onko sulla museossa kaloja, hyönteisiä, fossiileita...?

Koska te saitte tän pelin?

Pölötetään ja pulistaan tästä pelistä.
Viestitä jo, jos on asiaa :D

Antakaa myös k-koodejanne...   :P

111

8540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsiäispupu-

      Kun mä en yhtään tiedä, että miten niitä viestejä lähetetään toisille kaupungin asukkaille! Aloitin juuri pelin. Auttakaa!

      • Belle

        Paina siitä kirjepaperista, joka sulla on kädessä (write a message) sitten valitset tyypin jolle sen lähetät, kirjoitat viestin, meet town halliin vihreelle luukulle ja sieltä lähetät sen viestin.
        :D toivottavasti oli selkeetä


      • ssssdadaa
        Belle kirjoitti:

        Paina siitä kirjepaperista, joka sulla on kädessä (write a message) sitten valitset tyypin jolle sen lähetät, kirjoitat viestin, meet town halliin vihreelle luukulle ja sieltä lähetät sen viestin.
        :D toivottavasti oli selkeetä

        Sitten jos sulla on joku sun kaveri kaupungissas (tai toisin päin) niin voit sillekki lähettää!


    • ac freak

      Kaupungissa asuu tällä hetkellä: Yuka, Rodeo, Goldie, Fribbot, Bella, Curly, Elmer...
      Kaupungissani on persikoita (aloitushedelmä) appelsiineja, omenoita ja kookoksia.
      En kyllä museoon ole saanunt melkeen mitään. (paitsi kaloja)
      Pian pitäisi tulla kultainen ritsa kun jo yli 10 lahjaa ainakin olen jo alas ampunut.
      Paras peli, mitä oon pelannu ds: ällä! =)

      • ACCC

        Mun kaupungis taas asuu: Alfonso, Bluebear, Chevre, Baabara, Rhonda, Rod, Wolfgang.
        Ja kasvaa vaan omenoita.
        Melkeen täynnä on museo! :)


    • snowmaaaan

      Kuinka monta niitä kalusteita on? mulla on jotakin 7 vasta :)
      Ens vuonna teen lisää lumipalloja! (AAAARGH niin pitkä aika!!!)

    • Aprillyyyy

      Kun mun ilmotustaululle tuli joku semmonen viesti jossa oli jotain tämmöst "flowers blossom" ja jotain puhuttiin april 1st..
      mitä se tarkotti???? Onko jollekki tullu sama?

      • hamtamdogs

        Mulla sama juttu, mutta mulla puhutaan jostain Cherry Blossomista... ^-^' Myös 1.4


      • -----

        se tarkota sitä et ens kuussa puut kai muuttuu vaalenpunaseks tai jotain.. en oo varma mut kuulin joskus et puut muuttuu vaalenpunasiks jossain vaihees.


      • hamtamdogs
        ----- kirjoitti:

        se tarkota sitä et ens kuussa puut kai muuttuu vaalenpunaseks tai jotain.. en oo varma mut kuulin joskus et puut muuttuu vaalenpunasiks jossain vaihees.

        Voihan se ollakkin koska huhtikuussa puut tosiaan muuttuu sellaisiksi punertaviksi.

        Mä tässä pari päivää sitten aloitin AC:n alusta. :)


      • afapfjaohn
        hamtamdogs kirjoitti:

        Voihan se ollakkin koska huhtikuussa puut tosiaan muuttuu sellaisiksi punertaviksi.

        Mä tässä pari päivää sitten aloitin AC:n alusta. :)

        Siistii!!!
        Pitää hillitä itteeni et en aikamatkustais huhtikuuhun! :D


    • Belle

      Nimi: Sara
      kaupunki: Coldsnow
      friendcode: 2277-2589-1879

      Kerro oma koodisi, että voin senkin lisätä! :)
      (kukkientallojien ja kaupungintuhoajien ei tarvi vastata...!)

      • påtaatti

        Mun kaupungissa asustaa tällä hetkellä: Baabara, Filpert, Bud, Elvis, Amelia, Pierce, Kiki ja Victoria.

        Museossa kalat oon melkee kaikki saanu, osan perhosista, mut fossiileita en yhtään...Miten niitä voi saada?

        Voiko puita kaataa?Mun kaupungissa täytyis niitä vähän kaadella...

        Mitä muuten niillä jutuilla mis on valkonen tausta ja sit punanen huutomerkki sisällä, niin mitä niillä tekee?

        Muuten, lauantai iltana kannataa olla museon kahvilas klo:20.00. Sillo siel on K.K! Otin silt eilen biisit: K.K Ska ja Go K.K rider! K.K Ska on ihan paras, kannataa toivoo!=)

        Nii, ja sunnuntai aamuna, noin kello 7-8 on semmonen tyyppi mikä myy kukkii.


      • Belle
        påtaatti kirjoitti:

        Mun kaupungissa asustaa tällä hetkellä: Baabara, Filpert, Bud, Elvis, Amelia, Pierce, Kiki ja Victoria.

        Museossa kalat oon melkee kaikki saanu, osan perhosista, mut fossiileita en yhtään...Miten niitä voi saada?

        Voiko puita kaataa?Mun kaupungissa täytyis niitä vähän kaadella...

        Mitä muuten niillä jutuilla mis on valkonen tausta ja sit punanen huutomerkki sisällä, niin mitä niillä tekee?

        Muuten, lauantai iltana kannataa olla museon kahvilas klo:20.00. Sillo siel on K.K! Otin silt eilen biisit: K.K Ska ja Go K.K rider! K.K Ska on ihan paras, kannataa toivoo!=)

        Nii, ja sunnuntai aamuna, noin kello 7-8 on semmonen tyyppi mikä myy kukkii.

        Fossiileita saa kun kaivat maassa näkyvän kuopan kohdalta (tähden muotoinen)
        Voi kaataa puita kirveellä, isket vaan päin muutaman kerran.
        Kannot saa pois lapiolla.
        Sunnuntaina tulee Joan, ja se on sun kaupungissa klo 6 a.m- 12p.m myymässä turnipseja. :D


      • Friend

        Mistä ton oman näkee?
        Laittaisin tänne mut en tiie mistä sen näkee... :)
        Lisäsin sun sinne mun friend rosteriin vai mikä se nyt onkaan!
        Mut miten se juttu oikein toimii ku en älyy siis voinko mä tulla sinne sun kapeen ja toisinpäin ilman et ollaan ihan metrin päässä toisista tai silleen...?
        Toivottavasti ymmärsit mitä tarkotin...
        Saa muutki kyllä vastata!
        :)


      • Anonyymi

        pääsisinkö käymään sun saarella ihan lentokentän kautta?:)


    • sekoo

      Mun kylän nimi on Wiiland ja siellä on asukkaita:
      -Roscoe (PARAS!!)
      -Lucy
      -Rod (MUUTA!!)
      -Mint (alkuperäisasukas)
      -Rodeo
      -Peanut
      -Marina
      -Wart jr
      100 bellsin hedelmät, kirsikat. (Tai no marjat :D)

      • påtaatti

        Kerron nyt kaaaiken kaupungistani.=)

        Asukkaat:

        Selitys: :(= Naapuri josta en kauheasti pidä
        Selitys: :)=Naapuri josta pidän
        Selitys:


      • asdjkmfac
        påtaatti kirjoitti:

        Kerron nyt kaaaiken kaupungistani.=)

        Asukkaat:

        Selitys: :(= Naapuri josta en kauheasti pidä
        Selitys: :)=Naapuri josta pidän
        Selitys:

        Jos sulla on jo melkeen isoin talo (siihen kestää kerätä)
        ja et oo siinä ajassa saanu lapiota... hm.


      • gkfbmjfgkh
        asdjkmfac kirjoitti:

        Jos sulla on jo melkeen isoin talo (siihen kestää kerätä)
        ja et oo siinä ajassa saanu lapiota... hm.

        Okei problemia on paljon, ja toivon niihin vastauksia siis.
        1.Miten tom nookin näkee yöpuvussa?
        2.Miten pääsee resetin tunneliin?
        3.Onko muita omituisia asioita?
        4.Mitä sateenvarjot auttaa?
        Minusta ne on vaa pelkkiä roskia!


      • ---
        gkfbmjfgkh kirjoitti:

        Okei problemia on paljon, ja toivon niihin vastauksia siis.
        1.Miten tom nookin näkee yöpuvussa?
        2.Miten pääsee resetin tunneliin?
        3.Onko muita omituisia asioita?
        4.Mitä sateenvarjot auttaa?
        Minusta ne on vaa pelkkiä roskia!

        1. ei mitenkään, ainakaan tässä ac : ww -versiossa.. se saattaa olla vain gamecubella jos siinäkään.

        2. ei mitenkään. sama vastaus kuin edellisessä ^

        3. enpä nyt tiedä..

        4. eipä kai mitään, voihan niitä pyöritellä kun painaa a :ta.. :P
        mutta joskus luin että joku oli kokeillut voiko ruskettumista estää, jos pitää sateenvarjoa...


      • påtaatti
        asdjkmfac kirjoitti:

        Jos sulla on jo melkeen isoin talo (siihen kestää kerätä)
        ja et oo siinä ajassa saanu lapiota... hm.

        Sori, mun piti laittaa että melkein PIENIN talo, mutta kun mietin lausetta isoin talo, niin meni vähän sekasin!Joo, sä oot oikeessa, ei mulla vois olla vielä melkein isoita taloa, sinä asdjkmfac. =)


      • ---
        påtaatti kirjoitti:

        Sori, mun piti laittaa että melkein PIENIN talo, mutta kun mietin lausetta isoin talo, niin meni vähän sekasin!Joo, sä oot oikeessa, ei mulla vois olla vielä melkein isoita taloa, sinä asdjkmfac. =)

        miten oot voinu saada kaikki kalat ?
        jos sulla on vasta pienin talo ja ei lapioo ?


      • påtaatti
        --- kirjoitti:

        miten oot voinu saada kaikki kalat ?
        jos sulla on vasta pienin talo ja ei lapioo ?

        Siten että mulla on onki.


      • fasfasfaa

        Bones muutti un kaupunkiin :D Hönö nimi


      • Lee-Lee

        Tyyppi: Satu
        Kaupunki: Lontoo
        Alkuperäis hedelmä: Omena
        Muut hedelmät: Kirsikka, appelsiini, kookos
        Kauppa: Nookington

        Kaverikoodii mul ei oo koska mun tietääkseni siihen Wi-Fi juttuun tarvitaan myös langaton verkkoyhteys ja mul ei sitä oo (eikä kai tuu olemaankaan). Mulla on nyt vaaleenpunasia puita. On ne ihan nättejä, mutta odotan innolla myös sitä aikaa kun on kesä. Sen takii et mulla ei oo sitä Wi-Fi juttuu niin mulla on vaan yks ystävä. Oli kaks mutku alotin (n. 3 kk sitten) uuden pelin niin ei oo enää ku se toinen ystävä (ku tehään vähintään kerran viikossa ystävii). Mul on vaan yks lumiukko tavara, kello. En osaa päättää millaseks mä mun kodin sisustan. Sitte kun oon jonku keksiny niin en saa ees loppuun asti sisustettua kun jo se tyyli ärsyttää. Siis oisko jollakin jotain vinkkejä sisustamiseen? Kiva kun kerroit (en muista nimimerkkiä) että sunnuntaisin käy n. klo 7-8 se kukkien myyjä. En tienny sitä aikasemmin. Mul on kultanen lapio. Kertokaa pliis että miten saa kasvatettua mustan ruusun?
        Heippa! ^^


      • Azurina

        Mullaki on ollu Roscoe ja Wart jr :)


    • Turrnipppp

      Oon antanu red turnipin sille mursulle, sain turbaanin, annoin sen Saharahille, sain red vasen, annoin sen Reddille, sain safen... entäs nyt?

      • påtaatti

        Mikä on turnip,turbaani, red vase ja safe?=)


      • ---
        påtaatti kirjoitti:

        Mikä on turnip,turbaani, red vase ja safe?=)

        tarkotitko sitä, et olet saanut kaikki vuoden mahdolliset kalat vai mitä? sen käsityksen ainakin sain..

        safe annetaan nookille.

        turnip = turnipsi
        turbaani = turbaani (päähine ac :ssä)
        red vase = punainen vaasi (tavara)
        safe = kassakaappi


    • Tsiro

      Voiko naapurit muuttaa takas jos ne on jo yhen keran muuttanu?

      • sdadsafa

        Mäkin oon ihmetelly sitä! :/ Osaako joku vastata?


      • ---
        sdadsafa kirjoitti:

        Mäkin oon ihmetelly sitä! :/ Osaako joku vastata?

        itselläni muutti tossa vähän aikaa sitten Gabi takasin.. :P
        mutta en tiiä tarviiko siihen ehkä wi-fiä, koska jos sul on wifi ni sittenhän se kyläläinen voi muuttaa jonkun toisen kylästä.


    • Naminami

      kysyn siitä ac:stä että onko se oikeasti niin hyvä peli mitä siitä on sanottu??
      ajattelin ostaa synttärilahjaksi :P innoissani olen ^-^ ja sitten ajattelin kysyä vielä (kun tietämätön olen :D) että miten ongen kir veen ja ne muut lapiot ja vastaavat saa?? kiits jo etukäteen ^-^

      • ---

        mielestäni se on ainakin hyvä peli. :)
        oon pelannu jo kohta vuoden..

        niitä työkaluja saa ostettua nookin kaupasta. (mutta vasta sitten kun on tehny ne nookin tehtävät)
        alussa kun on niin pieni kauppa, niin pitää ootella sitte jonkun aikaa, että saa ne kaikki työkalut..


      • påtaatti
        --- kirjoitti:

        mielestäni se on ainakin hyvä peli. :)
        oon pelannu jo kohta vuoden..

        niitä työkaluja saa ostettua nookin kaupasta. (mutta vasta sitten kun on tehny ne nookin tehtävät)
        alussa kun on niin pieni kauppa, niin pitää ootella sitte jonkun aikaa, että saa ne kaikki työkalut..

        Ärr... Mulla Nook ei myy kirvestä vielekään... Tartteisin sitä... Mä sain suoritettua vasta noin kuukausi sitten ne Nookin tehtävät, en aluksi nääs tajunnu niitä vaikka oonki pelannu jo yli vuoden.:D


      • Belle
        påtaatti kirjoitti:

        Ärr... Mulla Nook ei myy kirvestä vielekään... Tartteisin sitä... Mä sain suoritettua vasta noin kuukausi sitten ne Nookin tehtävät, en aluksi nääs tajunnu niitä vaikka oonki pelannu jo yli vuoden.:D

        Yli vuoden ja kuukausi sitten suorittanu ne tehtävät! :O Omg aika turhauttavaa


      • Tsiro
        Belle kirjoitti:

        Yli vuoden ja kuukausi sitten suorittanu ne tehtävät! :O Omg aika turhauttavaa

        Et ole maksanut veroja.Sittren jos jätät ne maksamatta,Nook ei anna sinun ostaa mitään kaupastaan.Mene kaupungintalolle ja puhu Pellylle/Phyllikselle.Valitse "pay mortgage" ja laita sinne rahaa.Kaikki hyvin ja Nook on onellinen.


      • ---
        Tsiro kirjoitti:

        Et ole maksanut veroja.Sittren jos jätät ne maksamatta,Nook ei anna sinun ostaa mitään kaupastaan.Mene kaupungintalolle ja puhu Pellylle/Phyllikselle.Valitse "pay mortgage" ja laita sinne rahaa.Kaikki hyvin ja Nook on onellinen.

        Kun sinne pay mortgageen maksaa, se suurentaa taloa. Sillä ei ole mitään tekemistä nookin kaupan kanssa.


      • påtaatti
        --- kirjoitti:

        Kun sinne pay mortgageen maksaa, se suurentaa taloa. Sillä ei ole mitään tekemistä nookin kaupan kanssa.

        Niin minustakin...


    • Tsiro

      Miten Animal Crossingissa saa kellonajan muuttumaan?Kun kesäaika tuli...Niistä alkupalkeistako?

    • NamiNami

      sain nyt animal crossingin ja olisi kysymys:
      Se missä on ne vartijat ja se portti niin milloin se aukeaa??
      kun eks siellä ole se juna ja metsä jne.?

      • ---

        Kannattaa vaihtaa DS :n kellon aika siinä samalla, eli siis meet sinne ds :n valikkoon ja muutat sielt kelloo ni se muuttuu samalla animalissakin.

        NamiNami, ei siellä mitään junaa ja metsää oo, jos siis puhut DS :n animal crossingista.
        Sielt pääsee vaan toisen kylään, jos sulla on wifi.


      • NamiNami
        --- kirjoitti:

        Kannattaa vaihtaa DS :n kellon aika siinä samalla, eli siis meet sinne ds :n valikkoon ja muutat sielt kelloo ni se muuttuu samalla animalissakin.

        NamiNami, ei siellä mitään junaa ja metsää oo, jos siis puhut DS :n animal crossingista.
        Sielt pääsee vaan toisen kylään, jos sulla on wifi.

        jossai pitäis olla parturi vai onko? niitten porttien takana vai?jos on ni miten ne aukee?


      • Tsiro
        NamiNami kirjoitti:

        jossai pitäis olla parturi vai onko? niitten porttien takana vai?jos on ni miten ne aukee?

        Wi-Fi nii parturi aukee!!!itse metsästän samanlaista esinettä.(Wi-Fi)mutta harkitkaa ennen kuin lähetätte ne kamukoodit!!Mutta miks koko ajan hölistään et se kone pitäis kytkee tietokoneeseen?oon pihalla kuin lumiukko...


      • NamiNami
        Tsiro kirjoitti:

        Wi-Fi nii parturi aukee!!!itse metsästän samanlaista esinettä.(Wi-Fi)mutta harkitkaa ennen kuin lähetätte ne kamukoodit!!Mutta miks koko ajan hölistään et se kone pitäis kytkee tietokoneeseen?oon pihalla kuin lumiukko...

        mäkään en oikeen älyy.eli (1)onko siinä pakko olla langaton netti yhteys? ja (2)eikse parturi muuten tuu? (3)ja mikä se ihmeen metsä ja se joku saari minne pääsee.. niin tuleeko ne kaikki wi-fillä?
        kun siellä ac:n virallisilla sivuilla on se parturi niin mietin että ei siinä sanota mitään Wi-fistä ja sit oon ihan pihalla että (4)miten siitä portista pääsee ulos?! ja (5)miten se wi-fi asennetaan?


      • ---
        NamiNami kirjoitti:

        mäkään en oikeen älyy.eli (1)onko siinä pakko olla langaton netti yhteys? ja (2)eikse parturi muuten tuu? (3)ja mikä se ihmeen metsä ja se joku saari minne pääsee.. niin tuleeko ne kaikki wi-fillä?
        kun siellä ac:n virallisilla sivuilla on se parturi niin mietin että ei siinä sanota mitään Wi-fistä ja sit oon ihan pihalla että (4)miten siitä portista pääsee ulos?! ja (5)miten se wi-fi asennetaan?

        1. ei. jos sulla on langaton netti, niin sillon sun ei tarvii ostaa sitä wifi kapulaa, vaan pääset suoraan wifittämään.. mut jos ei oo langatonta nettii, niin sillon sun pitää ostaa semmonen Nintendo Wi-Fi USB Connector.

        2. ei tuu ilman et joku ei tuu ostamaan sun kaupast jotain.

        3. ei oo mitään metsää ja saaria..

        4. kun pääset wifiin, pääset portista ulos toisen kaupunkiin. tai sit muut voi tulla siitä portista sun kaupunkiin.

        5. se on kyl ihan yksinkertasta, sen mukana tulee kyl ohjeet.


      • påtaatti
        --- kirjoitti:

        1. ei. jos sulla on langaton netti, niin sillon sun ei tarvii ostaa sitä wifi kapulaa, vaan pääset suoraan wifittämään.. mut jos ei oo langatonta nettii, niin sillon sun pitää ostaa semmonen Nintendo Wi-Fi USB Connector.

        2. ei tuu ilman et joku ei tuu ostamaan sun kaupast jotain.

        3. ei oo mitään metsää ja saaria..

        4. kun pääset wifiin, pääset portista ulos toisen kaupunkiin. tai sit muut voi tulla siitä portista sun kaupunkiin.

        5. se on kyl ihan yksinkertasta, sen mukana tulee kyl ohjeet.

        Hei, tarkottaako se langaton netti yhteys sitä että ei tarvii asennella mitään että sen netti yhteys sitten tulee? Jos tarkottaa niin mun ei ainakaan pitäis ostaa sitä wifi kapulaa... Haluisin sen joten mistä täältä netistä sen wifin oikein saa?!

        Muuten, mitä sillä jutulla missä on niinkun semmonen punanen huutomerkki sisällä ja valkone tausta, niin mitä sillä oikein tekee?


      • Tsiro
        påtaatti kirjoitti:

        Hei, tarkottaako se langaton netti yhteys sitä että ei tarvii asennella mitään että sen netti yhteys sitten tulee? Jos tarkottaa niin mun ei ainakaan pitäis ostaa sitä wifi kapulaa... Haluisin sen joten mistä täältä netistä sen wifin oikein saa?!

        Muuten, mitä sillä jutulla missä on niinkun semmonen punanen huutomerkki sisällä ja valkone tausta, niin mitä sillä oikein tekee?

        Pitfall seedistä ei ole mitään hyötyä...Edes Nook ei maksa mitään siitä sinulle.Voit käyttää sitä naapureiden kiusana.Haudata se seedi naapurin eteen,ja naapuri sitten kompastuu siihen.Hauska se kyllä on!!


      • NamiNami
        --- kirjoitti:

        1. ei. jos sulla on langaton netti, niin sillon sun ei tarvii ostaa sitä wifi kapulaa, vaan pääset suoraan wifittämään.. mut jos ei oo langatonta nettii, niin sillon sun pitää ostaa semmonen Nintendo Wi-Fi USB Connector.

        2. ei tuu ilman et joku ei tuu ostamaan sun kaupast jotain.

        3. ei oo mitään metsää ja saaria..

        4. kun pääset wifiin, pääset portista ulos toisen kaupunkiin. tai sit muut voi tulla siitä portista sun kaupunkiin.

        5. se on kyl ihan yksinkertasta, sen mukana tulee kyl ohjeet.

        siis mun kaupasta? miten sellasen voi tehdä?
        ja sit katoin youtubessa jonkun videon että se yks tyyppi meni jollai laivalla saarelle ja siel oli joku egyptiläinen kissa. Ja sit siel on video nimeltä Animal Crossing: Day in the forest ni sit se on jossai ihan oudossa metsässä ja sit siin lopussa se on jossai keskustas mis on joku lähde ja se menee johoki isoon taloon sisälle


      • NamiNami
        NamiNami kirjoitti:

        siis mun kaupasta? miten sellasen voi tehdä?
        ja sit katoin youtubessa jonkun videon että se yks tyyppi meni jollai laivalla saarelle ja siel oli joku egyptiläinen kissa. Ja sit siel on video nimeltä Animal Crossing: Day in the forest ni sit se on jossai ihan oudossa metsässä ja sit siin lopussa se on jossai keskustas mis on joku lähde ja se menee johoki isoon taloon sisälle

        niitä maalauksia jostain? mistä?? o_o oon ihan pihalla (kuten huomaatte ;P)


      • ---
        NamiNami kirjoitti:

        niitä maalauksia jostain? mistä?? o_o oon ihan pihalla (kuten huomaatte ;P)

        tuo video on gamecuben animal crossingista..
        eli siis ei ds :n.

        maalauksia saa reddiltä, joskus myös nookilta.


    • NamiNami

      mulla on vaan niitä alotus puita ;P Nook myy mulle cedar saplingia ja saplingia, onko niissä jotain muita hedelmiä? muita kuin persikoita

      • ---

        cedar saplingin kun istutat, saat kuusen.
        saplingista tulee normaali puu.

        jos haluat hedelmäpuita, sinun pitää istuttaa joku hedelmä maahan. (kaiva kuoppa ja laita hedelmä sinne)

        muita hedelmiä saat, jos sinulla on wifi, tai sitten siinä pelissä sun äitis saattaa lähettää joskus sulle hedelmän.
        ja kyläläisiltä voit kans saada kun lähetät niille kirjeessa vaikkapa sen persikan ja kirjotat esim "I want fruit", niin se kyläläinen saattaa lähettää sulle jonkun muun hedelmän.


      • kmsakdlfnlajn
        --- kirjoitti:

        cedar saplingin kun istutat, saat kuusen.
        saplingista tulee normaali puu.

        jos haluat hedelmäpuita, sinun pitää istuttaa joku hedelmä maahan. (kaiva kuoppa ja laita hedelmä sinne)

        muita hedelmiä saat, jos sinulla on wifi, tai sitten siinä pelissä sun äitis saattaa lähettää joskus sulle hedelmän.
        ja kyläläisiltä voit kans saada kun lähetät niille kirjeessa vaikkapa sen persikan ja kirjotat esim "I want fruit", niin se kyläläinen saattaa lähettää sulle jonkun muun hedelmän.

        Mä oon saanu hedelmäni kamun kaupungista poimimalla:)


      • påtaatti
        kmsakdlfnlajn kirjoitti:

        Mä oon saanu hedelmäni kamun kaupungista poimimalla:)

        Niin, luin tämmösen jutun ac:stä että: "Maaliskuun 31päivä koko kaupunki villiintyy!" Ja pah! Onko toi muka totta? Mulla ei oo vaan tapahtunut mitään!


      • dsfdsads
        påtaatti kirjoitti:

        Niin, luin tämmösen jutun ac:stä että: "Maaliskuun 31päivä koko kaupunki villiintyy!" Ja pah! Onko toi muka totta? Mulla ei oo vaan tapahtunut mitään!

        mut nythän tuli nuo lehdet pinkeiks ehkä se vaan sitä meinas


      • påtaatti
        dsfdsads kirjoitti:

        mut nythän tuli nuo lehdet pinkeiks ehkä se vaan sitä meinas

        Juu niin muuttu pinkeiksi.


    • MIevaan,,,

      Mikä se on? miten se voitetaan? auttakaa joku!

      • ---

        se on kilpailu, jossa pitää istuttaa talonsa ympärille kukkia. kannattaa istuttaa erilaisia kukkia, ja myös jos on niin hybrideja.
        voit myös talloa tai varastaa kyläläistesi kukkia..
        ja sitten kenellä on hienoin/paras kukkapenkki istutus, niin voittaa sen pokaalin.


    • NamiNami

      miten sellasen saa animal crossingiin? youtubessa oli joktain sellasta DS:lle , ja sit se kaupunki oli tosi upeen näkönen ni miten ne asvaltti tiet saa?? jotainb siinä' puhuttiin action replaysta?

      • afsaafafd

        Suunnittele vaan ablessa jonkunlainen kuvio ja sen voi laittaa maahan!


      • hamtamdogs
        afsaafafd kirjoitti:

        Suunnittele vaan ablessa jonkunlainen kuvio ja sen voi laittaa maahan!

        Kuinka monella on täydellinen kaupunki? Entä kultainen kastelukannu?

        Mä oon monia päiviä raatanu täydellisen kylän vuoksi. Mutta koko aika viesti "There are too many trees" tai "If we added some green, it would really help" Tai jotain tommosta...

        Tai no, se on minun oma ongelmani ellen sitä saa, mutta uskon kuitenkin että se vielä tulee. :P Olisihan sekin tyhmää, jos kaiken saisi heti.


      • ---
        hamtamdogs kirjoitti:

        Kuinka monella on täydellinen kaupunki? Entä kultainen kastelukannu?

        Mä oon monia päiviä raatanu täydellisen kylän vuoksi. Mutta koko aika viesti "There are too many trees" tai "If we added some green, it would really help" Tai jotain tommosta...

        Tai no, se on minun oma ongelmani ellen sitä saa, mutta uskon kuitenkin että se vielä tulee. :P Olisihan sekin tyhmää, jos kaiken saisi heti.

        minulla oli täydellinen kaupunki..
        mutta yhtenä päivänä se sitten ei ollut enää vaikka en esim. ollut hakannut puita :/
        ja on kultanen kastelukannu.. kaksikin.


      • wdegefg
        --- kirjoitti:

        minulla oli täydellinen kaupunki..
        mutta yhtenä päivänä se sitten ei ollut enää vaikka en esim. ollut hakannut puita :/
        ja on kultanen kastelukannu.. kaksikin.

        mitä pitää tehä et sellasen saa kun en oo ees koskaan kuullu...


      • asadadadfferwfrws
        wdegefg kirjoitti:

        mitä pitää tehä et sellasen saa kun en oo ees koskaan kuullu...

        Pitää olla tarpeeks puita ja kukkia mut ei puita liikaa eikä liian vähän.


    • tsiro

      Voinko saada parturin ILMAN että yhdistäisin kamun kanssa?Tarkoitan,sillä aion hankkia WI-FI:n,niin voinko saada sen parturin sillä tavalla,että vierailisin toisen kaupungissa?Saako sen myös sillä tavalla?

      • ---

        sun pitää olla ostanut tarpeeksi nookin kaupasta ja sit jonkun pitää tulla ostamaan sun kaupasta jotain. seuraavana päivänä pitäs olla kampaamo nookington's


      • öyh..
        --- kirjoitti:

        sun pitää olla ostanut tarpeeksi nookin kaupasta ja sit jonkun pitää tulla ostamaan sun kaupasta jotain. seuraavana päivänä pitäs olla kampaamo nookington's

        Kenen pitäisi tulla ostamaan mun kaupasta?Ja mikä mun kauppa?Apuaaa : P


    • Acbabebeebbe:D

      Koska tulee perhosia enemmän?

      • tsiro

        Joskus enemmin Kesällä.


      • påtaatti
        tsiro kirjoitti:

        Joskus enemmin Kesällä.

        Heeeiiii, mä oon niin vihanen kun mun kaupunki ois muuten täydellinen jos vain ei olis liikaa puita!!!!Se on turhauttavaaaa...! Olen kuullut jo että puitten kaatamiseen tarttee moottorisahan ja kannot saa pois lapiolla. Ok, mutta miten saan sen moottorisahan?! Jos sen saa Nookilta niin ei se ole mulle sitä kyllä koskaan myyny joten koska se sen myy? Jos myy ollenkaan!:DMutta auttakaaaa!=)


      • ---
        påtaatti kirjoitti:

        Heeeiiii, mä oon niin vihanen kun mun kaupunki ois muuten täydellinen jos vain ei olis liikaa puita!!!!Se on turhauttavaaaa...! Olen kuullut jo että puitten kaatamiseen tarttee moottorisahan ja kannot saa pois lapiolla. Ok, mutta miten saan sen moottorisahan?! Jos sen saa Nookilta niin ei se ole mulle sitä kyllä koskaan myyny joten koska se sen myy? Jos myy ollenkaan!:DMutta auttakaaaa!=)

        ei siihen mitään moottorisahaa tarvii eikä semmosta oo ees olemas ac :ssä.
        kirveellä saat puita hakattuu.


      • påtaatti
        --- kirjoitti:

        ei siihen mitään moottorisahaa tarvii eikä semmosta oo ees olemas ac :ssä.
        kirveellä saat puita hakattuu.

        Koska mä sit oikein saan sen kirveen?!


      • ---
        påtaatti kirjoitti:

        Koska mä sit oikein saan sen kirveen?!

        se myydään nookin kaupas. jos ei oo viel näkyny ni tulee varmaa joskus.


      • påtaatti
        --- kirjoitti:

        se myydään nookin kaupas. jos ei oo viel näkyny ni tulee varmaa joskus.

        Kiva, oon pelannu jo ainakin 2vuotta eik vieläkään kirvestä myynnissä...:/


    • ihanpihallao_O

      Siis olen pelannut kohta 5kk enkä tajua mistä turnipseja saa? Pelaan siis harvemmin, en joka päivä läheskään.

      • ----

        niitä saa sunnuntaisin klo. 6.00-12.00 aamulla.
        niitä tulee myymään sun kylääs semmone pahkasika(?) Joan.


      • påtaatti
        ---- kirjoitti:

        niitä saa sunnuntaisin klo. 6.00-12.00 aamulla.
        niitä tulee myymään sun kylääs semmone pahkasika(?) Joan.

        Siis mitä ne turnipsit oikein on?!Mitä niil tekee ja onko ne kalliita??? Mun tyypillä on nimittäin vaan 66 899$


    • Lerkki mies

      Tere mulla on animal crossing ja mun k-koodi on 163323704112 kerrohhan omas

    • Lerkki mies

      unohin kertoo nimen ja kaupugin nimi arttu ja kaupun ki rahaA

    • Lerkki mies

      ´Moi VOIKO NIITÄ muita hedelmä puita saada muulla kuin käymällä kamun kaupungissa ?

    • saolty67777

      ELI MISTÄ SAISI VIELÄ ANIMAL CROSSINGIA? ??? :D

      Ku sisko haluis synttärilahjaks.

      • hevostyttöö

        No itse menisin katsomaan animal crossingia jostaki pelikaupasta. Sieltä pitäs löytyy:P Ainakin kuvittelis. Mut hei teille, joilla on se kampaamo, miten sen saa? pitääks siihen olla joku juttu? ja mistä saa niit puit? mulla on vaan appelsiinipuu, enkä tiiä, et mistä saa muita. Hei pliis auttakaa! En oikee ymmärrä kaikkii mahdollisuuksii tos pelis, vaikka miul on jo isointalo ja tällästä. Pliis auttakaa! Ja niin, ku on se juttu, mis on ne 2 vartijaa, niin mitä siel tapahtuu? ja niin sekin viel, et kun haluaa ystäviä sinne kylään mis asuu, niin pitääks olla joku lisäjuttu siihenki vai mite se toimii???


      • Mooi :)
        hevostyttöö kirjoitti:

        No itse menisin katsomaan animal crossingia jostaki pelikaupasta. Sieltä pitäs löytyy:P Ainakin kuvittelis. Mut hei teille, joilla on se kampaamo, miten sen saa? pitääks siihen olla joku juttu? ja mistä saa niit puit? mulla on vaan appelsiinipuu, enkä tiiä, et mistä saa muita. Hei pliis auttakaa! En oikee ymmärrä kaikkii mahdollisuuksii tos pelis, vaikka miul on jo isointalo ja tällästä. Pliis auttakaa! Ja niin, ku on se juttu, mis on ne 2 vartijaa, niin mitä siel tapahtuu? ja niin sekin viel, et kun haluaa ystäviä sinne kylään mis asuu, niin pitääks olla joku lisäjuttu siihenki vai mite se toimii???

        mullakaan ei oo parturii.mut niit puita saa luultavasti sielt kaupasta.mullaki on vaan appelsiinejä.oon ostanu pari puuta kaupasta mut kaivoin sen vahingos ylös.siel sä voit niitä kaveri koodeja laitella ja mennä toisiin kaupunkeihin.siitä aiheesta on paljon keskustelua.pitäs löytyy.sori,en tiiä enempää :(

        mut täs ois pari omaa kysymystä :)
        1.miten lipastoihin voi laittaa tavaroita?(oon yrittäny painella jos mitä nappeja vaa ei oikeen onnistu)
        2.mitä tekee "pit fall seed":dillä?(mulla onjo 2 mutta en oikee tiää mihi niitä käytetää)
        3.onko ne "ruohon" näköset jutut niitä rikkaruohoja? :D (niitä mää ainaki oon nyppiny)
        4.miten voi tehä jonku kasvimaan?
        5.jos haluu istuttaa jonku pitääks sitä aina kastella ja kaivaa sille kuoppa?

        ite tykkään pelailla paljon kyseistä peliä :)
        alkuhedelmät on appelsiineja.ei oo vielä muita :(
        mun kyläs asuu:coldie,cesar,kody,dotty,moe,puddels,lucky ja whitney.
        ihan kivoi tyyppei. :) ne on antanu mulle lempinimen! se oli joku "Li`l E" joku ton tyylinen :D ärsyttää ku tom nookin kauppa menee kiinni jo 11 !! :(

        kiitti jos vastaisitte :)


      • vastausvaan
        Mooi :) kirjoitti:

        mullakaan ei oo parturii.mut niit puita saa luultavasti sielt kaupasta.mullaki on vaan appelsiinejä.oon ostanu pari puuta kaupasta mut kaivoin sen vahingos ylös.siel sä voit niitä kaveri koodeja laitella ja mennä toisiin kaupunkeihin.siitä aiheesta on paljon keskustelua.pitäs löytyy.sori,en tiiä enempää :(

        mut täs ois pari omaa kysymystä :)
        1.miten lipastoihin voi laittaa tavaroita?(oon yrittäny painella jos mitä nappeja vaa ei oikeen onnistu)
        2.mitä tekee "pit fall seed":dillä?(mulla onjo 2 mutta en oikee tiää mihi niitä käytetää)
        3.onko ne "ruohon" näköset jutut niitä rikkaruohoja? :D (niitä mää ainaki oon nyppiny)
        4.miten voi tehä jonku kasvimaan?
        5.jos haluu istuttaa jonku pitääks sitä aina kastella ja kaivaa sille kuoppa?

        ite tykkään pelailla paljon kyseistä peliä :)
        alkuhedelmät on appelsiineja.ei oo vielä muita :(
        mun kyläs asuu:coldie,cesar,kody,dotty,moe,puddels,lucky ja whitney.
        ihan kivoi tyyppei. :) ne on antanu mulle lempinimen! se oli joku "Li`l E" joku ton tyylinen :D ärsyttää ku tom nookin kauppa menee kiinni jo 11 !! :(

        kiitti jos vastaisitte :)

        Joo elikkäs elikkäs. Kiitz ku vastasit miulle ja itte tiiän johonki sun omaan kysymykseen vastauksen.

        1. Jos sä haluut laittaa lipastoon, sun pitää vetää sieltä sun "taskusta" sinne tavaroita. Niinku siihenhän tulee sellainen samanlainen tötsä, niinku mis on sellasii palloi. Otat vaikka simpukan siitä sun taskusta ja vedät ne siihen sellaseen palloon. Heh, aika jännä selitys mut toivottavasti autto :)

        2. en mäkää tiiä, et mitä niil tekee. : D mutta mä myyn ne nookille.

        3. Joo, ne on niit rikkaruohoja: D Niit kantsii nyppii paljon poies, nii sit tulee parempaa sanaa ympäristöstä-

        4. En tiedä. (vastatkaa joku muu)

        5. No kaikkia istutettavia ei välttämättä tarvii "kuopata" mutta kastella niitä pitää.


      • Mooi :)
        vastausvaan kirjoitti:

        Joo elikkäs elikkäs. Kiitz ku vastasit miulle ja itte tiiän johonki sun omaan kysymykseen vastauksen.

        1. Jos sä haluut laittaa lipastoon, sun pitää vetää sieltä sun "taskusta" sinne tavaroita. Niinku siihenhän tulee sellainen samanlainen tötsä, niinku mis on sellasii palloi. Otat vaikka simpukan siitä sun taskusta ja vedät ne siihen sellaseen palloon. Heh, aika jännä selitys mut toivottavasti autto :)

        2. en mäkää tiiä, et mitä niil tekee. : D mutta mä myyn ne nookille.

        3. Joo, ne on niit rikkaruohoja: D Niit kantsii nyppii paljon poies, nii sit tulee parempaa sanaa ympäristöstä-

        4. En tiedä. (vastatkaa joku muu)

        5. No kaikkia istutettavia ei välttämättä tarvii "kuopata" mutta kastella niitä pitää.

        tota noin...kaikki muut mää ymmärin ja kiitti niistä mut en oikee älynny tota lipasto juttua.ei mulla tuu siihen mitää toista pallo jutskaa.. :S


      • moispx))
        Mooi :) kirjoitti:

        tota noin...kaikki muut mää ymmärin ja kiitti niistä mut en oikee älynny tota lipasto juttua.ei mulla tuu siihen mitää toista pallo jutskaa.. :S

        Tietääks joku siis jonkun hyvän kaupan jost cois löytyy nintendo Ds Lite:lle animal crossing wild world tai joku nettikauppa ? ;D Linkittäkää nettisivut sitte :D


      • fggggg
        moispx)) kirjoitti:

        Tietääks joku siis jonkun hyvän kaupan jost cois löytyy nintendo Ds Lite:lle animal crossing wild world tai joku nettikauppa ? ;D Linkittäkää nettisivut sitte :D

        Tosi tyhmää kun joka paikasta saa tavaroita ja kaikkea, mutta reppuun ei mahdu enää eikä taloonkaan, niin kaikki hienot esineet joutuu heittämään pihalle tai myymään nookille :(

        Esim sain naapureilta kirjeissä vaatteita, niin vaikka mitä hienoja ja ne joutuu myymään kun ei oo tilaa.


      • Himla
        fggggg kirjoitti:

        Tosi tyhmää kun joka paikasta saa tavaroita ja kaikkea, mutta reppuun ei mahdu enää eikä taloonkaan, niin kaikki hienot esineet joutuu heittämään pihalle tai myymään nookille :(

        Esim sain naapureilta kirjeissä vaatteita, niin vaikka mitä hienoja ja ne joutuu myymään kun ei oo tilaa.

        No laita kaikki ylimääränen kaappiin, laajenna taloa, ja eihän niitä lopullisesti tarvitse myydä, aina voit tilata ne nookin catalogista uudelleen. : DD Paitsi jos ne on sellasia ihme ainutlaatusia tuotteita.

        Haluuko joku tulla wi-fiin? Haluisin kampaajan kovasti. : D Kaverikoodini on:
        Nimi: Hauho
        Kaupunki: Tokyo
        Koodi: 3695 8448 4090


      • F-town
        Himla kirjoitti:

        No laita kaikki ylimääränen kaappiin, laajenna taloa, ja eihän niitä lopullisesti tarvitse myydä, aina voit tilata ne nookin catalogista uudelleen. : DD Paitsi jos ne on sellasia ihme ainutlaatusia tuotteita.

        Haluuko joku tulla wi-fiin? Haluisin kampaajan kovasti. : D Kaverikoodini on:
        Nimi: Hauho
        Kaupunki: Tokyo
        Koodi: 3695 8448 4090

        Tietää pelaako kukaan enää Wifi:ssä
        Laittakaa oma K-koodi tänne nii laitan omani.


      • F-town.
        F-town kirjoitti:

        Tietää pelaako kukaan enää Wifi:ssä
        Laittakaa oma K-koodi tänne nii laitan omani.

        Nintendo julkaisee pelikonsolin nimeltä 3DS!! Se on ihan sika siisti!! Käykää kattoos tolta:
        http://www.sitefolk.net/index.php?id=70 Siellä on tietoo.
        Ps: Ja kaikki jotka vielä pelaa ACWW:tä nii tulkaa ihmeessä tonne siellä on foorumi ja porukkaa on jonkun verran ja kaivattas lisää aktiivisia ACWW:n pelaajia. ACWW on vajoamassa monttuun...


    • -Sipuli<3

      Itse olen pelannut acww aika kauan, välillä on ollut pausseja. Tällä hetkellä minulla on isoin talo ja nookingston. Ostin hahmolleni kruunun, joka makso 1.200.000 bellsiä. Koodin avulla se onnistu helposti. Käyttääkö joku muukin sitä 99.999 bellsin koodia? Yritän saada itselleni kultaista kastelukannua, mutta en tajua, mistä tiedän onko käaupunkini täydellinen, kun sen pitäisi olla 16 päivää täydellinen. Kysyin pellyltä, ja se sanoi lisää vihreää, liittyykö se tähän?

      • Fishkas

        Jos tarkoitat sitä aikamatkustus rahajuttua nii se ei ole mikään koodi. bugi vain.
        Laita kaupunkiisi lisää kukkia sitten kysy pellyltä.


      • maailmantyhmin
        Fishkas kirjoitti:

        Jos tarkoitat sitä aikamatkustus rahajuttua nii se ei ole mikään koodi. bugi vain.
        Laita kaupunkiisi lisää kukkia sitten kysy pellyltä.

        Oon aika alussa tossa pelissä ja oon jumissa yhessä kohtaa kun en muista tai tajua mitä tehtävii Tom Nook antaa, kun en osaa vielä ihan paljoa enkkua. Ja miten noita, esim. lapion, kastelukannun, ongen ja haavin (en muista onko enempää.) oikein saa?! Kun en pysty ees ostamaan Tom Nookilta mitään niin ärsyttää..


      • ac'n pelaaja
        maailmantyhmin kirjoitti:

        Oon aika alussa tossa pelissä ja oon jumissa yhessä kohtaa kun en muista tai tajua mitä tehtävii Tom Nook antaa, kun en osaa vielä ihan paljoa enkkua. Ja miten noita, esim. lapion, kastelukannun, ongen ja haavin (en muista onko enempää.) oikein saa?! Kun en pysty ees ostamaan Tom Nookilta mitään niin ärsyttää..

        Tehtäviä oli muistaakseni nämä:

        1. istuta Tom Nookin antamat kukat/puut kaupan ympärille.
        2. Puhu jokaisen kaupunkilaisen kanssa.
        3.kirjoita kirje jollekkin tietylle henkilölle (kenet Tom Nook mainitsee).
        4. Vie tavaroita joillekkin henkilöille (Tom Nook antaa tavarat ja sanoo henkilön, kelle pitää viedä).
        5. Kirjoita ilmoitustaululle jotain itsestäsi.

        3 ja 4 saatto mennä sekasin ^.^'

        Onget ym. saa ostettua, kunnes on suorittanut Nookin antamat tehtävät (:


    • ac'n pelaaja

      Hei, en oo pelannu kovin kauaa acww'tä, joten mulla olis muutama kysymys;

      1.Miten saa kaverikoodin?

      2.Miten saa rahapuun?

      3.Mistä saa tauluja?

      4.Miten/mistä saa isomman talon?

      5.Miten/missä maksetaan vuokra(a)?

      Ainakin jos noihin saisin vastaukset, niin olisin kiitollinen ;D

    • Animalcrosseri

      1. Tässä en osaa auttaa, koska mun iskä teki mulle tän osion.
      2. Rahanpuun saat istuttamalla rahaa. Mutta jos pistät esim. 800 rahaa, niin ei tule puuta. Eli siis pitää todellakin aika paljon pistää sitä rahaa.
      3. Tauluja saa Crazy Reddiltä, joka kyläilee semmosessa teltassa aina joskus. Telttaan on kuitenki salasana, joka täytyy selvittää. Sen oon ite aina saanu puhumalla jollekkin kaupunkilaisille, kun Crazy Redd on kaupungissa.
      4. Isomman talon saa maksamalla vuokraa.
      5. Vuokraa maksetaan Town Hallilla menemällä puhumaan sille Pellylle ja valitsemalla jotain "pay mortgage". Sitten voit valita summan mitä aiot maksaa. Itse maksan sitä aina pikku hiljaa.
      Öhöh, selitin niin hyvin ku pystyin. :d

    • tyhmä:)

      hei onks mitään nopeempaa keinoo kerätä niit rikkaruohoja? :)

    • Se Dorka

      HHeei mullon wiilli tää ac ja sain siin jonku taikalampu(?)
      eenkä tiie mitä sillä tekis ja kertokaa mulle mimten kasvatetaan raha puu;)
      ku entiie vissiii mistä saisisin yli800 raha pussin taii?
      mut kiitii etukäteeen!
      Ps mistä saa helpoiten rahaa

    • Anonyymi

      Miten saa haavin ja ongen?

    • Anonyymi

      Siis miten aloittaa uudelleen kun en tykkää oikeen siitä mun maailmasta ja sit toisena mitkä on ne koodit tai siis mistä niitä löytää

    • Anonyymi

      Jos ostan toisen animal crossingin ni saanko silloin toisen saaren vaikka pelaan samalla switchllä??? Pliiiis auttakaa🤔🖤✨

    • Anonyymi

      Miten saa puuta

    • Anonyymi

      Miten saan posti luukun auki että mitä nappia pitää painaa

      • Anonyymi

        Jos sulla on nindendo niin sit A nappia


    • Anonyymi

      Hei
      Osaisiko joku vastata saako AC:n suomeksi koska en ole hyvä enkussa koska olen vasta 5lk

    • Anonyymi

      Saako animal crossingia suomeksi olisi mukava tietää
      ❤️❤️

    • Anonyymi

      Miksiköhän AC:tä ei saa pleikka neloselle ? kun vanhemmat ei anna ostaa switchiä

    • Anonyymi

      voiko uusin kyläläinen muuttaa pois

    • Anonyymi

      Miten saan kodin kaikilla muilla on jo koti paitsi minulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe