sama virsi vuodesta toiseen

Mä en oikein jaksa ymmärtää.?????
Mitä pahaa on jos omistaa BMW merkkisen auton?
Taas saa lukea palstalla kuinka paska ja vikaherkkä auto on BMW,ymm ymm joidenkin mielestä.
En vätä etteikö BMW:ssä ole samalla lailla vikoja ja maanantai yksilöitäkin joukossa,niinkuin muillakin merkeilläkin on.Mut hei sama ongelma jokaisella merkillä.Ja tietääkseni autokorjaamoja on olemassa jos ei itse voi korjata autoaan.Ok.
Itse olen omistanut BMW noin puolitoista vuotta ja on riittänyt normaalit huollot,eli vikoja 0.
Eli olen ollut erittäin tyytyväinen auton laatuun,ja uskon että seuraavakin autoni on BMW.
Ja teille jotka joudutte ajamaan toyotalla/mazdalla/hondalla,niin koittakaa säästää rahojanne,että saisitte tekin joskus mahdollisuuden ostaa BMW:een ja nauttia siitä ajamisen ilosta jota teillä ei vielä ole.
Ja toiseksikin niin pysykää siellä omilla palstoillanne haukkumassa BMW:tä ja kehukaa sitä omaanne niin maan perusteellisesti,siellä saatte myötätuntoa kohtalon tovereiltanne,en uskokkaan että tällä palstalla kiinnostaa joku toyota,juuri ketään,paitsi te toyota/muut japsi hempulat.
Noh hyvää kesän jatkoa kumminkin kaikille,ja muistakaa.Kilvan ajo radalla ei yleisillä teillä.

12

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiat vain

      ikävä kyllä ovat!

    • ennenkaikkea omistajat

      "Ja teile jotka joudutte ajamaan Toyotalla etc..."

      Eiköhän se tuo lause juuri paljasta, miksi Bema-kuskit eivät ole muiden suosiossa: tahtoo se kusi nousta päähän niin kovasti.

      Kuulstaa vähän siltä kuin sinunkin päässäsi höskyisi kusta tuonne otsan tasalle saakka.

    • on.

      eihän bemarissa toimi edes vilkut.

    • fdssdfdsf

      merkkien omistajat aina haukkuva tojotia. Toyota tekee muitakin malleja kuin corolloita ja avensiksia. Jos et olisi niin kädetön, niin voisit vaikka googlettaa ja tutkia asiaa. Vähän sama asia kuin haukkuisin kaikki bemarit koska 316:en on niin syvältä. Te bemareiden omistajat varmaan luulette että supralla, rx7:lla ja nsx:llä ajavat japanilaisten autojen omistajat ovat kateellisia teidän perus bemareille. Täytyy kyllä myöntää että olin tuossa yhtenä päivänä todella kateellinen kun näin hyvä kuntoisen 635 CSI:n. Nämä uudet eivät aiheuta minussa mitään tunteita. Jos menisi nukkumaan ja buranaa naamaan.

      • bemaristiporvari

        Näyttäisi alitajunnassa piilevä kateus ainakin päänsärkyä aiheuttavan... tietenkään sitä ei voida itselle myöntää.


    • näin että

      "tietääkseni autokorjaamoja on olemassa jos ei itse voi korjata autoaan"
      Mutta kun tilanne on se että mikään korjaamo ei enää ota bemariedustusta koska se ei TUOTA MITÄÄN.Se ei tuota koska bemarit on helvetin hankalia korjailla,tunteja menee ja jos laskuttaa niitten tuntien mukaan nousee lasku järjettömän isoksi.Ja sitten ne bemarin omistajat.Niissä on pääsääntöisesti kahdenlaisia tyyppejä:nuoria jotka usein jättävät laskun maksamatta tai kravattikalleja jotka teettävät takuuseen täysin järjettömiä töitä.Metroautokin luopui jo bemarista ja huokaisi syvään helpotuksesta.

      • bayer

        ..puhutaa mitä puhutaa nii kyllähän se bimmeri
        on ajajan auto itse vaihoin hiljattain opelin
        bemarii mikä oli yllättävän hyvä ajaa mut
        kun hyppäs bemarii nii pitää kyl rehellisesti
        sanoa että ero on ku yöllä ja päivällä...!
        ja bemarin ajo-ominaisuudet on täydet kympit!


      • Pekka-

        On se kiva katsoa kun tojo-lippis alkaa puristaa päätä ja tulee kirjoitettua tuollaisia provoja.

        Rauhoitu hiukan, ota pari buranaa ja lähde ajelemaan sillä ropposellasi, ei se bemari ketään niin onnelliseksi tee, mutta näköjään kateelliset tekee onnettomiksi ;-)


    • 530

      Joitain ihmisiä vaan harmittaa niin maan vietävästi jos sattuu omistamaan BMW:n. Ja vuosimallillakaan ei tunnu olevan merkitystä. Jos uitat vaikka jonkin E34 korisen Saksasta niin voi helvetti mitä rutinaa saa työpaikalla kuulla, ja monesti vielä sellaisten miesten suusta jotka itse ajavat jollain uudella Japanilaisella autolla.
      Minunkin autosta työkaverit koittavat melkein suurennuslasilla löytää vikaa, tai sitten arvuutellaan että:"onkohan sen maalipinta alkuperäinen", tai "vasen etulamppu näyttää hieman oikeaa himmeämmältä eli taitaa olla joku vanha kolariauto".
      Ainakin suuria tunteita näyttää kyseinen merkki herättävän.

    • DeepSeaBlue

      voin vain todeta, että tällaiset avoimet palstat, joille voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä, kannattaa jättää omaan arvoonsa. Asiallista keskustelua BMW-merkkisistä autoista löytyy lähinnä kansainvälisiltä sivustoilta, esim e60.net ja motortalk.de

      • 24valve

        vähän mut asiaa!!!


    • bimmergirl

      Ei BMW autossa mitään vikaa ole, vaan vika on ratin ja penkin välissä. BMW:tä ajavat pikkumulkut eli teinijuopot ovat se, joka lokaa hienon saksalaisen automerkin maineen :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe