Rekisterikilpi mainos

Kahluuallas

Miten ton mainoksen saa järkevästi pois taka rekkarista. En huomannut, että liike oli sellaisen laittanut takarekkariin Kaivokselan Toyotassa.

32

8905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      otat vain ihan normaalisti rekkarin pois niin seki lähtee samalla tavalla se on sinne laitettu ei siis mitenkään ihmeelisesti kiinni

      • Automiekkonen

        Siis uusavuttomuus huipussaan ?


    • Automyyjä..

      Jokos maksoit kokonaan autosi
      Ei saa poistaa mainostamme ennekuin olette maksaneet autonne kokonaan.

      • .............

        ja kyllä varmana saa poistaa


      • Automyyjä....
        ............. kirjoitti:

        ja kyllä varmana saa poistaa

        Jos poistat ennen kuin olet maksanut autosi niin hyvitän monta tonnia vähemmän seuraavalla kerralla.


      • ..........
        Automyyjä.... kirjoitti:

        Jos poistat ennen kuin olet maksanut autosi niin hyvitän monta tonnia vähemmän seuraavalla kerralla.

        hei ihan oikeasti pidätkö muo noin tyhmänä olen sentään työskennellyt autoliikkees et älä nyt kakara rupea vaittelee asioista joista et tie ja tule sit vasta tänne valittaa kun olet 18v. ja sitä paitsi sponsori autot on erikseen.. se tarra siel persees ei liity auton arvoon mitenkään eikä omistukseen


      • Automyyjä.....
        .......... kirjoitti:

        hei ihan oikeasti pidätkö muo noin tyhmänä olen sentään työskennellyt autoliikkees et älä nyt kakara rupea vaittelee asioista joista et tie ja tule sit vasta tänne valittaa kun olet 18v. ja sitä paitsi sponsori autot on erikseen.. se tarra siel persees ei liity auton arvoon mitenkään eikä omistukseen

        En tietenkään pidä sinua tyhmänä! Ei tulisi mieleenkään!!?
        Mutta kun sinä viikottain käyt liikkessämme niin näemmehän sen, että olet poistanut velkamerkin autostasi.
        Merkitsemme sen tietokantaamme mistä se löytyy ympäri suomen kaikista autoliikkeistä.


      • .............
        Automyyjä..... kirjoitti:

        En tietenkään pidä sinua tyhmänä! Ei tulisi mieleenkään!!?
        Mutta kun sinä viikottain käyt liikkessämme niin näemmehän sen, että olet poistanut velkamerkin autostasi.
        Merkitsemme sen tietokantaamme mistä se löytyy ympäri suomen kaikista autoliikkeistä.

        kyllä taidat pitää pellenä ihmisiä ihan oikeasti luuletko että jotkut pitää autossa ilmaiseksi liikkeen tarroja ja mainostaa sitä liikettä et taida olla ees autokauppias vaan jokin raukkis auto joppari joka myy jotain romuja.. ja sitä paitsi missä päin ees myyt sun autojas ja mikä liike?? en ole muuten ees ikinä kuulut mistään tollaisesta paska jutusta nimittäin just ostin ihan uuden auton rahoituksella mut ei ollut liike laittanut tarroja autoon!!!!


      • Autokauppias
        ............. kirjoitti:

        kyllä taidat pitää pellenä ihmisiä ihan oikeasti luuletko että jotkut pitää autossa ilmaiseksi liikkeen tarroja ja mainostaa sitä liikettä et taida olla ees autokauppias vaan jokin raukkis auto joppari joka myy jotain romuja.. ja sitä paitsi missä päin ees myyt sun autojas ja mikä liike?? en ole muuten ees ikinä kuulut mistään tollaisesta paska jutusta nimittäin just ostin ihan uuden auton rahoituksella mut ei ollut liike laittanut tarroja autoon!!!!

        En pidä ihmisiä pelleinä, mutta se mainos on ollut siinä ostettaessa mukana ja mainos on huomioitu hinnassa. Mainoksen vuoksi auton hinta on edullinen.

        Mainosta ei saa poistaa!


      • tussiakans

        Mustalla tussilla.


    • Sponssaus

      Kai ne sentään maksoi sulle, että mainostat?
      Vai laittoko ne sen mainoksen ilman asianmukaista sponssisopparia? Siis törkeetä.
      Ainut järkevä tapa poistaa mainos on auton vaihto ja muista mainita, että uuten kaaraan et sitä mainosta halua...

      • Automiekkonen

        Yleensä ne tosiaan liikkeessä ne mainokset sinne laittavat, mutta ainakaan minä en rupea ilmaista mainostilaa millekään liikkeelle antamaan, koska ne eivät todellakaan siitä maksa. Eli veks vaan heti ja sillä siisti.


      • poistamisessa
        Automiekkonen kirjoitti:

        Yleensä ne tosiaan liikkeessä ne mainokset sinne laittavat, mutta ainakaan minä en rupea ilmaista mainostilaa millekään liikkeelle antamaan, koska ne eivät todellakaan siitä maksa. Eli veks vaan heti ja sillä siisti.

        Mikäli kyseessä on uusi auto, niin mainoksen poistaminen katkaisee valmistajan takuun koska kyseessä on auton rakenteellinen muuttaminen. Tästä syystä myös onnettomuustilanteessa saatat joutua maksajan rooliin syyttömyydestä huolimatta. Kyllä tuollainen toimenpide kannattaa ehdottomasti jättää merkkikorjaamon huoleksi.


      • Automyyjä....
        poistamisessa kirjoitti:

        Mikäli kyseessä on uusi auto, niin mainoksen poistaminen katkaisee valmistajan takuun koska kyseessä on auton rakenteellinen muuttaminen. Tästä syystä myös onnettomuustilanteessa saatat joutua maksajan rooliin syyttömyydestä huolimatta. Kyllä tuollainen toimenpide kannattaa ehdottomasti jättää merkkikorjaamon huoleksi.

        Toi oli hyvä heitto.
        Saammeko käyttää ideaasi hyväksi myynnissämme?
        Kyllä nämä velaksi ostajat uskovat kaiken.
        Tulisi korjaamollemme työtä ilmaiseksi 60 euron tuntiveloituksella.
        Ps. sen voisi vaikka hyvittää ostovaiheessa että poistamme tarran samaan hyvitys hintaan.


      • Rint,joup.
        Automyyjä.... kirjoitti:

        Toi oli hyvä heitto.
        Saammeko käyttää ideaasi hyväksi myynnissämme?
        Kyllä nämä velaksi ostajat uskovat kaiken.
        Tulisi korjaamollemme työtä ilmaiseksi 60 euron tuntiveloituksella.
        Ps. sen voisi vaikka hyvittää ostovaiheessa että poistamme tarran samaan hyvitys hintaan.

        Kärsii inflaation jos me kaikki käytämme samat kikat täysillä hyväksi?
        Mutta jos ei tästä kerrota kaikille niin miksi ei?


      • .....
        poistamisessa kirjoitti:

        Mikäli kyseessä on uusi auto, niin mainoksen poistaminen katkaisee valmistajan takuun koska kyseessä on auton rakenteellinen muuttaminen. Tästä syystä myös onnettomuustilanteessa saatat joutua maksajan rooliin syyttömyydestä huolimatta. Kyllä tuollainen toimenpide kannattaa ehdottomasti jättää merkkikorjaamon huoleksi.

        hoho että ihimiset on ääliöitä se liikkeen tarra ei vaikuta auton takuuseen/vakutukseen sun muuhun yhtään mitään!!!!


      • Nimetön
        ..... kirjoitti:

        hoho että ihimiset on ääliöitä se liikkeen tarra ei vaikuta auton takuuseen/vakutukseen sun muuhun yhtään mitään!!!!

        Kyllä mulla lukee auton rahoituspäätöksessä, että autoon liitettyjä tunnisteosia ja muita tietoja (sitten on pitkä lista näistä ja mm. maininta rekisterikilven yhteydessä oleva liiketunnus) ei saa poistaa, muuttaa, peittää tai muokata.

        Tietenkin kun auto on kokonaan maksettu, aion tuon kilven alla olevan mainoksen poistaa. Merkkihuollossa ovat kuitenkin sen katsoneet joka kerta, että on paikallaan ja tulee siitä joku rasti papereihin.


      • katolla
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä mulla lukee auton rahoituspäätöksessä, että autoon liitettyjä tunnisteosia ja muita tietoja (sitten on pitkä lista näistä ja mm. maininta rekisterikilven yhteydessä oleva liiketunnus) ei saa poistaa, muuttaa, peittää tai muokata.

        Tietenkin kun auto on kokonaan maksettu, aion tuon kilven alla olevan mainoksen poistaa. Merkkihuollossa ovat kuitenkin sen katsoneet joka kerta, että on paikallaan ja tulee siitä joku rasti papereihin.

        Se on kans paha jos ottaa luoton pankista, silloin täytyy ajella esim. sampon valtava valomainos katolla pitkin kyliä, siis vähän noloa.


      • .................
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä mulla lukee auton rahoituspäätöksessä, että autoon liitettyjä tunnisteosia ja muita tietoja (sitten on pitkä lista näistä ja mm. maininta rekisterikilven yhteydessä oleva liiketunnus) ei saa poistaa, muuttaa, peittää tai muokata.

        Tietenkin kun auto on kokonaan maksettu, aion tuon kilven alla olevan mainoksen poistaa. Merkkihuollossa ovat kuitenkin sen katsoneet joka kerta, että on paikallaan ja tulee siitä joku rasti papereihin.

        oikeasti oletteko näin tyhmiä ei sellaista sääntöä ole olemassa siitä merkistä ja sitä paitsi se auto ei ole autoliikkeen sen jälkeen vaikka ostaisit sen osamaksulla vaan rahoitus yhtiön.. ei meijän autoon tullut yhtään mitään tarroja


      • rahoitusyhtiön
        ................. kirjoitti:

        oikeasti oletteko näin tyhmiä ei sellaista sääntöä ole olemassa siitä merkistä ja sitä paitsi se auto ei ole autoliikkeen sen jälkeen vaikka ostaisit sen osamaksulla vaan rahoitus yhtiön.. ei meijän autoon tullut yhtään mitään tarroja

        ja autoliikkeen välisessä sopimuksessa autoliike edellyttää, että sen mainostekstit täytyy olla näkyvissä niin kauan kuin auto on rahoitusyhtiön omistuksessa. Fakta homma!


      • evvk.
        ..... kirjoitti:

        hoho että ihimiset on ääliöitä se liikkeen tarra ei vaikuta auton takuuseen/vakutukseen sun muuhun yhtään mitään!!!!

        Jos tuossa autoliikkeen asentamassa mainoslätkässä ei ole E-hyväksyntä merkkiä, on kyseessä täysin laiton osa! Ja se on FAKTAA!
        Sen tietää varmasti myös automyyjä!

        Eli jos ei leimaa löydy, ota ihan rauhassa pois vaan! (ja voit kyllä ottaa muutenkin!)


      • tällä palstalla
        rahoitusyhtiön kirjoitti:

        ja autoliikkeen välisessä sopimuksessa autoliike edellyttää, että sen mainostekstit täytyy olla näkyvissä niin kauan kuin auto on rahoitusyhtiön omistuksessa. Fakta homma!

        on tosissaan niin, tulipa kirveelle töitä.


      • ...................
        rahoitusyhtiön kirjoitti:

        ja autoliikkeen välisessä sopimuksessa autoliike edellyttää, että sen mainostekstit täytyy olla näkyvissä niin kauan kuin auto on rahoitusyhtiön omistuksessa. Fakta homma!

        älä kuule puhu paskaa sen verran itsekki tien asioista on se ihme vaikka itse ostettiin ihan uus auto niin ei siel ole takana mitään merkkei!!!


      • ...............
        evvk. kirjoitti:

        Jos tuossa autoliikkeen asentamassa mainoslätkässä ei ole E-hyväksyntä merkkiä, on kyseessä täysin laiton osa! Ja se on FAKTAA!
        Sen tietää varmasti myös automyyjä!

        Eli jos ei leimaa löydy, ota ihan rauhassa pois vaan! (ja voit kyllä ottaa muutenkin!)

        just niin...


      • Automyyjä...
        evvk. kirjoitti:

        Jos tuossa autoliikkeen asentamassa mainoslätkässä ei ole E-hyväksyntä merkkiä, on kyseessä täysin laiton osa! Ja se on FAKTAA!
        Sen tietää varmasti myös automyyjä!

        Eli jos ei leimaa löydy, ota ihan rauhassa pois vaan! (ja voit kyllä ottaa muutenkin!)

        Tartteeko sitä tulla rehellistä automyyjää puukolla selkään pistämään??


      • näähän on ihan urpoja...
        tällä palstalla kirjoitti:

        on tosissaan niin, tulipa kirveelle töitä.

        Kun joku kysyy tyhmiä, toinen vastaa ja lyö vähän löylyä, ja toiset ottaa ihan tosissaan...tää palsta hakkaa parhaimmat tv:n sketsiohjelmat!


    • Autocorner

      Meninpä irroittamaan uudesta autostamme mainoskilpeä. Eipä onnistunutkaan, koska siinä on ruuvien paikalla joku muovinen nasta, joka ei lähtenyt irti pienoisella ruuvimeisseliväkivallalla. Kahdessa muussa autossamme, joissa tällaista muovimainoslaattaa ei ole, kilpi lähtee helposti ruuvaamalla irti.

    • Autocorner

      Tajusinpa saman tien, kun tänne kirjoitin eli laatta on tietenkin klipseillä kiinni mainoksessa ja mainos on ruuvattu eli klipsit paskaksi ja mainosruuvit irti ja kilpi samoilla ruuveilla takaisin.

    • E90_320d

      Mun mielest on magee, kun mun BMW:n takarekkarin alla lukee KAMUX

    • yksityisautoilija

      Aina ja välittömästi mainokset pois. Ei ole minun asiani mainostaa autoliikkeitä. Missä hemmetin paikassa niiden poistamisesta tulee sanomisa? Pakko olla provo :-)

    • Isontalonrenki

      Missään nimessä ei saa velalla ostetusta autosta poistaa mainosta kilven alta, se nyt vaan on LAITONTA ja tämä lukee osamaksun sopimusehdoissa!! Jos on rahaa ostaa omilla rahoilla auto, saa sille tehdä mitä haluaa, mutta velalla ostettu, EI OLE SINUN!!

      Meillä ainakin jos tämä huomataan, että asiakas on poistanut mainoksen, teemme asiasta välittömästi rikosilmoituksen!!

    • ToijjotaTerppa

      Mulla on tatuoitu otsaan Toijjota. Olenko tyhmä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe