Vanhanen suosii RIKKAITA!

Köyhäkyykkyyn!

Vanhanen on torjuttava ja vastuuseen sanomisistaan, hän kun ei halua kuullakaan köyhemmistä puhumattakaan eläkeläisruppanoista! Hän elää yltäkylläisyydessä, naiskentelee hurmiossa, näyttelee kovista ja tykkää rikkaista! Miettikää ensi vaaleissa puolueenne, itse äänestän perustuslaillisia Soinin puoluetta.

8

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

On nähtävästi Kataisen juoksupoika, silloin kun ei tekstaile morsiammilleen.
      Kohta koko eduskunnan ukot tekstailee. Eipä silti, minäkin juoksen tyttöjen perässä, en vain muista minkä takia.

• terveessä ruumiissa.
        himot ne on hiirelläkin.
        ei mattia mahan täydeltä vaan matti kukkarolla.

Matti asuu numijärvellä toistaiseksi, sinne varmaan halusi, lähelle rikasta ja aatemaailmaltaa juuri oikeanlaiseen ympäristöön. sinne vanhanajanoikeistolaiskuntaan. sinne Matti muutti.Nyt Matti halajaa vielä rikkaampien suuntaan westendiinkö vai kauniaisiin. varmaan kauniaisiin.
        vaimon ottaa, naimisiin mennöö ennen ensi vaaleja.

• jostain kuin hyvän määritelmän

pahuudelle..Ahneus viedään kaikki heikoimmilta..jne mutta sen artikkelin jahtaamista jatkan sillä aihe kiinnostaa minua.Ja oli todella puhutteleva..

Pyritään valtaan ja alistetaan heikoimmat.
      Kaikkein tärkein eli työ vietiin ja itsellänikin oli työpaikka jossa vielä tänä päivänäkin olisi töitä olis piisannut teimme yli töitä jne, paljon töitä olikin..
      kun se olis saanna jäädä muuntelematta rahasta ei ollut kyse vaan ahneus!säästöliekki vei työt pois suomesta lopulta..Suomi säästi itseään hengiltä!
      Suomessakin rikkaat johtajat tienaa nyt moninkertaisesti enemmän?? kuin ennen.Miten se on mahdollista...

• ahneuteen

Tämä sinilevähallitus aiheuttaa kansalaisille samanlaista vaaraa kuin levät vesistöille. "EUn ansiosta" talouskasvu on näin voimakasta, kun Kokoomus suosii verotuspäätöksissään rikkaita ja ökyrikkaita. Me huonompiosaiset heikkenemme jatkuvasti köyhtymällä.

Rikkaat tienaavat todellakin moninkertaisesti markka-aikaan verrattuna, mutta köyhät köyhtyvät samassa suhteessa. Sitäkö tämä demokratia on?

• Ex sdp
        ahneuteen kirjoitti:

Tämä sinilevähallitus aiheuttaa kansalaisille samanlaista vaaraa kuin levät vesistöille. "EUn ansiosta" talouskasvu on näin voimakasta, kun Kokoomus suosii verotuspäätöksissään rikkaita ja ökyrikkaita. Me huonompiosaiset heikkenemme jatkuvasti köyhtymällä.

Rikkaat tienaavat todellakin moninkertaisesti markka-aikaan verrattuna, mutta köyhät köyhtyvät samassa suhteessa. Sitäkö tämä demokratia on?

Kukaan köyhyysrajan alapuolella odota että tämä
        hallitus auttaisi vähäosaisia sehän hän on naurettavaa.Niinkauan kun noi valtapuolueet on vallan kahvassa kiinni niin köyhyys vain lisääntyy
        eikä se ole rahasta kiinni hyvä tahto vain puuttuu.
        Muistakaa nyt vaaleissa että protestiäänikin on parempi kuin ääni noille vallassa oleville itse olen
        Senioripuolueen kannalla,mutta on Soinikin hyvä mies

• paljon hyvää..
        Ex sdp kirjoitti:

hallitus auttaisi vähäosaisia sehän hän on naurettavaa.Niinkauan kun noi valtapuolueet on vallan kahvassa kiinni niin köyhyys vain lisääntyy
        Muistakaa nyt vaaleissa että protestiäänikin on parempi kuin ääni noille vallassa oleville itse olen

tekee hyviä päätöksiä myös muualla kuin politiikassa.
        Miksei hänestä kuulu mitään??enempää..

seuraavat vaalit kun on..mennään kadulle ja koitetaan sanomaa levittää huonovointisuudesta.
        Maa jossa on liian kallis elää ja asua on.Ilman työtä mitä siitä tulee??

• suosin IPUa
        Ex sdp kirjoitti:

Otsikko ja "nimmari" kertovat kaiken. Minäkään en kannata nykyisiä eduskuntapuolueita (vrt. Senioripuolueeseen), vaan ehdokkaani oli eduskunnan ulkopuolisesta puolueesta viime vuonna.

• äänestäkää
        suosin IPUa kirjoitti:

Otsikko ja "nimmari" kertovat kaiken. Minäkään en kannata nykyisiä eduskuntapuolueita (vrt. Senioripuolueeseen), vaan ehdokkaani oli eduskunnan ulkopuolisesta puolueesta viime vuonna.

Kokoomus paras puolue

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe