kuinka paljon viinaa?

Kuinka paljon minä eli 15v ~60kg poika pitää juoda viinaa (esim leijona) että tulen humalaan?
Ilmoita

et vaan osaa... joku 2 litraa kun otat niin ok
1
Ilmoita
Miksi sinun pitäisi tollainen tietää? Olethan vielä alaikäinen ja ei siinä ole mitään hienoa olla humalassa.. nimimerkillä kokemusta on.. joten nauti vielä selvästä nuoruudesta.. Sulla ei ole mitään kiirettä humalaan...
Ilmoita
Olet vielä seminuori, mutta itsekin kyllä tuossa iässä ensimmäisen kerran tuli alkoholin kanssa leikittyä.. Ensinäkin, oletko juonut aikaisemmin itsei humalaan? Jos et ole niin älä koske viinaan, aloita miedommista eli (olut,siideri,lonkero) Olut ei välttämättä aluksi uppoa jos et aiemmin sitä ole juonut. Hyvä määrä olisi esim. 6 olutta tai vähän enemmän, riippuu tietenkin aikavälistä.. Jos sinulla kokemuksia jo miedoista ja haluat sitä viinaa juoda niin älä ainakaan enempää kuin 0,5l leijonaa (32%) ota matkaan. Ja muista laittaa vain vähän viinaa ja kunnolla lantrinkia esim. cokista.
Klara Vappen ;>
2 VASTAUSTA:
no juuu oon kyl juonu vähän kaikkee, eli maistanu oon toosi monii juomia mut en oo tainnu känniin itteeni viä juoda.. ihan viisasta se varmaa o ollu, mut nii.. oon siis viinaaki juonu sellasii esim jonku fantan kanssa mut en niitäkää niin paljo et kännissä..
Ei missään nimessä 0,5l leijonaa noin nuorelle. Joillekkin voi toki mennä, mutta monelle vanhemmallekkin tuo on riittävästi.

Maksimissaan 0,33L. Vedä raakana niin ei tahti pääse liian nopeaksi. Jos sinulla olisi vähän enemmän ikää niin voisin ehdottaa jotain miksauksia, mutta niillä tulee kokematon liian kovaan humalaan liian helposti kun ovat niin hyvän makuisia, mutta väkeviä.
+Lisää kommentti
pullo tuulilasinpesunestettä
Ilmoita
joo ei kannata tosiaan viina ensimmäisenä juoda,itsellä 17v 0,5 leijona niin olen jo tosi humalssa ja painoa löytyy paljon enmmän kuin 60kg.Ja juomista harjoiteltu 3 vuotta.Joku sixpäkki niin tulet jo kunnon humalaan.Älä väkevillä tapa itheäs
Ilmoita
mä olen kerran mun kamun kanssa käynny ostamassa apteekista lääkeruiskun ja pistänyt siihen oman terävän piikkipään ja mitannut sillä veren määrästä (eli noin 4 litraa itseni kokoisella ihmisellä) niin siitä määrästä noin 1ml. se jaettuna neljällä (veren määrällä) on lopulinen promillemäärä, eli 0.25.

Muttakun tuskin kovinkaan monella on saatavilla lähes 100% alkoholia, on tyydyttävä halpaan laiva kamaan eli noin 50 volttiseen. se on puolet sadasta, joten sitä on laitettava * 2 määrä. elikkä me pistimme silloin ruiskulla 8ml viiskymppistä viinaa vereen ja kyllä siitä hyvät kännit tuli. vähän liiankin hyvät alkoi siinä keskivaiheila pelottamaan että se olisi vaarallista mut ei siitä mitää käynny. aivan normaali kra pula oli aamulla. alko metri olisi ollut myös hyvä olla että' olisi nähny paljonkositä känniä lopulta oli päällä, ehkäö sitten seuraavalla kerralla pitänee kokeilla.

toiseksi sanoisin, että sinä olet tyhmä homo fruittari ja juot viinaa, jotta saisit pillua, eli et taidakaan olla homo, mutta tyhmä olet silti ja sinulla on aivovamma, kun täältä kyselet tuollaista. Miksi autoinkaan sinua tässä asiassa?
Ilmoita
sun kokoses ja ikäses tyttö ja vasta vähän aikaa sitten olen kännien vetämisen aloittanut ja juon kyllä aika helposti tuon 0.5l leijonaa, laimennettuna tietenki... kyllä siitä känneihin tulee mutta ihan hyvin pystyssä pysyy ja pääkin toimii vielä kunnolla noissa höyryissä :)
Ilmoita
No ite menin ainaki sixpack lonkerost kännii 12v (painoin kyllä vähemmän kun 60kg) oon siis nyt 13 ja jos viinaa juo nii itel menee ehkä 0,3-0,4l ni siit pääsee hyvää kännii.
Ilmoita
Alaikäsen ei kuuluu juoda alkoholii
Ilmoita
Siitä vaan viinaa alas niin että laatta lentää. Onneksi luonnonvalinta korjaa tyhmät ihmiset pois automaattisesti saastuttamasta geenipoolia enempää.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

kuinka paljon viinaa?

Kuinka paljon minä eli 15v ~60kg poika pitää juoda viinaa (esim leijona) että tulen humalaan?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta