Mika&Aino ja Juha&Marja

Mika

Olin tyttökaverini Ainon 19v ja meidän tuttavapariskuntamme, Juhan 23v ja Marjan 18v kanssa viettämässä iltaa ravintolassa. Valomerkki läheni ja päätimme lähteä jatkoille minun ja Ainon asunnolle. Asunnolle saavuttuamme joimme pari olutta ja katsoimme tv:tä, josta tuli jotain erotiikkaa. Ohjelma sai muutenkin vapautuneessa porukassamme jutun lentämään seksistä. Minä olin monesti ihaillut salaa Marjaa. Hän oli punertava hiuksinen ja muutama seksikäs pisama koristi naama. Todella kaunis tyttö. Ei sen puoleen, oma Ainoni oli kaunis myös. Tummat pitkät hiukset ja isot pystöt rinnat. Ilta ei johtanut kummempaan ja Aino teki levitettävästä sohvasta Juhalle ja marjalle pedin. Asumme yksiössä, jossa ei ole erillistä makuuhuonetta, sänkymme on alkovissa, joten käytännössä nukkuisimme samassa huoneessa. Aino pyöri pikkuhousuissaan ja laittoi perse pystössä lakanoita sohvaan. Näin kuinka Juha tuijotti naiseni persettä. Ajatus, että Juha nussisi Ainoa sai minut kiihottumaan. Pian Aino tulikin viereeni, toivotimme Juhalle ja Marjalle hyvät yöt ja sammutimme valot. Liikutin kättä peiton alla Ainon pikkuhousujen pälle ja aloin hangata pillua housujen läpi. Aino kaivoi mulkkuni housuista ja alkoi runkata pikkuhiljaa. Oli kiihoittavaa, kun Marja ja Juha olivat siinä niin lähellä..Tunsin Ainon pillun olevan jo aika märkä ja ujutin häneltä ja itseltäni housut pois. Ohjasin mulkun pillulle ja hankasin pillua kovana seisovalla kyrvälläni. Olisin niin halunnut työntää sen sisään, mut Aino pelkäsi vieraidemme heräävän. Pian sohvalta kuuluikin Marjan ininää. Taisi Juha siellä hoitaa tyttöystävänsä pillua. Se kiihoitti siinä määrin Ainoakin, et ohjasi hän mulkkuni pilluunsa. Työnnyin tuohon ihanan märkään pilluun jo tiesmonettako kertaa elämässäni, mut aina se tuntui yhtä ihanalta. Sain mulkkuni sisään, hengitimme kiihkeästi ja kuuntelimme olimmeko herättäneet Juhassa ja Marjassa epäilyksiä. Ei. He olivat omissa puuhissaan. Rupesin liikuttamaan kyrpääni hiljalleen Ainon pillussa. Sänky narisi. Nyt toisten täytyi jo arvata. Tilanne oli tosi kiihoittava. Se ei häirinnyt meitä kumpaakaan. Aino halusi ratsastaa kyrvälläni ja pyörähti päälleni. Asetin terskan pillun huulille Aino istui päälleni ja aloitti ratsastuksen. Tästä asennosta pidän todella koska Ainolla on hyvät rinnat nuolla ja puristella panon aikana. Nyt Juhalla ja Marjalla oli täysi näköyhteys meihin. Pian Marja nousi sohvalta ja hoippui luoksemme. Hän nousi sänkyyn ja alkoi suudella Ainoa. Wow! olinhan arvaillut jotain tällaista. Juha ja mä olimme olleet oikeassa. Kohta juhakin käveli kyrpä pystössä sänkyymme ja alkoi nuolla marjan pillua. Aino nousi kyrpäni päältä ja tytöt suutelivat hetken toisiaan kunnes kumpikin ottivat kovana seisovan kyrpäni suuhunsa. Aah, kun voi tuntuakkin hyvältä. Juha nosti Marjan persettä pystöön ja työnsi kyrpänsä Marjan pilluun. Aino jätti kyrpäni nuolemisen kokonaan Marjalle ja siirtyi suutelemaan Juhaa. Juha nai Marjaa takaapäin ja nuoli samalla tyttöystäväni mahtavia rintoja. Marja kiipesi päälleni ja ohjasi terskan pillun suulle. Voi kuinka ihana pillu marjalla olikaan. Hän laskeutui päälleni istumaan ja aloitti lanteenkeikuttamisen. Marja osasi todella käyttää joka pillunsa lihasta. Juha tuli viereeni selälleen makaamaan. Aino meni juhan suuren kyrvän päälle istumaan ja aloitti ratsastuksen huohottaen. Siinä samassa sängyssä me Juhan kans maattiin ja toistemme tyttöystävät hyppivät mulkkujemme päällä ja suutelivat toisiaan. Kauaa en Marjan tahtia kestänyt vaan olin tulossa."Laukea sisään vaan. Marjas syö pillereitä" huomasi juha tilanteeni. Siinä samassa mällilasti lähti kohti Marjan ihanaa pillua. Makasimme sisäkkäin ja raukeina, kun Juha vielä jatkoi tyttöystäväni nussimista. Oli mahtava nähdä, kuinka Aino nautti, kun tuo vieras iso kyrpä kirnusi hänen märkää pilluaan. Pian Juhakin laukesi urahtaen Ainon sisään. Tytöt nuolivat kyrpämme ja kertoivat jo kauan haaveilleensa tällaisesta. Myönnettiin mekin Juhan kanssa tällaista ajatelleen. Kysyimme tuosta naisten välisestä suutelusta johon tytöt alkoivat nauraa;"ollaanhan me jo pitkään Ainon kans kokeiltu tätä" "yks juttu olis vielä mitä me haluttas" sanoi Marja. "kahteen reikään yhtä aikaa"....
Jatkoa seuraa, jos kysyntää löytyy...

10

12587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija

      ehdottomasti jatkoa

      • juup

        we want more!!!


    • erp

      go for it

    • D403

      niin odotellaan jo kiihkeästi jatkoa, pliis!

    • Ihailija

      Siis aivan mahtavaa tekstiä!! Miten jätkä voi osata kirjottaa noin hyvin?! Sä suunnilleen löit mua kun luin ton. Ala mun rakastajaks oikeesti!!! Sopivan rajua mut ei liian pervoa.Täydellistä mulle. Mistä sunlaisia löytää?

      • Mika

        tota alkaakkin.. ;) Mut löydät Oulun seutuvilta....


      • Ihailija
        Mika kirjoitti:

        tota alkaakkin.. ;) Mut löydät Oulun seutuvilta....

        Et voi olla tosissas. Ettäkö Oulu kasvattais tollasia poikia! Jaa, no ei sit oo vaan vastaan sattunu, vaikka koko ikäni oon samaisessa kaupungissa asunu. Pitää kai sit katella tarkammin, ja mä lupaan heristellä korviani, jos satun kuulemaan nimen Mika!


      • Mika
        Ihailija kirjoitti:

        Et voi olla tosissas. Ettäkö Oulu kasvattais tollasia poikia! Jaa, no ei sit oo vaan vastaan sattunu, vaikka koko ikäni oon samaisessa kaupungissa asunu. Pitää kai sit katella tarkammin, ja mä lupaan heristellä korviani, jos satun kuulemaan nimen Mika!

        Kyl se näin vaan sattuu olemaan. ;)


    • neito

      Aivan loistava tarina. Kiihotuin kesken työpäivän. Harvoin mies osaa kuvailla tapahtumia noin kiihottavasti.
      Kiitän.
      Ja toivon hartaasti jatkoa...

    • Exon

      Tosi upea! Wahuu...

      Lisää vaan! Lisää, lisää, lisääääää!!!

      Kimppakivat yli kaiken!

      Kiitoksia vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe