Christina's Clinic

kertokaa

onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta??.Olen suunnitellut jossain vaiheessa käydä suurentamassa rintojani muuta kun suomessa hinnat selvästi kalliimpia.olisin todella kiitollinen jos joku kertois kokemuksiaan Christina's Clinic:ltä.ja myös kyseisestä toimenpiteestä siellä jos on tehty myös?..kiitti.

32

16224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskit veks

      Olen syksyllä menossa kyseiseen paikkaan rasvaimuun joten muakin kiinnostaa.

      • Tulin juuri tallinnasta

        En suosittele Christinasin klinikkaa kaikenmailman ongelmien takia. Itse tulin juuri pari päivää sitten tallinnasta rasvaimusta.Olin semmoisen kun Laatukirurgian-kautta. Toimisto Helsingissä,sairaala Talinnassa.
        Hyvä palvelu.Itse menen parin kuukauden päästä uudestaan silikonien-merkeissä takaisin.Toimenpiteiden hinnat ihan eritasoa kuin suomessa.Suosittelen(=


      • sama klinikka
        Tulin juuri tallinnasta kirjoitti:

        En suosittele Christinasin klinikkaa kaikenmailman ongelmien takia. Itse tulin juuri pari päivää sitten tallinnasta rasvaimusta.Olin semmoisen kun Laatukirurgian-kautta. Toimisto Helsingissä,sairaala Talinnassa.
        Hyvä palvelu.Itse menen parin kuukauden päästä uudestaan silikonien-merkeissä takaisin.Toimenpiteiden hinnat ihan eritasoa kuin suomessa.Suosittelen(=

        Minäkin olin rintojen laitossa Laatukirurgian kautta ja sairaalassa Tallinnassa (todellisuudessa Viimsissä) selvisi että kyseinen klinikka tekee leikkauksia useammankin välittäjäfirman asiakkaille.


      • terveysviranomaisten rekist...
        sama klinikka kirjoitti:

        Minäkin olin rintojen laitossa Laatukirurgian kautta ja sairaalassa Tallinnassa (todellisuudessa Viimsissä) selvisi että kyseinen klinikka tekee leikkauksia useammankin välittäjäfirman asiakkaille.

        Kyse on kyllä yksityissairaalasta, eikä klinikasta. Laatukirurgialla on aidot plastiikkakirurgit, kun useat muut käyttävät yleiskirurgeja tai vastaavia.


      • rekisteristä?
        terveysviranomaisten rekist... kirjoitti:

        Kyse on kyllä yksityissairaalasta, eikä klinikasta. Laatukirurgialla on aidot plastiikkakirurgit, kun useat muut käyttävät yleiskirurgeja tai vastaavia.

        Olisin kovin utelias näkemään tuon rekisterin, että tietäisin mikä oli lääkärini todellinen koulutus. Tiettävästi aika moni eestiläinen "plastiikkakirurgi" on koulutukseltaan jotain muuta, usein silmälääkäri. Mm. suomalainen plastiikkakirurgini epäili rintaleikkaukseni tehneen lääkärin olleen silmälääkäri koska ei tuntenut häntä. Kyllähän nämä eestiläiset lääkärit ovat käyneet ahkerasti erilaisilla erikoistumiskursseilla, jopa Suomessa, joten eiköhän ammattitaitoa löydy ainakin näihin yksinkertaisiin rutiinileikkauksiin. Mutta tätä toista Suomessa tehtyä leikkaustani en missään nimessä olisi uskaltanut teettää Eestissä, olisi pitänyt lähteä paljon kauemmas jotta olisi löytynyt yhtä hyviä tai jopa parempia plastiikkakirurgeja kuin Suomessa. Mutta sitten olisikin pitänyt lyödä pöytään todella iso nippu euroja, nyt pääsin 10 vrk. sairaalamaksulla.


      • laatukirurgialla
        terveysviranomaisten rekist... kirjoitti:

        Kyse on kyllä yksityissairaalasta, eikä klinikasta. Laatukirurgialla on aidot plastiikkakirurgit, kun useat muut käyttävät yleiskirurgeja tai vastaavia.

        ei ole kuin yksi plastiikkakirurgi


      • on...
        laatukirurgialla kirjoitti:

        ei ole kuin yksi plastiikkakirurgi

        tiettävästi alkuaan koulutukseltaan silmälääkäri!

        Minä kyllä kävin Laatukirurgian kautta toisella lääkärillä. Onhan siellä eestiläisessä sairaalassa muitakin lääkäreitä tekemässä erityyppisiä leikkauksia.


      • tietoa levitellään
        on... kirjoitti:

        tiettävästi alkuaan koulutukseltaan silmälääkäri!

        Minä kyllä kävin Laatukirurgian kautta toisella lääkärillä. Onhan siellä eestiläisessä sairaalassa muitakin lääkäreitä tekemässä erityyppisiä leikkauksia.

        Voitte katsoa onko plastiikkakirurgisi aito plastiikkakirurgi netistä. Laatukirurgia käyttää vain sellaisia kirurgeja, joihin heillä on erikoistumiskoulutus. Siksi valitsin sellaisen kirurgin, jonka tiedän olevan aito plastiikkakirurgi.

        Suomessa voit tarkastaa asian soittamalla Terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen.


      • eri asia
        tietoa levitellään kirjoitti:

        Voitte katsoa onko plastiikkakirurgisi aito plastiikkakirurgi netistä. Laatukirurgia käyttää vain sellaisia kirurgeja, joihin heillä on erikoistumiskoulutus. Siksi valitsin sellaisen kirurgin, jonka tiedän olevan aito plastiikkakirurgi.

        Suomessa voit tarkastaa asian soittamalla Terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen.

        Vaikka Laatukirurgia on suomalainen firma, leikkaukset tehdään Eestissä paikallisia lääkäreitä käyttäen. En tiedä, mutta jotenkin tuntuu ettei takavuosina ole koulutettu Eestissä plastiikkakirurgeja. Tottahan he ovat alkuopiskelunsa jälkeen erikoistuneet ja ainakin oma lääkärini teki todella hyvää työtä, vaikka suomalainen plastiikkakirurgi ei häntä tuntenutkaan (eiköhän saman alan lääkärit tunne toisensa).

        Kommentistasi päätellen oletan että kävit Eestissä Laatukirurgian potilaana. Mistä siis pystyit varmistamaan että lääkärisi oli koulutukseltaan plastiikkakirurgi. Itse en tätä pystynyt tarkistamaan, mutta luotin hänen ammattitaitoonsa.


      • Tuleva suomalaislääkäri
        eri asia kirjoitti:

        Vaikka Laatukirurgia on suomalainen firma, leikkaukset tehdään Eestissä paikallisia lääkäreitä käyttäen. En tiedä, mutta jotenkin tuntuu ettei takavuosina ole koulutettu Eestissä plastiikkakirurgeja. Tottahan he ovat alkuopiskelunsa jälkeen erikoistuneet ja ainakin oma lääkärini teki todella hyvää työtä, vaikka suomalainen plastiikkakirurgi ei häntä tuntenutkaan (eiköhän saman alan lääkärit tunne toisensa).

        Kommentistasi päätellen oletan että kävit Eestissä Laatukirurgian potilaana. Mistä siis pystyit varmistamaan että lääkärisi oli koulutukseltaan plastiikkakirurgi. Itse en tätä pystynyt tarkistamaan, mutta luotin hänen ammattitaitoonsa.

        http://www.tervishoiuamet.ee/

        Laatukirurgia käyttää ainoana firmana aitoa plastiikkakirurgia. Muut käyttävät yleiskirurgeja.


      • poikkeuksellinen
        Tuleva suomalaislääkäri kirjoitti:

        http://www.tervishoiuamet.ee/

        Laatukirurgia käyttää ainoana firmana aitoa plastiikkakirurgia. Muut käyttävät yleiskirurgeja.

        Olin Laatukirurgian potilaana, mutta tämä "oma" kirurgi ei halunnut leikata minua ja käytettiin toista saman sairaalan lääkäriä. Todellakin tuolla listalla tämä toinen lääkäri näytti olevan erikoisalaltaan yleiskirurgi, mutta työn laatu oli ainakin omasta mielestäni ihan yhtä hyvä.

        En löytänyt mielestäni tuosta listasta lääkäreiden varsinaista koulutuspohjaa. Oli vain mainittu erikoistumisala ja ilmeisesti missä on saanut koulutuksensa. Esimerkiksi suomalaisen plastiikkakirurgini erikoisala on mikrokirurgia. Tätä erikoistumista myös tarvittiin leikkauksessani ja sen lisäksi vielä erityistä osaamista jonka hallitsee tällä hetkellä Suomessa vain kaksi lääkäriä (oma lääkärini on kouluttanut tämän toisen avukseen). Erikoisala ei mielestäni osoita varsinaista peruskoulutusta.


      • ................
        poikkeuksellinen kirjoitti:

        Olin Laatukirurgian potilaana, mutta tämä "oma" kirurgi ei halunnut leikata minua ja käytettiin toista saman sairaalan lääkäriä. Todellakin tuolla listalla tämä toinen lääkäri näytti olevan erikoisalaltaan yleiskirurgi, mutta työn laatu oli ainakin omasta mielestäni ihan yhtä hyvä.

        En löytänyt mielestäni tuosta listasta lääkäreiden varsinaista koulutuspohjaa. Oli vain mainittu erikoistumisala ja ilmeisesti missä on saanut koulutuksensa. Esimerkiksi suomalaisen plastiikkakirurgini erikoisala on mikrokirurgia. Tätä erikoistumista myös tarvittiin leikkauksessani ja sen lisäksi vielä erityistä osaamista jonka hallitsee tällä hetkellä Suomessa vain kaksi lääkäriä (oma lääkärini on kouluttanut tämän toisen avukseen). Erikoisala ei mielestäni osoita varsinaista peruskoulutusta.

        olipa kysymyksessä plastiikkakirurgi, kirurgi, gynekologi tai mikä tahansa, jokainen on heistä opiskellut yleislääketiedettä. Sen jälkeen on erikoistuminen, joka yleislääketieteellisen koulutuksen lisäksi on useamman vuoden kestävä. Ja periaatteessahan jos intoa ja halua riittää, erikoistua voi useampaankin suuntaan. Hammaslääkäreillä taitaa koulutus erota näistä muista. Heitähän koulutetaankin eri paikassa.


      • ISAPS
        Tuleva suomalaislääkäri kirjoitti:

        http://www.tervishoiuamet.ee/

        Laatukirurgia käyttää ainoana firmana aitoa plastiikkakirurgia. Muut käyttävät yleiskirurgeja.

        Mitäs ne ovat nuo Viron kans. väliseen plastiikkakirurgien yhdistykseen, Isapsiin kuuluvat tohtorit? Suomalaisia plastiikkakirurgeja näyttää olevan jäsenenä 11 kpl. Itse Nordström sanoo että hyväksytyksi tuleminen tuohon yhdistykseen kertoo asianomaisen lääkärin pätevyydestä.


      • Alaarvoistako
        Tulin juuri tallinnasta kirjoitti:

        En suosittele Christinasin klinikkaa kaikenmailman ongelmien takia. Itse tulin juuri pari päivää sitten tallinnasta rasvaimusta.Olin semmoisen kun Laatukirurgian-kautta. Toimisto Helsingissä,sairaala Talinnassa.
        Hyvä palvelu.Itse menen parin kuukauden päästä uudestaan silikonien-merkeissä takaisin.Toimenpiteiden hinnat ihan eritasoa kuin suomessa.Suosittelen(=

        Erikoista, että näitä viestejä kun lukee voi päätellä kuka niitä kirjoittaa...onko se sitten professionaalista, kirjoittaako kyseinen firma itse mainosmielessä?


    • Donna 63

      Kaikki ainakin Helsinkiläiset firmat käyttävät samaa yksityissairaalaa, eroa ei ole muuta kuin firmojen määrittelemissä leikkauksien hinnoissa ja konsuissa. Toisissa konsun tekee lääkäri. Kannattaa katsoa kriittisellä silmällä firmojen nettisivuja ja valita sellainen joka ei ylimainosta vaan antaa realistista tietoa. Loppujen lopuksi aivan sama minkä firman kautta menet samaan paikkaan kuitenkin päädyt.Ainoa mikä voi kärsiä on kukkaro jos valitst väärin.

      • Tieto asiasta

        Yrityksillä eri kirurgit ja eri implantit ja erilaiset takuut. Tiina Jylhä sai tuomionkin juuri.

        En ikinä valitsisi itselleni Eurosiliconeja tai yleiskirurgia, kun voi valita plastiikkakirurgin joka käyttää Mentorin laatuproteeseita.


      • "ristiin"
        Tieto asiasta kirjoitti:

        Yrityksillä eri kirurgit ja eri implantit ja erilaiset takuut. Tiina Jylhä sai tuomionkin juuri.

        En ikinä valitsisi itselleni Eurosiliconeja tai yleiskirurgia, kun voi valita plastiikkakirurgin joka käyttää Mentorin laatuproteeseita.

        Ainakin omalta kohdaltani totesin että saman sairaalan lääkäreitä voidaan käyttää ristiin, eli välttämättä ei ole "nimikkolääkäreitä". Vaikka oma lääkärini oli virallisesti yleiskirurgi, hän on erikoistunut kyseisiin leikkauksiin, enkä usko että erityinen plastiikkakirurgi olisi saanut parempaa jälkeä. Tulos on juuri sellainen kuin halusin ja leikkaushaavat siistit ja ainakin näin maallikon silmällä päätellen tehty aivan samoin kuin aidolla plastiikkakirurgilla.


      • kokenut
        "ristiin" kirjoitti:

        Ainakin omalta kohdaltani totesin että saman sairaalan lääkäreitä voidaan käyttää ristiin, eli välttämättä ei ole "nimikkolääkäreitä". Vaikka oma lääkärini oli virallisesti yleiskirurgi, hän on erikoistunut kyseisiin leikkauksiin, enkä usko että erityinen plastiikkakirurgi olisi saanut parempaa jälkeä. Tulos on juuri sellainen kuin halusin ja leikkaushaavat siistit ja ainakin näin maallikon silmällä päätellen tehty aivan samoin kuin aidolla plastiikkakirurgilla.

        Menin suoraan plastiikkakirurgin(rekisteröidyn)konsultaatioon Tallinnaan ja huomasin kasvojen kohotuksen hinnan eroksi melkein 700 euroa verrattuna saman lääkärin tekemään toimenpiteeseen suomalaisen agentin kautta.Tähän pitää tietysti lisätä laivamatkat Tallinnaan (konsultaatio, operaatio, jälkitarkastus). Hintaa siis kertyy reilusti palveluksista Suomessa ja kuljetuksista Tallinnassa satamasta klinikalle.


      • TALLINNASSA LEIKATTU
        Tieto asiasta kirjoitti:

        Yrityksillä eri kirurgit ja eri implantit ja erilaiset takuut. Tiina Jylhä sai tuomionkin juuri.

        En ikinä valitsisi itselleni Eurosiliconeja tai yleiskirurgia, kun voi valita plastiikkakirurgin joka käyttää Mentorin laatuproteeseita.

        KOKEMUSTA ON !!!!!!!!!

        TIINA JYLHÄN FIRMOISTA TALLINNASSA ,MINUA AINAKIN HUIJATTIIN .
        EN SUOSITTELE MISSÄÄN NIMESSÄ


    • KOKEMUSTA ON

      HEI!

      Viesti näyttää olevan "melko"=) vanha. Pakko kuitenkin suositella paikkaa. Oon käynyt muutaman kerran ja leikkaukset ovat onnistuneet erittäin hyvin. Hyvä palvelu ja hyvät tulokset.

      • YaJa

        KOKEMUKSIA KOKEMUKSIA Laatukirurgian rasvaimuista!!
        Olin itse kuukausi sitten rasvaimussa, mutta tulokset eivät ainakaan toistaiseksi vakuuta.

        Arvet ovat siis olemattomat ja mustelmat kadonneet ajat sitten- vain pientä kosketusarkuutta jäljellä, MUTTA. Eipä ole pienentyneet paikat. Alleista on lähtenyt 1,2cm ympäryydestä, eli eroa ei näe kuin mittaamalla.
        Reisistä pari senttiä- eikä siis näe niistäkään eroa.
        Kaulasta näkee, mutta vain minä. Muut eivät huomaa mitään eroa.

        Tiesin, että toimenpiteeseen mennessä on oltava realistiset käsitykset tuloksista, mutta kyllä nyt tuhansia euroja maksaneena saisi ihan selkeästi NÄKYÄ jotain!


      • Emilia_1
        YaJa kirjoitti:

        KOKEMUKSIA KOKEMUKSIA Laatukirurgian rasvaimuista!!
        Olin itse kuukausi sitten rasvaimussa, mutta tulokset eivät ainakaan toistaiseksi vakuuta.

        Arvet ovat siis olemattomat ja mustelmat kadonneet ajat sitten- vain pientä kosketusarkuutta jäljellä, MUTTA. Eipä ole pienentyneet paikat. Alleista on lähtenyt 1,2cm ympäryydestä, eli eroa ei näe kuin mittaamalla.
        Reisistä pari senttiä- eikä siis näe niistäkään eroa.
        Kaulasta näkee, mutta vain minä. Muut eivät huomaa mitään eroa.

        Tiesin, että toimenpiteeseen mennessä on oltava realistiset käsitykset tuloksista, mutta kyllä nyt tuhansia euroja maksaneena saisi ihan selkeästi NÄKYÄ jotain!

        Mulla on huonoja kokemuksia laatukirurgiasta. Kävin muutamia vuosia sitten rasvaimussa ja laitattaa rinnat.
        Rasvaimussa otettiin ratsastupaikat ja pakarat. Toiselta puolelta ratsastuspaikkoja imetty liika, joten lopputulos ei ole tasapainoinen. Lisäksi pakarat imutettu, vaikka nyttemin asiaan perehtyneenä, varsinaisesti pakaroista ei suositella imutettavan, vaan lähiympäristöstä.. En siis ole tyytyväinen
        Impalanteista taas sen verran, että maksoin kalliimmista ja sain halvemmat. Lisäksi leikkausen jälkeen toinen rinta oli siististi suljettu kun toinen melkein revennyt. Iski leikkaunsen jälkeen hirveä tulehdus ja olin kuumeessa ja antibiootti kuurilla.

        Nyt olen muutaman viikon päästä menossa christinas clinicin kautta rasvaimuun.


    • hyväpalvelu

      Kävin kyseisessä paikassa rasvaimuissa ja rintojen suurennoksessa. Kokemukset paikasta todella hyvät. Ei ollut mitään ongelmia ja tulos hyvä..

      • hyväpalveluedelleen

        Kävin kyseisessä paikassa rasvaimuissa ja rintojen suurennoksessa. Kokemukset paikasta todella hyvät. Ei ollut mitään ongelmia ja tulos hyvä..


    • Christinas clinik

      Itse olen suunnitellut menemään Christinan clinikalle rintoja suurentamassa parin kk päästä. Ja voin sanoa,että mieheni serkku Kävi Christinassa ja on todella tyytväinen. Menen sen takia sinne,kun ei ole kovin paljon mihin voisi verttaila. Mutta kerron teille myöhemmin,miten kävi:)) Kaikki keksustelut on niin vanhoja,jotain edes tuoretta liittetään.

      • kertomusta odottava

        No miten siellä sujui?


    • xl missukka

      Christinas Clinic pilasi Miss XL Suvi Pehkosen rinnat.

      "Miss XL -kilpailun tänä vuonna voittaneen Suvi Pehkosen kauneusleikkaus ei sujunut ollenkaan toivotulla tavalla. Neljä lasta imettäneen Pehkosen silikonirintaleikkauksesta muodostui katastrofi."

      IL

    • en suosittele

      Surkea kokemusta. 2 rasvainen jälkeen, kuopat joka paikkaan ja arpia myös. Korvausta Suomessa maksaa 3000e :(. En suosittele C Clinic

    • ???

      Hieman epäselvää mistä viestissä oikein on kysymys (muutakin kuin moitetta). Kielioppivirheet viittaisi kilpailijan mollaamiseen.

      • en suosittelee

        En ole kilpailijaa! Minulla on vain todella huono kokemus. :(. Kävin rasvaimussa ja nyt mun pitää mennä korjausleikkaukseen. Korjausleikkaus maksaa Tampereella 3000e. Henkilökunta kiva mutta jäljet aika huonot:(.


      • Kenelle?
        en suosittelee kirjoitti:

        En ole kilpailijaa! Minulla on vain todella huono kokemus. :(. Kävin rasvaimussa ja nyt mun pitää mennä korjausleikkaukseen. Korjausleikkaus maksaa Tampereella 3000e. Henkilökunta kiva mutta jäljet aika huonot:(.

        Tampereelle? Ettei vaan menisi vielä huonommaksi.


    • Anonyymi

      Olen enemmän kuin tyytyväinen...menisin vaikka heti uudelleen! Oli senverran hyvä ja ystävällinen palvelu. Kaikki meni niinku suunniteltiin jos ei vähän paremminkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe